Κυριακή, 22 Φεβρουαρίου 2009

Υπερπαραγωγή2 (Το καμάκι του Μπάρμπα)


......

Το τσαχπίνικο αφεντικό καταλαβαίνει πως ο «λεβέντης» έχει πάθει ζημιά με το Λενάκι. Το Λενάκι ξαφνικά θυμάται μια δουλειά στην εφορία και τρέχει σαν Κεντέρης. Εγώ από την άλλη γεμίζω την καφετιέρα χαμογελώντας διαβολικά! Αφεντικό και λεβέντης, κλείνονται στο γραφείο του πρώτου. Σε λίγο, σκάει μύτη ο λεβέντης. Με ρωτάει αν μπορώ να φωνάξω ένα courier, να έρθει σε μισή ώρα αν είναι δυνατόν, για να πάρει έναν επείγον φάκελο για Αθήνα.

-Κύριε λεβέντη, λέω εγώ, όσο γρήγορα και να έρθει το courier, ο φάκελός σας το απόγευμα θα φύγει…με το φορτηγό τους. Δεν θα κάνουν ειδική αποστολή για εσάς…

Αφού συνειδητοποιεί τη μαλακία που είπε, τα βρίσκουμε κακήν κακώς. Φεύγει. Μέσα στο γραφείο πάλι. Σε λίγο, ξανασκάει μύτη. Με λέει για ένα mail που περιμένει, και αν μπορώ να του το τυπώσω. (Εν τω μεταξύ εγώ πνίγομαι στη δουλειά).

-Κύριε λεβέντη, ευχαρίστως να το τυπώσω, αλλά επειδή δέχομαι καμιά 40 mails την ώρα στον εταιρικό λογαριασμό, πείτε μου από πού θα έρθει για να μην το ψάχνω.

Ω, τι έκπληξη! Δεν ήξερε όνομα, ούτε mail, ούτε ασχολείται πολύ μ’ αυτά τα μηχανήματα του διαβόλου. (Εγώ κούκλα μου, άμα δεν τα γράψω στο τετράδιο, δεν τα θυμάμαι. Τα κομπιουτέρια θα μας καταστρέψουν. Αυτά και το barcode που θα μας βάλουν στο χέρι οι Αντίχριστοι).

Και κάθομαι εγώ τώρα, βγάζοντας καπνούς από τ’ αυτιά να ψάχνω το mail για τον άσχετο. Στο καπάκι, ανοίγει η πόρτα και βλέπω ένα κεφάλι. Το κεφάλι ήταν του κατατρομαγμένου Λενακίου που με κοιτούσε διστακτικά. «Εδώ είναι ακόμα» της λέω.

«#$@&^#$@@!&^%$#@» λέει.

Έπρεπε όμως να τελειώσει η διαδικασία μιας εισαγωγής από το εξωτερικό και ο εκτελωνιστής είχε βγάλει φλύκταινες για να της μιλήσει. Με βαριά καρδιά το Λενάκι μπαίνει μέσα. Ο λεβέντης, που πρέπει να έχει ραντάρ κάπου στην περούκα, δεν το συζητώ, έρχεται πλαλώντας! Σαν το κατσίκι! Στήνεται μπροστά στο γραφείο της, και αγνοώντας με εντελώς, λέει τα ίδια και στο Λενάκι. Ναι, ναι, ναι! Για το courier και για το mail. Παίρνει τις ίδιες ακριβώς απαντήσεις και…εκπλήσσεται! «Έχετε καταρτίσει ομαδάρα εδώ μέσα» λέει. «Βέβαια, σαν του ΠΑΟΚ» απαντάει το Λενάκι.

Ο λεβέντης επιμένει να την κοιτάει όπως κοιτάει η χοντρή που είναι σε δίαιτα μια black forest.

«Τι κάνεις το βράδυ?» ρωτάει.


......Η συνέχεια αύριο (dreamer :PpPpP)


16 σχόλια:

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Αν συνεχίσεις αυτό το βιολί θα ανέβω Θεσσαλονίκη λέμε (κατά την γνωστή διαφήμιση του Jumbo στο ράδιο: Φιλαράκι μην πετάς σερπαντίνες, θα κατέβω κάτω!).

Μας έσκασες χριστιανή μου! Αλλά τι να κάνουμε που είσαι και Λευκούλα και γλυκούλα!

Λευκή είπε...

Υπομονή και κουράγιο Πάνο μου!
:p
Καλημέρα :)

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Barbas is back!!
Προτείνω τίτλο στο σημερινό επεισόδιο:Το καμάκι του Μπάρμπα!

Λευκή είπε...

Badreligion7,
your wish is my command.
:p

Ευρύνοος είπε...

Ααναμένω με αγωνία την συνέχεια του θρίλερ..

καλημέρα σας..

zekia είπε...

..το καημένο το Λενάκι... ουφ... άντε τι έγινε μετα...

Λευκή είπε...

Ευρύνοε,
είμαι σίγουρη πως εσύ ειδικά δεν θα κοιμηθείς το βράδυ!
Άλλωστε είναι τόσο ενδιαφέρουσα και τέλεια συγγραφικά δωσμένη η ιστορία...
Άντε ρε μη με δουλεύετε!
Καλή Κυριακή φίλε μου

Λευκή είπε...

zekia,
τα ίδια με τον Ευρύνοο σου απαντώ!
Πολλά φιλιά :)

nek είπε...

orma mparmpaaaaaaaaaaaaa!!! :)
pwpw, aytoi oi dithen pou katexoun megala posta k petane kotsanes stous katwterous gia pragmata pou den kseroun m ti dinoun afantasta....

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

…είσαι απίστευτη! Άντε Κυριακή είναι σήμερα…δεν επιμένουμε να μείνεις σπίτι για να μας εξιστορήσεις τη συνέχεια…

Θα αναμένουμε…

Φιλιά!

dreamer-angel είπε...

Γκρρρρρρρ
Λευκή συγκεντρώσου λέμε
και μην αρχίσεις τις "μέντολες" με τα πουλάκια και τα γατάκια γιατί θα τ ακούσεις!Χμ

Λευκή είπε...

Τι είναι οι μέντολες?

Ανώνυμος είπε...

Αααα δεν μπορώ να σου πω, ρώτα τα αγόρια και τον Γεωργίου!!!
Αν πάλι δεν σου πει κανείς
κάνε αναζήτηση google και θα μάθεις.
Αμαν πια όλα έτοιμα τα θες μετά από 3 επεισόδια υπερπαραγωγής!!!
dreamer angel

Λευκή είπε...

Τι κακούργα!

dreamer-angel είπε...

Είμαι είμαι αν και δεν μου φαίνεται!!!
Χα χα χα

珊珊李 είπε...

抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信