Κυριακή, 22 Φεβρουαρίου 2009

Υπερπαραγωγή (final hit)


Το Λενάκι με κοιτάζει σαν παγιδευμένο ζώο. Αναλαμβάνω λοιπόν δράση γιατί είμαι και ψυχοπονιάρα. «Θα έρθει από το σπίτι μου η Ελένη, έχουμε να τυλίξουμε ντολμαδάκια για κάτι αρρεβώνες». Και τι λέει το άτομο? «Μήπως χρειάζεστε βοήθεια?». Ενώ μπαίνω στον πειρασμό να πω ναι και να τον βάλω να τυλίγει ντολμαδάκια για κανένα τρίωρο, σκέφτομαι πως τα αμπελόφυλλα έχουν 5,5 ευρώ το βαζάκι, και απαντώ διπλωματικά με ό,τι μου έρχεται στον εγκέφαλο εκείνη τη στιγμή «Ε, κύριε λεβέντη, για αρραβώνες είναι, ξέρετε το έθιμο, παρθένες φίλες της νύφης πρέπει να τα τυλίξουνε».

Ο λεβέντης από την μια απογοητεύεται οικτρά που έχει φάει πόρτα από το Λενάκι και το τύλιγμα ντολμαδακίων, από τη άλλη εκτιμά αυτή την κρυμμένη αρετή που του αποκάλυψα. «Είστε και οι δύο παρθένες? Μπράβο σας κορίτσια, δεν υπάρχουν τέτοιες κοπέλες τη σήμερον ημέρα, με συγκινήσατε». Έτοιμες να εκραγούμε, γνέφουμε καταφατικά.

Το τσαχπίνικο αφεντικό που ακούει την συζήτηση μόλις αποχαιρετά τον φίλο του «Στο καλό σαΐνι μου! Καλό δρόμο λεβέντη μου!» πέφτει κάτω από τα γέλια χωρίς να μιλά. Κοιτάζει μια το Λενάκι και μια εμένα και γελά. Το Λενάκι τον κοιτάζει αυστηρά, πράγμα το οποίο του προκαλεί ακόμα πιο έντονο γέλωτα. «Αυγά σε καθαρίζουνε?» ρωτάω περιφρονητικά εγώ.

Το θέμα επισήμως έχει τελειώσει εδώ. Ανεπίσημα, ο λεβέντης εξακολουθεί να τηλεφωνεί στην εταιρεία με χίλιες προφάσεις. Βλέπουμε το νούμερό του και απαντώ πάντα εγώ. «Γεια σας κύριε λεβέντη», «Βρε τι αστέρι είσαι εσύ? Πού με κατάλαβες?» «Α, από το κουδούνισμα! Είναι πάντα πιο γλυκό όταν καλείτε εσείς.» «Βρε πώς τα λες έτσι τσαχπινούλα? Τυχερό το αφεντικό σας που έχει τέτοια αγνά και έξυπνα πλάσματα να δουλεύουν γι’ αυτόν» «Αφήστε, το τζόκερ να κέρδιζε, λιγότερη τύχη θα είχε». And the freak show goes on

Αυτή την ιστορία θέλησα να την μοιραστώ μαζί σας, σε συνέχεια μιας προηγούμενης ανάρτησης που είχα κάνει και που αφορούσε τους διάφορους lovers που καθημερινά αντιμετωπίζουμε. Προς γνώσιν και συμμόρφωσιν δηλαδή για τους άντρες που θα τύχει να διαβάσουν τα παραπάνω, ειδικά για εσάς που έχετε αναγνωρίσει κοινά στοιχεία τρόπου συμπεριφοράς με τον λεβέντη μας.

Έτυχε να κάνω κάποιες συζητήσεις μετά την προηγούμενη ανάρτηση με το θέμα αυτό, όπου οι γυναίκες συμφωνούσαν και είχαν κι αυτές με τη σειρά τους να προσθέσουν άπειρες ιστορίες για αγρίους που έζησαν, και οι άντρες από την άλλη, ρωτούσαν με αγνή απορία και μάτια διάπλατα «μα τι θέλετε επιτέλους?». Θα προσπαθήσω να απαντήσω όσο πιο ειλικρινά γίνεται.

Αυτό που θέλουν οι γυναίκες αγαπητοί μου άντρες, είναι έναν άνθρωπο αληθινό. Όχι ψεύτικο, όχι δήθεν. Να μην κρύβεται πίσω από επαγγέλματα, μόρφωση ή κοινωνικό και οικονομικό status. Θέλουμε έναν άντρα που να έρθει και να μας πει «γεια σου, μου αρέσεις και, αν θέλεις κι εσύ να πάμε για έναν καφέ ή ένα ποτό». Τόσο απλά!

Όσο για το θέμα της εμφάνισης, ειλικρινά, με το χέρι στην καρδιά, δεν μετράει και τόσο πολύ. Να είστε ο εαυτός σας και δεν θα χάσετε. Όσο πιο πολύ το παλεύετε, όσο περισσότερο προσπαθείτε, τόσο χάνετε την ουσία… κι αυτό φαίνεται, και φυσικά μας απωθεί.

Ούτε κακιά είμαι, ούτε στρίγγλα, ούτε ζητάω την Άρτα με τα Γιάννενα. Συγχωρέστε με προκαταβολικώς αν κάτι από αυτά που έγραψα σας πείραξε/πρόσβαλλε.

(Dreamer, είμαι η Λευκή και ναι…ΤΕΛΕΙΩΣΑ!)

32 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λευκή δόξα τον Θεό!!!
Δε μου λες καλή μου
το national geographic
σας έχει κάνει αφιέρωμα;;;
Είσαστε είδος προς εξαφάνιση λέμε!!!
Δυο αγνές παρθένες που τυλίγουν ντολμαδάκια;;;;
Μπουα χα χα χα καλά πως σου ρθε;
Χα χα χα χα
dreamer angel

Λευκή είπε...

Τι να κάνω ρε Αγγέλα... Τα αυθόρμητα που μου έρχονται είναι και τα πιο πετυχημένα τελικά. Αλλά, είτε το πιστεύεις είτε όχι, ο τύπος το πίστεψε!
Iq μπιφτεκιού. Ή όπως έλεγε κι ένας φίλος παλιά "I'm more stupid than a shoe".
Φιλιάάάά

Ανώνυμος είπε...

Xα χα χα μπράβο
εγώ πάλι λέω iq bbq
ή περιορισμένης ευθύνης
Οσο για τις μέντολες (γνωστή έκφραση απορώ πως σου ξέφυγε σαίνι μου)
σου απαντάω στο προηγούμενο επεισόδιο της τριλογίας σου
Χα χα χα
d-a

homemade είπε...

πολύ καλό στόρυ...νάσαι καλά
πάντα τέτοια...

ILive2LoveMe είπε...

lol καλό πολύ καλό.
Καλό βράδυ και καλή συνέχεια στις υπεραπαραγωγές (ντολμαδακίων και όχι μόνο!).

Λευκή είπε...

homemade,
χμμμμ, ευχή ήταν αυτό?
Χαίρομαι που βρήκες καλό το στόρι, το έγραψα όπως θα το εξιστορούσα σε μια κολλητή...

Λευκή είπε...

ILive2LoveMe,
υπερπαραγωγή και με το νόμο που λένε!
Τελικά αν φτιάχναμε ντολμαδάκια, θα έμενε και μια καλή ανάμνηση από την υπόθεση!
Καλό βράδυ

nek είπε...

OOOOOOOOOOOOOOLE!!! :)
teleiwse i trilogia! telos kalo, ola kala pantws! kala, ton typo ton fantazomai san ayton stin diafimisi me ta psipsipsinia! den kserw giati! exw pesei katholou mesa??
pantws ayto pou grafeis pisteyw pws einai k i alitheia. den exei simasia i emfanisi, alla o tropos pou milaei kaneis.

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Εσύ καλή μου παρθένα τυλίγεις ντολμαδάκια,κι εγώ σαν αγνή παρθένα,πλάθω κουλουράκια με τα δυό μου τα χεράκια!!
Καλά Λευκή μου μ'έστειλες,όπως τα λές είναι για τους άντρες,αυτοί νομίζουν ότι ψάχνουμε τον Άδωνη ή το πριγκηπόπουλο του παραμυθιού,ενώ όλα είναι τόσο απλά,σαν το νερό που πείνουμε!
Λοιπόν να προτείνω κάτι;μιά φορά την εβδομάδα να ανεβάζουμε απο μιά τέτοια ιστορία,θα έχει πολύ γέλιο!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Το τέλος είναι όλα τα λεφτά! Αφού κάποια αυτονόητα πράγματα δεν τα αντιλαμβάνεται ο αντρικός εγκέφαλος…τουλάχιστον αν καταγράφονται, ίσως αν τα διαβάσουν μερικοί, να κρατήσουν 5 από τις 100 λέξεις… «να είσαι ο εαυτός σου…»

Συγχαρητήρια για την ανάρτηση σου!

Καλή βδομάδα και πολλά φιλιά!

Blackangel είπε...

Τιμή και δόξα στη δυτική ποπ κουλτούρα.

Αδέλφια και αδελφές πέσαμε και οι δύο πλευρές θύματα.

Παρακαλείτε κάποιος να κατεβάσει τον πήχη.

Ίσως ο κλήρος "πέσει" στα κορίτσια. Τουλάχιστον σε αυτά που βγαίνουν από τον Hondos γρήγορα.

Κάποιος να δώσει ένα τέρμα και στις πλαστικές (εκτός και αν τίθεται θέμα υγείας). Ποιός θέλει δίπλα του μια γυναίκα με βυζιά αγελάδας? Πολλοί? Μα γιατί? Δεν έχουν χρήματα να αγοράσουν γάλα?

Απλά ενημερώστε με ώστε να πουλήσω το (γ)κάμπριο.

Μιχάλης είπε...

Με λίγα λόγια "τα τυλίγετε τα ντολμαδάκια" κορίτσια!
Τώρα τα άκουσα όλα. Μπορώ να πεθάνω ήσυχος...

Λευκή είπε...

nek,
γέλασα με τα ψιψιψίνια :D

Λευκή είπε...

Νάντια,
εγώ φτάνει, δεν ξανακάνω τέτοιο ποστ. Έχω ακούσει τα χίλια μύρια από τον αντρικό πληθυσμό (ευτυχώς πριβέ). Πείτε κι εσείς τπτ να μη λένε μόνο εμένα περίεργη...!
Φιλιά μικρή μου

Λευκή είπε...

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ,
thanksss!
Πολλά φιλιά

Λευκή είπε...

Blackangel,
κι εγώ που τα'χω μεγάλα...τι μου προτείνεις? Χασάπη?

Τιμή και δόξα λοιπόν ;)
και κράτα το κάμπριο, χρειαζούμενο είναι.

Λευκή είπε...

Μιχάλη,
τα ντολμαδάκια τυλίγουμε,
ούτε το ριζόγαλο κανελώνουμε,
ούτε το δελφίνι χαϊδεύουμε,
ούτε τον κουραμπιέ ξεσκονίζουμε,
ούτε το γράμμα παμε,
ούτε τα πόμολα γυαλίζουμε.

Απλά, τα ταπεινά ντολμαδάκια τυλίγουμε παρέα :p

Blackagel είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Blackangel είπε...

Λευκή για όνομα του Che (sorry ο δικός μου Θεός). Δεν προτείνω τίποτα και σε κανέναν. Μακρυά από μένα αυτός ο ρόλος. Η διαπίστωση μου είναι (μπορεί να κάνω και λάθος) ότι δεν φταίνε μόνο τα αγοράκια για αυτή την "κατάσταση". Ούτε το θέμα είναι βέβαια τις πταίει, αλλά τι μέλλει γενέσθαι.

Αερόσακοι ε? :-)

Τι λένε σε αυτές τις περιπτώσεις?

Να τα χαίρεσαι?

:-)

Λευκή είπε...

Blackangel,
εντάξει, δεν φταίνε μόνο τα αγοράκια, φταίμε κι εμείς που ούτε ξέρουμε πού πατάμε... Τη μια έτσι και την άλλη γιουβέτσι. Έχετε κάποια δίκια, δεν αντιλέγω. Αλλά πώς γίνεται ρε παιδάκι μου, τα απλά να τα κάνουμε τόσο σύνθετα?
Anyway, δουλειά δεν είχε ο διάολος...

Κοίτα..τα χαίρομαι δεν λέω, αλλά δεν πανηγυρίζω κιόλας! Ήταν εκεί εξ απ'ανέκαθεν άρα δεν συγκινούμαι πλέον...
:P

Argy είπε...

επιτελους!!!!!!!

Λευκή είπε...

Argy,
Τέλος?

Argy είπε...

κρατησε πολυ! κουραστηκα!

παω στην γυναικα μου!!

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Να ‘μια και ‘γω … άργησα αλλά τώρα που ήρθα …
Που ζείτε ;;; Μια βόλτα στα clubs μπουζούκια …. Αρκεί για να δείτε πάρα πολλούς τύπους που εκτός από το χρήμα που φυσάει … δεν έχουν κανένα άλλο συν … και όμως έχουν δίπλα τους τα πρώτα μωρά ….. ξέρω εγώ τύπους περασμένης ηλικίας που νταραβερίζονται με εικοσάρες … οπότε μάλλον το πρώτο παράπονο πρέπει να το κάνετε εσείς οι γυναίκες … σε αυτές που χαλάνε τη πιάτσα και αποδεικνύουν ότι ένας γύφτος μπορεί να αγοράσει τα πάντα … σχεδόν τα πάντα. Δεύτερον .. το “just be yourself” …. Που αν είσαι φτωχός σημαίνει “just be poor” … ισοδυναμεί με αποτυχία .. Τρίτων …. Είχε περούκα ο τύπος ή βαμμένο μαλλί μπερδεύτηκα;; Και τέταρτων … αν φορέσω Λουστρίνι, περούκα η chrystal color 01 βαφή, με κυπαρρισί κουστούμι και άσπρη κάλτσα … και οδηγήσω μια Ferrari .. και έχω και 100.000 για κάψιμο .. θα εκπλαγείτε με το πόσο δεν αληθεύει το “just be yourself” στη κοινωνία μας.. μάλλον έπρεπε να πεις … για μένα την Λευκή ησχύει το “just be yourself”. Για τις περισσότερες όμως ισχύει το “just be rich”!. Πολύ διασκεδαστικό το στόρυ .. πάω να χτενίσω τις περούκες μου .. φιλιά !!

thanasis είπε...

ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΘΩς ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΣΤΡΟΦΟΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΘΕΝΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΤΥΛΙΓΕΙ ΤΑ ΣΑΡΜΑΔΑΚΙΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ; ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙ Ο ΑΡΑΒΩΝΑΣ;

ΠΑΝΤΟΣ ΩΡΑΙΟ ΗΤΑΝ ΓΕΛΑΣΑ ΜΠΡΑΒΟ.

Λευκή είπε...

Argy,
τα φιλιά μου στη γυναίκα σου :)

Λευκή είπε...

ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕ,
φυσικά και υπάρχουν αυτές οι τύπισες που λες και ζουν ανάμεσά μας. Δεν είδα όμως κανέναν τύπο με λουστρίνι, περούκα ή chrystal color 01 βαφή, με κυπαρρισί κουστούμι και άσπρη κάλτσα … και που να οδηγεί μια Ferrari .. και να έχει και 100.000 για κάψιμο ,
να ποστάρει διαμαρτυρόμενος και αγανακτισμένος! Γιατί άραγε? Δεν γνωρίζουν πως το "μωρό" που θα τους πλευρίσει, δεν θα το κάνει για τα κατάμαυρα μαλλιά τους?

Το θέμα είναι όμως πως δεν είμαι μόνο εγώ που αισθάνομαι έτσι όταν βιώνω τέτοιες προσεγγίσεις, αλλά πάρα πάρα πάρα πάρα πολλές γυναίκες. (γυναίκες, όχι τσόλια).

Πρώτον---είχε περουκίνι μαύρο κατράμι. Κι όταν είσαι πενήντα πέντε και "σπασμένος" δείχνει ...το λιγότερο καγκουριά!
Δεύτερον---μην ξαναργήσεις τόσο πολύ, στο λέω θα παρεξηγηθώ :p
Τρίτον---χμμμ...άμα είσαι περασμένης ηλικίας....όσο και να την χτενίσεις την περούκα.....δεν!
χαχαχαχα
Φιλάκια!

Λευκή είπε...

thanasis,
απλά πέταξα μια χαζομάρα για να τον αποφύγω! Δεν έχει πάρει τ'αυτί μου πουθενά στον κόσμο να υπάρχει τέτοιο έθιμο. Αλλά και πάλι δεν έχω γυρίσει και τον πλανήτη.
Η παρθενία είναι μέγιστη αρετή.
Άκου με κι εμένα!!!!
:pp

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

OΛΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ,ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΟΣΟ Η ΕΜΦΑΝΗΣΗ ΑΛΛΑ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Nefelovatis είπε...

Πολύ καλή η ιστορία σου Λευκή, μου άρεσε πολύ και παρακολούθησα με ανυπομονησία όλες τις συνέχειες…
Αν και φαντάζομαι ότι για την Ελένη δε θα είχε και τόση πλάκα όσο τη ζούσε..
Συμφωνώ πάντως με όσα λες, «Αυτό που θέλουν οι γυναίκες αγαπητοί μου άντρες, είναι έναν άνθρωπο αληθινό. Όχι ψεύτικο, όχι δήθεν. Να μην κρύβεται πίσω από επαγγέλματα, μόρφωση ή κοινωνικό και οικονομικό status. Θέλουμε έναν άντρα που να έρθει και να μας πει «γεια σου, μου αρέσεις και, αν θέλεις κι εσύ να πάμε για έναν καφέ ή ένα ποτό». Τόσο απλά!»
Απλά να προσθέσω ότι αυτό είναι που χρειάζεται να θέλει κάθε Άνθρωπος ανεξαρτήτου φύλου. Για να μπορεί να λέγεται Άνθρωπος δηλαδή!
Όσο για το περουκίνι, ε όπως και να ‘χει χτυπάει κάπως.. Θυμάμαι έναν καθηγητή μου που είχε μια εμμονή μ’ αυτό.. Και ήταν πράγματι γελοίο!

Ενώ ένας άλλος, γύρω στα 55, που δεν είχε μαλλιά, απλά τα ξύριζε όλα! Και ήταν μια χαρά τύπος, χωρίς να ξενίζει κάτι στην εμφάνισή του.

Καλό μας βράδυ.

Λευκή είπε...

Skroutzakos,
Nefelovatis,
ευχαριστώ που περάσατε :)
Καλό βράδυ

zekia είπε...

"And the freak show goes on"... χαχχαχαα νομίζω ότι αυτή φράση είναι το ζουμί της ιστορίας.