Σάββατο, 13 Δεκεμβρίου 2008

Back to the reality


Ξεκίνησα να γράφω σ' αυτό το blog εδώ και αρκετό καιρό. Σχεδόν δύο μήνες πάνε τώρα. Η αρχική ιδέα ήταν να προτείνω βιβλία σε φίλους μέσα από ιστορίες, ενίοτε της φαντασίας μου, άλλοτε πραγματικές, με σκοπό να τους συγκινήσω και να αφήσουν το ποντίκι και να πιάσουν το βιβλίο. Νιώθω πολύ περήφανη για κάποια βιβλία που παρακίνησα έστω και λίγο να διαβαστούν. Πιστεύω πως η εξειδίκευση είναι καλή όσο αφορά στα επαγγελματικά, αλλά, γιατρέ μου, αν θες να διευρύνεις τους ορίζοντές σου συναισθηματικά και πολιτιστικά, δεν θα το καταφέρεις με την "Κλινική Χειρουργική Henry - Thompson".
Φυσικά με τον καιρό, με πήρε η μπάλα που λένε, και έχω ξεφύγει. Γράφω πιο πολύ γι' αυτά που συμβαίνουν γύρω και μου κινούν το ενδιαφέρον παρά για τα πολυαγαπημένα μου βιβλία. Καιρός να το "γυρίσω" λοιπόν. Μια παρατήρηση μόνο. Άκουγα τον 1055rock πριν λίγο, και ο εκφωνητής (δεν θυμάμαι το όνομά σου,sorry!) έκανε ένα σχόλιο για τα blogs, πράγμα που έχω παρατηρήσει και προσωπικά. Τι ανορθογραφία είναι αυτή που μας δέρνει????!!!!!! Είναι δείγμα ΚΑΙ αυτό της ελλειπούς παιδείας που έχουμε. Στο κάτω κάτω φίλε/η blogger, αν δεν είσαι σίγουρος/η για το πώς γράφεται ο "κινηγαιτικός όμηλος", βάλτο στο ρημάδι το word και θα στο διορθώσει μόνο του....

Δεν υπάρχουν σχόλια: