Παρασκευή, 13 Φεβρουαρίου 2009

Αφιερωμένο....

17 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ο ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Protoplastos είπε...

Συγκινητική η επιλογή σου...
Για καλλιτέχνη και τραγούδι.

Λευκή είπε...

Σκρουτζάκο,
ο Παύλος Σιδηρόπουλος ήταν από αλλού. Δεν ξέρω από πού, πάντως όχι από δω κοντά. :)

Λευκή είπε...

Protoplaste,
ευχαριστώ.

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Ο Μπάμπης ο φλου

Μια ιστορία θα σας πω
για το Μπάμπη το Μπάμπη τον φλου
που του 'λεγες βρε Μπάμπη τι τρέχει εδώ
σού 'λεγε φλου, φίλε μου όλα είναι φλου

Πάντα πιωμένος κι άνεργος
ήταν ωραίος ο Μπάμπης ο φλου
μουρμούραει μόνος και διαρκώς
σού 'λεγε φλου, φίλε μου όλα είναι φλου

Πείραζε όποιον του 'ρχότανε
χωρίς να το σκεφτεί
κι άμα ψιλοβαριότανε
άραζε όπου 'βρισκε να λιαστεί

Πείραζε όποιον του 'ρχότανε
χωρίς να το σκεφτεί
κι άμα ψιλοβαριότανε
άραζε όπου 'βρισκε να λιαστεί

Πείραζε τις μελαχρινές
ήταν ωραίος, ο Μπάμπης ο φλου
τσιμπολογούσε τις ξανθές
ήταν ωραίος, ο Μπάμπης ο φλου

Κι όταν τον μπουζουριάζανε
ψόφιος κοριός ο Μπάμπης ο φλου
κι αν τον πολυρωτάγανε
σού 'λεγε φλου, φίλε μου όλα είναι φλου

Πείραζε όποιον του 'ρχότανε
χωρίς να το σκεφτεί
κι άμα ψιλοβαριότανε
άραζε όπου 'βρισκε να λιαστεί

Ο αυτοπροσδιορισμός ενός φευγάτου..

Λευκή είπε...

Βρε τον Μπάμπη...
Ωραίος τύπος!:p

dreamer-angel είπε...

Τα μπλουζ του πρίγκηπα ε;;;;
Ωραίος ο Παυλάρας!!!
Η αφιέρωση δεν είπες που πάει αλλά είναι οκ!!!
Τα φιλιάααααα μου

Λευκή είπε...

Dreamer....
πάει σε μια τελειωμένη υπόθεση. Και μάλιστα ενώ η τελεία είχε μπει προ πολλού, σήμερα μπήκε και η παύλα. Οπότε η αφιέρωση του συγκεκριμένου τραγουδιού μάλλον σ'εμένα πάει. Εγωιστικότατο ε?

dreamer-angel είπε...

Oχι καθόλου μια χαρά σε βρίσκω!!!
Φιλιά πολλά

ΕΥΑΝΔΡΟΣ είπε...

Αγαπημένος τραγουδιστής

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Αυτά κάνεις και μας στέλνεις...

Ωραίος νέος, καλλιτέχνης και ρόκερ με όλη την σημασία της λέξης. Είχα την τύχη να τον δω πριν πάρα πολλά χρόνια στην ντίσκο Αρχιτεκτονική, live, έπαιξα και κιθάρα μαζί του για λίγα λεπτά! Είχε τότε μια κατακόκκινη Fender Stratocaster, την έβλεπα και μου έτρεχαν τα σάλια! Αν θυμάμαι καλά (Β΄Γυμνασίου πήγαινα) ήταν και ο Πουλικάκος μαζί εκείνη την βραδιά και παίζανe το gimme shelter kai to It's all oven now baby blue των Rollinhg Stones.

Για την ιστορία πάντως ο ίδιος γεννήθηκε στην Αθήνα τον Ιούλιο του 1948, αλλά μέχρι επτά χρονών έζησε στην Θεσσαλονίκη, οπότε εύλογα μερικοί πιστεύουν ότι ήταν Σαλονικιός. Τέλος πάντων, ο Παύλος δεν μπορεί να ανήκε σε μια μόνο πόλη ή χώρα!

Τα σέβη μου.

Πέτσες © είπε...

Η ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΡΟΚ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗΣ........ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ...
ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ....

Λευκή είπε...

Εύανδρε,
χαίρομαι που "πέτυχα" τις προτιμήσεις σου. Τελικά είναι αλήθεια αυτό που λένε ότι η μουσική εξημερώνει τα θηρία και πως αρκεί ε΄να τραγούδι λες όλα όσα υπάρχουν στο μυαλό σου...
Ευχαριστώ για την επίσκεψη :-)

Λευκή είπε...

Πάνο,
κι εγώ τον είδα... έχω μπαμπά τρελαμένο βλέπεις! Με είχε πάει όταν ήμουν πιτσιρίκι, μαζί με τον ξάδερφό του τον θείο Τάσο σε μια εμφάνισή του Παύλου. Θυμάμαι τα πάντα από εκείνη τη βραδιά.
Η αίσθηση που είχα φεύγοντας, ήταν... ήμουν απόλυτα γοητευμένη, από την φωνή, τις μουσικές που άκουσα -σκληρές αλλά τόσο μελωδικές- και μια ευγένεια που διέθετε ο τύπος αυτός.
Το συγκεκριμένο κομμάτι το διάλεξα ακολουθώντας το "πες στο μ'ένα τραγούδι", αλλά χαίρομαι απίστευτα που όλοι σας ανταποκριθήκατε έτσι.
:D

Λευκή είπε...

Πέτσες,
η αρχή και το τέλος. Όλοι οι υπόλοιποι πάντα θα είναι ένα σκαλοπάτι πιο κάτω απ' αυτόν!
Ευχαριστώ για την επίσκεψη :-)

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Έτσι είναι.. Όταν μπαίνει η παύλα .. ακούμε Παύλο.

Iptamenos Ollandos είπε...

Καλησπέρα από την βροχερή Ολλανδία,
Υπέροχη επιλογή.
Ο Παύλος είναι από τους αγαπημένους μου.(Ήξερες ότι ήταν δισσέγγονος του Ζορμπά;)

ΥΓ. Αφιερωμένη για εσένα (αν και δεν νομίζω να μην την έχεις δει)
http://moviesthatcanchangeyourlife.blogspot.com/