Τετάρτη, 4 Φεβρουαρίου 2009

μΠΑΟΚ


Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο.
Ήρθε το τέλος κατσικανιάρη, τραγί, μούσχαρε ε μούσχαρε.
ΕΧΩ ΠΥΡΕΤΟ.
38,2 στην τελευταία μέτρηση.
Έφαγα λουκουμάδες και με χάλασαν ακόμα περισσότερο.
Στο λαπτόπι ακούω θεά Έμυ. Γράφω εδώ και σχολιάζω στην kwlogria και σε μια soula, at the same time.Έχω και το facebook ανοιχτό και τσακώνομαι για τα αθλητικά με έναν Αθηναίο και έναν σκώληξ.
Στην tv βλέπω ΠΑΟΚΑΡΑ να σκίζει, και Bridget Jones, όλες μαζί ταυτοχρόνως.
Τσακώθηκα με τον μπαμπά μου επειδή είναι γαύρος.
Αν δεν είχε ανέβει ο πυρετός τώρα θα ήμουνα στην Τούμπα.
Έλεος.
Αρρωσταίνω που αρρωσταίνω, το κάνω και σε κρίσιμες μέρες.

ΥΓ. Το ξέρω πως δεν σας συναρπάζει αυτή μου η ανάρτηση, αλλά σήμερα η εξυπνάδα μου μέχρι εκεί φτάνει.... Από αύριο οι φιλοσοφικές αναζητήσεις. Όταν θα πέσει ο πυρετός και ξαναγίνω έξυπνη. Λέμε τώρα.

9 σχόλια:

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Βλέπω ότι τα καταφέρνεις άριστα με πολλαπλές ταυτόχρονες πράξεις και σκέψεις … για να βλέπουμε και την θετική όψη. Μπράβο και περαστικά σου.

Υ.Γ. Και ‘γω γαύος είμαι !

Λευκή είπε...

Πω πω!!!
Άντε έλα να τσακωθούμε! :p

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ENTAΞΕΙ ΟΤΑΝ ΠΕΣΕΙ Ο ΠΥΡΕΤΟΣ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΠΙΟ ΚΑΛΑ.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΤΩΡΑ.

dimider είπε...

Περαστικά Λευκή σου εύχομαι. Είμαι και εγώ κρυωμένος αυτόν τον καιρό. Εδώ και μια βδομάδα, αλλά δεν έχω σηκώσει πυρετό. Τον γα43$5%τε τον γαύρο χθες. Έτσι γερά και στον Πειραιά.


ΠΑΟ - ΘΡΗΣΚΕΙΑ - ΘΥΡΑ 13

kostasst είπε...

Μήπως έβλεπες το άλλο παιχνίδι; Γιατί μΠΑΟΚ και Ολυμπιακός δεν παίζαν ακριβώς ποδόσφαιρο...

Λευκή είπε...

Σκρουτζάκο
μην το δένουμε και κόμπο αυτό :p

dimider
όλα καλά όλα ανθηρά!
Βασικά διαφωνώ με το σύνθημά σου αλλά νταξ μωρέ κομμάτια να γίνει. Καλώς ήρθες κι εσύ

Kostasst
γι'αυτό ξεκίνησα λέγοντας για τον πυρετό! :p
Μεταξύ μας και μη βγει παραέξω, καλύτερα να παίζανε τάβλι.
Τα φιλιά μου και σ'εσένα :-)

dreamer-angel είπε...

Eγώ που είμαι ένας πονεμένος γαύρος τί να πω ε;;;;Αφησα τον αγώνα και πήγα για ύπνο στα μισά!!!Περαστικά σου κούκλα!!!

Λευκή είπε...

dreamer
κι εγώ που τον είδα νομίζεις κατάλαβα και πολλά? Άσε που δεν είμαι και φανατική, το μόνο που ξέρω είναι πως είμαι ΠΑΟΚ. Έμαθα και 3 ονόματα παικτών για να δείχνω "γνώστης"... κατά τα άλλα..ασχετίλα!

El Presidente είπε...

Εγω ξερω πως φετος πηγαν καλα οι δουλειες του θειου σωκρατη και θα αγορασει για αλλη μια φορα το πρωταθλημα...οσο για τον Μπαοκ πεταει!
Οσο για σε εσενα περαστικα!!!