Πέμπτη, 22 Ιανουαρίου 2009

Απίστευτη βαρεμάρα


Εντάξει, είμαι για φάπες, το ξέρω. Διαμαρτύρομαι όλη την ώρα για εργασιακές ανισότητες, για διακρίσεις και διαχωρισμούς, αλλά έλα που σήμερα (και τις τελευταίες μέρες εδώ που τα λέμε) έχει πέσει μια τρελή αναδουλειά στο γραφείο. Αλλά εννοείται πως εγώ βρήκα κάτι να καταγγείλω. Ας αρχίσω λοιπόν.
1. Δεν υπάρχουν μύγες. Πού πήγανε οι μύγες? Γιατί δεν κάθησαν εδώ να τις βαράω τώρα που δεν έχω τι να κάνω?
2. Οι bloggers σκυλοβαριούνται. Ρε κάντε κανένα post να μπω να σχολιάσω! Έλεος δλδ. Σκεφτείτε τον συνάνθρωπο!
3.Έχει ήλιο. Αν δεν είχε ήλιο, δεν θα σκεφτόμουν συνεχώς τον φραπέ (μέτριο χωρίς,παρακαλώ) στην Αριστοτέλους με το φιλαράκι μου στην διπλανή καρέκλα, να αγναντεύουμε τον παμβώμικο Θερμαϊκό μας.
4.Τα κομμωτήρια. Πώς με κλείνεις ραντεβού βρε Πόπη για τις ανταύγειες στις 17:00? Τι κι αν στο ζήτησα εγώ? Αφού ξέρεις πως ενώ έχω καλή πρόθεση, θα βαρεθώ πάλι να έρθω κατευθείαν μετά τη δουλειά και θα φτάσει η ρίζα μέχρι τον αγκώνα πάλι.
5. Τα γυμναστήρια. Εσείς φταίτε άθλια γυμναστήρια. Με βάζετε στο τρυπάκι να γίνω φωτομοντέλο, να γίνω Πετρουλάκη, σας πληρώνω καλά καλά και μετά δεν πατάω το όμορφο δίμετρο πόδι μου ποτέ, λόγω βαρεμάρας. (Σχετικό : Ο φίλος μου ο Γιώργος που μένει στην Αθήνα κάνει το ίδιο. Πάει και γράφεται στο γυμναστήριο-με κάτι εξάμηνες συνδρομές- και αμελλεί επιμελώς και επίμονα να εμφανιστεί.Κατά τον πέμπτο μήνα, τον πιάνουν τύψεις για τις σπατάλες του, βλέπει και την ζυγαριά να χτυπάει κόκκινο και το παίρνει απόφαση. Ντύνεται, φόρμες, παπουτσάκια αθλητικά, καπελάκι μπεϊζμπωλ, όλα τα κομφόρ και κοιτιέται μια στον καθρέφτη πριν ξεκινήσει. Εκεί βλέπει πως έχει γίνει σαν βόδι, ντρέπεται για το ποιόν του, σκέφτεται "πώς θα εμφανιστώ εγώ έτσι δίπλα στους κορμάρες με τις φέτες" και ξεντύνεται επί τόπου και παραγγέλνει πίτσα.)
6.Τους ηλίθιους πελάτες. Αχ μπορώ ν'αντέξω πολλά. Πάρα πολλά. Αλλά την βλακεία δεν την αντέχω. Έχω σοβαρό πρόβλημα.
7.Τους φίλους του msn. Δηλαδή χάθηκε να υπάρχει κανένας τέτοια ώρα on line να πούμε καμιά κουβέντα? Τι κάνετε πρωινιάτικα? Άιντε ελάτε.

Φτάνει, δεν θα καταγγείλω άλλο σήμερα! Άσε που έχω και δουλειά τώρα! :p
Kisses

14 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΑ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ .ΟΛΟΙ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΒΑΡΕΜΑΡΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΜΕΡΙΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Δουλειά ;; Τι είναι αυτό ;; Όταν βαριέμαι στη δουλειά συνήθως γυρνάω στο άλλο πλευρό. Πλάκα κάνω. Απλά όταν βαριέμαι στη δουλειά και δεν περνάει η μέρα, είναι πάρα πολύ βασανιστικό … και ο μόνος τρόπος τελικά να κάνεις την ημέρα να περάσει γρήγορα είναι δουλεύοντας. Κάτι παθαίνουν τα @#$@# ρολόγια στη δουλειά. Στο σπίτι όταν μπω στον υπολογιστή, περνάνε απίστευτα γρήγορα οι ώρες. Στη δουλειά όμως .. όταν σερφάρω και χαζεύω.. δεν περνάει καθόλου γρήγορα … Υπομονή … να περάσει ο χειμώνας .. να ξανά ‘ρθουν οι μύγες. Τουλάχιστον έχεις msn. Γιατί σε μας …γαμώ τα firewall τους .. ούτε msn ούτε facebook… πως δεν μας έχουν κόψει και τα blogs ?? Καληνύχτα ...

BAD RELIGION 7 είπε...

Η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη,έλεγαν οι παλιότεροι.Αυτή υη στιγμή βρίσκομαι στο Βόλο,μαζί με μιά συνάδελφο για δουλειές της εταιρίας.αύριο λέμε να φύγουμε,αλλά μάλλον θ'αποκλειστούμε στα μπλόκα της Εθνικής απο τους αγρότες...

Mikros Alitis είπε...

νομίζω ότι μόλις περιέγραψες το 90% από του πελάτες των γυμναστηρίων...... :-)

Λευκή είπε...

ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ κάνε κάτι!
Σχόλασα αλλά συνεχίζω να βαριέμαι!
Για να κάνω ένα τσεκάρισμα στα ανέκδοτά σου.... ;-)

Λευκή είπε...

ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕ
Τουλάχιστον σ'αυτό δεν έχω παράπονο, ούτε καν καταγγελία να κάνω δεν έχω! Το αφεντικό είναι large και έχουμε απ'όλα τα καλά.
Αλλά η άτιμη η ώρα δεν περνά. Ούτε στο Τενεσύ να ήμουνα να περιμένω το ουίσκι να ωριμάσει...

Λευκή είπε...

BAD RELIGION7
Ο Βόλος είναι από τα καλύτερα μέρη για αποκλεισμό πρέπει να σου πω, αν και μάλλον το έχεις καταλάβει ήδη!
Πήγαινε στον "Χρήστο" στην παραλία. Είναι ένα τσιπουράδικο που με κάθε καραφάκι που παραγγέλνεις σου φέρνει και διαφορετικό μεζέ.
Κι αν αποκλειστείτε μέρες, και τιμήσετε τα τσιπουράδικα και τους μεζέδες του Βόλου, έχω να σου κάνω ένα δώρο (ελαφρώς χρησιμοποιημένο!) : μια εξάμηνη συνδρομή σε γυμναστήριο με πιλάτες! :p

Λευκή είπε...

Mikros Alitis,
όλοι αυτό μου λένε!
Αλλά αν και δεν πήγα τελικά σήμερα... αύριο θα πάω!
Σίγουρα. Να μην προλάβω να τρέξω 3 χλμ στο διάδρομο....:p

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Τι να σου κάνω ο γέροντας, θα σου διοργάνωνα ένα πάρτυ σαν και το προχθεσινό που είδες στο μπλογκ μου, αλλά δεν αντέχω άλλο ξενύχτι ο έρμος! Να σου πω εγώ μετά θα βαριόσουν Λευκή μου;

Τα φιλιά μου σε εσένα και όλη την παρέα.

ΥΓ. ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕ αυτό θα πει μετάλλαξη, άλλος άνθρωπος στην δουλειά κι άλλος στο σπίτι! Τα σέβη μου.

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Και μια που βαριέσαι, για come του δώθε να λάβεις το βραβειάκι σου, Λευκούλα μου!!!

Λευκή είπε...

Αχ τι καλά! Άμα πάρω και βραβείο, θα κάνω τρελό πάρτυ.
Θα τον ξενυχτήσω τον Brand.

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Λευκή μου, εγώ ξενυχτάω, εσύ δεν καλοβλέπεις πρωινιάτικα. Βεβαίως και βραβεύτηκες, διάβασε το μπάνερ στο πλάι, με τίτλο "Το βραβείο Proximidade περιγράφεται ως εξής".

Σπεύσε λοιπόν, μην το βουτήξει κανένας άλλος! Και μημ απορείς που ξενυχτάω μέχρι αργά τα χαράματα, ξέρεις κανέναν συγγραφέα να κοιμάται τέτοιες ώρες;

Πολλά πολλά φιλιά και once again congratulations!

Λευκή είπε...

Το είδα το είδα!!!!
lol
είναι νωρίς γμτ!
Να'σαι καλά monsieur Panos, πάω για σουλτούκεμα και όταν γυρίσω θα σε... ευχαριστήσω καταλλήλως!

Μιχάλης είπε...

Άτιμη ζωή...
Άρχισα τις διαφημίσεις μπας και γίνω γνωστός στην πιάτσα και πάρω και εγώ κανένα βραβείο.

Όποιος βαριέται
κι έχει χάλι
νάρθει αμέσως
στου Μιχάλη

Εδώ έχεις μια χρυσή ευκαιρία να περνάς ευχάριαστα και δημιουργικά τον χρόνο σου.