Κυριακή, 15 Φεβρουαρίου 2009

Πάει κι αυτό


Πέρασε κι αυτή η άθλια γιορτή... Για την χθεσινή ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου εννοώ. Όσοι είστε ζευγαρωμένοι και ευτυχισμένοι στη σχέση σας το γιορτάσατε δεόντως. Προσωπικά, και με πολλούς άλλους φίλους, κάναμε αντίσταση και βρεθήκαμε στα σπίτια μας σε μια ιντερνετική παρέα ακούγοντας καψουροτράγουδα και γελώντας τσατάροντας στο chat του Moodradio.
Τι να κάνουμε κι εμείς, πρέπει να διασκεδάσουμε λίγο με τη μοναξιά μας. Για να πω την αλήθεια, είχα περίπου 3 επιλογές για να βγω, με φίλους σε κάποια πάρτυ (πάρτυ ερωτευμένων, πάρτυ singles και theme πάρτυ ). Προτίμησα όμως να μείνω μέσα με τα φιλαράκια που είναι πάνω κάτω στην ίδια κατάσταση μ'εμένα. Κι είχα καλή παρέα από όλο τον κόσμο : από Αγγλία, Γερμανία, Σερβία, Αλβανία,Ελλάδα κτλ.
Αυτό που κατάλαβα είναι πως σε όλους μας έλειπε ένα συναίσθημα, αυτό της συντροφικότητας που βρίσκεις μόνο σε μια υγιή σχέση. Ήμασταν άνθρωποι διαφόρων ηλικιών, από φοιτητές των 18 μέχρι 42χρονους εργαζόμενους. Κι ενώ γελούσαμε, μιλούσαμε και φαινομενικά περνούσαμε καλά... η μοναξιά ήταν παρούσα. Είχε δυναμική παρουσία.
Πώς να την κάνεις φίλη? Η ίδια έχει άπειρους φίλους, κανείς όμως δεν την συμπαθεί πραγματικά. Ψέματα λέμε όλοι μας, πως έχουμε συμφιλιωθεί με την μοναξιά μας. Δεν την θέλουμε, όση παρέα και να κάνουμε μαζί της. Οι λόγοι του καθενός διαφορετικοί και δεν έχουν τόσο μεγάλη σημασία. Το αποτέλεσμα μετράει.
Λένε πως μπορεί να νιώθεις μόνος ακόμα κι όταν είσαι περιτριγυρισμένος από κόσμο. Μέχρι και οι συγγενείς που είναι δίπλα σου, στην ουσία είναι μίλια μακριά. Πάλι η μοναξιά σου κάνει παρέα.
Σκέψου όμως να είσαι κυριολεκτικά μίλια μακριά. Καμιά πιθανότητα επαφής, παρά μόνο τηλεφωνικής που, κακά τα ψέματα, είναι ένα τίποτα.
Ακόμα δεν έχω καταφέρει να δώσω μια απάντηση που να με καλύπτει στο ερώτημα αυτό :
πιο είναι το χειρότερο, να μένεις σε μια σχέση μόνο και μόνο να μην είσαι μόνος ή να πρέπει να υποστείς την μοναξιά που φέρνει η απόφαση να φύγεις απ'αυτή τη σχέση?

29 σχόλια:

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Λευκή, you well done...

Τα φιλιά μου.

ILive2LoveMe είπε...

Το πρώτο. Η μοναξιά δεν έχει συντροφιά:) Η σχέση θα είναι ανούσια αν κρατηθεί μόνο και μόνο γι' αυτό. Η παρεϊτσα αυτή ίσως ήταν καλύτερη από οτιδήποτε άλλο για εχθές. Δεν γιορτάζουν όλοι οι ζευγαρωμένοι άλλωστε. Αλλά και ούτε όλοι από αυτούς είναι απαραίτητα ερωτευμένοι. Οπότε.. Πάει κι αυτό:)
Καλό βράδυ.

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Φιλενάδα μ'έστειλες για χόρτα!!
Τί να σχολιάσω τώρα και τι να πώ εγώ, που κυριολεκτικά απο την κόλαση βρέθηκα στον παράδεισο;
Να ευχηθώ τι;τετριμένες και γνωστές μαλακίες του στύλ,άντε και του χρόνου διπλή,ή εύχομαι να βρείς το ταίρι σου σύντομα;Όχι,δεν θα το κάνω,διότι κι εγώ μέχρι χθές ήμουν σε μία φάση άντε γειά...είχα να κοιμηθώ 4 μερόνυχτα και τις νύχτες γυρνούσα σαν φάντασμα τους δρόμους,τα μπαράκια και τα σκυλάδικα της παραλιακής,εγώ που τα μισώ όλα αυτά!!
Ήμουν λές και τράκαρα με τρένο σε αφύλακτη διάβαση,μέχρι που μού ήρθε ένα μήνυμα που δεν περίμενα ούτε το φανταζόμουν ποτέ.'Ηταν απο έναν άνθρωπο τον οποίο τώρα συνειδητοποιώ ότι τον είχα κάποτε και τον έχασα από δικές μου μαλακίες.Ναί τον έχασα γιατί ήμουν όπως πάντα ηλίθια,επιπόλαιη και αγύριστο κεφάλι.Αυτός όμως γύρισε,δεν μου κράτησε ποτέ κακία και έπεσε στα πόδια μου αυτός,όχι εγώ,και συν τοις άλλοις μου έκανε και πρόταση γάμου,εδώ και τώρα μου είπε,πάμε κατευθείαν στο δημαρχείο,εσύ κι εγώ!!Τι κάνω τώρα;πές μου!!
Μιλάμε για ανατροπή που δεν γίνεται ούτε στα παραμύθια.Τσιμπιέμαι μήπως έχω παραισθήσεις,λές και όλα ειναι ένα όνειρο απατηλό!!
Συχώρεσέ με που τα λέω όλα αυτά,αλλά άν και δεν σε ξέρω,ούτε εσύ βεβαια μόνο ιντερνετικά,σε αισθάνομαι ώς την καλύτερή μου φίλη,την κολητή που μοιράζομαι τα πάντα,γιατί σε καμμία δεν είπα αυτά που διαβάζεις τώρα,εκτός απο εσένα.Σού τα λέω μέσα απο την καρδιά μου γιατί μέχρι τώρα έκλαιγα απο λύπη,ενώ τώρα κλαίω απο ευτυχία,ένα πρωτόγνωρο συναίσθημα!

Λευκή είπε...

Νάντια κούκλα μου,
χαίρομαι πολύ για'σένα. Πάντα πίστευα πως στο τέλος όλοι καταλήγουμε μ'αυτόν που μας αξίζει, έστω κι αν αυτός είναι ο κανένας.
Ευχαριστώ που με εμπιστευέσαι, εμένα και τα άλλα παιδιά που έχουμε φτιάξει μια μικρή μπλογκοπαρέα, με τόσο προσωπικά σου ζητήματα και που δεν έπεσες στο τρυπάκι της απονόνωσης, που θα μπορούσε κάλλιστα να συμβεί, μετά από την ιστορία που πέρασες.
Στο θέμα σου τώρα.... μην βιαστείς. Τα δημαρχεία δεν κλείνουν ποτέ. Αυτό που σκέφτομαι είναι πως για να τον "στείλεις" τον τύπο αυτόν αρχικά, κάποιο λόγο θα είχες. Μπορεί τώρα στα δύσκολα που πέρασες με τον άλλον, όλοι να σου φαντάζουν τέλειοι, αλλά παραμένει το γεγονός πως τον έχεις παρατήσει ήδη μια φορά. Γιατί άραγε? Μακάρι να είναι Ο ΤΕΛΕΙΟΣ και μακάρι να ζήσεις την ευτυχία που σου αξίζει, που αξίζει σε όλους μας. Αλλά η συμβουλή μου σαν μεγαλύτερη και σοφότερη(λέμε τώρα!) είναι να κρατάς μια πισινή! Είδες τι έγινε με τον άλλον. Του δόθηκες με όλη σου την ψυχή, με όλο σου το είναι, και ανακάλυψες με τον χειρότερο τρόπο μάλιστα πως στην πραγματικότητα είναι κάποιος άλλος από αυτό που σου παρουσίαζε επί δύο χρόνια...
Σκέψου καλά μικρή μου και μην κάνεις βεβιασμένες κινήσεις. Πάντως χαίρομαι ειλικρινά που το παιδί αυτό έκανε αυτές τις κινήσεις που σε έβγαλαν από ... το ποτό, αν μη τι άλλο.
Και τώρα πάω να πιώ!
Φιλιά

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Πιο καλή η μοναξιά … από τους συμβιβασμούς και τα ημίμετρα .. άσε που όταν μένεις σε μια σχέση για να μη νιώθεις μόνος.. δεν είσαι ακριβός ελεύθερος έτσι ώστε να καταλάβεις και να προκαλέσεις έναν πιο κατάλληλο υποψήφιο …. Καλή βδομάδα …. Συνέχισα και την ιστορία της προηγούμενης ανάρτησης … περίμενα σκοπίμως να γράψω προς το τέλος .. έχει όμως «ψωμί» ακόμα … Φιλιά.

dreamer-angel είπε...

Συμφωνώ κι εγώ μαζί σου!!!Πες κι άλλα μ αρέσει χα χα χα
Εγώ προσωπικά ήταν να βγω να διασκεδάσω με το άλλο μου μισό αλλά σκέφτηκα τι θα γίνεται έξω τέτοια μέρα και προτίμησα ένα καλό φαγητό στο σπίτι!!!Οσο για το θέμα που έθεσες θα συμφωνήσω με τον μεταλλαγμένο!!!
Τα φιλιά μου Λευκούλαμ
σμουατς

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

TO XEIΟΤΕΡΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΝΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΜΟΝΑΞΙΑ.ΟΙ ΥΓΙΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΝΑΞΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΟΝΑΧΙΚΗ ΣΧΕΣΗ.

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Όποιος καεί στον χυλό,φυσάει και το γιαούρτι,λέει μια παροιμία.Φυσικά και δεν σκοπεύω να ξαναπάθω ότι έπαθα και πέρασα με τόσο πόνο,αλλά έχω τσεκάρει ορισμένα πράγματα,που μέχρι στιγμής είναι θετικά για κείνον.
Η πισινή όμως πισινη.
Σε ευχεριστώ κι εσένα για τις συμβουλές σου και τις επισημάνσεις.
Έχουν γνώση οι φύλακες!!

nek είπε...

leyki moy, epeidi tyxainei na exw kanei sxesi eks apostasews, alla k kontini, i kontini einai sigoura pio kali k pio swsti gia sena, ta synaisthimata s.. k apantw sto erwtima sou... kalytera moni para na eswterikeyeis ta aisthimata s gia kapoion pou einai makria s k den mporeis na ton xareis...na ton exeis.. mono k mono gia na min eisai moni...akouse me k tha deis! ;)

sofia είπε...

Καλά να περνάτε αλλά νομίζω ότι αυτά τα συναισθήματα είναι ψευθαίσθηση.Αν δεν ζεις τον άλλο, στην κάθε μέρα, ότι και να λέει, δεν ξέρεις αν αντέξει στο πιο κοντά. Εν τοιάυτη περιπτώση, καλύτερα από το να χαζεύεις το ταβάνι, η να χαλιέσαι σε χαζομπαράκια.
καλημέρα

Blackangel είπε...

Καλησπέρα και από μένα.

Εγώ αντιμετωπίζω διαφορετικά το θέμα της μοναξιάς ίσως γιατί έχω βιώσει τη μοναξιά των δύο που είναι ακόμα χειρότερη.

Όπως έγραψε και ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ με τοn οποίο συμφωνώ: "Πιο καλή η μοναξιά … από τους συμβιβασμούς και τα ημίμετρα .. άσε που όταν μένεις σε μια σχέση για να μη νιώθεις μόνος.. δεν είσαι ακριβός ελεύθερος".

Δες το ποτήρι μισογεμάτο και απόλαυσε την ελευθερία σου. Όση νομίζεις ότι έχεις τουλάχιστον.

;-)

Πέτσες © είπε...

Σωστά αυτά που λές ...
Εγω θα σου πώ την άλλη εκδοχή///
Πες πως εμείς έχουμε σχέση....ετσι???
μπορεί να με πεί κάποιος ένα λόγο γιατι να είναι αυτή η μέρα ιδιαίτερη...????
δηλαδή, δε θα ήταν πιο όμορφο να κάνεις ένα δώρο και ένα τραπέζι μία άκυρη μέρα ...???

Συμμετείχαμε και εμείς στην αποχή ...
μαζί σου είμαστε...!!!

Λευκή είπε...

Πάνο thanks, even though I'm not exactly sure what you mean! ;)

Λευκή είπε...

Ilive2loveme,
Μετά από ένα μικρό γκάλοπ που έκανα, σ'αυτό το συμπέρασμα κατέληξα κι εγώ. Πως έκανα δλδ την καλύτερη επιλογή για την μέρα αυτή. Ευτυχώς όμως, πάει κι αυτό :)

Λευκή είπε...

ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕ ευχαριστώ.

Λευκή είπε...

dreamer,
πρέπει να σε περιποιήθηκε πολύ ο σύζυγος, αρνάκι έγινες, με όλο τον κόσμο συμφωνείς!!!! :p
Φιλάκια κούκλα μου :)

Λευκή είπε...

Σκρουτζάκο μου, έχεις δίκιο, έχετε όλοι δίκιο, απλά κάτι τέτοιες μέρες είναι δύσκολο να το αποδεχτείς και να την βγάλεις καθαρή....

Λευκή είπε...

Blackangel,
τι έγινες εσύ, βρήκες τον δρόμο για την Αθήνα? Δεν με είπες, πώς τα πέρασες στα μέρη μου?

Το ποτήρι είναι μισογεμάτο, αλλά με ένα ποτό μπόμπα! ;)

Λευκή είπε...

Πέτσες,
Η μέρα, δεν είναι ιδιαίτερη απλα εμείς της έχουμε δώσει τέτοιο συμβολισμό λόγω...βλακείας! Δεν υπάρχει τπτ καλύτερο από το να πάρεις τον σύντροφό σου, μια οποιαδήποτε άσχετη μέρα, και να πας για ένα δείπνο κάπου. Να ξεφύγεις από την ρουτίνα.
'Ολοι στην αποχή!
Α! και εκείνον τον μπάρμπα με τον Λεβέντη, αν τον ξαναπετύχω πουθενά θα πιαστούμε μαλλί με μαλλί. Μα το Θεό, θα ξεριζώσουμε τις κοτσίδες μας......

nek είπε...

eimaste ki emeis edw!!! :)

Λευκή είπε...

Ωχ! Σε πήδηξα ολίγον!!!! Όχι εσένα βρε, το σχόλιό σου!!!

Στο θέμα μας τώρα. Έχεις δίκιο για την σχέση εξ αποστάσεως. Βασικά, δεν υπάρχει σχέση όταν δεν είσαι κοντά με τον άλλον. Πώς να ζήσεις την συντροφικότητα που επιζητούμε όλοι μας όταν είσαι σκορποχώρι?
Πάντως τώρα που πέρασε αυτή η καταραμένη μέρα (του Αγίου Βαλεντίνου)... έχω έρθει στα συγγαλά μου και σκέφτομαι πως καλύτερα μόνη, παρά εγκλωβισμένη...
Καλό βράδυ :)

Nefelovatis είπε...

Αν είναι άσχημα όταν είσαι μόνος/η μέσα στο πλήθος, είναι πολύ χειρότερο να είσαι μόνος/η στο σπίτι σου, και να υπάρχει κι άλλος/η εκεί..

Μια και δεν έχεις τότε την ευκαιρία να βρεις κάποιον/α με τον οποίο μόνη/ος δε θα είσαι..

Καλό ξημέρωμα, και του χρόνου καλύτερα εύχομαι..

Λευκή είπε...

Nefelovatis
εκεί καταλήξαμε όλοι τελικά....
Καλημέρα και καλώς όρισες στην παρέα :-)

kostasst είπε...

Η γιορτή του Αγίου Βαλντίνου φτηναίνει όσα μπορεί να νιώθει κανείς...
όσο για τη μοναξιά... όποιος είναι έξω από το χορό, πολλά τραγούδια ξέρει!

homemade είπε...

θα τα γράψω για πρωτη φορά....
γεννηθηκα...παλι μόνος
μεγαλωσα...πάλι μόνος
παντρευτηκα...πάλι μόνος
εχω παιδιά ..πάλι μόνος
ζω... πάλι μόνος..
ισως και ετσι να είμαι πιο καλά ισως...δυστυχώς δεν το ήθελα.
σ' ευχαριστω που μου έδωσες την ευκαιρία μέσα απο την ανάρτηση σου να βγάλω κάτι ξεχασμένο μέσα μου
την μοναξιά μου.....
νάσαι καλά

di-ne-tou είπε...

καλύτερα μόνη σου χίλιες φορές!!!
μη το συζητάς καν...
το καλό μπορεί να αργήσει να έρθει στη ζωή σου αλλά θα έρθει...
όχι καλέ πρίν τα 80 εννοώ!!!

Λευκή είπε...

homemade,
η μοναξιά δεν είναι σημείο των καιρών. Την κουβαλάμε μέσα μας. Αν είμαστε τυχεροί θα βρεθεί κάποιος που θα μας βοηθήσει να την ξεγελάσουμε, να την κοροϊδέψουμε έστω και για λίγο. Αυτόν παντρευόμαστε.
Το κακό είναι πως δεν διαρκεί, ούτε καν αυτό.
Όσο πιο πολύ δεν τη θέλουμε την ρουφιάνα τη μοναξιά, τόσο πιο πολύ μας κυνηγάει...

Λευκή είπε...

kostasst,
εμπορογιορτή, αλλά...μας έκανε ακόμα μια φορά να αντιληφθούμε το μέγεθος της μοναξιάς μας.
Ίσως πρέπει εμείς οι υπόλοιποι να την αποκαλούμε μέρα της Αγίας Μοναξιάς. Κι αν δεν υπάρχει τέτοια αγία, να την εφεύρουμε.
Όποιος είναι έξω απ'το χορό πολλά τραγούδια λέει...όπως και, τι είχες Γιάννη? τι είχα πάντα.

Λευκή είπε...

di-ne-tou,
Ναι πριν τα 80, αλλά μετά τα 60, τότε που θα έχω την καλύτερη παρέα στο ΚΑΠΗ! Και μια τεράστια σύνταξη για να γλεντάω!
Τουλάχιστον....υπάρχει μέλλον και ελπίδα βρε παιδάκι μου! :p