Σάββατο, 6 Δεκεμβρίου 2008

Μαντινάδες της αγάπης και της πλάκας!


**Οχου και να 'μουνα χοχλιος
κοντα στην γειτονια σου
να γραφω με τα σαλια μου
στον τοιχο το ονομα σου.
**Τι να μουνα τι να μουνα,
πλακάκι στην αυλή σου,
να κατουράς επάνω μου
να βλέπω το μ...ι σου.
**Θεέ μου και να 'ταν δυνατό
δέκα φορές να ζούσα
δέκα φορές πιο δυνατά
εκείνη ν' αγαπούσα .
**"Κοιτάζω την πανσέληνο,
σε σκέφτομαι και κλαίω....
Μετα το ξανασκέφτομαι,
βρε δε γα***έσαι λέω!"
**Το Σάββατο επήγαμε θαλασσινή βαρκάδα
το πεος μου υψώθηκε πασχαλινή λαμπάδα
το έπιανες το έγλυφες με νάζι και με χάρη
και μαλατσία παίζανε ακόμα τσαι οι γλάροι...
**Ομορφη είσαι κοπελιά
εν πάσει περιπτώσει
να δούμε κι ο πατέρας σου
ήντα λεφτά θα δώσει.
**Σαν τη θωρείς την κοπελιά
κι όλο γυρεύγει χάδια
να ξέρεις πως τα κέρατα
βγάζουνε παρακλάδια.
**Εβγήκε τζαναμπέτισσα
και τα χωριά γυρίζει
κι όποιο κι αν δει τον αγαπά
κι ας μην τονε γνωρίζει.
**Παρέτησε τηνε μωρέ
του κερατά την κόρη!
μα αυτή ΄χει τσ΄αγαπητικούς
σαν τα κλαδιά στα όρη!
Ετούτηνε την εποχή
όποιος αποφασίσει
να παντρευτεί καλύτερα
να πα να αυτοκτονήσει.
**Ενας λεβέντης στρατηγός
γνώρισε μια κυρία
όμως εκείνη εγνώριζε
όλη τη μεραρχία!
**Αφού στο σάκο δεν μπορείς
μέσα εκείνη να'χεις.
Αη Βασίλη να μην ρθεις,
για μένα...δεν υπάρχεις...!!!!
**θα αφησω γενια κ μαλλια κ θα ανεβω στα ορη
να εχει αερα μπολικο 7 με 8 μποφοροι
**σ' αγαπησα οπως αγαπα ο γαιδαρος τα χορτα
η ορνιθα το πετινο κ πετεινος την κοτα
**τα ματωμενα χερια σου μικρο μου σκουπισε τα
κ εγω τα φυλλα της καρδιας σου δινω για πετσετα
**Το βράδυ που θα κοιμηθώ
θα σ' έχω στην καρδιά μου,
για να σε δω στον ύπνο μου
και στα γλυκά όνειρά μου.
Να έρχεσαι σαν άγγελος
τις πίκρες να μου πέρνεις,
και να μου λες ψιθυριστά
αγάπη πως μου φέρνεις...
Μ' ένα μπιστόλι παίξε μου,
μη λυπηθείς τις σφαίρες,
έτσι κι αλλιώς χωρίς εσέ
είναι νεκρές οι μέρες
Ρίξε μου χίλιες μπαλωθιές
μα πόνο δε θα νιώσω
τόσο πολύ που σ' αγαπώ
δε θα το μετανιώσω
**Σου 'στειλα τα e-mail μου
μα εσύ πριν τα ανοίξεις
στον Κάδο Ανακύκλωσης
διάλεξες να τα ρίξεις.
Θα κάνω site την καρδιά
με σένα αν μπορέσω
και με ένα κλικ στα αριστερά
θα σε αποθηκεύσω
Hacker θα γίνω της καρδιάς
τους κωδικούς να σπάσω
να σ' έχω σ' ένα cd-rom
να μην σε ξαναχάσω!
Mοντεμ και υπολογιστή
θα βάλω στο μιτάτο
για να πουλάω στον ιντερνετ
το γάλα των προβάτω!


..............Eγώ δεν είμαι Kρητικός
να γράφω μαντινάδες
μ'απ' ότι βλέπω γράφετε
ένα σωρό κρυάδες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: