Τρίτη, 31 Μαρτίου 2009

Η ώρα του μαλάκα


Νομίζω πως πρέπει να ξεκινήσω ένα κίνημα τέτοιο. Και μάλιστα όχι ετήσιο, αλλά εβδομαδιαίο. Όπου θα μπορώ να αισθάνομαι μαλάκας για μια ώρα συνεχόμενα χωρίς τύψεις, ντροπές και δισταγμούς. Κι έχω πολλούς λόγους να το γιορτάζω.
Αισθάνομαι μαλάκας γιατί υποστήριξα την ώρα της Γης και το συνολικό απότέλεσμα που είχαμε σαν χώρα ήταν ένα 7% μείωση κατανάλωσης.
Αισθάνομαι μαλάκας γιατί άρχισα να βλέπω τηλεόραση μετά από 2 χρόνια. Τσακώνονται αναμεταξύ τους, για τα συμβόλαιά τους και για τα 30.000 που θα παίρνει η Καγιά το μήνα για να παρουσιάζει ένα διωράκι τον πρωινό καφέ, κι εγώ δουλέυω σα μαλάκας ώρες ατελείωτες και τέτοια λεφτά δεν θα δω ποτέ.
Αισθάνομαι μαλάκας γιατί πληρώνω μια περιουσία στην Cosmote για να έχω internet και την περισσότερη ώρα είμαι offline.
Αισθάνομαι μαλάκας γιατί (στην τηλεόραση πάλι) κυκλοφορούν διάφορα υποκείμενα αμφιβόλου ποιότητος και παρελθόντος που λένε γνώμες και ο κοσμάκης τους ακούει, και ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ από πάνω!!!!
Αισθάνομαι μαλάκας γιατί πληρώνω τον Ρουβά να κουνιέται στη Eurovision. Με την (απίθανη) προοπτική να βγει πρώτος μπας και διαφημιστεί η χώρα και έρθει κανένας τουρίστας. Λες και περιμένανε τον Σάκη για να μάθουν την Ελλάδα. Αν είναι δυνατόν!
Αισθάνομαι μαλάκας γιατί έμαθα πρόσφατα πως ο Νταλάρας δεν είναι μαλάκας κι εγώ τον είχα τόσα χρόνια του πεταματού.
Αισθάνομαι μαλάκας γιατί έμαθα πως 50.000 άνθρωποι είναι σήμερα στη χώρα μου άστεγοι, και η εκκλησία δεν κάνει και πολλά γι'αυτό.
Αισθάνομαι μαλάκας γιατί κούρασα τον πρωθυπουργό μου. Μα τι μαλάκας που είμαι!!!!! Σα δεν ντρέπομαι.
Αισθάνομαι μαλάκας γιατί 32 μητροπόλεις της χώρας αρνούνται να καταβάλουν το ΕΤΑΚ για τα ακίνητα που κατέχουν.
Μετά από την δική σας πολύτιμη συμβολή να προσθέσω πως αισθάνομαι μαλάκας και για τα παρακάτω :
Που νομίζω ότι υπάρχει Εθνικο Συστημα Υγειας.
Γιατί δέχομαι να πληρώνω διόδια για δρόμους που ευθύνονται για 2.000 νεκρους καθε χρονο και 200.000 τραυματιες.
Είμαι μαλάκας γιατί πληρώνω τους φόρους μου κανονικά...

Από δω και πέρα λοιπόν, κάθε Σάββατο, 20:30 με 21:30 θα αισθάνομαι ελεύθερα μαλάκας! Όποιοι θέλετε κάντε το.

ΥΓ1. Ρε λες να επικοινωνήσω με το WWF να με υποστηρίξει? Σκεφτείτε headlines "Παγκόσμια υποστήριξη στον μαλάκα τον Έλληνα/Ελληνίδα".
ΥΓ2. Για τους φίλους από Κρήτη : * Παρακαλώ αντικαταστήστε στο παραπάνω κείμενο την λέξη "μαλάκας" με την λέξη "γρόθος"*
ΥΓ3. Thanks tantoguanto!

43 σχόλια:

Συνοδοιπορος είπε...

Δεν ξέρω. Θα νιώθω σα να χαϊδεύω τον εαυτό μου. Μόνο μία ώρα;

Από την άλλη, ο μαλάκας που ξέρει ότι είναι μαλάκας, είναι έστω ελάχιστα, καλύτερος από τον ανυποψίαστο μαλάκα.

Επιπλέον, τις κατηγορίες ποιος θα τις ορίσει;
Κι αν συμμετέχουν στην Ώρα του Μαλάκα σου, μαλάκες άλλων βαθμίδων;
Δεν είναι δίκαιο.

Με προβλημάτισες. Δύσκολο έργο η οργάνωση αυτής της Ώρας. Αησυχώ για σένα. Θα τα καταφέρεις;

http://abc-019.spaces.live.com/default.aspx είπε...

Πάρα πολύ καλό!! Μπράβω! Και εγώ μαζί σου! Μαίρη

Λευκή είπε...

Συνοδοιπόρε....
το ξέρω, θα'ναι δύσκολο....αλλά... είμαι μαλάκας πολλά χρόνια και έχω ατσαλωθεί!!!
lol

Θα αντέξω. Θα σας οργανώσω (ελάτε να οργανωθούμε λίγο ρε παιδιά -που λέει και το ανέκδοτο)

Θα σας εξαφανίσομεν! ή αλλιώς θα σας εξασφαλίσομεν.

Όσο για τις κατηγορίες... πρέπει να ορίσω μια magna carta, ως εμπνευστής της ιδέας...

Χμμμμμ....μήπως να το ξανασκεφτώ?Σαν πολύ δεν είναι το ζόρι για μια ώρα μαλακίας???

Λευκή είπε...

Μαλάκας κι εσύ τέκνον Μαίρη?
(Να δείτε που θα πετύχει!)
lol

Πέτσες © είπε...

Και για τους Πατρινούς μινάρα, το μαλάκας !!!!

Μέσα και γώ ..Θα συμμετέχω και γώ στην ωρα της Λευκής!!!!!!

καλημέρα!!!

Λευκή είπε...

Γειά σου ρε Πέτσα!

Και μην ζηλέψεις και πας να μου καθιερώσεις καμιά 'Ωρα της Ξανθιάς, θα σφαχτούμε να το ξέρεις!!!
:D

mantinada είπε...

Ευπειθώς αναφέρω γρόθος!!!

Την καλησπέρα μου Amanda...

Πολλά φιλιά!

Polykarpos είπε...

Όπως είχε πει και ο Κυρ
Είμαι κυρίαρχος λαός ή απλώς μαλάκας; (μάντεψε...)

να δεις που κάποτε θα μας πούνε και μαλάκες... (Μηλιώκας)

thanasis είπε...

γιατι ρε παιδια σας φενεται περιεργο;μια ζωη μαλακες ειμαστε.Μαλακες ειμαστε που τους ψηφιζουμαι.Μαλακες ειμαστε οταν βγενουν στα μπαλκονια και χειροκροταμε οι απο κατω τωρα το θυμηθηκαμε ;Πολυ αργα.ειδη παθαμε μαλακιση εγκεφαλου.μηπως εμαθες ποσο περνει εκεινο το παρτσακλο η πετρουλα.Που καθοντε ολοι σαν τρελλοι να την δουνε.αν αναρωτιεσε ακομα υπαρχουν χιλιαδες επιχειρηματα να σου πω για να δεις ποσο μαλακες ειμαστε.την καλησπερα μου.

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Eδώ μαλάκας,εκεί μαλάκας,πού είναι ο μαλάκας οέο???
ΣΩ.ΜΑ.Ε.
Σωματείον Μαλάκιδων Ελλάδος.
Νά πάμε και στο πρωτοδικείο για την ίδρυσή του μη χάσουμε τα πρωτεία!!
Βρήκα και νέο σύνθημα:
Ημαλακία πάει σύννεφο και το γαμήσι γάντι!!
Καλησπέρα Λευκούλαμ και συγνώμη για την αθυροστομία μου,αλλά τώρα τελευταία αισθάνομαι κι εγώ πολύ μά πολύ Μαλάκω!!

zekia είπε...

είναι πολύ καλή ιδέα η ώρα του μαλάκα γιατί έτσι όπως είναι τα πράγματα θέλει χρόνο να συνειδητοποιήσεις πόσο μαλάκας είσαι αλλά αντίθετα αναλώνεσαι κάνοντας περισσότερες μαλακίες.

υγ. πάντως εγώ τον νταλάρα εξακολουθώ να μην τον συμπαθώ:)

dreamer-angel είπε...

Να υποθέσω ότι το υ.γ 2 αφορά κι εμένα ε;;;;Χα χα χα
Μην ανησυχείς δεν είσαι η μόνη!!!
Φιλιά πολλά

Λευκή είπε...

mantinada,
καλώς τον γρόθο απ'την Κρήτη!
:))

Λευκή είπε...

Πολύκαρπε,

ή όπως είπε κάποιος άλλος, είμαι και λεβέντης είμαι και μαλάκας....
Λεβεντομαλάκα τον λένε αυτόν?
Μ'αρέσει!

Λευκή είπε...

thanasi,
έγω έγραψα κάποια έτσι...στο πόδι! Παρακαλώ συμπληρώστε για να καταρτιστεί μια όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη κάρτα του καλού μαλάκα του σωστού!
Πολλά φιλιά

Λευκή είπε...

Νάντια,
θα σε μαλώσω. Στο δικό μου το blog θα είσαι τύπος και υπογραμός από δώ και πέρα αλλιώς θα υποστείς τις συνέπειες! Πιπέρι!
lol
Ό,τι γουστάρεις και όπως γουστάρεις πέστα κούκλα μου.
Και δε με λες?
Αυτές τις κουφές παροιμίες πού τις βρίσκεις? Ούτε στην Καρδίτσα δεν τις έχω ακούσει!

Λευκή είπε...

zekia,
σωστή η οπτική σου. Μπορούμε αυτή την ώρα να κλείσουμε τα φώτα και απλά να σκεφτούμε πόσο μαλάκες είμαστε. Και θα κάνουμε μια άλφα ψυχανάλυση και (μιας και δεν θα κάνουμε τίποτα άλλο) δεν θα κάνουμε ΚΑΜΙΑ μαλακία για μια ώρα.!

ΥΓ.Κι εγώ, αλλά πάω με τα νερά του "δασκάλου" μου ;-)

Λευκή είπε...

dreamer μου,
εσένα αφορά εννοείται, αλλά βρέθηκε κι άλλος γρόθος!
Ούτε εσύ είσαι μόνη ;-)
Πολλά φιλιά

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

Πρώτα απ' όλα, σταμάτα την τηλεόραση!... Θα έχεις και περισσότερο χρόνο online!...
Τώρα για τ' άλλα...

Εντάξει, άλλοι είναι μαλάκες μία ζωή χωρίς ενοχές, εσύ μια ώρα την εβδομάδα θα πειράξει;

Λευκή είπε...

Εγλωβισμένε,
ρε συ ή θα έβλεπα τηλεόραση ή θα πηδούσα στη θάλασσα!
Δεν γίνεται αλλιώς. Και πώς να είμαι online αφού η Cosmote τον παίρνει?

Με προσέχεις? Εδώ θέτω φιλoσοφικά και τεκμηριωμένα ερωτήματα, όχι μαλακίες!?!
lol

Και μόλις μου έδωσες ώθηση για ένα νέο σύνθημα στον δίκαιο αγώνα μου :
ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΤΩΡΑ.

tantoguanto είπε...

Είμαι μαλάκας που νομίζω ότι υπάρχει Εθνικο Συστημα Υγειας,Ειμαι μαλάκας γιατί δέχομαι να πληρώνω διόδια για δρόμους που ευθύνονται για 2.000 νεκρους καθε χρονο και 200.000 τραυματιες.Είμαι μαλάκας γιατί πληρώνω τους φόρους μου κανονικά...θα συνέχιζα τον κατάλογο αλλά πρέπει να φτιάξω βαλίτσα για το ταξιδάκι μου
Φιλιά...!

Λευκή είπε...

tantoguanto,
θα τα προσθέσω κι αυτά, μ'έκανες να αισθανθώ μαλακισμένη που δεν τα έβαλα!!!
Καλό ταξίδι και να μου φιλήσεις τον Λευκό τον Πύργο!

:))

anna. είπε...

Μόνο το Σάββατο και τη συγκεκριμένη ώρα???Όταν εγώ αισθάνομαι μαλάκας από την ώρα που ξυπνάω μέχρι αργά το βράδυ τι να πρωτοδιαλέξω???Θα καθιερώσω μια ολόκληρη μέρα!!!!Τη Κυριακή!!!Χάρηκα που πέρασα και θα ξανάρθω!!

Λευκή είπε...

anna.,
χαχαχαχα καλό!!!!
Κι εγώ χάρηκα που πέρασες :D

γυάλινο δάκρυ είπε...

Αν ψάχνουμε περισσότερους λόγους για να νιώσουμε μαλάκες, υπάρχουν εδώ, όπου έχω αναρτήσει ένα πολύ εύστοχο email που μου ήρθε.

http://bestmailblog.blogspot.com/2009/03/blog-post_24.html

Mετά από αυτό παρακαλώ να μην υπάρξουν αυτοκτονίες..

Λευκή είπε...

γυάλινο δάκρυ,
συνφωνώ απόλυτα! Αν θέλετε, πάτε σ'αυτό το link και δείτε τι εννοούμε, τα γράφει πολύ καλύτερα απ'ό,τι τα γράφω εδώ.
Κούκλα μου χίλια ευχαριστώ :)

Ευρύνοος είπε...

http://periplousekdoseis.blogspot.com/2007/06/blog-post_8117.html

πηδάλιον..

και μετά με ρωτάς "γιατί?"

Λευκή είπε...

Μετά από αυτό, ναι μπορώ να πω...με απίστευτη σιγουριά...
ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΛΑ.

Με κάλυψες.

Ανώνυμος είπε...

Χα χα χα ναι το πρόσεξα!!!Χα χα χα φιλιά
dreamer angel

117 είπε...

μία ώρα μόνο; με ρίχνεις τώρα... αλλιώς είχα συνηθίσει με όλα αυτά που βλέπω γύρω μου... τέλος πάντων, χρειάζεται και αποτοξίνωση... όλα θέμα συνήθειας είναι.
χωρίς πλάκα, φοβερό post! τα λέμε

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Πολυ καλη ιδεα .Το Σάββατο λοιπόν...

Λευκή είπε...

117,
γιατί το παίρνετε όλοι έτσι? Εγώ θέλησα να τονίσω πως ενώ είμαστε από τα γενοφάσκια μας μαλάκες, εκείνη την ώρα δεν θα έχουμε τύψεις, ενδοιασμούς και ενοχές!!!
Thanks :))

Λευκή είπε...

Nikos.Lioliopoulos,
it's a date! ;-)

Ξυπόλυτη είπε...

Και άργησες... εγώ κοντεύω να συνταξιοδοτηθώ παιδί μου, αλήθεια...; προέβλεψε κανείς για την μαλακοσύνταξη; η θα πεθάνουμε στον άσσο;

Raven είπε...

Δεν το είχα σκεφτεί αυτό! Τόσο μαλάκας είμαι που δεν είχα σκεφτεί να γιορτάζω έστω μια μέρα για την μαλακία μου... :DDD

Μαζί σου λοιπόν, στην μέρα του μαλάκα! Απ'ότι βλέπεις, είμαστε πολλοί...

Φιλιά και καλό μήνα!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Και να ήταν μόνο αυτά…

Σκέψου πόσο «μαλάκας» είμαι που έχω τη ψευδαίσθηση ότι ασκώ το δημοκρατικό μου δικαίωμα, ψηφίζοντας κάθε φορά στις εκλογές αυτού του τόπου… έτσι για να έχω πλήρη επιβεβαίωση του πόσο ΜΑΛΑΚΑΣ είμαι!

Μαζί σου!

Assel... είπε...

Ευχαρίστως να μετέχω σ'αυτό το κίνημα.
Έχω και άλλους που θα ενδιαφέρονται!
Καλό μήνα γλυκιά μου!
Καληνύχτα!

Λευκή είπε...

Ξυπόλυτη,
η μαλακία δεν έχει ηλικία! Δες τον Μητσοτάκη. Τον ξέχασε ο θεός αλλά η μαλακία δεννννν!!!!
Τα φιλιά μου και χίλια ευχαριστώ που πέρασες :)

Λευκή είπε...

Ρε μαλάκα Raven!
Έλεος, και σε έιχα για πίο έξυπνη! ;-)
Φιλιάάάά

Λευκή είπε...

Λουλούδι χωρίς άρωμα,
αυτό που είπες είναι ίσως ο κυριότερος λόγος που θα έπερεπε να αισθανόμαστε έτσι. Αλλά το μέγεθος της μαλακίας μας παίρνει γιγάντιες διαστάσεις όταν το κάνουμε ξανά...και ξανά...και ξανά!

Λευκή είπε...

Assel,
χαχαχαχα ελάτε να γίνουμε πολλές!
:))
Φιλιά κούκλα μου

Heliotypon είπε...

Welcome to the club...

enas giorgos είπε...

ειμαι εντελώς περαστικός...εβαλα στην αναζήτηση του google το "αισθάνομαι μαλάκας"-έτσι νοιωθω τώρα, και μου βγηκε αυτο...αισθάνομαι μαλάκας γιατί προσπαθώ απεγνωσμένα να πείσω κάποια οτι δεν της εχω πει ψέμματα. αισθάνομαι μαλάκας γιατί δε βλέπω το προφανές, οτι δε θελει να με πιστεψει..
καλή τυχη με την οργάνωση της ωρας αυτής. Να ξέρεις ομως οτι οι πραγματικοί μαλάκες δεν το αισθανονται οτι ειναι, οπότε απλώς θα μαζέψεις μονο καποιους μη μαλακες που απλως ειναι ευαισθητοι