Κυριακή, 8 Φεβρουαρίου 2009

Avatar


Σήμερα είχα μια πρόσκληση από την φιλενάδα και συντοπίτισα Ανασαιμιά και αποφάσισα να το δοκιμάσω. Η ουσία του παιχνιδιού είναι να περιγράψουμε την ιστορία του avatar που έχουμε επιλέξει και έπειτα η πρόσκληση κι άλλων φίλων να κάνουν το ίδιο.
Το avatar είναι κάτι πολύ προσωπικό και μοναδικό. Όλοι ξέρουν μόλις δουν το ροζέ μπριγιαντένιο τριανταφυλλάκι ότι έχω περάσει και τους έχω τσεκάρει...!

Βασικά η ιστορία του δικού μου avatar είναι ψιλοάθλια. Είχα μια 22χρονη υπάλληλο κάποτε, που είχε στο κινητό της ο,τιδήποτε ροζ και κοριτσίστικο μπορείτε να φανταστείτε. Από την άλλη στο δικό μου υπήρχαν μόνο τα defaults και τα πιτσιρίκια με κοροϊδεύανε. "Οπισθοδρομική", "μέχρι ν' ανακαλύψεις εσύ την πρόοδο των κινητών θα έχει βγει ο διακτινισμός" και άλλα τέτοια γλυκά και χαριτωμένα άκουγα. Ώσπου τους επέτρεψα να με εκμοντερνίσουν, στο κινητό τουλάχιστον. Από τα διάφορα themes που μου εγκατέστησαν αυτό ήταν το πιο ροζ και γλυκούτσικο.
Ξεκίνησα το blog χωρίς να έχω πρόθεση να γράψω. Απλά ήθελα να κάνω σχόλια σε κάποιο άλλο blog που διάβαζα τότε(άσχετα που τώρα σας γράφω κατεβατά ολόκληρα) και έπρεπε να έχω λέει account. Η πιο πρόχειρη φωτογραφία που είχα (που να μην έχει την φάτσα μου και να είναι κάπως καλούτσικη) ήταν αυτή.
Και εγέννετω Avatar!!!
Πρέπει να πω πως το έχω αγαπήσει αυτό το λουλούδι :-)

Αφού μάθατε την καταπληκτική μου ιστορία, πρέπει να σας πω πως ο λόγος που αποφάσισα να συμμετέχω στο παιχνίδι δεν ήταν γιατί ήθελα τόσο να σας πω την δικιά μου ιστορία, όσο για να έχω την ευκαιρεία να καλέσω κάποιους φίλους που ειλικρινά, έχω απορία μεγάλη για τα avatars τους!

ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕ, what were you thinking????
MPAKOURI
DREAMER
BADRELIGION7
MIKROS ALITIS

Περιμένω λοιπόν και τις δικές σας ιστορίες. :-)

16 σχόλια:

El Presidente είπε...

Λοιπον επειδη και εγω ειμαι παιχνιδιαρης αποδεχομαι την προσκληση της καλης μου της Λευκης και ξεκιναω το story μου....
Καποτε πανω σε μια κουβεντα με ενα φιλαρακι μετρουσαμε τις χυλοπιτες που εχουμε φαει και δεν ηταν λιγες...γκουχ γκουχ ετσι και αναγκαστικαμε να ιδρυσουμε τον συλλογο μας "βλεπε Σ.Μ.ΕΛ" με Προεδρο εμενα ...Τωρα οσο αφορα το avatar μου ειναι πολυ παουερ θα ελεγα με το στεναχωρημενο ανθρωπακι που ειμαι εγω μεσα σε τοσα χαρουμενα ανθρωπακια :P
Ελαααα δεν θελω κλαματα οκ οκ δεν συνεχιζω ..παρακαλω ενα πακετο χαρτομαντιλα στην κυρια απεναντι!!!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Roses just rock!!!

kostasst είπε...

Χάρη σε σένα, εμπλούτισα το λεξιλόγιο μου! Μόλις έμαθα τι είναι το avatar. Διάβαζα τι έγραφες και δεν καταλάβαινα...
Διάλεξα τον Ντόναλντ ως σύμβολο της παιδικής ηλικίας, που αν και έχει φύγει πριν πολλά χρόνια, υπάρχει ακόμη μέσα μου. Άλλωστε πάντοτε συμπαθούσα αυτόν τον πιο προσγειωμένο ήρωα. Ο Μίκυ μου έδινε πάντοτε στα νεύρα, όπως και ο Γκαστόνε και ο Σκρουτζ. Οι ανίκητοι ήρωες δεν ήταν ποτέ του τύπου μου.

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Δε τ’ αφήνεις όλ’ αυτά τώρα ;;; Πες την αλήθεια. Έψαχνες avatar αντιπροσωπευτικό και σκέφτηκες “they call me the wild rose “…

Εγώ πάλι … με το δικό μου avatar … xmmm. Δεν ξεκίνησα με δράκουλες. Ο πρώτος και original «Μεταλλαγμένος» ήταν οπτικά τουλάχιστον μια διασταύρωση ανάμεσα α σε “mountain man” από Άλπεις με χασάπη …. Και ήμουν εγώ μεταμφιεσμένος με ελιά στο πρόσωπο, ένα μουστάκι large, σκουφάκι πορτοκαλί και κασκόλ. Απλά μετά τη Τρίτη ανάρτηση … και όταν έβαλα το view counter και άρχισα να συνειδητοποιώ ότι αραιά και που μπαίνει κόσμος .. είπα «ας σοβαρευτούμε λιγάκι..» . Κατέβασα το avatar και ήμουν χωρίς για αρκετό καιρό. Μετά έψαξα να βρω τέρατα (πολύ σοβαρός)… και έπεσα πάνω στο παππού δράκουλα από μια παλιά και αγαπημένη μου σειρά .. τους “munsters” .. και τον έβαλα γιατί βαριόμουν να ψάξω παραπάνω. Και ζήσαμε καλά εμείς … Καλή βδομάδα !!

Λευκή είπε...

El presidente μου,
το φαντάστηκα, αλλά εγώ γνωρίζω κάποια παραπάνω στοιχεία γι'αυτή την καταπληκτική προσωπικότητα που κουβαλάς!

γυάλινο δάκρυ,
yeahhhh!!!

kostasst
είδες βρε τι μαθαίνεις με τις blogότσαρκες? :D
Κι εγώ συμπαθώ τον Donald, αλλά πρέπει να δηλώσω πως ο αγαπημένος μου είναι το κογιότ, από τον Road Runner.

ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕ,
με απογοήτευσες. Περίμενα μια πιο δακρύβρεχτη ιστορία. Κι αν δεν είχε κλάμα τουλάχιστον να είχε sex και ίντριγκες. Πώς θα μαζέψουμε αναγνώστες έτσι μωρέ? Φτου σας, τπτ δεν ξέρετε, όλα εγώ πρέπει να σας τα λεω...
;)

dreamer-angel είπε...

Να μαι κι εγώωωωωω
Λοιπόν αρχινάω χε χε χε
Βασικά στην αρχή έψαχνα για άγγελο αλλά όταν τον βρήκα είδα ότι κανείς δεν καταλάβαινε τι ήταν λόγω μεγέθους.
Στη συνέχεια έψαξα για κάτι πιο ευδιάκριτο που να μ αρέσει και να ξεχωρίζει!!!Διάλεξα λοιπόν το συγκεκριμένο avatar γιατί
1)είναι μωβ το αγαπημένο μου χρώμα συμβολίζει την κυριαρχία αυξάνει την παρατηριτικότητα, ενώ ταυτόχρονα λειτουργεί καταπραϋντικά και δεν κουράζει τα μάτια.
2)Δείχνει ένα ας πούμε δακρυσμένο και μουτζουρωμένο μάτι με μεγάλη δύναμη!!!Το καρφωμένο βλέμμα δείχνει ένα πείσμα κ έναν τσαμπουκά (κάτι που με χαρακτηρίζει)
3)Δείχνει ότι δεν του αποσπά την προσοχή το λουλούδι!!!Αμα βάλω κάτι στο μυαλό .......Στόχος λοιπόν!!!και 4 και τελευταίο μου άρεσε ο τίτλος του όταν έκανα αναζήτηση εικόνας και είναι "miss"
Αυτάααααα
Εχουμε ψυχολόγο στο blog να μου κάνει την ανάλυση;;;;Εκτός από το ότι έχω κόλλημα με ότι κάνω και δεν το αφήνω στην τύχη τα υπόλοιπα βρείτε τα!!!!Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Γιατί θέλεις να μου θυμίζεις ιστορίες που προσπαθώ να ξεχάσω;
Τέλος πάντων θα σου πώ.
Το πρώτο μου avatar(ιδέα του πρώην),ήταν ένα mini cooper s με πλούσιο...μπούστο.Ε!Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι το αγαπημένο μου,ενώ το...μπούστο είναι ανάλογο!!
Τώρα βέβαια το άλλαξα,αφενός γιατί η συγκεκριμένη δεσποινίς στη φωτό μου μοιάζει πολύ,αφεταίρου ότι απεικονίζει,αντιπροσωπεύει τη κατάστασή μου σήμερα.

dreamer-angel είπε...

Σε περιμένω κι εσένα να παίξεις κυρία μου!!!Φιλιά

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Το δικό μου έχει ιστορία... 44 ετών! Κάποτε η μάνα μου δεν άντεχε πλέον να βλέπει το μαυροτσούκαλο τον αδερφό μου (είναι μεγαλύτερος από εμένα 21 μήνες) κι αποφάσισε να παίξει λίγο παραπάνω με τον άντρα της. Έτσι βγήκα εγώ, μια κατάξανθη εκδοχή του πατέρα μου, τόσο πολύ διαφορετικός από τον Βλάση (τον αδερφό μου) που η μάνα μας αστειευόταν λέγοντας: τον μεγάλο μου γιο τον απέκτησα από τους γύφτους και τον μικρό από κάτι Γερμανούς τουρίστες!

Μεγαλώνοντας η μορφή μου κατέληξε σε αυτό το θαύμα της αισθητικής που βλέπετε στις οθόνες σας! Και είπα μέσα μου, Πάνο μην τους στερείς τούτη την απερίγραπτη χαρά, βάλε την φωτό σου για να σε βλέπουν τα κοριτσόπουλα και να σε λιμπίζονται και οι αρσενικοί να σκάνε από ζήλια!

Έτσι κατέληξε εν ολίγοις η αφεντιά μου να σας τρομάζει όποτε με επισκέπτεστε!

Λευκή είπε...

Dreamer, τελικά είσαι πολύ ψαγμένη (στην επιλογή του avatar σου για αρχή). Μου άρεσε που έψαξες και βρήκες κάτι αντιπροσωπευτικό για'σένα. Και επίσης με έβαλες σε σκέψεις...ίσως το δω κι εγώ λίγο πιο σοβαρά και ψαχτώ λίγο παραπάνω. Θένκς μαρί! :p

Badreligion7
άντε ρε μην το αλλάζεις!!! εγώ σε είχα μάθει μ'αυτά τα τεράστια βυζιά, τώρα άντε πάλι απ'την αρχή!
Αλλά δεν μπορώ να πω πως δεν σε καταλαβαίνω... :-)
Κάνε ό,τι γουστάρεις κι εμείς μαζί σου, ξανθόψειρα.

Πάνο μου,
αυτός ήταν και ο μόνος λόγος που δεν σε κάλεσα πρώτο πρώτο να παίξεις το παιχνίδι αυτό. Σκέφτηκα "ε, τι να περιγράψει ο άνθρωπος, την φάτσα του έχει βάλει...". Κι όμως, πλανιόμουν πλάνη οικτρά!!! Θεός!! Ακόμα μια φορά :-)
Thanks που βρήκες το χρόνο και πέρασες, ξέρω πως ζορίζεσαι αυτές τις μέρες. Τα φιλιά μου :-)

dreamer-angel είπε...

Καλά δεν είναι ανάγκη να σε πιάσει και πονοκέφαλος μέχρι να βρεις κάτι που σου αρέσει και σου ταιριάζει!!!Εγώ έχω το κόλλημα αυτό και σχεδόν πάντα εκνευρίζω τους γύρω μου.Ακόμα και στο σπίτι μου το κάνω!!!Δεν αφήνω και πολλά στην τύχη!!!Λευκούλα δεν έπαιξες το παιχνιδάκι μου ε;;;;;Θα σε μαλώσωωωωωωωωωωω
Αντε φιλιά τώρα πάω να φάω

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Β(λ)αμένη ξανθόψειρα παρακαλώ!!

Λευκή είπε...

Αμάν ρε κορίτσια!!! Εσύ dreamer ειδικά θες ξύλο!!! Σου είπα εγώ εσένα ποτέ "όχι" μαρί? Φυσικά έρχομαι να παίξω, απλά δεν είχα καθόλου χρόνο. Και τα προηγούμενα σχόλια να φανταστείς, στη ζούλα τα έγραψα, απ'τη δουλειά!
Όσο για'σένα Νάντια... σωστή η παρατήρηση πρέπει να πω!!! Και λίγα λες! :p

Ανασαιμιά είπε...

Ωραία η ιστορία σου, το αβατάρ σου δείχνει ότι είσαι ρομαντικό και ευαίσθητο άτομο.

Ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες :)

Καλό σου βράδυ!

Mikros Alitis είπε...

Αχ ευχαριστώ για την πρόσκληση, με έκανες πολύ χαρούμενο, κρίμα που την διαβάζω τώρα...Θα το κάνω αύριο ανάρτηση... είναι βλέπεις που τον τελευταίο καιρό δεν προλαβαίνω να μπω...

Και κάτι ακόμα, σου έφτιαξα banner, όποτε θες πέρνα να το δεις και αν δεν σου αρέσει πες μου να σου φτιάξω άλλο...

Πήγες κιόλας 5 το πρωί... ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.......

Mikros Alitis είπε...

Μετά από αιώνες συνέχισα το παιχνίδι... ΦΙλιά πολλά