Δευτέρα, 29 Δεκεμβρίου 2008

Έτσι απλά


Τις μέρες των Χριστουγέννων βρέθηκα ακόμα μια φορά στο πατρικό μου. Η αίσθηση? Όπως πάντα οικεία, ασφαλής για αρχή και μετά ανυπόμονη να επανέλθει στα κανονικά της. Είχα μαζί μου και την ασύρματη σύνδεσή μου, οπότε όποτε χρειαζόμουν λίγη ησυχία από την πολυλογία της μαμάς, προφασιζόμουν "δουλειά στο internet" , άγνωστη έννοια γι'αυτήν και ξέφευγα.
Καθόμουν στο μαθητικό μου γραφείο και ρέμβαζα.Εκεί που ρέμβαζα και κοιτούσα το κενό, μου ήρθε η φαεινή ιδέα να ψάξω τα συρτάρια του γραφείου μου. Εγώ είχα να τα ανοίξω από τις πανελλαδικές και όπως καταλαβαίνετε δεν είχα ιδέα τι μπορεί να περιείχαν. Η μαμά όμως, σαν καλή νοικοκυρά τα είχε όλα ταχτοποιημένα και ξεσκονισμένα, και σαν καλή μαμά τα είχε όλα! Δεν είχε πετάξει τίποτα!
Ανάμεσα σε λευκώματα( με στιχάκια τύπου :
Του χρόνου τέτοια μέρα θα σε έχω ξεχάσει αδιάφορη μπροστά σου θα περνώ αυτός όμως ο χρόνος πότε θα περάσει που ξένη μες στους ξένους θα γυρνώ??)
σε παλιά τετράδια (γεμάτα με γράμματα του συμμαθητή που καθόμασταν στο ίδιο θρανίο, και όταν βαριόμασταν γράφαμε στίχους τραγουδιών :
Εγώ θα σου φωνάζω και λέγε με τρελό που γράφει στη ζωή του παραμύθια εγώ θα τραγουδάω τσιγγάνος σε σταθμό που παίζει με ταμπούρλο την αλήθεια)
σε συλλογές γραμματοσήμων, τα περισσότερα από έναν φίλο μου Ιταλό, τον Alessandro. Που πάντα έψαχνε και σε κάθε γράμμα κολλούσε διαφορετικο, γιατί ήξερε πως τα μαζεύω.
σε αποξηραμένα τριαντάφυλλα, που ή είχα μαζέψει εγώ και τα κράτησα για κάποιο λόγο, ή μου τα είχε δώσει κάποιος και εγώ τα κράτησα για κάποιο λόγο, για να μου θυμίζουν μάλλον κάτι....που τώρα έχω ξεχάσει.
και ανάμεσα στον παιδικό μου έρωτα, ένα τεμπέλικο γατί, τον Garfield! Άπειρες φωτογραφίες, κολάζ, κουκλάκια, γόμες με την εικόνα του και ο,τιδήποτε μπορεί να φανταστεί κανείς...
Η ουσία είναι πως, αν και έχουν αλλάξει πολλά από τότε... νομίζω πως παραμένω η ίδια. Τις ίδιες μουσικές ακούω, το ίδιο συναισθηματική είμαι, το ίδιο καρτούν συμπαθώ. Έχουν προστεθεί πολλά, κάποια έχουν ξεχαστεί....αλλά τίποτα δεν έχει αλλάξει ολοκληρωτικά ή έχει παραμεριστεί.
Δεν έχουν χαθεί όλα, μάλλον...

10 σχόλια:

Κωνσταντινος είπε...

Σαν τι να χαθεί,και που να πάει,μέσα μας είναι όλα.
Εγώ ψάχτηκα προς εδώ,ψάχτηκα προς εκεί,
προς άγνωστες κατευθύνσεις και διαδρομές ,
διάβασα βιβλία δυσνόητα και κοσμοθεωρίες για να καταλήξω που ?
Πως όλα αυτά τα έκανα για να βρω τη δύναμη να ξαναγίνω παιδί.
Να νιώθω και να σκέφτομαι τόσο απλά όσο στα 10μου.
Τελικά συνειδητοποίησα πως ο σκοπός της διαδρομής μου και οι κορυφαίες στιγμές μου ήταν αυτές τις αυτόαποδοχής.

Καλή χρονιά

Λευκή είπε...

Τα πράγματα είναι απλά Κωνσταντίνε, αυτό το έχω καταλάβει μέχρι κι εγώ. Το θέμα για'μένα είναι πως ώσπου να φτάσω εδώ, είχε πολλή σκόνη στη διαδρομή... Είναι νομίζεις εύκολο να "ξεσκονιστώ" κι εγώ σαν τα συρτάρια?
Εγώ να σου πω την αλήθεια δυσκολεύομαι πολύ..

Αλλά..
ας ελπίσουμε στον καινούριο χρόνο!

Καλή χρονιά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗΣΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ ΑΦΟΥ ΑΝ ΕΜΑΘΕΣ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΠΗΚΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΒΗΣΕ.
ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΚΑΙΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ.
ΜΠΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΣΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗΣΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ ΑΦΟΥ ΑΝ ΕΜΑΘΕΣ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΠΗΚΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΒΗΣΕ.
ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΚΑΙΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ.
ΜΠΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΣΟΥ.

nike dunk είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
苏州关牌游戏 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
二八杠扑克棋牌游戏中心 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
宜宾斗地主 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
sticker είπε...

If you could give more detailed information on some, I think it is even more perfect, and I need to obtain more information!
runescape powerleveling

delu963 είπε...

muse25800