Τετάρτη, 4 Μαρτίου 2009

Ο κουμπάρος



ΥΓ.Πολύ γουστάρω όμως! :p

11 σχόλια:

Νηρηιδα είπε...

ΔΕ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!Μου κολλησε ολη μερα χθες και σημερα ειχα σκοπο να κανω αναρτηση με το κομματι!!!

Λευκή είπε...

Χα! Σε πρόλαβα :p

dreamer-angel είπε...

...κι εγώ γουστάρω τρελά!!!
Χα χα χα φιλιά πολλά!

zekia είπε...

χαχαχαααα! δεν το είχα ξανακούσει! καταπληκτικό!

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Δεν μου λες ρε Λευκούλα, με παρακολουθείς; Χθες το άκουγα το κομμάτι στο αυτοκίνητο! Και αναρωτιόμουν γιατί μέχρι τότε δεν το ήξερα...

Τα φιλιά μου. Θα τα πούμε σύντομα αναλυτικά. Εξελίξεις τρελές!!!

Λευκή είπε...

Γεια σου ρε dreamer με τα γούστα σου!
:p

Zekia,
είναι σχετικά καινούριο. Έχω κι άλλο ένα παρόμοιο στα υπ'όψιν.... ;)

Πάνο,
Είμαι της ΚΥΠ. Στο τμήμα παρακολουθήσεων εννοείται! :p
Άντε πες τις εξελίξεις (το φαντάστηκα βέβαια).
Φιλιά και σε'σένα

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Bαλτή είσαι κοπέλαμ βραδινιάτικα και μας κολάζεις;;

Λευκή είπε...

χαχαχα
Ναι βραδινιάτικα με πιάνουν τα δαιμόνια!

Λευκή είπε...

Άντε έλα στο chat του Mood, έχω ρέντα σήμερα.

El Presidente είπε...

ρε λευκη μας εσκισε τα βαρδουλα ο Γαυρος για πες μου τωρα πως θα βγω στην κενωνια?

Λευκή είπε...

Πρόεδρέ μου,
τέτοιο βίαιο sex με τα όλα του δεν μου έχουν ματακάνει στη ζωή μου....
Άστα να πάνε.
Στα 4 αδερφές μου, στα 4 την πήγανε την 4, όπως είπε και ένας ποιητής και άνθρωπος του πνεύματος χτες.