Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2009

Η αίσθηση του χιούμορ


Ο πατέρας μου έχει απίστευτη αίσθηση του χιούμορ. Διαθέτει, για'μένα την τέλεια αναλογία ειρωνίας, αυτοσαρκασμού, έξυπνων σχολίων και καλοπροαίρετης κριτικής. Και μεγαλώσαμε μ'αυτό το στυλάκι, ο αδερφός μου κι εγώ, και πρέπει να πω πως είμαστε γ..μώ τα άτομα! (χμμ)
Πάντα πίστευα λοιπόν πως το καλό χιούμορ, είναι ένδειξη εξυπνάδας για ένα άτομο.
Ειδικά δε όταν ο απέναντί σου χρησιμοποιεί αυτό το καλώς εννοούμενο χιούμορ για να σε πλησιάσει, αλλά διαθέτει και την νοημοσύνη να μπλεχτεί και σε μια σοβαρή συζήτηση επίσης, τότε είναι ο ιδανικός! Ιδανικός για μια συζήτηση, που ενώ μπορεί να ξεκινά ή και να καταλήγει ανάλαφρα, κατά τη διάρκεια μπορεί να συγκινηθεί κανείς με το βάθος αυτού του ατόμου.
Μπερδεμένα τα λέω, τα γράφω και λίγο στην ξεπέτα γιατί είμαι στο γραφείο, αλλά θα σας εξηγήσω.
Amber alert!!!! Κορίτσια-κορίτσια!!! Κυκλοφορεί καράκουκλος blogger με χιούμορ, σοβαρός και ευαίσθητος ταυτόχρονα, επιχειρηματίας, ανύπανδρος, ελεύθερος, κοσμογυρισμένος και πρόθυμος να βοηθήσει άσχετες ξανθιές με προβλήματα στα πισιά τους!!! Μέχρι και δικό του τσίπουρο βγάζει (για τις αλκοολικές..)
Τρεχάτε χωριανές!
Πληροφορίες στο http://mpakouri.blogspot.com/

ΥΓ. Έχει ιδιαίτερη αδυναμία στην Ελένη Βιτάλη. Είναι senior μέλος στο fun club της. Συν όλα τα άλλα, έχει και ποιοτικές μουσικές προτιμήσεις ο άτιμος!!!
ΥΓ2. Έχω βάλει την φωτογραφία του Brad μιας και μοιάζουν σαν δύο σταγόνες νερό... αλλά υπόσχομαι σύντομα να έχω τον αυθεντικό Θεό (το Mpakouri) σε αισθησιακά ενσταντανέ...! Προσεχώς τα ωραία λοιπόν.

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction."

~ Albert Einstein (1879-1955)

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Προς anonymous:

What the fuck are you talking about?


~Metallagmenos (1967- )


Είναι και προεδράρα … αυτό δεν το είπες !!! Μόνο βιαστείτε όλες γιατί βάζει κάτι στοιχήματα ο άνθρωπος … που αν τα χάνεις … μπακούρι μένεις στάνταρ.

Λευκή είπε...

Ανώνυμος....
Σωστό κι αυτό, αλλά που κολλάει ρε παληκάρι?

Αν είχα κανει ανάρτηση για τον G.W.Bush, τότε ναι.

El Presidente είπε...

Σε συνενόηση με τον λογιστή μου το παραπάνω μου κόστισε περίπου 8.500 ευρώ.Στην τιμή μέσα θα είναι και ένα υπερσόου με ελέφαντες και ζογκλέρ που θα με διαφημίζουν 24/24ώρο σε όλο το ίντερνετ και στην Τv.
Πέρα από την πλάκα νομίζω πως να ειναι συμαντικό σήμερα να εχείς χιούμορ μέσα σε αυτήν την απέραντι σοβαροφάνια που ζούμε.
Η Λευκή έχει και χιούμορ αλλά και καλή ψυχή και θέλω να την ευχαριστίσω για ότι έχει δηλώσει για εμένα.
Α και παραλίγο να το ξεχάσω...

Λευκή με θέλεις για άντρα σου?
Εγώ δέχομαι!

Λευκή είπε...

Τς!
Δε σε θέλω, δε σε θέλω.
Είσαι πολύ όμορφος και θα με επισκιάζεις.
Ουστ!

Λευκή είπε...

ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕ αφιέρωσες! χαχαχαχα ;-)

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Μπρός στη μαυρίλα και τη καφριλοκαντύφλα που κυριαρχεί τριγύρω μας,άν δεν έχουμε χιούμορ,έιμαστε χαμένες-οι απο χέρι!!

dreamer-angel είπε...

Ωραία τα λες για τα λεφτά που σου δίνει!!!Γράφεις πουθενά ότι είναι κι επικίνδυνος και δεν το είδα;;;;

El Presidente είπε...

Με είπε ουστ... :(
θέλω να κλάψω...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

EIΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΜΠΡΑΝΤ ΠΙΤ;ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΑ.ΑΝ ΔΕΝ ΕΜΟΙΑΖΕ;
ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΚΑΗΚΑΜΕ.

Λευκή είπε...

Νάντια
μόνο με τρέλα θα την παλέψουμε!

Dreamer
κοίτα, από μακριά καλό είναι μωρέ το παιδί...και, αφού με ξέρεις εμένα, οι φίλοι της Βιτάλη είναι και δικοί μου φίλοι :p


El presidente
Κουράγιο!!! Σε νιώθω αλλά...κουράγιο!!:p

Σκρουτζάκο
είδες μωρέ? Είναι φτυστός ο Brad, ειδικά το τούτο του (αλλά και το άλλο του) μοιάζουν σαν να είναι διδυμάκια! lol

Protoplastos είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!
Καιρός ήταν να υπάρξει πιά και ένας δεύτερος...
Ούφ...
Για να μιλήσω στον "Θεό"να τον προικίσει Δευτερόπλαστο.

τσ τσ..
:-)
Καλημέρες!

Λευκή είπε...

Πρωτόπλαστε,
ναι! Δεν είσαι πλέον μόνος!!!
( Καλά μιλάμε για πολύ καμμένες καταστάσεις).

Α και ο εν λόγω κύριος με είπε να σας πω πως είναι και πολύ sexy.
Βέέέέβαια. Πολλά κιλά sexy.

Λοιπόν το κόβω γιατί θα φάω ξύλο στο τέλος.-

Protoplastos είπε...

Τι λες;
Σιγα μην φάς ξύλο.
Σε αφήνουμε εμείς να αλλάξεις όνομα...(Λευκή-Μαύρη)

:))

Λευκή είπε...

Ναι το όνομα είναι πια trademark...!

:-)

Μιχάλης είπε...

Είναι προφανές ότι δεν με έχετε προσέξει!!!
Ο Μπράντ Πιτ είναι απολειφάδι μπροστά μου.
Το μόνο μου "ελάττωμα" είναι ότι είμαι παντρεμένος.

Λευκή είπε...

Δεν πειράζει Μιχάλη και ο Brad το ίδιο.
Ρουφιάνες Ατζελίνες μας πήρατε τα καλύτερα παιδιά...!
;p

珊珊李 είπε...

徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿