Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2009

Ωχ, ωχ, ωχ!!!!!!!!


Το βλέπω να'ρχεται. Πλησιάζει με τάχιστους ρυθμούς. Να πανικοβληθώ? Όχι μωρέ δεν πανικοβάλλομαι. Θα το παίξω cool, και κιουρία και πως ξέέέέέρω εγώ απ'αυτά. Σαράντα (όχι βρε, πιο λίγα!) χρόνια φουρνάρισα έέέέέέχω ψήσει???!!! Στην μπαγκέτα θα κολλήσουμε?
Κι άμα κολλήσουμε?
Μέχρι τώρα είχα σαν ρητό το "θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό". Το είπε ο Παπάζογλου άλλωστε. Αλλά ένας νόμος κάποιου ξένου (που δεν θυμάμαι τι ήταν) λέει πως όταν υπάρχει η πιθανότητα το αποτέλεσμα μιας πράξης σου να βγει σε καλό ή σε κακό, τότε συνήθως βγαίνει σε κακό. Σ'εμένα σίγουρα, πάντως. Στους άλλους μπορεί όχι.
Αμ έλα που το μάθαμε το παραμύθι. Τέλος, βγαίνει σε κακό.
Γιατί να βγει σε καλό τωρά? Ποιος ο λόγος? Ρε μπας κι έχει αλλάξει τίποτα και θα έρθουν τα πάνω κάτω????
Χλωμό. Ε?ε?ε?Ε?ε?ε?Ε?

ΥΓ. Αυτή η ρουφιάνα η τεχνολογία τα φταίει όλα. Θα το πετάξω το ρημάδι. Θα αρχίσω να πλέκω τερλίκια.

9 σχόλια:

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

«Σαράντα χρόνια φουρνάρισσα» … και «ότι βγήκε σε κακό» δεν σε σκότωσε. Άρα ξέρεις ότι δεν θα πάθεις τίποτα ανεπανόρθωτο. Αντιθέτως μπορείς να ρισκάρεις πιο πολύ, και να προσπαθήσεις χωρίς φόβο .. αφού ξέρεις ότι οι επιπτώσεις άλλου ένα λάθος, είναι υποφερτές … για να μην αποκλείσεις την πιθανότητα ότι η μπαγκέτα θα αποδεικτή Βασιλόπιτα … με δέκα φλουριά στο κάθε κομμάτι … εμένα μου ‘τυχε πάντως … και αν είχα σκεφτεί τις ήττες … και το πόνο .. δεν θα είχα ρισκάρει και δεν θα το είχα ζήσει ποτέ! Το ζω ακόμα …

Λευκή είπε...

Ναι όντως, αντέχω ακόμα.
Και επίσης φέτος πετύχαμε και το φλουρί (στ'αλήθεια)....

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΦΟΒΗΘΕΙΣ;ΡΙΣΚΑΡΙΣΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΙΝΕΙ.

cook είπε...

υπαρχουν ρισκα και ρισκα...τι να πω...κρατα κι ενα σωσιβιο καλού κακου :)

cook είπε...

υπεροχος ο πινακας του Ιακωβιδη...

Λευκή είπε...

Ρε Σκρουτζάκος, έλεος! Είπαμε όχι σαράντα! Μη λες τέτοια κ πάθω καμιά καρδιακή προσβολή στην ηλικία που'μαι...! :p

Λευκή είπε...

Cook το σωσίβιο είναι καλή ιδέα, το σκέφτομαι. Δεν ξέρω τι σχήμα θα έχει, στρογγυλό μέσης ή σε μπρατσάκια style, αλλά δεν θα πάμε... άπατοι! αυτό το υπόσχομαι!
Ο πίνακας αυτός, είναι αγαπημένος.

Ράνια είπε...

οι σαραντάρες = με 2 εικοσάρες λέει το άσμα και πιστεύω ότι ισχύει!!!!να είσαι καλά και πάνω από όλα και το σημαντικότερο υγεία!!!καλό σου βράδυ!!!

Λευκή είπε...

Καλέ δεν είμαι 40!!!!!!!
χαχαχα
αχ παναγια μου.
Δειτε και το προφιλ μου, 31 είμαι. Αρκετό ζόρι πέρασα με τα γενέθλια φέτος, μη μου το υπενθυμιζετε!!!

Αλήθεια λέω!
3 εβδομάδες έκανα να βγω απ'το σπίτι...! 1 πριν τα γενέθλια και άλλες 2 μετά!

Έγραψα "σαράντα χρόνια φουρνάρισα" λόγω της γνωστής διαφήμισης...

σνιφ.