Τρίτη, 6 Ιανουαρίου 2009

Θεία φώτιση

Είχα ξεχάσει εντελώς τι γιορτή είναι σήμερα. Δεν τα παρακολουθώ και πολύ αυτά...με μάθατε τώρα πια! Έχω ...επίκτητη μάλλον θα έλεγα μια αλεργία στα θρησκευτικά θέματα-παραδόσεις.



Αλλά μια καλή φίλη που ποτέ δεν ξεχνά την παραμικρή γιορτή, και που σκιάζεται μην καταλήξω στο βαθύτερο καζάνι της κολάσεως, δεν περέλειψε να μου τη θυμήσει. Είναι λέει μεγάλη γιορτή, ο Χριστός βαπτίστηκε εν Ιορδάνη ποταμό. Συμβολίζει την κάθαρση, στην αρχή του έτους. Μας χαρίζει ένα καθαρό ξεκίνημα από τη μια, και από την άλλη, με την κάθαρση του σώματος και του πνεύματος κατ'επέκταση, είμαστε ανοιχτοί να δεχθούμε την Θεία φώτιση...
Πολύ όμορφη μου ακούγεται η ιδέα αυτή. Αλλά σαν γνήσιος Βελζεβούλ(όπως με αποκαλλεί η γιαγιά Λευκοθέα από την ώρα που της αποκάλυψα πως δεν πιστεύω στο ξεμάτιασμα), το μυαλό μου πήγε σε μια εικόνα που είχα δει στην τηλεόραση πριν κάποια χρόνια, ανήμερα των Φώτων.
Ήταν μια τελετή κάθαρσης, αυτή που συβολικά ρίχνεται ο σταυρός, το σύμβολο της θρησκείας μας σε υγρό στοιχείο για να πέσουν οι πιστοί και να τον πιάσουν. Στην τελετή αυτή συνέβη κάτι μαγικό. Ένα λευκό περιστέρι πετούσε πάνω από την ομύγηρη των πιστών...και Ω! τι θαύμα! πήγε και κάθισε στο κεφάλι ενός απ'αυτούς! Κατά την άποψη μου, αν δει κανείς συνειρμικά την όλη εικόνα, και έχοντας υπόψιν πως τα περιστέρια και δη τα λευκά, είναι σύμβολα αγνότητας και θεϊκής υπόστασης, τότε αυτός ο άνθρωπος επελέγει από τον Θεό για...απευθείας και επιτόπου μετάδοση της θείας φώτισης.
Πιο αναλυτικά στις 6 Ιανουαρίου 2004 και κατά την διάρκεια του Αγιασμού των Υδάτων στον Κεράτιο κόλπο, χοροστατούντος του Πατριάρχου Βαρθολομαίου και παρισταμένου του αρχηγού του ΛΑΟΣ Γιώργου Καρατζαφέρη, λευκό περιστέρι, που αφέθηκε να πετάξει, λίγο πριν ο Πατριάρχης ρίξει τον σταυρό στην θάλασσα, έκανε κύκλο και κάθισε πάνω στο κεφάλι του πολικού αρχηγού. Να σημειωθεί ότι ο γνωστός παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής στον τηλεοπτικό σταθμό ΤΗΛΕΑΣΤΥ, Θανάσης Μυλωνόπουλος, είχε συμβουλεύσει τον Γιώργο Καρατζαφέρη να μην πάει στην Κωνσταντινούπολη, φοβούμενος το κλίμα που επικρατούσε τότε εκεί. Πλην όμως ο Γιώργος Καρατζαφέρης αψήφησε τις προειδοποιήσεις του στενού συνεργάτου του, παρευρέθη στην τελετή με το γνωστό αποτέλεσμα.
Φήμες ότι το περιστέρι είπε « ιδού ο εκλεκτός μου» διαψεύδονται ως αβάσιμες... Επίσης αβασιμες αποδείχτηκαν και οι πληροφορίες ότι πριν την τελετή ο εν λόγω κύριος κυλιόταν σε αποθήκη με καλαμπόκια.
Για όσους δεν θυμούνται την ιστορική στιγμή που περιγράφω...ιδού οι αποδείξεις. Όσο για φωτογραφία, δεν βρήκα καμιά, όσο κι αν έψαξα. Κανένας φωτογράφος δεν είχε τόσο καλά αντανακλαστικά (ή πάθανε όλοι vertigo σαν το περιστέρι?) . Η μόνη φωτογραφία που έχω να σας δείξω είναι μια συλλεκτική αφίσα του ΛΑ.Ο.Σ. που κυκλοφόρησε εν όψει των Νομαρχιακών εκλογών του 2006. Απολάυστε!:p


Και μετά από αυτές τις υπενθυμίσεις σήμερα, καθώς και για διάφορα άλλα πρόσφατα συμβάντα ανα τον κόσμο... έρχομαι στο λογικό συμπέρασμα πως κάποιος εκει πάνω...ρετάρει. Δεν μπορεί. Δίνεις τη φώτισή σου, και με την βούλα μάλιστα σε έναν σκληροπυρηνικό εθνικιστή, και μετά απορεί κανείς που έχουμε καταντήσει ξενοφοβική και άκρως ρατσιστική χώρα?
Και με κάτι τέτοια παίρνει αέρα ο super-Νομάρχης, και πάει και βάζει περικεφαλαία που στην κορφή έχει ένα περιστέρι (ψεύτικο, ευτυχώς, τα κανονικά προτιμάει να τα φάει-με τα χέρια πάντα). Σου λέει ο άνθρωπος, αφού αυτός, γιατί όχι κι εγώ? Στο πηγάδι κατούρησα?

ΥΓ1.Γιαγιά, πες με όσο θέλεις Βελζεβούλ και τρισκατάρατη, εγώ επιμένω....κάτι μου βρωμάει στην υπόθεση.
ΥΓ2.Μαρία, ευχαριστώ που ανησυχείς για την σωτηρία της ψυχής μου. Μπορεί αν έκανες εσύ το κατιτίς παραπάνω-καμιά extra μετάνοια ίσως- (σαν γνώστης), να μου δίνανε κι εμένα μια θεσούλα στον παράδεισο...δεν θα πιάσω πολύ τόπο...έστω, κοντά στις τουαλέτες βρε παιδάκι μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: