Παρασκευή, 26 Δεκεμβρίου 2008

Oh Lord won't you buy me, a Mercedes Benz?

Καλέ μου Άγιο Βασίλη, θέλω να με φέρεις ένα μικρό δωράκι γιατί ήμανε καλό παιδί εφέτο.... ε? Ε?Ε???ΕΕ??Ε?Ε?Ε?Ε?Ε????

Κάτι ήξερε η Janis όταν τραγουδούσε το γνωστό άσμα "Mercedes Benz". Και αφού είδα αυτό το υπέροχο αυτοκίνητο, με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να μου το πάρει κανένας άλλος.....



Αναζητώντας την ιστορία ενός αυτοκινήτου που ξεπερνά και μάλιστα με ευκολία τα συμβατικά όρια που επιβάλλει η ιδία του η φύση, θα χρειαστεί να "ταξιδέψεις" αρκετά χρόνια πίσω και συγκεκριμένα στις αρχές της δεκαετίας του 1950.

Σε μια εποχή όπου άνθρωπος και μηχανή πάσχιζαν να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος, η Mercedes-Benz σφράγισε με την παρουσία της το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ρίχνοντας στη μάχη με το χρόνο ένα από τα πιο πετυχημένα racing cars όλων των εποχών.

η Mercedes-Benz, σε συνεργασία πάντα με την McLaren, συνέχισε να τροφοδοτεί τη φαντασία των φίλων του αυτοκινήτου, περνώντας στην παραγωγή ουκ ολίγες εκδόσεις του εξεζητημένου supercar.

Η τελευταία, μάλιστα, φέρει το όνομα του Stirling Moss και αναμένεται να παρουσιαστεί για πρώτη φορά τον προσεχή Ιανουάριο, στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ.

Ακολουθώντας τα κατασκευαστικά πρότυπα του θρυλικού προγόνου της, η νέα εκδοχή της SLR έχει απαλλαγεί από κάθε περιττό "βάρος", καθηλώνοντας με τη λιτοδίαιτη σιλουέτα της.

Πέρα από τις εμφανείς σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις που παρουσιάζει το αμάξωμα, εντύπωση προκαλεί η απουσία των γυάλινων επιφανειών και της οροφής.

Οτιδήποτε θα μπορούσε να νοθεύσει τα χαρακτηριστικά ενός αυθεντικού supercar έχει αφαιρεθεί ή στην καλύτερη περίπτωση έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του.

Το ανθρακονυμάτινο αμάξωμα έχει σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο ώστε να εξασφαλιστεί η απαραίτητη αεροδυναμική "φόρτιση" του πίσω άξονα, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα αν θελήσει να αυξήσει περισσότερο τις κάθετες δυνάμεις που ασκούνται στους πίσω τροχούς.

Κατασκευασμένο από ανθρακονύματα, το αμάξωμα της SLR Stirling Moss εξασφαλίζει το περιορισμένο βάρος του συνόλου. Ο σχεδιασμός επιτρέπει στους πίσω τροχούς να διατηρούν την επαφή τους με την άσφαλτο, δημιουργώντας το απαραίτητο αεροδυναμικό φορτίο.Το εσωτερικό έχει ακολουθήσει το παράδειγμα του αμαξώματος. Απέριττο και με ελάχιστα εξοπλιστικά στοιχεία, αρκείται στα εξεζητημένα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στην κατασκευή του.
Η "υπερηχητική" SLR των 650 ίππων επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, αγγίζοντας την τελική ταχύτητα των 350 χλμ./ώρα. Εκθαμβωτικό είναι και το κόστος του αυτοκινήτου, φτάνοντας τα 750.000 ευρώ.

Γιουχου!

9 σχόλια:

Κωνσταντινος είπε...

Έχω και εγώ ένα όνειρο να πάρω μια κόκκινη Πόρσε αλλά τώρα που είδα αυτό κλονίστηκε :)
750,000 ευρο ε?
Χμ,καιρός να σπάσω τον κουμπαρά μου.
Ελπίζω να δέχονται κέρματα :)
Με νταλίκα θα τους τα πάω χαχα

Καλό μεσημέρι

Λευκή είπε...

Άστα να πάνε Κώστα,
την είδα και έπαθα πλάκα...!

Ο ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟΣ Ο JKOK είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΑΝΟΙΞΑ ΝΕΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΦΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΩ.ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΛΥΠΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ;ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΝΕΟ

Ο JK ΕΙΜΑΙ

Ο ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟΣ Ο JKOK είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΑΝΟΙΞΑ ΝΕΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΦΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΩ.ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΛΥΠΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ;ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΝΕΟ

Ο JK ΕΙΜΑΙ

DR PAKO® είπε...

Να ξέρεις πως γι'αυτό το αμάξι, θα μαλώσουμε, μιας και "θα παραχθεί μόλις σε 75 αντίτυπα", όπως αναφέρεται στο αρχικό κείμενο!
Καλές γιορτές, να περνάς καλά και καλώς σε βρήκα!!!

Υ.Γ. : Cλopy paste κάνουμε όλοι, αλλά αναφέρουμε την αρχική πηγή ή τουλάχιστον αλλάζουμε λίγο το κείμενο... :)

Λευκή είπε...

Μα γιατί? Αφου τα λέει τόσο καλά! Εξαλλου τι άλλο να πεις γι'αυτήν την κουκλάρα, πέρα από τα χαρακτηριστικά της? Και επίσης Dr Pako, έχω πάρει αρκετά από το in.gr οπότε όσοι με διαβάζουν καιρό το ξέρουν! Άιντε, πρώτη φορά στο τσαρδί μας, μας την είπες κιόλας! Ουστ! ;-)

Φιλιά πολλά γιατρέ μου

costume jewelry είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
广东麻将游戏中心 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
我爱麻将网 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.