Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2008

Για κάποιους κακόγλωσσους :P


Τα παρακάτω είναι αφιερωμένα σε κάποιον που με αποκαλλεί "σκληρή" και "cold bitch" όταν είμαι στον εργασιακό μου χώρο.

Την προηγούμενη εβδομάδα η διεύθυνση της εταιρείας που δουλεύω, απέλυσε την γραμματέα της επιχείρησης, μετά από ένα μόλις μήνα. Σήμερα, ανοίγοντας το ημερολόγιο που έχω πάνω στο γραφείο μου, βρήκα ένα φύλλο από μπλοκάκι, γεμάτο με τα γράμματα της Ειρήνης (της πρώην γραμματέως). Σας το παραθέτω αυτούσιο :

Λευκή μου

επειδή δεν είμαι και πολύ καλή στα λόγια (όπως φαίνεται ούτε και στη δουλειά), θέλω να σε ευχαριστήσω πάρα πολύ για όλα και να ξέρεις ότι είσαι από τα λίγα άτομα που συμπάθησα πολύ. Με βοήθησες πάρα πολύ ενώ ήμουν άσχετη με όλα και σ' ευχαριστώ. Εγώ από Δευτέρα δεν θα ξαναέρθω. Να προσέχεις, και σου εύχομαι ό,τι καλύτερο!!! -Το τηλέφωνό μου το έχεις όποτε θέλεις θα πάμε για καφέ. Φιλιά και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις.

Ειρήνη


ΣΣ Γλυκιά μου, εγώ σ'ευχαριστώ. Μπορεί να μην τα πήγες καλά σ'αυτή τη δουλειά, αλλά ένα τόσο γλυκό και ευγενικό παιδί σαν εσένα θα βρει τον δρόμο του. Είμαι σίγουρη! Και θα κεράσω τον καφέ εγώ, όταν βρεις άλλη δουλειά κερνάς ούζο εσύ! Φιλιά....!

2 σχόλια:

e-ιωάννης είπε...

Αν χρειαζεται να γινεται καποιος
κακος στην δουλεια του,προκειμενου να υπερασπιστει τον εαυτο του,τοτε το "cold bitch"
ειναι τιτλος ΤΙΜΗΣ

Κωνσταντινος είπε...

Καλημέρα,
να πω κάτι για το σχόλιο σου στην προηγούμενη ανάρτηση σου.
"Μάχη"επιχειρημάτων μεταξύ θετικού και ρεαλιστικού τρόπου σκέψης?
Όχι μωρέ...φιλική ανταλλαγή απόψεων είναι.
Καταλαβαίνω τι λες...
Άλλωστε οι χαρακτηρισμοί όπως διαφαίνεται και σε αυτή σου την ανάρτηση...
σπάνια είναι εύστοχοι όταν κάποιος δεν κατανοεί το υπόβαθρο μέσα απο το οποίο μιλούμε.