Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2009

Μήτσο μίλα μου


Σερφάροντας από δω κι από κεί, ξέρετε από το ένα blog οδηγείσαι στο άλλο μέσω των σχολίων, έπεσα πάνω σε 3 αναρτήσεις διαφορετικών bloggers με το ίδιο πάνω κάτω θέμα : Το internet και η αποξένωση που δημιουργεί όπως και τις παγίδες στις οποίες μπορεί να πέσουμε. Θυμήθηκα πως πριν αρκετό καιρό είχα κάνει κι εγώ μια ανάλογη ανάρτηση.. Φυσικά τότε δεν είχα και πολλούς να το συζητήσουμε και να το σχολιάσουμε.
Διάβασα λοιπόν την παλιά μου ανάρτηση και πρέπει να πω ωσάν ξεροκέφαλη και ντουβάρι που είμαι, επιμένω στα ίδια. Σας την παραθέτω εδώ ξανά λοιπόν και πείτε μου την γνώμη σας.

Amanda,25/10/2008
Πολλοί υποστηρίζουν πως το internet είναι κάτι κακό και πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί και υποψιασμένοι. Άλλοι σχεδόν λένε πως είναι καταραμένο και αν αφήσουν το παιδί τους να σερφάρει τότε θα το βρουν βιασμένο και σφαγμένο σε κάποια γωνιά. Άλλοι πως είναι κάτι μοντέρνο και πως δεν κυκλοφορούν μόνο παιδόφιλοι βιαστές στα παράθυρα του. Άλλοι το βλέπουν σαν εργαλείο δουλειάς. Άλλοι σαν μικρόκοσμο της κοινωνίας που υπάρχει στην πραγματική μας ζωή. Και άλλοι ζουν μέσα σ' αυτό και όταν λειτουργούν στον έξω κόσμο φτάνουν στο σημείο να χρησιμοποιούν chato-εκφράσεις (έχω μια μαθήτρια που όταν θέλει να γελάσει κοιτάει τον άλλον στα μάτια και, χωρίς να χαμογελάσει λέει "lol"...).

Τι είναι τελικά το φημισμένο διαδύκτιο?

Άποψή μου είναι πως είναι λίγο απ' όλα. Στις μέρες μας, πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί και υποψιασμένοι με τα πάντα. Αλλά να έχουμε επίσης και το μυαλό μας ανοιχτό σε νέες εμπειρίες και προκλήσεις, από όποιο μέσο κι αν προέρχονται αυτές.
Υπάρχει η περίπτωση να έχουμε πολλές αμφιβολίες για τον τύπο με το ψευδώνυμο MANABHS που το παιδί μας περνάει ατέλειωτες ώρες κάνοντας chat μαζί του. Μπορεί κατα βάθος να θέλει να βιάσει και να σκοτώσει το αγγελούδι μας. Για να πούμε την αλήθεια όμως, τεχνικώς πιο εύκολο είναι να συμβεί αυτό από τον μανάβη της γειτονιάς μας, που έχει αυτή την ανατριχιαστική,τρελή λάμψη στο βλέμμα, παρά από τον γλυκομίλητο και τσαχπίνη MANABHS. Όλοι οι MANABHDES δεν είναι ίδιοι!
Σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας, αυτό που επιζητούμε είναι να γνωρίζουμε νέους ανθρώπους και να προσπαθούμε να έχουμε κάποιου είδους κοινωνικές σχέσεις. Το καλό με το internet είναι πως μπορεί να σε φέρει κοντά με συνανθρώπους που ζούν στην άλλη πλευρά της γης. Τώρα πλέον δεν ισχύει εκείνο που λέγαμε παλιά σαν ανέκδοτο :

-Για όλους υπάρχει κάπου στον κόσμο μια αδελφή ψυχή.

-Ναι, αλλά αν είναι στην Κίνα εγώ πώς θα την βρω; Σκάβοντας;

Όχι πια. Αφήστε κάτω τα φτυάρια, μπείτε στο facebook και αμέσως αμέσως ο κίτρινος φίλος σας είναι απέναντί σας. Ή μπορεί να είναι και άλλο χρώμμα, όλα εκτός από πράσινος (ακόμη δεν επικοινωνήσαμε με τους εξωγήινους, ούτε καν με chat:P)

Η Amanda πάντως, έχει συναντήσει πολλά σκουπίδια αλλά και κάποια διαμάντια. Και η λάμψη των διαμαντιών είναι τόσο μεγάλη που την εμποδίζει να δει την ασχήμια των σκουπιδιών.

*Αφιερωμένο στα "διαμάντια" μου
*Να προσθέσω σήμερα πως η λάμψη και η ποιότητα των "διαμαντιών" μου όσο πάει και μεγαλώνει, κι αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα! Άλλωστε κουράστηκα, έσκαψα σε θολά νερά να τα βρω.....

16 σχόλια:

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Ένα διαμάντι απ’ ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ για τα διαμάντια …. Εγώ πάλι σκάβω για Κίνα αφού μου περιφρόνησες τις ντομάτες και τις πατάτες. Κατάλαβα το λόγο διαβάζωντας την ανάρτηση σου. Έχεις βρει άλλο μανάβη. LOL … με χαμόγελο!! Πάει ο Μήτσος. Get ready for Βιτάλη. Ξέρεις εσύ.

Λευκή είπε...

Για τον Μήτσο θα σου εξηγήσω άλλη ώρα you devil! :p
Όσο για τις πατάτες και τις ντομάτες είναι κομματάκι "λίγες" σε σχέση με τον Δράκουλα. Κανόνισε φέρε πίσω τον φίλο μου, θα κάνω δημοψήφισμα, θα κλείσουμε τα Τέμπη, θα κάνουμε διαδήλωση, πορεία, θα κάψουμε χριστουγεννιάτικα δέντρα.
Ο real MANABHS είναι αυτός που μιλούσες πριν λίγο. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο τις δίνει τις πατάτες τωρα τελευταία...

dreamer-angel είπε...

Tρομερό γέλασα πολύ!!!Δεν έχω χρόνο να σχολιάσω γμτ έχω δουλειά ακόμα!!!
Φιλιά πολλάαααααα

Λευκή είπε...

Dreamer
άιντε μαρί τελείωνε, σε λίγο ξεκινάμε!
:p

El Presidente είπε...

Ελευθερια στα κοτοπουλα που ειναι στα ορνιθοτροφεια!

Λευκή είπε...

El presidente
όπως πάντα, εντός κλίματος!
Το'πιασες το νόημα που λένε...
:p

Ανασαιμιά είπε...

"έχει συναντήσει πολλά σκουπίδια αλλά και κάποια διαμάντια. Και η λάμψη των διαμαντιών είναι τόσο μεγάλη που την εμποδίζει να δει την ασχήμια των σκουπιδιών."

Mετά από τέσσερα χρόνια σεργιάνι στο διαδίκτυο που μου προσέφερε χαρές και πίκρες(όπως ακριβώς συμβαίνει και στη real life), κρατάω αυτή τη φράση σου που εκφράζει ακριβώς και τη δική μου άποψη.

Καλώς σε βρίσκω Λευκή!

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Καλημερούδια στην παρεούλα. ΄Εχετε δει ανθρώπους στριμωγμένους στο ανσασέρ, να στέκονται αμίλητοι σαν τα αγάλματα;. Μην μιλάμε λοιπόν για μοναξιά, απομόνωση και internet.

Τα φιλιά μου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KOITA ΣΥΜΠΤΩΣΗ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΜΙΛΑΩ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΑΜΨΗ ΠΟΥ ΛΕΣ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Λευκή είπε...

Ανασαιμιά,
κι εγώ κρατάω την δική σου φράση "όπως ακριβώς συμβαίνει και στη real life". Αυτή είναι μια ακόμα αλήθεια.
Καλώς βρεθήκαμε λοιπον! :-)

Πάνο,
"και μαζί και μόνος πάλι νιώθω μόνος"...
Αν το'χεις, δεν φεύγει όπου και να είσαι, με όποιον κι αν είσαι, ό,τι και να κάνεις.
Καλησπέρα

Σκρουτζάκο
καλησπέρα και σ'εσένα. Η λάμψη των διμαντιών είναι αυτή που μας τραβάει. Όταν είναι αληθινά τότε κάτι γίνεται.

Blackangel είπε...

Εγώ εκείνο που κατάλαβα είναι ότι η Λευκή αγαπάει έναν Μήτσο (έτσι δεν κάναμε στο Δημοτικό?). :-))

Μεγάλο θέμα και ανεξάντλητο έθιξες με αυτή σου τη δημοσίευση Λευκή. Δεν σου κρύβω πως και μένα με έχει προβληματίσει πολλάκις.

Είναι θέμα που έχει φανατικούς φίλους και εχθρούς.

Τεχνολογία και Κοινωνικές Σχέσεις.

Συντελεί η πρώτη στο να φτάσουμε στην "πηγή" ή μας οδηγεί στην αποξένωση? Δεν έχω απαντήσεις αλλά να προτάξω τη γνώμη μου και μόνο.

Νομίζω πως δεν χρειάζεται να κοιτάξουμε "πίσω" και ως κάποιοι τεχνοφοβικοί να προτάξουμε τον σταυρό στον σατανά. Πρέπει να ζήσουμε την εποχή μας με τα "εργαλεία" που αυτή μας προσφέρει.

Δεν χρησιμοποίησα τυχαία την λέξη "εργαλείο". Το Internet είμαστε εμείς. Εμείς οι άνθρωποι. Εμείς του δίνουμ ζωή, εμείς κάνουμε το καλό ή το κακό μέσω της τεχνολογίας.

Ζητείται βέβαια μια "προσαρμογή" στα νέα δεδομένα. Μια "μετάβαση" καθόλου εύκολη, ιδίως αν δεν έχεις γεννηθεί από το 1990 και μετά. :-))

Μπορώ να γράψω πολλά αλλά μάλλον θα σας κουράσω.

Ωραίο θέμα πάντως.

;-)

Υ.Γ. Η Λευκή και η Αμάντα είναι το ίδιο πρόσωπο? Αν ναι από που προκύπτει το "Λευκή"? Ξέρω, ξέρω η περιέργεια σκότωσε την γάτα αλλά αγάπα τον συνblogger σου με τα ελαττώματα του. :-)

Ευρύνοος είπε...

καθώς λέγαν οι παλιοί, απο αγκάθι βγαίνει ρόδο..

καθώς έλεγε ο πατέρας μου, μέσα στο βόθρο μπορεί να βρείς διαμάντι..

μα μην ξεχνάμε το υπόλοιπον περιεχόμενον του βόθρου..

dreamer-angel είπε...

sorry ρε παιδιά είχα ένα ταττοο να κάνω και απαντώ με μαντινάδα για να μπαίνω στο κλίμα!!!
Τα δύο ξύλα του βουνού δεν μοιάζει το ένα τ άλλο!
Το ένα εικόνα γίνεται και κάρβουνο το άλλο!
Ουφ τελείωσα, δεν φταίω εγώ.Μάθανε τα τέρατα ότι θα φύγω και θέλουν ταττοο εδώ και τώρα!!!Αστα να πάνε
Φιλιάααααααααα

Λευκή είπε...

Blackangel
ναι ακριβώς, ένα εργαλείο είναι, ένα μέσο. Για ο,τιδήποτε αποφασίσουμε να το χρησιμοποιήσουμε εμείς οι ίδιοι, οι χρήστες δλδ. Αν κάποιος σφάξει κάποιον, δεν φταίει το μαχαίρι που είναι κοφτερό. Με κάτι παρόμοια μαχαίρια οι χειρούργοι σώζουν ζωές.
Έτσι και με το internet. Επίσης, είναι κάτι παραπάνω από μικρόκοσμος. Είναι ένας κόσμος ολόκληρος, ένας ηλεκτρονικός πλανήτης και συμπεριφερόμαστε μέσα σ'αυτόν με τον τρόπο που έχουμε μάθει. Με τον τρόπο που έχουμε μάθει όντας "offline", άρα για τα άσχημα μπορούμε να κατηγορήσουμε ευθέως τον εκτός internet κόσμο! (Ο αστυνόμος είναι όργανο, το μπουζούκι είναι όργανο, άρα ο αστυνόμος είναι μπουζούκι-αυτή τη λογική μου θυμίζει αυτό που έργαψα,αλλά νομίζω το πιάσατε το νόημα!).
Όσο για τις απορίες σου, μικρό παιδί είσαι, θα σου τις λύσω [;)]!!!
Λευκή με λένε. Κανονικά και με το νόμο. After my beloved γιαγιά Λευκοθέα. Το "Amanda" προέκυψε στο blog ως εξής: πρωταρχική μου πρόθεση ξεκινώντας εδώ ήταν το να προτείνω αγαπημένα βιβλία σε φίλους που βαριούνται να διαβάσουν. Είχα σκεφτεί πως αν κάνω κάποια πρόταση με χιουμοριστικό τρόπο, ίσως παρακινούσα κάποιον να διαβάσει κάτι...
Η Amanda λοιπόν, είναι η ηρωίδα ενός από τα αγαπημένα μου βιβλία, που ονομάζεται "Amanda, το κορίτσι της γης" του Tom Robbins. Έτσι κάπως βγήκε...
Μετά φυσικά με παρέσυρε το ρέμα που λένε και ξέφυγα από τις προτάσεις για βιβλία και πέρασα σε άλλα μονοπατια.
Αυτά.
Καλό σου βράδυ.


Dreamer κάτι με λέει κοπελιά πως θα σου'ρθω για tattoo.....
και μάλιστα στο πολύ άμεσο διάστημα! ;)

dreamer-angel είπε...

Xα χα χα οκ όποτε θες!!!
Τα φιλιά μου!

Blackangel είπε...

Μια ίωση δεν μου επέτρεψε και μένα να πετάξω αυτές τις μέρες.

Σε ευχαριστώ που κάθισες να μου εξηγήσεις τι σημαίνει το Λευκή και τι το Αμάντα.

:-))