Τρίτη, 10 Φεβρουαρίου 2009

Ρωτάς...


Ρωτάς για να με μάθεις. Θα είμαι ευγενική, θα σου απαντήσω όπως πρέπει, όπως αρμόζει. Θα δώσω κάτι, αλλά σίγουρα όχι όλες τις απαντήσεις. Πάντα κρατάω άλλωστε κάτι.
Με είδες λες και γοητεύτηκες. Ωχ τι καλά, που έλεγε και ο Βακάρος. Με ρωτάς εμένα όμως αν γοητεύτηκα απο'σένα? Με ρωτάς αν ενδιαφέρομαι να σου δώσω τις απαντήσεις που ζητάς? Και δεν είναι πως έχεις κάτι κακό ή σου λείπει κάτι. Απλά δεν ενδιαφέρομαι ρε φίλε. Είναι πολύς ο καιρός που με κυνηγάς και το παίζεις διανοούμενος, έξυπνος και διαβασμένος. Νομίζεις με νοιάζει αυτό? Θα πεις 2 ατάκες του Κοέλο κι εγώ θα πέσω ανάσκελα? Ξύπνα Θανάση, ο Κοέλο είναι πα..ρας! Άσε που αυτά που λες τα παπαγαλίζεις, δεν έχεις την παραμικρή ιδέα τι σημαίνουν.
Προχτές, έσκασες μύτη με νέο άρωμα. Ήρθες από πάνω μου να σε μυρίσω. "Χμμμ, καλό" σου λέω "ποιο είναι?". "Α, δεν θυμάμαι πως το λένε, από τα duty της Βουλγαρίας το πήρα, 12 ευρώ". Τώρα προσπαθείς να με εντυπωσιάσεις ή να πάρω δρόμο???? Τι λες, επικοινωνείς? Λες σε γυναίκα πως είσαι φτηνιάρης, ούτε έχεις ιδέα από αρώματα αλλά ούτε και από κομψότητα.
Τι χοντράδες Θεέ μου!?
Ο άλλος μου πρότεινε ραντεβού στην πλατεία της Κατερίνης. Είμαι στη Θεσσαλονίκη, στην Α' εφορία και περιμένω στην ουρά. Εφοριακός με το παντελόνι ψηλά στυλ Σταυρίδη και ύφος 40 καρδιναλίων, με παίρνει παραπέρα, με οδηγεί στο γραφείο του, με εξυπηρετεί, και πάνω στην εξυπηρέτηση πετάει αδιάφορα πως θα βρίσκεται στην μάνα του στην Κατερίνη το Σάββατο, αν θέλω να περάσω για γαριδομακαρονάδα. Και που'σαι κοπελιά, εγώ είμαι μοντέρνος άνθρωπος, μισά μισά ο λογαριασμός. Ναι ρε, θα κάψω βενζίνη να έρθω να φάω γαριδομακαρονάδα με θέα τα μούτρα σου? Δεν τρελάθηκα ακόμα... Τουλαχιστον ο γλοιώδης με εξυπηρέτησε.
Φανάρι στο κέντρο. Είμαι μεσαία λωρίδα και κλασικά την τελευταία στιγμή θυμάμαι πως πρέπει να πάω δεξιά για να στρίψω. Κοιτάω στη δεξιά πλευρά... περιπολικό. So what, λέω. Κατεβάζω παράθυρο και σκάω χαμόγελο. Ο αστυνομικός σοκάρεται. Συνέρχεται και αποφασίζει να το παίξει γκόμενος. Κατεβάζει παράθυρο. Πέρνα κούκλα και μόλις στρίψεις σταμάτα. Ωχ, σκέφτομαι. Τι θέλει τώρα αυτός, τη ζώνη τη φοράω γμτ. Σταματάω. Έρχεται. Η κοιλιά δεν του επιτρέπει να δει την αγκράφα της ζώνης του με καμία Παναγία. Και τι λέει? "Το τηλέφωνό σου ή τη ζωή σου". Κι εγώ με το πιο γλυκό μου χαμόγελο "Τη ζωή μου! Μπάάάι!!". Πάλι καλά που το βρήκε χαριτωμένο ο μπατσινίλας και δε μου έκοψε καμιά κλήση να βάλω υποθήκη το σπίτι για να την πληρώσω.

23 σχόλια:

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

OMG ! ΧΑΧΑΧΑ ! Σε είδε και γοητεύτηκε ;;; Ατάκες του Κοέλο ;;; Άρωμα από τα Duty της Βουλγαρίας ;; Μισά μισά τα έξοδα ;; Τζίζους κραίστ ρε Λευκή …… βάλε τάξη !!! Ντροπιάζουν το φύλο κάτι τέτοιοι … και για το συνονόματο τι να πω;; Αίσχος ! Διαβάζω αυτά … έχουμε και τη φίλη μας τη Νάντια με τα δικά της. Τι έγινε ρε ;;;; Οι άντρες δεν υπάρχουν πια ;;; Αλλά οφείλω να πω ότι φταις !!! Εδώ σου έκανε πρόταση ο Πρόεδρος (μια χαρά παιδί) δημοσίως και τον έφτυσες. Καλά να τα πάθεις !!! Μήπως πρέπει να το ξανασκεφτείς ; Touche !! ;-)

Λευκή είπε...

Κοίτα ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕ, αυτά είναι απ'τη ζωή βγαλμένα που έγραψα. Και να φανταστείς έγραψα μόνο κάποια πρόσφατα χιουμοριστικά. Το φύλο σας έχει σαλέψει λέμε....
Όσο για τον Πρόεδρο, μια διόρθωση :
Μου έκανε πρόταση σαν "Αλία ο Αλβανός".... Αν μου έκανε πρόταση στα κανονικά του τώρα θα είχαμε εξελίξεις, δεν το συζητώ!!!

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Πρόεδρε .. στο ύψος σου !!! Καθάρισε προεδρικά !

Ράνια είπε...

ΛΕΥΚΗ μια λέξη τα χαρακτηρίζει όλα ΑΝΤΡΕΣ!!!Όταν θέλουν να ρίξουν κάποια οι περισσότεροι(όχι όλοι υπάρχει και ένα 10% που είναι normal)είναι πολύ αστείοι και πάντα προτότυποι με τις ατάκες τους(όλοι τα ίδια λένε)!!!πολλά φιλιά!!!

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Να υποψιαστώ ότι έχω χάσει επεισόδια;
Α, δεν έχει, στέλνω τώρα κιόλας τηλεγράφημα στο Βερολίνο για άδεια πενθήμερη. Ανατολικό Μέτωπο τέλος, τρέχω στην Λευκή μου να την προστατέψω από τα κουλάδια των αντρών που την γυροφέρνουν!

Μεταλλαγμένε, βόηθα ρε κι εσύ κομματάκι!

nek είπε...

otan lew egw oti kapoioi exoun ksefygei.... den logariazoun tpt kai xwnontai xwris na to skeftoun! xyma sto kyma k o,ti vgei. eleos dld.. eipame.. k ofeilw na omologisw pws to videaki sou itan o,ti prepei.."greek lover,me...trixa gia poulover"!
kali synexeia me tous antres! ;)

Ευρύνοος είπε...

Λευκή

καθένας προσπαθεί με τα μέσα που διαθέτει..

υπάρχει μεγάλη μοναξιά εκεί έξω, όπως και μεγάλη λιγουριά..
συνεχώς τελευταία τα ίδια ακούω..

βέβαια μπορεί πάντα, να κάνω και λάθος..

καλημέρα σας..

Λευκή είπε...

Ράνια,
αρχικά νόμιζα πως οι κάγκουρες βρίσκονται μόνο στη Βόρεια Ελλάδα, αλλά τελικά (μετά από συζητήσεις με Νότιες φίλες) έβγαλα το συμπέρασμα πως είναι γενικό το φαινόμενο, κάτι σαν το global warming ένα πράγμα. Έχω κι άλλη μια κορυφαία φάση, αλλά δεν σας τη λέω γιατί δεν θα το αντέξετε, είμαι σίγουρη! Τα φιλιά μου :-)

Πάνο,
ούτε με καλάσνικοφ δεν γλιτώνει κανείς από τους lover-wanna-be... Αλλά πάσα βοήθεια ευπρόσδεκτη!

nek,
βασικά έχουν ένα κύριο πρόβλημα : δεν έχουν την νοημοσύνη να καταλάβουν σε ποιά κατηγορία παίζουν! Εαν κάποιος έχει το γνώθι σ'αυτόν λέει π.χ. "εγώ είμαι στην Γ' εθνική, δεν μπορώ να τα βάλω με τους πρωταθλητές". Και έτσι γλιτώνει το ρεζίλεμα. Αν όμως υπερεκτιμά τις δυνατότητές του τότε συμβαίνουν τα ευτράπελα....

Ευρύνοε μου,
άστα να πάνε! Η λιγουριά έχει φτάσει στον ύστατο βαθμό!

DmJapan είπε...

Μα γιατίιιι το κακοχαρακτηρίζετε το παιδίιιι????
Καθένας έχει το δικαίωμα στην μ***ία. Τον εφοριακό και τον αστυνομικό δεν τους σχολιάζω, πολύ απλά γιατί ο πρώτος ήταν για τα κλάμματα και ο δεύτερος απλά παραπλανήθηκε. :P

Blackangel είπε...

Εγώ από όσα διάβασα, ΕΝΑ έχω να πω:

"το χάσαμε το κορμί Πατριώτηηη"

:-))

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Άσε φιλενάδα,οι κάγκουρες ζούν και βασιλεύουν,φρούτο πολύφορο και διαχρονικόν.
Προχθές συγκεκριμένα,μου την έπεσε ένας τύπος απ'αυτούς που λές ο τελευταίος νάταν στη γή,θα προτιμούσα ν'αυτοκτονήσω παρά να πάω μαζί του.
Με το γνωστό υφάκι του γκομενοκατακτητή με πλησιάζει και μού λέει,να σε κεράσω ένα ποτό να μου χαρίσεις τον αριθμό σου;
Του ρίχνω μια ματιά και του απαντάω βλάχικα.
Άσι ρι φίλε δε σι πέρν,δε σι πέρν.
Άνοιξε το στόμα,γούρλωσε τα μάτια και την έκανε σαν βρεγμένη γάτα.
Άν επέμενε θάτρωγε ξύλο.Τζάμπα μάθενα kick boxing;
Να προσέχετε λοιπόν αντράκια,γιατί δεν ξέρετε τι μούρλα κουβαλάει η κάθε γκόμενα!!

dreamer-angel είπε...

Τουλάχιστον εσύ τη γλύτωσες
Για φαντάσου εμένα που επειδή είπα ότι είναι ζώο μου κοψε κλήση και παραλίγο να με πάει και αυτόφορο!!!
Κλήση επείδη λέει πήγαινα παραλιακή με 140 ενώ το όριο είναι 70!!!Κι εντάξει οκ έτρεχα(ετσι κ αλλιώς την έσβησα) αλλά βρε ζώο όρθιο παραλιακή είμαι αν πάω σιγά οι άλλοι θα με σκοτώσουν.Από δίπλα περνάγανε αμάξια με 2οο και του λέω γιατί δε γράφεις κ αυτούς καλέ μου;Και απαντάει και πως θα τους σταματήσω;Δλδ εγώ που πήγαινα με 140 και όχι με 200 ήμουν ηλίθια;;;
Ασε την ατάκα...Πήραμε το αμαξάκι του μπαμπά και κάνουμε μαγκές;;;
Ποιανού μπαμπά βρε βλαμένε που μου φυγε ο κώλος στη δουλειά μέχρι να το πάρω;;;Ουφ τα πα και ησύχασα!!!

cook είπε...

urgh...τις πταιει??...οι μαμαδες που τους μεγαλώνουν?...οι γυναικες που τους εχουν ευνουχισει?....όπως και να'ναι...put the blame on...women...

Λευκή είπε...

DmJapan,
δεν αντιλέγω, ο καθένας έχει το δικαίωμα στη μαλακία, αλλά οι υπόλοιποι τι φταίνε? Νόμιζα πως είναι κάτι... προσωπικό, ιδιωτικό!

Blackangel,
Ποιο κορμί, εδώ χάσατε τ'αυγά και τα πασχάλια! :p

Νάντια,
πολύ σωστά απάντησες!!!! Τουλάχιστον να παίρνουν καμιά τέτοια απάντηση μπας και το πάρουν πρέφα και αλλάξουν τροπάρι...

Dreamer μου,
no comment!!!


cook,
γμτ έχεις δίκιο. Μάλλον οι απανταχού μαμάδες φταίνε. Βλέπω πως φέρεται η μάνα μου στον αδερφό μου και τι κουλά του λέει...

El Presidente είπε...

Αλια που κλεβει κοτετσι αλβανια τελει να πει πως μπατσοι πανε κλεψουν ελληνιδα γυναικα!
Αν καποιο πειραξει λευκη εγκο θα παρει γαιδουρι και 10 μερες δρομο φτασει θεσσαλονικη και παρει λευκη μαζι του τιρανα για να μη πειραζει μπατσο.

Εφχαριστο!

Ανασαιμιά είπε...

Αυτά τα τραβάμε και μεις οι όμορφες!
:P

Ο Κοέλιο είναι όντως παπάρας.Το έχω γράψει και γω παλιότερα και οι περισσότεροι συμφώνησαν μαζί μου.
Τώρα πως γίνεται τα βιβλία του να βρίσκονται πάντα στο τοπτεν...είναι κάτι που δε μπορώ να καταλάβω. 'Οπως δε μπορώ να καταλάβω εκείνους τους άντρες που σε πλησιάζουν με τέτοιο τρόπο θαρρείς και στο στήθος σου φοράς ταμπέλα που λέει..."Ανοίξαμε και σας περιμένουμε..."

Καλή σου μέρα!

Λευκή είπε...

Αλία,
αυτό που είπες μόλις το βρήκα καταπληκτικό! Δυσκολεύτηκα να το διαβάσω βέβαια, αλλά ήταν καταπληκτικό! Είσαι έτοιμος να γίνεις ο πρίγκηπάς μου, ένας ιππότης πάνω στο αστραφτερό του άτι που θα έρθει να με προστατεύσει! :-) Τι κι αν δεν είσαι στ'αλήθεια ιππότης αλλά εργάτης με σιδερένια μπάλα δεμένη στο πόδι, τι κι αν το άτι δεν είναι άσπρο και αστραφτερό αλλά είναι ένα γκρι γαϊδουράκι???!!! Αυτό που μετρά είναι η πρόθεση... Το πιο γλυκό σχόλιο που είχα ποτέ μου! Μακράν!
Να'σαι καλά (ρε λες να σου κάτσω?)

Λευκή είπε...

Ανασαιμιά μου,
έχω διαβάσει όλα του τα βιβλία, κι όσο πιο πολύ διαβάζω πείθομαι πως είναι μεγάλος παπάρας. Πολύ κακό για το τίποτα. Αερολογίες και παραρολογίες. Ωραίες και εντυπωσιακές λέξεις χωρίς ουσία. Όσο για τους άντρες, ναι ρε συ, λες και δεν μπορούμε να ζήσουμε αλλιώς! Λες και βλέπεις τον κάγκουρα στο δρόμο και θα πάθεις καρδιακή προσβολή ή κάτι τέτοιο αν σου κάνει την τιμή να σε βάλει κάτω...

antimanos είπε...

κυρία μου...
σας βρήκα στο υπουργείο μου και ήρθα να υποβάλλω τα σέβη μου.

σας ευχαριστώ για την παρουσία σας

Blackangel είπε...

Βρε κορίτσια μην μας κομπλάρετε. Αφήστε και εμάς να σας "πλευρίσουμε" όταν η φθάσει η εποχή του ζευγαρώματος.

Μετά έχει και την πλάκα του.

Αν όλοι είχαμε την ίδια τακτική δεν θα ήταν προβλέψιμο και βαρετό?

Ο αστάθμητος παράγοντας έχει τη γοητεία του πως να το κάνουμε.

Λευκή έχω διαδώσει παντού ότι ανεβαίνω Β. Ελλάδα για να σε συναντήσω. Η αλήθεια είναι "ανεβαίνω" για δουλειές. Για την όποια αποκατάσταση του ονόματος και της φήμης σου θα αναλάβω τις ευθύνες μου. ;-)

Πως το λέει και το θεάρεστο καψουρότραγουδο με τους κουλτουριάρικους στίχους:

«Μείνε μαζί μου έγκυος είμαι πολύ φερέγγυος»

:-))

Λευκή είπε...

antimanos,
hello και από'μένα. Ακόμα δεν κατάλαβα όμως ποιο είναι το χαρτοφυλάκιό σου...?

Λευκή είπε...

Blackangel,
ναι ρε πουλάκι μου, καλή η πλάκα, αλλά έλεος! Για να φτάσουμε να κάνουμε τέτοιο post(και βλέπεις και τα σχόλια των άλλων γυναικών) αυτό σημαίνει ότι έχετε χάσει τη μπάλα.
Προσωπικά, αυτό που θα ήθελα να ακούσω είναι "γεία σου, μου αρέσεις, θες να πάμε για έναν καφέ"?...έτσι απλά, χωρίς την Άρτα και τα Γιάννενα και την Πρέβεζα. Κι αν μου αρέσει κι εμένα, πίνουμε τον ρημαδοκαφέ. Τόσο δύσκολο είναι? Ποιος ο λόγος να παρουσιάζετε κάτι που, στο κάτω κάτω, δεν το κατέχετε κιόλας???!!

Όσο για το δεύτερο σκέλος του σχολίου σου έχω να πω ένα :
"ν'αγιάσει το χώμα αυτουνού που ανακάλυψε τα Duo" ;)

(btw, nice song, είναι του επιπέδου μου)

Ανασαιμιά είπε...

Εγώ Λευκή μου διάβασα μόνο δυόμισι βιβλία του Κοέλιο. Τον "Αλχημιστή",τη "μάγισσα του Πόρτομπέλο"(μεγάλη πατάτα αλλά μου το έκαναν δώρο και ήμουν υποχρεωμένη να το διαβάσω) και "στις όχθες του ποταμού Πιέδρα κάθησα και έκλαψα" από το οποίο αφού ζορίστηκα μέχρι τη μέση το παράτησα λέγοντας "τέρμα ο Κοέλιο αρκετά ασχολήθηκα μαζί του".

Καλή σου μέρα!