Κυριακή, 8 Μαρτίου 2009

Σκέψεις


Πριν μερικές μέρες διάβασα την ανάρτηση της φίλης dreamer, όπου ευχαριστούσε τους readers της και το βρήκα πολύ ενδιαφέρον. Επίσης μια ακόμα ανάρτηση ήρθε να προστεθεί από τον επίσης φίλο tanthopo με θέμα το blogging γενικά. Πιστεύω πως αξίζει να τις διαβάσετε και τις δύο.
Μου κάνει εντύπωση όμως... σήμερα προστέθηκε ο 90ός αναγνώστης μου. Αλήθεια, με διαβάζετε όλοι? Δεν γράφω και τόσο μεγάλες σοφίες πια. Εντάξει, δεν λέω, χαριτωμένα τα λέω αλλά δεν είμαι και Κούντερα.
Αυτό σημαίνει κάτι σαν...δούναι και λαβείν. Δηλαδή επειδή σε μια τσάρκα μια μέρα που βαριόμουν διάβασα κάτι ενδιαφέρον, γράφτηκα στους readers αυτού του blog. Μετά...το ξέχασα. Αυτός (ο ιδιοκτήτης του blog εκείνου) με το που είδε το τριανταφυλλάκι μου ήρθε και γράφτηκε σ'εμένα. Από υποχρέωση? Από ευγένεια? Όπως και να'χει, γράφτηκε και δεν ξαναπάτησε. Όπως έκανα κι εγώ σ'αυτόν.
Από την άλλη, είναι κάποιοι από μας που μπήκαν σ'αυτό το τρυπάκι ("σου γράφω και μου γράφεις" ή ακόμα καλύτερα "σε γράφω και με γράφεις"). Στην αρχή είχε πλάκα, μετά όμως καταλαβαίνεις πως δεν είσαι έτσι εσύ και δεν έχει νόημα αυτό το πράγμα. Δεν κάνουμε διαγωνισμό αναγνωστών. Βρίσκεσαι στο σημείο να έχεις μπουχτίσει με κάτι που αρχικά σε συγκινούσε πραγματικά.
Κάποιοι άλλοι, δεν ενδιαφέρονται καθόλου. Γράφουν και δεν τους νοιάζει αν θα μπουν να τους διαβάσουν. Και κανένας να μην μπει, δεν χολοσκάνε. Αλλά τότε γιατί γράφουν? Ας τα γράφαν σε τετράδιο να μην πληρώνουν και το connex.
Κάποιοι άλλοι, το'χουν δει "επαγγελματικά" το θεματάκι. Ορμώμενοι από κάπου, καταλήγουν κάπου. Δεκτό και σεβαστότατο. Αλλά δεν μπορείς να τριγυρνάς στα διάφορα blogs και να κατακεραυνώνεις ανθρώπους, καταστάσεις και επικαιρότητα και στο καπάκι να γίνεσαι μέρος αυτού του συστήματος. Είναι αν μη τι άλλο άδικο ως προς τον εαυτό σου.
Κάποιοι, και περισσότερο κάποιες, ψάχνουν άντρα. Και είναι τόσο κραυγαλέες αυτές οι αναρτήσεις που σοκάρομαι! Κορίτσια, behave! Δεκτό και σεβαστότατο επίσης, αλλά κρατήστε τα προσχήματα λιγάκι. Είναι γνωστό πια, το'χουμε καταλάβει όλοι, πως διαβάζοντας τις σκέψεις του άλλου, που μπορεί να τις έχει γράψει σε οποιαδήποτε πνευματική κατάσταση, ερχόμαστε κοντά. Τον νιώθουμε, τον καταλαβαίνουμε, και μαθαίνουμε πολλά περισσότερα από το αν τον είχαμε γνωρίσει τυχαία, σε μια φιλική παρέα για παράδειγμα. Αλλά εδώ κούκλες μου είναι internet, δεν είναι παίξε γέλασε. Ο άλλος μπορεί να είναι παντρεμένος, κουτσός, στραβός, να του λείπουν τα 2 μπροστινά δόντια και χίλια δυο άλλα κουσούρια. Φυσικά για να ψάχνεσαι στο internet, δεν μπορεί, κάποιο κουσούρι θα έχεις κι εσύ αλλά...έλεος!
Έχουμε δει όλοι μας πολλά και διάφορα. Προσωπικά χαίρομαι που μέσα απ'αυτό έχω δημιουργήσει κάποιες ιδιαίτερες/ιδιότυπες φιλίες και συμπάθειες με ανθρώπους που κινούμαστε στο ίδιο μήκος κύματος. Χαμένη δεν βγήκα σε καμιά περίπτωση. Ίσα ίσα... διαμάντια έχω βρει, όπως έλεγα σε μια προηγούμενη ανάρτηση. Σας ευχαριστώ λοιπόν που υπάρχετε στη ζωή μου και στο pc μου. Για τους υπόλοιπους, τους από υποχρέωση readers, τι να πω..... παιδιά, αν τύχει και διαβάσετε αυτό το post, ξεγραφτείτε, δεν με πειράζει. Ας μειωθεί ο αριθμός. That's life. Και υπόσχομαι να κάνω κι εγώ το "ξεκαθάρισμά μου". Τώρα στα κοντά, δεν θα σας ταλαιπωρήσω!

34 σχόλια:

dreamer-angel είπε...

Καλά μη φανταστείς κι εγώ την ανάρτηση αυτή την έβαλα γιατί χάρηκα που είδα ότι με διαβάζουν ή έστω άρεσε σε ορισμένους!Πιο πολύ απ όλους ευχαριστώ εσάς που με σχολιάζετε κιόλας και έχουμε και μια επαφή!!!Οπως και να χει όμως δεν είμαι εγώ και ο εαυτός μου πια!!!Χα χα χα
Σε καλώ να παίξεις νέο παιχνίδι μαζί με την Νάντια!Τα φιλιά μου
σμουατς

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλησπέρα Λευκούλα μ!!
Καλά τα λές αν μη τι άλλο το bloging είναι χόμπυ,η πλειοψηφία απο μάς πιστεύω οτι είμαστε ερασιτέχνες και σίγουρα δεν περιμένουμε να πλουτίσουμε απο δαύτο!!
Εγώ όπως ξέρεις ξεκίνησα στουρνάρι στα περί blog,ήταν του πρώην δημιούργημα,το παρέλαβα εγώ και το αποτέλειωσα χαχα!!
Θυμάσαι πώς γνωριστήκαμε;
Είχα ένα βιντεάκι για τις 11/9,μούγραψες σχόλιο,μου ζήτησες το τραγουδάκι αν τόχω σε ΜΡ3,και να το κολλητιλήκι,έγινα και ακροάτριά σου!!
Ησουν η πρώτη αναγνώστριά μου ξέρεις!
Αντε μαρί με πιάσανε τα ζουμιά,πάλι
συγκουνήθηκα!!
Φιλιά πολλά νάσαι καλά κούκλα μου.

Λευκή είπε...

Dreamer και Νάντια,
να πω την αλήθεια από αυτό το τραγούδι άρχισα να σε συμπαθώ τρελά! Θέλεις να τα φτιάξουμε?lol
Σοβαρά τώρα, δεν ήθελα να γράψω ονόματα των "διαμαντιών" μου αλλά και οι δυό σας συμπεριλαμβάνεστε μέσα σ'αυτά.
Ερασιτέχνες είμαστε και ρομαντικοί. Επικοινωνία με άλλους του είδους μας ζητάμε. Κι όταν κάτσει είναι .....!!!!!!
Εγώ ήμανε η πρώτη αναγνώστρια? Χμμμ ε κάνω και μαλακίες πού και πού.
χαχαχα
Φιλιά κούκλες μου

Νηρηιδα είπε...

Mαζι με αυτα τα σωστα που λες να βαλω κι ενα αλλο, το να γραψει καποιος απο υποχρεωση.Δεν κανω σχολια για να δειξω οτι διαβαζω, θα διαβασω κι αν θελω να πω κατι οπως τωρα, θα το κανω αλλιως δε βλεπω λογο.Στο φιναλε κι εγω τυχαια ξεκινησα να γραφω σε blog το οτι καποιοι θελουν να το διαβασουν με κανει να νιωθω καλα αλλα δε κοιταω καθε τρεις και λιγο ποσοι παρακολου8ουν ουτε ποσοι σχολιαζουν.
Οποτε συνεχισε ετσι Λευκη!!(ασχετο αλλα απο καιρο ηθελα να σου πω ποσο μ αρεσει το "Λευκη")
Τα φιλια μου και τη φιλια μου

Themis είπε...

Εγώ πάλι ξεκίνησα το blog από περιέργεια και επειδή βαριόμουν. Μετά είδα ότι έχω αναγνώστες (την αδερφή μου :-p). Αργότερα διαπίστωσα ότι έχω "ρεύμα" (με διάβαζαν και οι κολλητοί που επειδή τους έπρηζα και καθόμουν πάνω από το κεφάλι τους χωρίς να φεύγω, αν δεν έγραφαν το σχόλιο που τους έλεγα να κάνουν!) Και να που έφτασα στο σημείο να αναφέρει το blog μου η διάσημη, αγαπητή και αξιαγάπητη blogger Amanda (κατά κόσμο Λευκή)! :-). What's next? Α ναι! Να μου γνωρίσει καμία από τις φίλες της η Λευκή (απ αυτές με τα κουσούρια) και να αποχωρήσω από την μπλογκόσφαιρα, κι εγώ κι αυτές! :-PPP

Κάθαρση Εδώ και Τώρα! Δεν πάει άλλο (που λέει και ο Γιωργάκης :-))

Λευκή είπε...

Νιρηίδα,
έχεις δίκιο. Αυτό το "από υποχρέωση" μου την δίνει στα νεύρα. Μπαίνεις και διαβάζεις κάποιον που βλέπεις καθαρά πως είναι ufo γεμάτο με πράσινα ανθρωπάκια. Δεν θέλω ρε γμτ να σχολιάσω! Ή βλέπω κάτι αναρτήσεις για πολύ προσωπικά θέματα. Σχεδόν σεξουαλικού περιεχομένου. Εκεί τι να πεις και τι να μολογήσεις?!?!?
Κι εγώ δεν παρακολουθώ καθόλου το ποιοι γράφουν σχόλια ή ποιοι διαβάζουν, ούτε καν μου πέρασε από το μυαλό να βάλω counter. Δεν βρίσκω νόημα.
Αχ σ'αρέσει τ'όνομά μου? Εγώ το σιχαίνομαι! Ευκαιρεία να πω μια ιστορία. Το Λευκή βγαίνει από το Λευκοθέα, after my beloved γιαγιά Λευκοθέα. Λοιπόν όλοι μα όλοι οι καθηγητές με θυμόντουσαν, λόγω του ονόματος. Δεν μπορούσα ποτέ να χαθώ στο πλήθος των συμμαθητών ούτε να θολώσω τα νερά. Ειδικά το πρωί που μας μαζεύανε σαν τα πρόβατα στο προαύλιο για την προσευχή, πήγαινα και κρυβόμουνα πίσω από όποιον ψηλό έβρισκα. Κανένας φυσικά δεν ήταν πρόθυμος να πει την προσευχή και φώναζε ο θεολόγος το όνομα που θυμόταν, δλδ "Λευκοθέα". Σαν να με είχαν κάθε μέρα στην αναφορά. Σε κάποια φάση, το σκέφτηκα κι εγώ. Σκέφτομαι, αφού τη λέω που τη λέω, ας βγάλω και κάτι. Μαθαίνω απ'έξω εκείνη την μεγάλη την προσευχή που λένε πριν το Πάσχα ή μετά, δεν θυμάμαι (εκείνη που ξεκινάει "Χριστος ανέστη εκ νεκρών" κτλ.). Πάω στον θεολόγο και του προτείνω συμφωνία. Θα σου λέω κάθε μέρα την προσευχή μπροστά σε όλους και δεν θα'χεις το άγχος να βρεις εθελοντή, αλλά θα με βάλεις 18αρια χωρίς διαγωνίσματα! Σας ορκίζομαι, το δέχτηκε!
Χοχο!
Από τότε είχα έφεση σε μαρκετίστικες τεχνικές :)
Φιλιά και σ'εσένα κούκλα μου κι ευχαριστώ για την προσφορά. Δέχομαι και ανταποδίδω :)

So far away ..... είπε...

Βάσικα καλή μου φίλη λευκή συμφωνώ σε όλα τα παραπάνω . . . Το blog το έφτιαξα για χαβαλέ ! Στην αρχή με διάβαζαν φίλοι και γνωστοί . Τώρα αν ολοι οι άλλοι που δε με ξέρουν με διαβάζουν για να τους διαβάζω και εγώ , τι να πω . . . Δε πειράζει όμως . Έγω γουστάρω τη φάση του blog ! Με χαλάρωνει , άσε που γνωρίζω ανθρώπους που αξίζει να διαβάζεις τις σκέψεις τους . . . Τα λέμε !

Λευκή είπε...

Themis,
εντάξει, όλοι έτσι ξεκινήσαμε, με την αδερφή, την ΜΑΜΑ σαν αναγνωστες και τα φιλαράκια με το ζόρι. Εγώ έβαλα και τον Πέτρο να φτιάξει blog για να αλληλοδιαβαζόμαστε και να αλληλοσχολιαζόμαστε αλλά βαρέθηκε.
Και είσαι πάρα πολύ τυχερός πρέπει να σημειώσω που έχεις την τιμή να σε διαβάζουν τα όμορφα μπιρμπιλωτά μου μάτια.
Όσο για τις γκόμενες..... δεν μπορείς να φανταστείς τι σου ετοιμάζω!

ΠΑΣΟΚ, κάθαρση και ΑΛΛΑΓΗ τώρα!
LOL!

YG.Ουστ ρε κομματόσκυλο

Λευκή είπε...

So far away,
κι εμένα μ'αρέσει η φάση, γι'αυτό και το συνεχίζω. Αλλά είμαι άνθρωπος της ατελείωτης γκρίνιας και της βλακείας άρα...?
Άντε να δούμε πού θα μας βγάλει :)

Νηρηιδα είπε...

Αν σε παρηγορει το γεγονος θα σου πω ενα μυστικο...Ειχα εναν καθηγητη που με φωναζε Ευθαλια η μαλλον Ευφταλια και μου εσπαγε τα νευρα.Ασε που μια φορα ειπε Ευθαλια=αυτη που ανθιζει και με φωναζαν φυτο μετα!!!

Λευκή είπε...

Νηρηίδα,
ήταν πάρα πολύ κακοί άνθρωποι. Από'κει μας μείνανε τα ψυχολογικά προβλήματα και οι τάσεις προς "μαλάκυνση". Έχω και ιατρικές πλεροφορίες. Αμέ. Μια φορά τα είχα με έναν που σύχναζε στο ίδιο μπαράκι που πήγαινε κι ένας γιατρός. Και με είπε (ο γκόμενος, όχι ο γιατρός) πως από 'κει πηγάζουν πολλά κακά που κουβαλάω. Από τους καθηγητές.
Καλά δεν θέλει και πολύ μυαλό να καταλάβεις πως επηρρεάζονται τα παιδιά από κάτι τέτοιες βλακείες των μεγαλυτέρων και πολύ περισσοτερων δασκάλων και καθηγητών.
Πάλι από αλλού ξεκίνησα και αλλού κατέληξα. Πώς τα καταφέρνω? Η Οικονόμου (Γαλλικά) και ο Παυλής (μαθηματικά) φταίνε.
μπρρρρ τι τους θυμήθηκα? Σκιάχτηκα.

dreamer-angel είπε...

Μαρήηηη στην ίδια ανάρτηση έβαλα κι άλλα παιχνίδια!!!Μετά τα 10 κουσούρια αμα θες παίξε κι εσύ!Εγώ σ έβαλα αλλά μέχρι να φτιάξω το δεύτερο τα παιξα!
Τα φιλιά μου

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Μέσα στο μυαλό μου είσαι …. Τα ίδια σκέφτομαι και ‘γω τον τελευταίο καιρό και έχω κάνει μια παύση με το μπλογκ μου για να καταλάβω που οδηγεί όλ’ αυτό και αν είμαι διατεθειμένος να διαβάζω και να σχολιάζω άλλα 50 μπλογκ έτσι ώστε να κάνουν άλλοι το ίδιο για μένα … Προτιμώ νομίζω να διαβάζω τους 10 που γουστάρω … κι να με διαβάζουν και μένα μόνο αυτοί που με γουστάρουν. Εδώ πάντως …. έρχομαι.
Μεταλλαγμένα φιλιά….

γυάλινο δάκρυ είπε...

Kοίτα, πολλοί μπαίνουν στους αναγνώστες ενός μπλογκ και για αυτοδιαφήμιση.
Κι εγώ ξεχνάω συνήθως τα μπλογκ στα οποία είμαι αναγνώστης αν δεν τα βάλω και στα λινκ μου, και αυτό γιατί βλέπω πότε ενημερώθηκε ένα μπλογκ από τα λινκς, όχι από τον πανοπτη..
Μερικοί πάλι διαβάζουν σιωπηλά, χωρίς να αφήνουν σχόλια, πράγμα που κάνω κι εγώ τελευταία, επειδή δεν έχω να σχολιάσω/συμπληρώσω κάτι.. Μπορεί κι άλλοι να δρουν έτσι..
Και πράγματι το από υποχρέωση είναι σπαστικό. Όπως και τα σχόλια από υποχρέωση. Είναι ψυχρά και απρόσωπα.
Καλό βράδυ!

di-ne-tou είπε...

εγω δε σε παρακολουθουσα αλλη μια φορα ειχε τυχει να σε διαβασω...αλλα μετα απο αυτη την αναρτηση που ειδα οτι εισαι ειλικρινης και μου αρεσε πολυ γενικοτερα δηλωνω θαυμαστρια σου!!!

nek είπε...

egw se poia katigoria anikw??? :)
perna ap to blog mou, exei kinder ekpliksi...

nek είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Λευκή είπε...

Dreamer,
θα παίξω αλλά αύριο, είπα να μην τους ζαλίσω σήμερα με τα κουσούρια μου ;)
Τι άλλα παιχνίδια έβαλες ρε, με τρέλανες!
Είμαι παιχνιδιάρα, το'παμε, αλλά είμαι και μιας σεβαστής ηλικίας πια...! Give me a break!
:p

Λευκή είπε...

ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕ,
τα ίδια σκεφτόμαστε, οι περισσότεροι bloggers, μην κοιτάς που δεν το λέμε δημοσίως. Υπάρχουν λόγοι, σημαντικοί για τον καθένα ξεχωριστά, που δικαιολογούν/εξηγούν τις επιλογές του. Ένας μικρόκοσμος είμαστε εδώ πέρα, οθόνες που κρύβουν όμως πίσω τους ανθρώπους με ψυχή, με αισθήματα και με τα όλα τους.
Τι κι αν είμαστε μακριά, άλλος από Ολλανδία, άλλος από Θεσσαλονίκη, άλλος από Αθήνα, από οπουδήποτε, το ζητούμενό μας είναι ένα : να έρθουμε κοντά, να επικοινωνήσουμε.
Επιλογή σου είναι να απέχεις (εσύ και πολλοί άλλοι), επιλογή μου είναι να είμαι "εδώ" και να επιμένω. Δεν είμαστε πρωτάρηδες και γνωρίζουμε πολύ καλά πού μπλεκόμαστε.
Είναι όμως λυπηρό, άνθρωποι με δυνατότητες έκφρασης και "ψυχή" όπως εσύ και άλλοι να απέχετε συνειδητά από κάτι που αγαπάτε και σας εκφράζει.
Η συμβουλή μου είναι να κάνεις κι εσύ το ξεκαθάρισμά σου (ακόμα κι αν δεν περιέχομαι στους "εναπομείναντες")! Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να'σαι εσύ ΟΚ με τον ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟ.

Ευχαριστώ για την επίσκεψη :)

Άιντε κάνε κανένα ποστ της προκοπής να έρθω να σχολιάσω! :p

Λευκή είπε...

Γυάλινο δάκρυ,
με πιάνεις! Κι εγώ γι'αυτό σας έχω εκ δεξιών μου, για να θυμάμαι να μπαίνω. Πολλές φορές ξεχνιέμαι από'δώ κι από κει, και καταλήγω να κάνω μέρες να μπω σε κάποιον που θέλω στ'αλήθεια να κρατήσω επαφή!
Το "από υποχρέωση" είναι το χειρότερό μου πάντως.
Πολλά φιλιά :)

Λευκή είπε...

di-ne-tou,
thanks!!!!!
Thanks για την ειλικρίνια, έτσι πρέπει. Να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.
Αχ έχω θαυμαστές!(πάει αυτή, ψωνίστηκε)
:D

Λευκή είπε...

nek,
για'σένα υπάρχει ειδική κατηγορία! Ο τίτλος είναι
"Ο nek είναι φιλαράκι παρά τις αθλητικές του προτιμήσεις"
lol
0-0 ρεεεε!!!
Μέσα στην Τούμπα λέμε.
Φτου σας.
Αφού δεν μας έβγαλε ο αλήτης καμιά δεκαριά παίχτες με κόκκινη ευχαριστώ να λέμε!
Φιλιά nek!

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Καλημέρα σε όλη την προβληματισμένη παρέα και καλή εβδομάδα.

Εγώ διαβάζω κατά διαστήματα και όχι μόνο τους αναγνώστες μου, αλλά σχολιάζω μόνο αν κρίνων πως έχω κάτι να πω. Που σημαίνει ότι η μη ύπαρξη σχολίου δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάποιος δεν σε έχει διαβάσει. Πάντως η Λευκή, η dramer και οι άλλοι συνοδοιπόροι, έχουν δίκιο αναφορικά με την υποκρισία και το ψώνιο της ύπαρξης μεγάλου αριθμού αναγνωστών. Αν έχω εγγραφεί σε κάποιους, είναι γιατί πραγματικά θέλω να ενημερώνομαι αυτόματα για τις νέες αναρτήσεις τους, ώστε να μπαίνω και να τους διαβάζω. Και φυσικά συμφωνώ ότι κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να με διαβάζει. Σαφέστατα υπάρχουν πολύ καλύτερα πράγματα να κάνει! Αλλά, αν με διαβάζει κάποιος, δεν με χαλάει κιόλας!

Τα φιλιά μου σε όλους και καλή εβδομάδα.

Raven είπε...

Καλημέρα! Πόσο δίκιο έχεις...

Υπάρχουν πολλά αξιόλογα blogs και το χαίρομαι πολύ αυτό... Διότι διαβάζω συνέχεια, ανοίγω το μυαλό μου λίγο παραπάνω και σκέφτομαι διαφορετικά.

Αυτό που έχω πει και εγώ, είναι ότι εδώ δεν είναι myspace ή facebook να ψαχνόμαστε... Το blogging είναι για πολλά, αλλά σίγουρα όχι για καμάκι :)

Όσο για το ποιοι είναι αναγνώστες μου και ποιοι όχι... Μπορεί να ακουστώ κακιά, αλλά μου αρέσει να έχω λίγους και καλούς, με τους οποίους συζητάω και περαιτέρω, παρά να έχω πολλούς και να μην διαβάζει άνθρωπος αυτά που έχω να πω, καλά ή κακά!

Το ίδιο ισχύει και για εμένα. Μπαίνω σε δεκάδες blogs καθημερινά. Αν κάποιο μου τραβήξει το μάτι, τότε το ξεκοκκαλίζω. Διαβάζω σχεδόν όλες τις αναρτήσεις! Τότε και εφόσον μου αρέσει αυτό που διαβάζω, γίνομαι αναγνώστριά του... Πάντα επίσημα, όχι ανώνυμα και αηδίες.

Αυτό το κάνω γιατί ξέρω ότι θα ασχοληθώ με τις αναρτήσεις αυτών των ανθρώπων! θα τις διαβάσω, θα τους νιώσω, θα σχολιάσω...

Πάντως για το δικό σου γράψιμο, έχω να πω ότι ήταν πολύ αληθινό και ευχάριστο. Γι'αυτό με τράβηξε! Γενικά έχω δύσκολα κριτήρια, να το ξέρεις... Οπότε well done! :) :Ρ

Φιλιά

Λευκή είπε...

Πάνο,
ο καθένας πορεύεται, όπως στη ζωή, έτσι και στο blogging με τους δικούς του "ηθικούς" φραγμούς. Εγώ κι εσύ το βλέπουμε έτσι όπως το βλέπουμε, γι'αυτό οι e-φίλοι μας έχουν αυξηθεί και πλέον έχουμε την άνεση να κάνουμε τέτοιες συζητήσεις/παράπονα.
Εμένα τουλάχιστον όσοι μ'ενδιέφεραν (εκτός από μερικούς που ετοιμάζομαι να τους μαστιγώσω- ναι Black για'σένα μιλάω παλιοΠΑΣΟΚτζή) έχουν έρθει, όπως ακριβώς περίμενα, και κατέθεσαν την άποψή τους. Δυστυχώς, μόνο αυτή. Ο λογαριασμός είναι άδειος ακόμα...:p

Λευκή είπε...

Raven,
αυτό που έγραψες το ξέχασα και σ'ευχαριστώ που το ανέφερες. Εννοώ τον "last post reader". Πολλοί μπαίνουν κάπου, γράφονται στους αναγνώστες μόνο επειδή τους γυάλισε κάτι ή βρήκαν κάτι ενδιαφέρον στην τελευταία ανάρτηση. Και δεν διαβάζουν τα προηγούμενα. Tο κάνω κι εγώ ασύστολα, πρέπει να το παραδεχτώ. Περισσότερο λόγω έλλειψης χρόνου, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία. Για παράδειγμα, αν έχεις διαβάσει ήδη 5-6 αναρτήσεις μου, θα καταλάβεις πάνω κάτω τον τρόπο σκέψης μου, και πως "δεν έχω το νου μου στο κακό". Μπαίνοντας και διαβάζοντας αυτή την τελευταία μόνο, θα μπορούσε κάλλιστα κάποιος να σκεφτεί πως είμαι ψώνιο.
Την καλημέρα μου

ΥΓ1. Ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνης και ανταποδίδω με τις μπάντες κούκλα μου! ;)
ΥΓ2.Μπαίνοντας για να απαντήσω στα σχόλιά σας, είδα πως οι αναγνώστες από 90 που έγιναν χτες, σήμερα είναι 89!!!!!
Χαχα! Να'χα 5 καπέλα να τα πετάξω!!!!
Άγνωστε που την έκανες, είσαι πολύ μάγκας!!!! Σε γουστάρω πολύ! Θα'θελα μόνο να ήξερα ποιος είσαι για να σου στείλω ένα κουτί black forest!!!!

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Ρε Λευκούλα, πάλι δεν θα με... απολαύσεις στο γυαλί λόγω της ραδιοφωνικής εκπομπής σου. Τι να κάνω, δεν μπορώ να αλλάξω το πρόγραμμα του Τριανταφυλλό "Κίτρινος Τύπος", στο Alter.

Φιλούρες.

Λευκή είπε...

Διακοπή για διαφημίσεις!
Κι όμως, αν με παρακολουθούσες Πάνο μου θα γνώριζες πως δεν θα κάνω άλλη εκπομπή στο ραδιόφωνο προς το παρόν, οπότε θα έχω όλη την άνεση να σε απολαύσω με την ησυχία μου!
Περιμένω το βράδυ που θα καταπλήξεις τα πλήθη ρήτορά μου!
Πολλά φιλάκια :)

Ευρύνοος είπε...

καλησπέραααααα..

είπα να γράψω ένα σχόλιο κι εγώ μια και αλλαζουν τα παντα μονίμως..

τα πάντα ρεί..

δεν εχω την εμπειρία των υπολοίπων..
ξεκίνησα πρίν απο 3 μήνες περίπου..
στην αρχή είχα ενα μικρό άγχος αν με παρακολουθεί κάποιος..
στην αρχή παρακολουθούσα μπλόγκ και γινόμουν αναγνώστης ως ενδιαφέρον για τα γραφόμενα τους..
μετα εμπαιναν προφανως απο ευγένεια..
έχω πάθει μια κρίση τις τελευταίες μέρες, σε φάση που σκεφτόμουν ακόμη και να κατεβάσω τελείως το μπλόγκ..
μου πέρασε κι αυτό..
πιστεύω οτι περνάτε όλοι απο τέτοιες φάσεις βέβαια..
δεν πιστεύω οτι είσαι γκρινιάρα, ούτε κι εγώ..
όποιος θέλει εντέλλει μας διαβάζει και όποιος δεν θέλει δεν μας διαβάζει..
βασικά έχω κάποια πράγματα που ήθελα να "φωνάξω" και γι αυτό έφτιαξα αυτό που έφτιαξα..

ο τρελός ξαναφώναξε..

υγ: δεν θεωρώ τον εαυτό μου μπλόγκερ.. γιατρέ μου θα ζήσω?

Λευκή είπε...

Ευρύνοε,
είχα μια συζήτηση χτες με ένα φίλο, μετά την ανάρτησή μου αυτή. Προσπαθουσαμε να καταλάβουμε τι σημαίνει η ταμπέλα "blogger". Τα γράφει απολαυστικότατα και ο tanthopo στο δικό του blog. Τελικά είναι καλό? Είναι κακό? Θα βγάλει κέρατα κανείς αν γίνει blogger? Θα κολλήσει ψείρες? Θα γίνει διάσημος? Θα κερδίσει κάτι απ'αυτό?
Δεν ξέρω, εγώ το βλέπω "αγαθά" πάντως και δε γουστάρω τους "επαγγελματίες".
Μπορεί να είσαι καινούριος στο κουρμπέτι που λένε, αλλά δείχνεις τις απόψεις σου και τον τρόπο σκέψης σου με απλό, απτό και κατανοητό τρόπο. Κι είσαι σταθερός σ'αυτό. Πρέπει να ομολογήσω πως στο δικό σου blog όταν έρχομαι, αφήνω σπάνια σχόλια. Προτιμώ να πω την καλημέρα μου απλά στο shoutbox και να διαβάσω αυτά που έχεις γράψει γιατί απλά και μόνο είναι πολύ ενδιαφέροντα.

Καλό απόγευμα και...σε κόβω να ζεις! χαχαχα πολύ γέλασα μ'αυτό :D

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Με αδικείς! Σε παρακολουθώ καθημερινά, έγραψες μεν ότι δεν... αλλά ότι πάλι κύλησες (αναφέρομαι στην εκπομπή σου στο ράδιο). Πού συνελήφθην ανενημέρωτος;

Φιλούρες κι αγκαλιές βορειοελλαδίτισσά μου εσύ!

pandora είπε...

Εγώ είμαι η φυγάς από την λίστα Λευκή. Τους λόγους τους εξήγησα στο κύριο blog μου μα απ' ότι βλέπω δεν απέχουν πολύ από το δικό σου σκεπτικό.
Απλά εγώ επέλεξα να προκαλέσω τους πραγματικούς μου φίλους καταργώντας τελείως τις λίστες και μετατρέποντας την δική μου παρακολούθηση από Δημόσια σε Ανώνυμη.

Καλό βράδυ!
(μην με βρίσεις! σε παρακολουθώ ανώνυμα :)

Λευκή είπε...

pandora!!!!!!!!
Είσαι Θ-Ε-Α!!!!!
Μόλις απέκτησες μια αναγνώστρια!!!! Δεν πήγα ακόμα να δω το blog σου, αλλά νομίζω ήμουνα γραμμένη στους readers σου. Χτες έκανα κι εγώ το ξεκαθάρισμά μου, γι'αυτό προφανώς "ξεγράφτηκα".
Σ'ευχαριστώ που φέρθηκες έτσι τίμια, ειλικρίνα το εκτιμώ πολύ! :D
Κάτι μου λέει πως θα τα πάμε καλά. Χρωστάω ένα κουτί με τις πιο φρέσκιες black forest που υπάρχουν στη Θεσσαλονίκη. :)

pandora είπε...

Με χτύπησες σε αδύνατο σημείο...
Πουλάω την ψυχή μου για μια καλή Black forest!
Στα σοβαρά τώρα. Δεν περίμενα τέτοια αντίδραση. Είσαι "σπαθί".
Nice to meet u.