Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου 2008

No money, no funny.....(OR NOT???)


Σήμερα βρέθηκα στο κέντρο της πόλης από το πρωί σχεδόν. Πήγα σε έναν καλό μου φίλο για να τον βοηθήσω σε διάφορα ψώνια και κατέληξα να φύγω από το σπίτι του όταν πλέον είχε βραδυάσει για τα καλά. Είχαμε ακούσει φασαρία έξω και είπαμε "ε, όλο και κάποια πορεία θα έχει, συχνό φαινόμενο πια, ας αποφύγω την Τσιμισκή και όλα θα πάνε μια χαρα". Όπως και έγινε. Το θέμα όμως ήταν άλλο. Όταν έφυγα από το σπίτι μου το πρωί, ξέχασα να βγάλω λεφτά από το ATM στην περιοχή μου (μένω σε περίχωρο της Θεσσαλονίκης) και πέρασα τη μέρα μου με 4euro στο πορτοφόλι (να 'ναι καλά το φιλαράκι που με τάισε). Επειδή όμως ένιωθα πτώμα σκέφτηκα να ανέβω στην Εγνατία, να βγάλω λεφτά και να πάρω ένα όμορφο μπλε taxi και να παω στο σπιτάκι μου. Αμ δε!
Όπως ανακάλυψα μετά από έναν απίστευτο ποδαρόδρομο, όλες οι τράπεζες από την πλατεία της ΧΑΝΘ ως το Δοιηκητήριο, ή θα είχαν στόρια κατεβασμένα (και δεν υπήρχε από πουθενά πρόσβαση στο ΑΤΜ) ή αν δεν υπήρχαν στόρια τα ΑΤΜ ήταν σπασμένα, καμένα, κατεστραμένα και εγκατελειμένα, οπότε δεν υπήρχε πρόσβαση σε ΧΡΗΜΑ.
Ήμουν κουρασμένη, νευριασμένη, με χτυπούσε και η καινούρια η μπότα και βρέθηκα να ανηφορίζω την Ιασωνίδου. Μα πώς παρκάρουν αυτοί οι άνθρωποί τα αυτοκίνητά τους? Δεν υπήρχε χώρος να περπατήσω στο πεζοδρόμιο, στον δρόμο περνούσαν σύριζα τα διερχόμενα αυτοκίνητα από δίπλα μου. Το αποκορύφωμα δε(που με έκανε να θέλω να καθίσω κάτω μες στη μέση του δρόμου και να τραβάω τις κοτσίδες μου), ήταν όταν στην προσπάθειά μου να αποφύγω έναν Σουμάχερ με Zastava "ακούμπησα" (σσ έδωσα μια γερή) σε ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα ν'αρχίσει να χτυπάει ένας τρελός συναγερμός με ηχητικό εφέ σειρήνας αστυνομίας. Άρχισα να απομακρύνομαι γοργά μην τύχει και γίνει καμιά σύρραξη με περαστικούς διαμαρτυρόμενους αναρχικούς.
Μετά βασάνων, φτάνω στη γωνία Αγ. Δημητρίου με Ιασωνίδου. Θυμόμουνα από παλιά πως είχε μια τράπεζα εκεί (έβγαζα από'κει το γλυκό-χρήμα-του-μπαμπά όταν ήμουν φοιτήτρια). Αλλά τζίφος. Στόρια κι εκεί. Και τότε μου ήρθε η φαεινή ιδέα!!!! Δεν έχω καστανή ρίζα τσάμπα και βερεσέ, βλέπεις. Αφού ήρθες Λευκή μου ως εδώ, δεν πας να δεις και τη γειτονιά σου την παλιά??? Έτσι και έκανα. Σου τ'ορκίζομαι, σαν να έφυγε η κούραση ξαφνικά, σαν να ζέστανε λίγο ο καιρός και η μπότα έγινε ένα με το πόδι, σαν να τη φορούσα χρόνια....
Περπάτησα στην Κασσάνδρου, είδα την ταβέρνα "Η Γιαννούλα" που μας έστελναν οι μανάδες μας με το ζόρι να πάμε να φάμε κανένα μαγειρευτό φαγητό ("σκορβούτο θα πάθεις ανεπρόκοπη από τους γύρους, ή μάθε να μαγειρεύεις ή πήγαινε στη Γιαννούλα). Πήγα πίσω από τον Άγιο Δημήτριο που μαζευόμασταν για να κατηφορήσουμε προς Καμάρα για το ραντεβού με τους "μακρινούς". Πήγα μπροστά από το Δοιηκητήριο, και θυμήθηκα κάποτε κάτι κτηνοτρόφους που έχυναν βαρέλια με γάλα στο δρόμο σαν ένδειξη διαμαρτυρίας και ο Δημήτρης με κορόιδευε που δεν ήθελα να πατήσω μην τύχει και λερωθώ(κοκέτα από τότε βλέπεις).
Και πήγα πίσω ακριβώς από το Δοιηκητήριο.... Και είδα το πρώτο μου φοιτητικό σπίτι. Με μπάνιο-τηλεφωνικό θάλαμο. Με μια σανίδα στο σαλόνι που ήταν μισοξεκολλημένη και γελούσαμε με την συγκάτοικό μου κάνοντας τραμπάλα πάνω της. Με ένα ψόφιο σκουλίκι στην άκρη του διαδρόμου που δεν το μάζευε καμιά μας από σιχαμάρα, και καταλήξαμε να το ονομάσουμε "Βάσω"...!
Πόσα θυμήθηκα! Τελικά, πήρα ένα taxi που σταμάτησε και με πήγε πρώτα σε μια τράπεζα (γιατί με 4 euro, πού πας κυρά μου?) και η Οδύσσεια τελείωσε.
Ευχαριστώ αναρχικούς, τράπεζες και όλους τους συμβαλλόμενους για τις υπέροχες μνήμες που μου ξύπνησαν!
Και ναι... η οδός λέγεται NIRVANA!!!! ;-)

6 σχόλια:

molemou είπε...

TIXEROULA EKANES KAI TIN BOLTA SOU PERASES APO TIN KYRA GIANOULA EFAGES h PALI ME GYRO TIN EBGALES?LEUKOUKA KALES GIORTES MALON TA LEME TOU XRONOU AURIO ERXETE H FAMILIA APO ELADA;PANTA UGIA KAI OTI EPITIMIS

moodradio είπε...

Pou ta poulas auta?Oi anarxikoi se ftene pou de eixes lefta?As to thimosoun khria mou.Kai de mas eipes to filaraki sou ti se taise?

Λευκή είπε...

Nikola
dwse polla filia sta paidia kai bgale polles photo na mas deixeis.

Kala na perasete :-)

Λευκή είπε...

moodradio

to filaraki afoy me ksepatwse, me ta'i'ise mia salata me KOTA(xixi) kai pizza.
Oso gia toys anarxikoys, fysika den toys kathgorw. AN, lew AN diavazes kai eixes thn dynatothta aporrofhshs kai katanohshs aytwn poy vlepeis, 8a eblepes pws toys eyxaristw gia tis omorfes mnhmes. Afoy fysika me ksepatwsan KAI aytoi!
Alla ennoeitai pws DEN paraponiemai. Pote den yphrksa gkriniara, allwste... XAXAXA

Filia re :-)

jk in your life είπε...

KAΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΕΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΣΟΥ.ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Λευκή είπε...

jk in your life

einai aksexastes ekeines oi epoxes etsi ki alliws...

Eyxaristw kai antapodidw
Kales giortes me ygeia
:-)