Σάββατο, 31 Ιανουαρίου 2009

Ο μικρός μου διάβολος


Όλοι έχουν πάνω στους ώμους τους από ένα μικρό διαβολάκι και ένα μικρό αγγελάκι που συνεχώς μαλώνουνε ποιανού τη γνώμη θα ακολουθήσουμε.
Αναλόγως του χαρακτήρα και τις αντιστάσεις που διαθέτουμε έρχεται και η έκβαση της κάθε μάχης.
Μιας συνεχόμενης μάχης, που δεν σταματά, δεν τελειώνει, δεν κάνει ανακωχές.
Τα διλλήματα, από απλά (δεν θα την φας την πάστα, έχει θερμίδες / θα την φας την πάστα, είναι γλυκιά και μια ζωή την έχουμε) μέχρι πιο σύνθετα (δεν θα κερατώσεις τον άντρα σου, είναι ανήθικο / θα τον κερατώσεις, τι πειράζει μωρέ αφού ποτέ δεν θα το μάθει).
Εκμεταλευόμαστε αυτή την κατάσταση όμως για να δικαιολογήσουμε/ αξιολογήσουμε/ καταλογίσουμε τις πράξεις μας. "Κέρδισε το εσωτερικό μου διαβολάκι. Την τσάκισα την πάστα".
Το λέμε λες και δεν είμαστε εμείς οι ίδιοι που παίρνουμε την κάθε απόφαση αλλά κάποιος άλλος, πιο δυνατός από'μας, ο οποίος έχει το ακαταλόγιστο και που για κάποιο λόγο, του έχουμε δώσει το ελεύθερο να αποφασίζει για'μας.
Κάπως σαν να μη φταίμε...
Όσο για'μένα,
τώρα τελευταία
αυτός ο διάολος
έχει πάρει πολλά παιχνίδια!

25 σχόλια:

dreamer-angel είπε...


Οσους διαβόλους έχουμε μέσα μας
τόσους αγγέλους μπορούμε να φτιάξουμε!!!Θέλουμε όμως;;;;

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Άλλοθι είναι η λέξη, Λευκή μου. Μα για καλοσκέψου το: τι θά 'ταν η ζωίτσα χωρίς άλλοθι;

Σε φιλώ.

Λευκή είπε...

Dreamer...
εγώ σα να περνάω καλύτερα με τον διαβολάκο! Να τιμήσουμε και τη γιαγιά Λευκοθεά που με φωνάζει χαϊδευτικά "Βελζεβούλ"! :p

Πάνο...
Άλλοθι! Το χαρίζουμε απλόχερα στους εαυτούς μας.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

νομιζω πως καμια φορα θελουμε να ριχνουμε την ευθυνη αλλου...
να μην την παιρνουμε πανω μας αγνοωντας επειδικτικα αυτο που προσταζει το θελω μας...
φταινε πολλα βεβαια για αυτη μας την συμπεριφορα...
να σου πω εστω κι ετσι αυτος ο μικρος διαβολος τελικα μας εχει χαρισει πολλες απολαυσεις...

καλως σε βρηκα!
νεραιδενια φιλακια!!!

Λευκή είπε...

Καλώς ήρθες κούκλα!
Εδώ είναι λίγο περιέργα τα πράγματα...
Έχουμε "ιδιαίτερο" χιούμορ!
Να'ρχεσαι. :-)

Ευρύνοος είπε...

μην αγχώνεσαι για τίποτα..
ούτε διαβολάκος υπάρχει ούτε αγγελάκι..
ελεύθερη βούληση..
βιώματα, ηθικές του ώλου, και περιορισμοί επίσης του ώλου..

ότι μας ευχαριστεί ας γίνει, αρκεί να μην βλάπτει τον άλλο..

η τρελή μου άποψη..

Λευκή είπε...

Ευρύνοε,
υπάρχουν, τα έχουμε διορίσει εμείς οι ίδιοι διευθυντές μας. Και όπως ο κάθε καλός διευθυντής, παίρνουν κι αυτά την ευθύνη των λαθών και τα εύσημα των επιτυχιών.
Προς Θεού μην κατηγορήσει κανείς εμάς για τα λάθη! Αυτός ο διάολος φταιει...

γυάλινο δάκρυ είπε...

"O άγγελός μου
ο διάβολός μου
η κόλασή μου
παράδεισός μου..."
Κάτι τέτοιο.. Μα για να υπάρξει ισορροπία πρέπει να γίνεται διαρκής πάλη του καλού με το κακό!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Πλάσματα του θεού είναι και τα διαβολάκια..τη δουλίτσα τους κάνουνε,
ε!δεν πειράζει αν υποκύπτουμε,ανθρώπινα τα λάθη!!

Λευκή είπε...

γυάλινο δάκρυ,
παλεύουνε τα άτιμα, παλεύουνε, αλλά το κόκκινο τρισχαριτωμένο τυπάκι με την μακριά ουρά κερδίζει ασύστολα! :p

Νάντια
έτσι κοπέλα μου! Σε βλέπω εσένα, θα πας μπροστά εσύ, σαν κι εμένα ένα πράγμα!
Α, και μην αφηνείς κανέναν, μα κανέναν να σου χαλάει τη διάθεση. Αν εσύ γουστάρεις να χαλαστείς, τότε κάντο ελεύθερα (κι έχω και προτάσεις και συμβουλές :p).
Αλλά μην χαλάς το χαμόγελό σου για ΚΑΝΕΝΑ.

Τα φιλιά μου

GEORGIA είπε...

και εγω πρώτη φορά στο τσαρδί σου , αλλά θα συμφωνήσω..όντως η ζωή μας είναι μια συνεχής μάχη, ανάμεσα στο καλό και στο κακό,την μιά νικητές και την άλλη ηττημένοι...και η μάχη συνεχιζεται.......

Λευκή είπε...

Georgia
καλώς ήρθες!
Να αλληλοεπισκεπτόμαστε τα τσαρδιά μας, σε λίγο θα κερνάω και λουκουμάκι!
Καλό μεσημέρι :-)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ;ΧΩΡΙΣ ΑΛΑΤΟΠΙΠΕΡΟ Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

sofia είπε...

Λευκή,
Ότι και να κάνεις, δεν παύεις παρά να είσαι εσύ! Κακά τα ψέμματα!
Γέλασα με το προιγούμενο για τον μπλόγκερ τον ανύπανδρο..χα..χα, και που το ξέρεις ότι δεν λέει ψέμματα μην ξεσηκώνεστε άδικα? Πλάκα κάνω, καλέ!
Καλό μήνα και καλή βδομάδα.

GEORGIA είπε...

καλως σας βρηκα, εμενα το τσαρδι μου ειναι φτωχικό, καφε της παρηγοριάς μονάχα κερνάω, μου λείπει η βλέπεις η έμπνευση το τελευταίο καιρό.αλλα δεν θα πω όχι στο λουκουμάκι....

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

«Έβαλε ο διάβολακος … την ουρά του πάλι .. και σου πήρε τα μυαλά σου .. μέσα απ’ το κεφάλι ….»
Όλη αυτή η διαδικασία της αμφιταλάντευσης ανάμεσα στο καλό και στο κακό .. και η εύρεση ενός άλλοθι … απλά προσθέτουν στη γλύκα όταν τελικά μας νικάνε οι επιθυμίες για το «κακό» ….
Εσύ έχεις ένα καλό διαβολάκι και ένα κακό … εγώ έχω μια διμοιρία από σατανάδες …. Και ένα πλάστη απ’ την άλλη … πλάκα κάνω. Με έχει σώσει πάντως το γεγονός ότι πάντα μου άρεσαν τα δύσκολα … και τις περισσότερες φορές .. το καλό μου είναι πιο δύσκολο από το κακό … οπότε το επιλέγω. Καλό μήνα !!!!!! Και όνειρα διαβολικά χωρίς άλλοθι.

Λευκή είπε...

Σκρουτζάκο
το'πιασες το νόημα άλλη μια φορά! Φιλάκια

Sofia
ο προηγούμενος είναι από άλλο ανέκδοτο! Καλώς ήρθες κι εσύ στην παρεούλα μας :-)

Georgia
η έμπνευση έρχεται από την ίδια τη ζωή και την καθημερινότητα. Κι εμείς δεν κάνουμε διατριβές το άχτι μας βγάζουμε και τις ανησυχίες, τίποτα παραπάνω.

ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕ
σαν να ξέρεις πάρα πολλά εσύ! Καλό μήνα σε όλους, διαβόλους, αγγέλους, και στον πλάστη ακόμα ακόμα :-)

#lockheart# είπε...

παντα εναποθετουμε την ευθυνη σε αλλον...ειτε διαβολο ειτε αγγελο...ετσι αισθανομαστε πως δικαιολογουμε τον αδικαιολογητο ευατο μας...

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Έχεις δίκιο,δεν χρειάζεται να χαλιέμαι,αλλά είναι κάποια πράγματα που δεν τ'αντέχεις.
Το πρόβλημα το δικό μου αυτή τη στιγμή είναι πρός διερεύνηση,αλλά με τη σκέψη και μόνο ότι συνέβει σε μένα αυτό,τρελλαίνομαιΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ!!
Άν επαληθευθούν οι υποψίες μου....

Λευκή είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Λευκή είπε...

lockheart
αυτό ακριβώς ήθελα να πω μ'αυτή την ανάρτηση.

Badreligion7
Τα πράγματα αυτά δεν γίνονται απ'τη μια στιγμή στην άλλη, αν εννοείς αυτό που εννοώ. Είχα μια συζήτηση πρόσφατα με κάποιο φιλαράκι μου και το συμπέρασμα που βγάλαμε ήταν πως η ειλικρίνια και η συζήτηση είναι αυτά που χρειάζονται. Μη φοβάσαι, θα την βρεις την άκρη σου. Όπως και να'χει ΜΗΝ ξεχνάς ή παραμελείς την Νάντια.
Τα φιλιά μου (σε περιμένω απόψε αν μπορείς...ξέρεις πού!)

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Συγνώμη,καλό μήνα,αισθάνομαι ζόμπι απ'το Σάββατο,τελείως χαμένη..

Λευκή είπε...

Ρε θα σε βαρέσω το καταλαβαίνεις? Με μια στραβή δεν χάνεται ο κόσμος. Ακόμα και μεγάλη στραβή να ήτανε...
Σκέψου τι μετρά περισσότερο. Σκέψου.

Πέτσες © είπε...

καλησπέρα κατ' αρχας...
Απλά διαβάζοντας τη δημοσίευση σου με έβγαλες όλα αυτά που δεν είπα ποτέ φωναχτά ...

πολύ καλο ...έτσι ακριβώς είναι...

zekia είπε...

εεεε.....κοίτα τώρα... η αλήθεια είναι ότι απέναντι στη πάστα (σοκολατίνα κατά προτίμηση) που κρατάει ένας διαβολάκος, και στο τυρί φιλαδέλφια που κρατάει ένας αγγελάκος... είναι προφανής η επιλογή!!! Ε μια πάστα δεν κάνει και τόσο κακό πια!!