Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2009

Χτες...


Χτες είχα την φαεινή ιδέα να μαζέψω τους μπλογκοφίλους μου, για ένα διάστημα 3 περίπου ωρών, σε ένα διαδικτυακό πάρτυ, υπό την αιγίδα του Moodradio, του σταθμού στον οποίο κάνω εκπομπή κάθε Δευτέρα.
Τι να σας πρωτοπώ!!!?!?!?!!??!?!?!?!?!
Κατ'αρχάς να σας ευχαριστήσω όλους, το ξέρω σας έπρηξα μέχρι να σας μαζέψω, αλλά περάσαμε όλοι καλά και είπατε τα καλύτερα, γι' αυτό μη γκρινιάζετε για το πρήξιμο!
Το καλό με το Mood είναι πως διαθέτει στην σελίδα του ένα chat (τύπου mirc, για τους γνώστες) όπου μπορέσαμε και μπήκαμε όόόόόόλοι μαζί και τα λέγαμε όλοι ταυτόχρονα. Περιττό να σας πω πως σε κάποια φάση είχα παρατήσει στα decks την Βιτάλη να παίζει μόνη της και μιλούσα μαζί τους! Οι άλλοι ακροατές φυσικά μου κάναν κάποια παραπονάκια, αλλά δεν γινόταν.
Αυτός ο Πρόεδρος με τρέλανε. Άπαιχτος τύπος κορίτσια, είναι και μπακούρι εεε γκουχ γκουχ, ελεύθερος και ωραίος εννοούσα, οπότε ορμήστε. (Και καρακούκλος -αλήθεια, τον είδα!, οπότε ξαναορμήξτε).
Η Dreamer.... Τι να πω για την Αγγελική? Ένα γλυκό κορίτσι που επιβεβαιώνει την αδυναμία που είχα πάντα στα κρητικάτσια! Την τρέλαναν τα γουρούνια οι άντρες μέσα στο chat αλλά κι αυτή δεν πήγαινε πίσω! Τους την έλεγε κανονικότατα και με το νόμο!!!
Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ ο Θανάσης έχει τρελό χιούμορ, όπως και οι άλλοι εννοείται. Θα του στείλω ένα χαμόγελο, ένα μεγάλο ευχαριστώ και περαστικά στο μικρούλη του. Τα υπόλοιπα θα μου επιτρέψετε να τα κρατήσω για τον εαυτό μου!
Όσο για τον κύριο ΠαπαΟΥρολόγο..................:D Θεός!!!!!!!!! Επίσης ευχαριστώ για όλα και τον Πάνο και ακόμα μια φορά κρατώ τα σχόλιά μου για τον εαυτό μου!
Η Μαργαρίτα, που δεν είναι blogger αλλά μας χάρισε μια συγκλονιστική ερμηνεία της σ'ένα τραγούδι και μας άφησε όλους άφωνους, Ο Γιώργος-djExcite παλιό καλό μου φιλαράκι και φυσικά το big boss Πέτρος που με βοήθησε αφάνταστα παρέχοντας όπως κάθε φορά αμέριστη ψυχολογική υποστήριξη και είναι και πάρα πού ωραίος άντρας και υπέροχος και μοναδικός και...( έλα ρε αφεντικό κάνε καμιά αυξησούλα...! :p).
Και μην ξεχάσω και όλους εσάς από την Σερβία, την Αγγλία, από την Αθήνα, την Εύοια, την Κατερίνη, τα Τρίκαλα, την Λάρισα.
Ουφ. Πολλοί ήμασταν τελικά.
Ειλικρινά, δεν κάνω αυτό το post με σκοπό να διαφημίσω το σταθμό ή την εκπομπή. Απλά θέλω να σας πω πως πέρασα όμορφα με την παρέα σας και χάρηκα που σας έχω γνωρίσει και έχετε γίνει κομμάτι από την ζωή μου.
Τα φιλιά μου <3

13 σχόλια:

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Λευκή ..

Έχω ήδη σχολιάσει την προχθεσινή βραδιά στα δικά μου «μεταλλαγμένα» λημέρια…
Έχω και ‘γω το μικρόβιο της μουσικής παρουσίασης .. που μέχρι στιγμής εκφράζω αραιά και που ως dj σε φιλικές συγκεντρώσεις … Ακούγοντας εσένα όμως … σκέφτηκα ότι είναι κάτι που θα ήθελα να δοκιμάσω και ‘γω live «στον αέρα» … αλλά αυτός ο χρόνος ρε γαμώτο μια ζωή να μη μου φτάνει !!! Όλοι μαζί πάλι … την επόμενη Δευτέρα !!! Καλημέρα !!!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Δηλαδή εγώ έχασα ρε γαμώτο;
φτού να πάρει...Α ρε Γιάννη τι μου κάνεις!!!

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Είσαι μια σουπιά εσύ, τι να σου πω... Θεσσαλονικιώτικη σουπιά. Έχε χάρη που είσαι και Λευκή σουπιά, που θα πει δεν πετάς μελάνια!

Φιλιά και καλές συνακροάσεις στο μέλλον.

dreamer-angel είπε...

Ηταν πάρα πολύ ωραία η ιδέα σου Λευκή μου αν κι εγώ ήρθα ακάλεστη!!!Παίρνω πρωτοβουλίες η ρουφιάνα!!!Αυτό δεν είναι διαφήμιση του mood καλή μου,προξενιό για τον πρόεδρο είναι κι εγώ είμαι χορηγός του!!!Ναι το δηλώνω ευθαρσώς ότι έχω τρελή αδυναμία στα κοπέλια αν και ο άντρας μου δεν είναι κρητικός(δεν πειράζει θα τον κάνω εγώ)Οσο για το αν με τρέλαναν τα αγόρια (είδες δεν λέω γουρούνια,τι φταίνε τα καημένα χε χε χε)Χμ τί να σου κάνω που τις ώρες που έχεις εκπομπή καλή μου εγώ κουτουλάω!!!Αμα πάω με το καλό στην Κρήτη και δεν δουλεύω πρωί θα τους φτιάξω εγώ!Χμ!!!Τα φιλιά μου κοπελιάαααααα!!!!

Λευκή είπε...

ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕ έχω κάτι στο μυαλό μου για την περίπτωσή σου.....άσε να το επεξεργαστώ λιγάκι και τα λέμε! :p

Λευκή είπε...

Ρε Νάντια???
Δεν προσέχεις καθόλου???
Πού έχεις το (γκουχ) μυαλό σου???
Φιλιά κουκλάρα και την επόμενη φορά έλα να μαζοχιστείς κι εσύ μαζί μας :p

Λευκή είπε...

Πάνο είμαι περίεργο ψάρι....Σαλάχι μάλλον. Αχ δεν έχω φάει ποτέ σαλάχι. Τι γεύση να έχει?
Αχ τώρα θυμήθηκα τα τσιπουράδικα στο Βόλο.
Αντε ρεεεεε, θέλω βόλτα, ήλιο, τσίπουρο χωρίς γλυκάνισο και ψαρομεζέδες....:(

Λευκή είπε...

Εσύ κρητικόπουλο είσαι ένα διαμάντι κρυμένο!!! Που την κουβαλας τόση τρέλα μαρί????
Χαχαχα χαίρομαι απίστευτα που σε γνώρισα :-)
Άντε σήκω πήγαινε στην Κρήτη να'χουμε κάποιον να επισκεφτούμε το καλοκαίρι.
Τα φιλιά μου, ξεσηκωμένα.

dreamer-angel είπε...

Ναι ναι ναι σ ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!!!(Λέγε τώρα πόσα θες)
Φρόντισε να έρθεις εσύ με τη βελούδινη φωνή σου στα Χανιά,ο Θανάσης με το όργανό του,εγώ με το ντέφι μου και ο Πάνος να κάνει τη χορεύτρια μπας και βγάλουμε κάνα φράγκο!!!Ξέχασα την ατραξιόν τον πρόεδρο!!!Κάτι θα κάνει κι αυτός έχει χώρο στο λιμάνι για κομπανία!!!
Φιλιά πολλά και μη λες για τρέλα γιατί είμαι και στις μαύρες μου με το όλο θέμα!!!!Σκέψου να συνέλθω!

Λευκή είπε...

Ο Θανάσης με το όργανό του? Ο Πάνος η χορεύτρια?
χαχαχαχαχαχαχαχαχα
δεν παίζεσαι!!!
Αχ πολύ θέλω να δω τα σχόλιά τους όταν το διαβάσουν!!!
χοχο

El Presidente είπε...

Καρακουκλος εγω?
καλα ρε ετσι οπως τα ειπες είναι σαν να σε πλήρωσα :D
Λοιπον για αποκατασταση της αληθειας..ειμαι κοντος χοντρος και αξεστος!
Ρεμαλι και γκρινιαρης!
Το μονο καλο πανω μου ειναι ενα μπλουζακι Ralph Lauren που το αγορασα σε ενα σεργκι στο παζαρι.

Τωρα να πω και εγω 5 πραγματα για τα παιδια.
Καλα η Leyki ειναι και γαμω τα μωρα και για τις μερες μας εχει εναν πολυ αγνο και ποιοτικο τροπο σκεψης και εκφρασης!Μολις την βλεπω στο messenger κολαω ενα χαρτονακι πανω απο την εικονα της επειδη κομπλαρο και δεν μπορω να μιλησω ...α βαζω και γυαλια ηλιου επειδη με θαμπωνει κι ολας:D:D:D
Ο Μεταλαγμενος αν και δεν το γνωριζω καλα το παλικαρι λογω μεταλαξης ειναι καλο παλικαρι ομιλιτικοτατο και γεματο ευγενια!
Ο Πανουρολογος ειναι ενας τυπος με γαματο Blog με απιστευτο τροπο εκφρασης και ιδεων που μπορεις αμεσως να καταλαβεις τον τροπο αντιληψης που εχει για τα πραγματα και τον κοσμο γενικοτερα!
Η dream angel ειναι η μονη που μου εδωσε βραβειο και την ξαναευχαριστω που εχει την υπομονη και διαβαζει τις βλακειες που γραφω κατα καιρους!
Ολα τα αλλα παιδια ειναι πολυ ευγενικα και εχουν ποιοτητα υφους αλλα και ηθους!
θα χαρω και ευχη μου ειναι συντομα μια κυριακη να κανονισουμε και να παμε να τα πιουμε απο κοντα.
Σας ευχομαι να εισαστε παντα αγαπημενοι και να πετυχετε παντα τους στοχους και τα ονειρα σας,ειδικα τα ονειρα που ειναι οτι πιο αυθαρτο εχει μεινει στον ανθρωπο μαζι με την αγαπη!

Λευκή είπε...

Αχ κάτι ήπιε αυτός!!!
Έχει πάθει την ασθένεια "σας αγαπώ όλους".
Τι πήρες καλέ Mpakouri? Δώσε μας κι εμάς!

dreamer-angel είπε...

Δεν ξέρω τι πίνεις αλλά θέλω κι εγώ!!!
Η dream angel ειναι η μονη που μου εδωσε βραβειο και την ξαναευχαριστω που εχει την υπομονη και διαβαζει τις βλακειες που γραφω κατα καιρους!Εεεεε είδες όμως που έχεις πέραση;;;;Εβαλα τα χεράκια μου κι έβγαλα τα ματάκια μου!!!
Ολα τα αλλα παιδια ειναι πολυ ευγενικα και εχουν ποιοτητα υφους αλλα και ηθους!
Σίγουρα κάτι έχει πάρει αυτός!!!
θα χαρω και ευχη μου ειναι συντομα μια κυριακη να κανονισουμε και να παμε να τα πιουμε απο κοντα.
Ναι πριν φύγω όμως έτσι;;;;
Αντε πολλά είπες...
stop