Σάββατο, 24 Ιανουαρίου 2009

Βραβεύτηκα!


Αγαπητοί ασήμαντοι, αβραβεύτοι, ταπεινοί και καταφρονεμένοι φίλοι, σήμερις βραβεύτηκα. Αρχικά, δεν το πήρα πρέφα. Ήταν και πρωί όταν το έμαθα. Το ξέρετε πια, ήμουν ολίγον ξανθιά, τώρα τα ξάνοιξα περισσότερο, ήταν και πρωί, χτες το ξενύχτησα (άκουσα την εκπομπή της συναδέλφου ραδιοφωνικής παραγωγού Σταυρούλας και αφού εμπνεύστηκα από τα μουσικά ταξίδια που μου επέβαλλε, το έριξα στη ζωγραφική),οπότε καταλαβαίνετε... Το μάτι δεν άνοιγε με τίποτα. Ούτε το ένα ούτε το άλλο. "Δικαιολογίες" θα μου πείτε, και θα έχετε χίλια δίκια. Τι να κάνω καταντράπηκα που δεν το'πιασα αμέσως, για να αποδείξω τι γατόνι είμαι. Ok, το κόβω, δεν σώζεται.
Αγαπητέ ΠαπαΟΥρολόγε με τιμάτε αφάνταστα με την προτίμησή σας. Μου απονείματε αυτό το βραβείο και πρέπει να πω εδώ πως συμφωνώ μαζί σας. Μου άξιζε! Είναι τέτοιας τάξεως η προσφορά μου στην μπλογκογειτονιά βέβαια, που ίσως θα έπρεπε να προσθέσετε και κάποιο χρηματικό ποσό, ένα τσεκ ή ακόμα και μετρητά. Και κάρτες δεχόμαστε. Σας προτείνω να το σκεφτείτε. Take your time, που λεν και στο χωριό μ. Πιείτε και κάτι, δεν θα βλάψει.
Ας περάσουμε στο ρεζουμέ τώρα.
Να ευχαριστήσω πρώτα απ'όλους τον monsieur ΠαπαΟΥρολόγος, που εκτός από το βραβείο που μου χάρισε σήμερα, μου έχει προσφέρει και έντονες στιγμές λεκτικής αντιπαράθεσης, πάντα έξυπνης και τεκμηριωμένης.Παναγιώτη thanks, και προσβλέπω σε περισσότερα.
Να ευχαριστήσω τον αγαπητό Κωνσταντίνο, που ήταν από τους πρώτους μου αναγνώστες και εκείνος επίσης μου έχει προσφέρει χαμόγελα, όταν διάβαζα τα posts του κάτι Κυριακάτικα πρωινά.
Να ευχαριστήσω τον Βαγγέλη, που χωρίς την βοήθειά του, ούτε εικόνα δεν θα ήξερα να προσθέσω στο blog μου.
Να ευχαριστήσω την Νάντια (BADRELIGION7) έτσι, γιατί την γουστάρω τρελά. Είναι πολύ καλό παιδί και διαθέτει ευστροφία και χιούμορ.
Τον Θανάση (ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ) γιατί είναι αυτός που είναι και είναι ψυχούλα και ατομάρα ταυτόχρονα!
Γενικά όλους τους φίλους και αναγνώστες.
Να ευχαριστήσω επίσης τη μαμά μου, τον μπαμπά μου, τον αδερφό μου, τη γιαγιά Λευκοθέα, την γάτα μου την Moody και όλους όσους συνέβαλαν να γίνω αυτή η υπέροχη, μοναδική, εξυπνότατη ύπαρξη. Όλους εκτός από τον "μακαρίτη" (που "πέθανε" αλλά δεν "συγχωρέθηκε").
Άντε φτάνει.
Ήρθε η ώρα να βραβεύσω κι εγώ με την σειρά μου 8 bloggers που πιστεύω πως αξίζει να τους διαβάζει κανείς. Που έχουν να πουν πολλά. Που έχουν την ψυχή και το σθένος να εκτεθούν στα άγνωστα, αδιάκριτα και πολλές φορές εχθρικά μάτια. Και φυσικά αυτοί με τη σειρά τους θα βραβεύσουν άλλους 8 και πάει λέγοντας.

Ορίστε τα μπουμπούκια μου
http://triala.blogspot.com/
http://labyrinthofsoul.blogspot.com/
http://vloutis.blogspot.com/
http://kwlogria.blogspot.com/
http://kiposgr.blogspot.com/
http://badreligion7.blogspot.com/
http://molemou.blogspot.com/
http://metallagmenos.blogspot.com/

Σ.Σ. Το ξέρω πως ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ έχει ήδη βραβευτεί από τον ΠαπαΟΥρολόγο, αλλά δεν μπορώ να μην τον βραβεύσω κι εγώ!

ΥΓ. Με γεια τα βραβειάκια σας, σε καλή μεριά!

12 σχόλια:

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ !!!! Αν δεις στη σελίδα μου δεξιά …. Σ’ έχω βραβεύσει και εγώ με τη σειρά μου …. Γίνεται τις βράβευσης !! Τα σαρώσαμε !!!!! Θέλω και ‘γω να κάνω post με ευχαριστήρια και τα δικά μου βραβεία … αλλά ετοιμάζομαι να πάω να μπουζουκοπαίξω …
Αύριο !!! Ευχαριστώ πάρα πάρα μα πάρα πολύ !!!

Λευκή είπε...

Άντε ρε σύ!
Πάνω που γίνεται της βράβευσης το κάγκελο!
Καλή δουλειά και περιμένω και τα δικά σου ευχαριστήρια, κάτι μου λέει θα γελάσω ;)
Α, και μην τρως σπόρια και ξηρούς καρπούς στα μπουζούκια που πας, είχε πει ο Ευαγγελάτος πως τα κατουρανε.
:p

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Λευκή προχώρα σε θέλει όλη η μπλογκοχώρα!

Του ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΥ Θανάση του ετοιμάζω έκπληξη που θα σοκάρει. Θα την αναρτήσω χαράματα, γύρω στις 3-4!!! Θα την απολαύσετε το πρωί με τον καφέ...

Φιλιά.

Λευκή είπε...

Σιγά μην περιμένω μέχρι το πρωί. Για ποιον καφέ μιλάς? Αρά με τα ουίσκια!
Άντε περιμένω με αγωνία!

Λευκή είπε...

*Αργά.

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Ε καλά τώρα .. .... μόλις φτάσω σπίτι κατά τις 5 … κατευθείαν στου Πάνου !!!! Και μετά ανάρτηση για τα δικά μου βραβεία βραβεία ..

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

βραβεία ... δεν φτάνει που το έγραψα δυο φορές μόνο ..

Λευκή είπε...

χαχαχα
πώς το λέτε εσείς εκεί γιατί δεν θυμάμαι πώς το λέμε εμείς εδω....?

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Θα εξηγήσει και σε μένα την ξανθιά(βαμμένη),για ποιό βραβείο μιλάτε επειδή δεν κατάλαβα;
Το μόνο βραβείο(που έχω μεγάλη συλλογή),είναι της ανοικτής παλάμης,όταν οδηγάω γρήγορα και σφηνιάρικα με κίνηση στην Κηφησίας.

Λευκή είπε...

Νάντια πρόκειται για το βραβείο Proximidade που αφορά στα διάφορα blogs. Επειδή βαριέμαι να περιγράφω με δικά μου λόγια, θα κάνω ένα ωραιότατο cλopy paste και θα σου πω πως :
Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις.Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά.Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι.Δεν ενδιαφέρονται σε βραβεία για την προσωπική τους άνοδο!Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες.Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς!Αυτό το βραβείο για Blog, πρέπει να δοθεί σε οκτώ αγαπημένους σας bloggers, και οι οποίοι με τη σειρά τους, θα το προτείνουν πάλι με τη σειρά τους, σε οχτώ αγαπημένους bloggers ο καθ' ένας τους κ.ο.κ.»
Συγχαρητήρια πήρες κι εσύ ένα!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

THANK YOU THANK YOU!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.ΕΙΝΑΙ Ο ΚΡΙΚΟΣ ΦΙΛΙΑΣ ΟΛΩΝ.ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ.