Δευτέρα, 9 Μαρτίου 2009

Παιχνίδια και άλλες αθλοπαιδείες


Μετά από πρόσκληση (επίμονη) της Dreamer και του Nek ,ήρθε η σειρά μου να γίνω ρόμπα οικειοθελώς. Το πρώτο παιχνίδι έχει τον τίτλο
ΓΙΝΕ ΡΟΜΠΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ 10 ΚΟΥΣΟΥΡΙΑ ΣΟΥ. Ξεκινάω!
1. Είμαι αναβλητική. Ποτέ δεν κάνω σήμερα αυτό που μπορώ να κάνω αύριο ή ακόμα καλύτερα αν το κάνει κάποιος άλλος, αύριο κατά προτίμηση.
2. Είμαι "σπάταλη". Το βάζω σε εισαγωγικά γιατί είμαι σπάταλη όταν έχω λίγα λεφτά. Λέω "τι λίγα τι τίποτα?" και τρέχω και παίρνω ένα κραγιόν. Όταν όμως έχω μπόλικα (από γονικές παροχές) με πιάνει μια τρελή τσιγκουνιά που είμαι ικανή να μην αγοράσω ούτε καφέ, κι ας έχει τελειώσει.
3. Είμαι γκρινιάρα. Απίστευτα. Εσείς που με ξέρετε κάπως, θα θυμάστε πώς έκανα όταν αρρώστησα. Είμαι ικανή να πάω σ'έναν αθώο άνθρωπο, να του τραβάω το μανίκι και να λέω με τρελή γκρίνια "είμαι άρρωστηηηηηηηηηηη", λες και θα με γιάνει.
4. Είμαι αθεράπευτα ρομαντική. Μπορεί να το παίζω είρων και κυνική, αλλά λιώνω μ'ένα λουλούδι ή ένα τραγούδι που έχει παιχτεί ειδικά για'μενα.Αχχχχ!
5.Έχω ψώνιο με την καθαριότητα. Κόρη της μάνας μου κανονικότατα! Δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος στον κόσμο που μπορεί να δηλώσει πως υπήρξε μάρτυρας του φαινομένου "άπλυτα πιάτα" στον νεροχύτη μου.
6. Λατρεύω τα καλλυντικά. Clinique, για την ακρίβεια! Κόλαση κορίτσια!Είμαι ικανή πατρίδα να προδώσω για την καινούρια σειρά σκιών. Ακόμα και τα κουτιά με το αχνοπράσινο χρωμματάκι με φτιάχνουν! lol
7. Είμαι στραβόξυλο. Έτσι και διαμορφώσω μια άποψη ή πάρω κάτι απόφαση, ο κόσμος να γυρίσει τούμπα, θα το κάνω. Δεν αλλάζω γνώμη με τίποτα.
8.Είμαι εκδικητική. Κακό, πολύ κακό, αλλά το έχω. Είμαι καλό παδί μέχρι βλακείας κάποιες φορές, αλλά έτσι και περάσει κάποιος αυτή τη νοητή γραμμή....την έκανε από κούπες. Κάποια στιγμή, μπορεί και χρόνια μετά, θα το βρει μπροστά του. Δεν συγχωρώ. Δέχομαι την συγγνώμη και απλά αφήνω το χρόνο να περάσει μέχρι να δώσω το μάθημά μου.
9.Είμαι αγαθή. Σοβαρά. Δεν πιστεύω ποτέ πως ο οποιοσδήποτε μπορεί να με πλησιάσει με "κακές" προθέσεις. Κι όταν αυτό αποδεικνύεται, σοκάρομαι κάθε φορά.
10. Δεν συμπαθώ τα κινητά. Μπορεί να το έχω ξεχασμένο Σαββατοκύριακο ολόκληρο στην τσάντα μου και να με ψάχνουν στις αστυνομίες.


Dreamer μου θα παίξω και το τελευταίο παιχνίδι που προτείνεις. Το άλλο με ζόρισε πολύ και δεν μου βγήκε. "Εγώ δεν είμαι ποιητής"..
Το παιχίδι αυτό έχει τίτλο 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ
Ξεκινάω!
1.Τα μπλογκοπαίχνιδα της Dreamer :pppppp
2.Όταν αφήνω σχόλιο κάπου και πρέπει να περιμένω να θυμηθεί ο ιδιοκτήτης να το εγκρίνει (ακούς εσύ μικρό, ανόητο, ξανθό υποκείμενο?)
3.Οι γείτονες. Πάλι τσακώθηκαν χτες. Ρε φίλε αφού έχει γκόμενο η τύπισα, το'χουμε εμπεδώσει πια. Ή παράτα την ή βρες κι εσύ μια να ξελαμπικάρεις. Εγώ δεν φταίω τπτ να σ'ακούω!
4.Όταν τελειώνουν οι μπαταρίες του ποντικιού και δεν έχω ανταλλακτικά. Πόσο σπάζομαι!!?!? Δεν λέγεται! Ήθελα και ασύρματο η βλάχα, με ενοχλούσαν τα σύρματα.
5.Οι αναπτήρες. Έχω άπειρους, αλλά όταν θέλω ν'ανάψω ένα τσιγάρο σαν άνθρωπος και σαν προσωπικότητα πάντα μα πάντα, αυτός που έχω στο χέρι μου μόλις έχει τελειώσει...

Αυτά. Τα παραπάνω είναι αλήθεια, δεν είναι φήμες, οπότε αφήνω στην διακριτική σας ευχέρια αν θα με ξαναμιλήσετε ή όχι. (Μιλάτε με ρεεεεεεεεε)
Καλλώ κι εγώ με τη σειρά μου τους γνωστούς-άγνωστους (όχι των Εξαρχείων) του blogging να πάρουν την σκυτάλη. Δλδ όποιος θέλει.
Τα φιλιά μου, μες στην γκρίνια.
Byezz

24 σχόλια:

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα λευκή έραψες!!!Διαφέρουμε μόνο στο θέμα καλλυντικά και νοικοκυροσύνη!!!
Πού να τρέχω τώρα να μαζεύω αφου και πάλι αύριο τα ίδια σκατά θα γίνουν!!!!Οσο για το άλλο, τα καλλυντικά ντεεε
Εϊμαι μια κούκλα, τι να τα κάνω!!!
οτι είμαι ψώνιο σας το πα;;;
Χα χα χα πλάκα κάνω
Δεν είμαι κούκλα αλλά βαριέμαι να βάφομαι!!!Τα φιλιά μου μαρήηηηηηηη
Ααααα το άλλο με το κινητό;Εμένα όταν με θέλουν κάτι τηλεφωνούν στα κοντινά μου πρόσωπα γιατί ποτέ δεν θυμάμαι που το παρατάω το ρημάδι!Χα χα χα
Τα φιλιά μουυυυυυυυυυυυυυυ

Λευκή είπε...

Μα στο είπα, μόλις διάβασα τα δικά σου μια λάμψη πέρασε μπροστά μου! Όχι, δεν ήταν εγκεφαλικό επεισόδειο ήταν μια απλή αναγνώριση του ότι είμαστε πολλές αλλά είμαστε σκόρπιες!
Φιλιάάάά

Ευρύνοος είπε...

ΜΕ ΠΑΡΑΣΎΡΑΤΕ ΣΤΟΝ ΒΌΡΒΟΡΟ ΤΟΥ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΎ ΞΕΓΥΜΝΏΜΑΤΟς..

πώς θα κυκλοφορώ τώρα πέστε μου???

Raven είπε...

Στα περισσότερα συμφωνούμε! Εκτός από την εκδικητικότητα...

Στο κινητό συμφωνούμε ΑΠΟΛΥΤΑ! Αυτή η τσάντα έχει καταντήσει πια το αιώνιο σπίτι του κινητού.

Είναι χρήσιμο όμως το άτιμο :)

Φιλιά και καλή συνέχεια

Λευκή είπε...

Ευρύνοε,
Ντύσου μην κρυώσεις!!!! Όλα τα έβγαλες στη φόρα.... (μεταφορικά πάντα)
χαχαχα
να'σαι καλά μ'έκανες και γέλασα :)

Λευκή είπε...

Raven,
χρειαζούμενο είναι, αλλά όταν το χρειαζόμαστε εμείς μόνο!
Καλά μη φανταστείς πως είμαι καμιά κακίστρω, απλά...ε να.... μου βγαίνει αυθόρμητα :)
So, beware! (γενικά, όχι εσύ ειδικά)

γυάλινο δάκρυ είπε...

Αυτό με την εκδικητικότητα το έχω κι εγώ. Και να μη θέλω δηλαδή, δεν μπορώ να το ελέγξω!
Το 4 και το 5 απ'το δεύτερο παιχνίδι πέρασαν σαν εφιάλτες μπροστά απ'τα μάτια μου!!! Τους αναπτήρες με τα χαλασμένα ροδάκια/κουμπάκια πού τους πάς;!

Λευκή είπε...

Γυάλινο δάκρυ,
άστα να πάνε! Να είσαι μια χαρά μες στην ηρεμία και να φτάνεις στο σημείο να ψάχνεις σαν παλαβή για έναν π..στη αναπτήρα!
χαχαχα
Κι εσύ "δικιά" μας είσαι :D

Argy είπε...

POOOPOOOO paraksenieeesssss.!!!!

Λευκή είπε...

Argy,
μιλάς εσύ με τη milka???????
χαχαχχα

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!
Το μικρό,ανόητο,ξανθό υποκείμενο ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!!!!
ΚΛΑΨ,θα το πώ στη μαμά μου!ΟΥΑΑΑΑΑ!!!
Πλάνταξις.
Ορίστε,΄ξαχασα τι ήθελα να πώ,λοιπόν στείλε μύνημα να δώ αν το κατήργησα αυτό που σε ενοχλεί
Πάω για προπόνηση τώρσ να δείρω κανέ
ναν!!
Πολλά φιλιά..

Λευκή είπε...

Νάντια,
βάρα έναν και για μένα ρε. Και πες του "αφιερωμένο"!
Φιλιά κούκλα μου :)

dreamer-angel είπε...

Το κλουβί με τις τρελλές γίναμε πάλι!!!!Στην απ έξω ο Ευρύνοος για να μην παρεξηγηθώ!Χα χα χα

Λευκή είπε...

Dreamer,
αυτός κρατάει το κλειδί, απ'έξω!
Τι έγινε, ήρθε κανένας παιδαράς πυροσβέστης να σε σώσει και γι'αυτό άργησες να φανείς?
ΥΓ. Αν έχει κάνενα καλό φιλαράκι, κράτα τηλέφωνα.
:p

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα όχι μαρή είχα δουλειές να κάνω!!!Χα χα χα

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Αν δεν έφτιαξε και τώρα....είμαι όντως ξανθιά!!!

Themis είπε...

Δε μου άρεσε το "ΓΙΝΕ ΡΟΜΠΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ 10 ΚΟΥΣΟΥΡΙΑ ΣΟΥ"...ποιος ο λόγος να "κατηγορούμε" τον εαυτό μας "δημοσίως"; Εντάξει, ο αυτοσαρκασμός και το χιούμορ μας "προστατεύουν" ως ένα βαθμό, αλλά το θεωρώ "παρακινδυνευμένο" να φωνάζω αυτά που εγώ θεωρώ κουσούρια στον εαυτό μου!

Μου άρεσε το "5 πράγματα που με εκνευρίζουν"! Πολύ γρήγορα μου έρχονται στο μυαλό:

- Με εκνευρίζει όταν πετάνε σκουπίδια και τσιγάρα από το παράθυρο του αυτοκινήτου! (Μια φορά παραλίγο να σκοτωθώ, τρέχοντας με υπερβολική ταχύτητα για να προσπεράσω έναν απ' αυτούς και να... του ρίξω μια μούντζα! :-P)

- Με εκνευρίζει που οι Θεσσαλονικείς πληρώνουν το φυσικό αέριο σχεδόν στη διπλάσια τιμή από τους Αθηναίους! (Ο "Φτερωτός" το έκανες πάλι το θαύμα του!)

- Με εκνευρίζουν αυτοί που μιλάνε στο τηλέφωνο με το "σεις" και με το "σας" με τον συνομιλητή τους όλο γλύκα και ευγένεια, και μόλις το κλείσουν λένε "Αι γαμήσου παλιομαλάκα!" (Εδώ κολλάει αυτό που λέγαμε μικρά.. "Όποιος κοροϊδεύει, κοροϊδεύει τον εαυτό του)

- Με εκνευρίζει το ύφος των δημοσίων υπαλλήλων που με ύφος 100 καρδιναλίων σου μιλούν κανένα 3 λεπτο κοιτώντας τα δικαιολογητικά, χωρίς να σε κοιτάξουν στο πρόσωπο ή τα μάτια, έστω για 1 δευτερόλεπτο και στο τέλος σε κάνουν να νιώθεις και υπόχρεος που τους τάραξες την ησυχία! (Αυτό για τους "ρομαντικούς" που υποστηρίζουν ότι "χάνεται η προσωπική επαφή" όταν όλες τις γραφειοκρατικές δουλειές τις κάνουμε από το ιντερνετ. Ουστ ρε! Τα πάντα όλα από το ιντερνετ ρε και να χάσετε τις δουλείες σας! )

-Με εκνευρίζει που θέλω να γράψω ένα σύντομο σχόλιο και βγαίνει μακρινάρι! (Άσε μας ρε tanthopo φαφλατά κι εσύ!)

:-)

Λευκή είπε...

dreamer,
άστα σάπια! ;)

Λευκή είπε...

Bad religion7,
ντιπ καμένο ρε'συ? Έλεος πια. Και το αστείο είναι πως βλέπω το σχόλιο σου και καταχαίρομαι. Και τρέχω σαν το κατσίκι όλο ευτυχία να αφήσω το πρώτο σχόλιο χωρίς να τσεκαριστεί πρώτα από'σένα.
Αυτό είναι "ρόμπε" κοπελιά.

Λευκή είπε...

Themis, Themis, Themis, ωχ ο Themis!
χαχαχα

Εμένα μου άρεσε γιατί ως γνωστόν δεν έχω τπτ να κρύψω, καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται και...κατόπιν τούτου εισέρχεστε με δική σας ευθύνη. Και επειδή εγώ είμαι σοφή και πανέξυπνη και πεντάμορφη και δίμετρη (δεν πιστεύω να έβηξε κανείς) καλλονή (lysopaine παρακαλώ), σε προκαλλώ ευθέως να ξεκουμπώσεις τη ρόμπα.
ROMPES NO MORE.

ΥΓ. Πετάω τσιγάρα μερικές φορές στον περιφερειακό όταν είμαι γιατί ξεχνάω να αδειάσω το τασάκι και δεν χωράει άλλα.
Μιλάω ευγενικά στο τηλέφωνο και μόλις κλείσω λέω "α το μαλάκα" ή "α τη μαλακισμένη". Ειδικά όταν πρόκειται για δουλειές.
Και τα σχόλιά μου μου βγαίνουν πάντα έτσι...μακρουλά. Παρασύρομαι. Σαν να βγάζω λόγο. Ψωνάρα.
Αυτά, καληνύχτα :)

homemade είπε...

μέσα απο το παιχνίδι έμαθα αρκετά για σένα .....χαχα...οκ κέρδισες βάλε και μια φωτό να σε δο΄υμε...

νάσαι καλά ωραία τα έγραψες...

Πέτσες © είπε...

Να σε πώ την αλήθεια κάπως έτσι σε περίμενα...!!!!
Ταιριάζουμε απόλυτα σε όλα ...εκτος απο το 5 και το 6 .....
Πιο τέρμα απ όλα όμως ταιριάζουμε στο θέμα με το κινητό....
Αυτά δεν είναι κουσούρια -όλα τα καλά είπες μάλλον...
φιλιά ....

Λευκή είπε...

homemade,
εγώ κέρδισα....Άντε, σειρά σου τώρα!
Περιμένω! :p

Λευκή είπε...

Πέτσες,
αυτό λέω κι εγώ, σε σχέση με κάτι άλλους μια χαρά είμαι.
Οπότε, πολύ νορμάλ βρίσκω κι εσένα. Εσύ τα είπες τα κουσούρια σου αναλυτικά? Αν όχι...βουρ!
Καλό βράδυ :)