Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2009

Friends


Είναι φορές που θέλω να βρίσω. Πολύ. Πραγματικά. Με εκφράσεις που θα κάνουν και την kwlogria να κοκκινίσει. Δεν θα το κάνω όμως. Γιατί δεν φταίνε τίποτα τα αθώα πλάσματα, τα παιδιά και τα σκυλιά που διαβάζουν το blog. (Λες και διαβάζει κανένα παιδί...μάλλον τα σκυλιά είναι πιο πιθανά να διαβάζουν). Αλλά δεν γουστάρω να ξεσκιστώ στα μπινελίκια δημοσίως. Το κάνω ιδιωτικά. Και μοναχικά θα έλεγα. Χτες π.χ. κλείστηκα στο δωμάτιό μου και έβριζα. Τι μάνες θυμήθηκα, τι videa καμένα, τι άρρωστες σεξουαλικές πράξεις και διάφορα αντικείμενα να μπαίνουν με φόρα σε διάφορες εσοχές του ανδρικού σώματος, δεν λέγεται. Τούρμπο η δικιά σου.
Κι αφού "έκανε έρωτα ο Δίας με τον εαυτό του"...Κάθισα και σκέφτηκα και είδα πως δεν μ'αγαπάς.
Για να μη σας πρήζω χωρίς να καταλαβαίνετε τι λέω κιόλας, θα εξηγηθώ. Γενικά είμαι πολύ κοινωνικός άνθρωπος (ζώο, για την ακρίβεια). Είμαι και λίγο εξυπνούλα, έχω και κάμποσο χιούμορ, οπότε πάντα με περιτριγύριζε κόσμος και κοσμάκης. Φίλοι, γνωστοί και άγνωστοι. Φυσικά, είμαι σε όλα μέσα. Υπάρχουν όμως μερικοί άνθρωποι, τους οποίους για χ λόγους έχω ξεχωρίσει και έχω "επενδύσει" συναισθηματικά. Είναι οι τύποι που δεν θα με δουν μόνο στα high μου, αλλά και τις ώρες τις δύσκολες.
Επίσης, μπορεί να είμαι γενικώς αχαχούχα, αλλά αν προσπαθήσει να με κάνει κάποιος να "ανοιχτώ" θα δει πως είναι τρομερά δύσκολο. Γίνομαι μονόχνωτη, αμυντική και ειρωνική. Και πάλι όμως υπάρχουν μερικοί άνθρωποι -προσεκτικά επιλεγμένοι- οι οποίοι με ξέρουν σαν κάλπικη δεκάρα.
Σύνδεση βρισιδίων με δηλώσεις περί φιλίας
Ένας φίλος είναι μεγάλος μαλάκας. Το είχα στα υπόψιν, αλλά δεν ήθελα να το παραδεχτώ. Το σκέφτομαι τώρα και φουντώνω, γι'αυτό σταματάω μην αρχίσω τα μπινελίκια. !@#$#@$#@!#$#@!#!#@#%^^&^#@ (όπως καταλάβατε, η λέξη "@=αρχίδι" είναι κυρίαρχη).

40 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Βρίσε ελεύθερα όπου θέλεις. Αλλά να θυμάσαι ένα πράγμα. Μην επιτρέπεις να χαλιέσαι εσύ για κανέναν. Φίδια υπάρχουν πολλά και παντου. Όποιος αποδεικνύεται μαλάκας, άστον να πηγαίνει στο διάολο. Όλοι θα τα βρουν μπροστά τους κάποια στιγμή. Το ωραίο είναι όταν κάποιες φορές προδωμένοι και οι ίδιοι από άλλους γυρίζουν και παρακαλάνε και κλαίγονται.

117 είπε...

καλό μεσημέρι. πιστεύω πως όλα εδώ πληρώνονται. ό,τι κάνουμε έχει τις συνέπειές του καλές και κακές. και ισχύει σίγουρα για όσους μας προδίδουν. μετά από καιρό, η ζωή τα φέρνει έτσι, που αυτός ξαναβρίσκεται μπροστά μας, και δεν είναι πια το φίδι που ήταν (ή δε φέρεται ως τέτοιο). και τότε τον ξεπληρώνουμε. όχι με το ίδιο νόμισμα, για να μη γίνουμε σαν και αυτόν, αλλά με το γάντι, κάνοντάς τον να πονέσει...
δεν αξίζει να κλαίμε για κανέναν προδότη. μπορούμε να τους κάνουμε να κλάψουν αυτοί για μας.
τα λέμε

Λευκή είπε...

Γυάλινο Δάκρυ,
δεν γίνεται να μην χαλιέσαι. Αρχικά τουλάχιστον. Άμα το πάρεις απόφαση και αποδεχτείς πως έκανες λάθος κρίση, τότε ok, σταματάνε τα χαλάσματα...
χαχα
Τον δρόμο προς τον διάολο τον πήρε από χτες!!! Θα κοντοζυγώνει τώρα...!
;-)

γυάλινο δάκρυ είπε...

Όταν λέω να μη χαλιέσαι, εννοώ να μη το αφήνεις να σε επηρεάζει για μεγάλο διάστημα και να μη σε καταβάλει.. Γιατί ο θυμός και η στεναχώρια είναι αναπόφευκτα..
Τελικά ο διάολος μένει μακριά, πολλές ώρες ταξίδι.. :-Ρ
Καλό μεσημέρι!

Λευκή είπε...

117,
έχω ένα κακό... είμαι εκδικητική. Αλλά για τον συγκεκριμένο τύπο...
η αδιαφορία και μόνο μάλλον θα είναι η καλύτερη "εκδίκηση"!
χοχο
τι κακιά που ειμαι! Κακιότατη!
Thanks guys :))

Raven είπε...

Αχχχ been there, done that, όπως όλοι μας! Δεν ξέρω την κατάσταση και ούτε χρειάζεται να την μάθω για να καταλάβω.
Κλασικά είναι θέμα "πουστιάς" με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Η αλήθεια είναι ότι από άντρα δεν περιμένεις τέτοια συμπεριφορά, αλλά τυχαίνουν και αυτά!
Να είσαι κουλ και άσε τις εκδικητικότητες και τις μνησικακίες... Κακό μόνο σε εσένα κάνεις, πίστεψέ με. Αδιαφόρησε ΤΕΛΕΙΩΣ για τέτοια ατομάκια. Έχεις σκεφτεί ότι υποσυνείδητα ίσως να είσαι τσαντισμένη με τον εαυτό σου που έκανες λάθος και τον εμπιστεύτηκες ενώ δεν του άξιζε;
Σε ρωτάω επειδή εγώ έχω τσαντιστεί με τον εαυτό μου πολλές φορές γι'αυτόν τον λόγο :)

Νηρηιδα είπε...

Να κι ενα θεμα που κατεχω καλα!Οχι οτι ειμαι περιφανη γι αυτο μιας και κατι θα κανω λαθος στις επιλογες μου αλλα το θεμα ειναι α)το να θυμωσεις με εσενα θα ηταν ηλιθιο, να θυμωσεις γιατι προσεφερες φιλια οοοοοχι να θυμωσεις με τον μαλακα που δεν την σεβαστηκε αρα περναμε στο βου!βρισε βρισε βρισε και οταν βαρεθεις ριξε ενα μπινελικι ακομα να εκτονωθεις.Τα περι ανωτερου θα τα σκεφτεις οταν με το καλο-καποια στιγμη θα ξεθυμανει-και θα μεινει στην ιστορια ως ο μαλακας/ρουφιανοσπερμα ή οτι αλλο λες πιο συχνα.

dreamer-angel είπε...

Δεν κατάλαβα Χριστό!!!
Αν είναι να ξεθυμάνεις πάντως χώσε κι άλλα, αντέχουμε εμείς!
Φιλιά

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Σε καταλαβαίνω Α-Π-Ο-Λ-Υ-Τ-Α φιλενάδα.Δεν υπέρχει χειρότερο πράγμα απο τη προδοσία,να εμπιστεύςσαι σε κάποιον και τη ζωή σου ακόμη κι αυτός να σου φέρεται με το χειρότερο τρόπο.
Βρίσε,βρίσε να ξεθυμάνεις,κατέβασε καντήλια,παραδείσους,κολάσεις,γή και ουρανό,κάνει καλό.Σίγουρα θα αισθανθείς καλύτερα.
Μεταξύ μας τώρα,μάθε κικμπόξ,για κάτι τέτοιους χρειάζεται!!
Νά εισαι καλά και ξεθύμανε όπως μπορείς,μην τα κρατάς μέσα σου!

Πέτσες © είπε...

ΧΩΣΤΑ ΡΕ ΝΑ ΞΕΣΠΑΣΕΙΣ....ΓΑΜΑΤΑ ΟΛΑ...
ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.!!!!!!

Ευρύνοος είπε...

Απο το λεξικόν Δημητράκου..

αρχίδιον: υποκοριστικό του αρχή βλλ. μικρά αρχή, ανάξιον λόγου υπούργημα..

τώρα γνωρίζετε πώς αλλιώς λέγονται οι υπουργοί που κάνουν ανάξιο λόγου υπούργημα..

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

χαχα,απ΄,τι βλέπω η ανάρτηση είναι απ' τις 19 το μήνα,συνεπώς ελπίζω το τσουνάμι να καταλάγιασε.

Ακούς εκεί να πειράξουν τη Λευκή μας ...μη με κρατάτε ρε ,αφήστε με σας λέω να τον φάω τον τύπο...:)

Αστειεύομαι ε,φιλιά και ψυχραιμία και συνέχισε να εμπιστεύεσαι !

So far away ..... είπε...

Γειά σου ρε κοριτσάρα είχα ένα κένο καποιές μέρες από το blog και τώρα σε βρίσκω τρελαμένη ! Καλή φάση ! Γουστάρω όταν οι άνθρωποι δε μασάνε τα λόγια τους ! Άντε τα ξαναλέμε !

Assel... είπε...

Μερικές φορές το να αντιδρούμε έτσι μας κάνει καλό...
Βρίζοντας,φωνάζοντας,ξεσπώντας...
Σαν να σου φεύγει ένα βάρος αργότερα...
Καλώς σε βρήκα με τις καλύτερες εντυπώσεις μου για το blog σου...
Την καληνύχτα μου.

Λευκή είπε...

Γυάλινο Δάκρυ,
απ'ό,τι φαίνεται έφτασε, και πριν λίγο έστειλε τις πρώτες εντυπώσεις!
χαχαχα
:D

Λευκή είπε...

Raven,
είναι και το θέμα της πουστιάς, αλλά επίσης αυτό που πονάει είναι που καταλαβαίνεις πως πιάστηκες τελείως μαλάκας. Κώτσος.
Με τον εαυτό μου τσαντίζομαι γιατί υποτίθεται κάνω προσεκτική επιλογή!
lol

Λευκή είπε...

Νηρηίδα,
ρουφιανόσπερμα?
ρε πέιτε με κι άλλα τέτοια να έχει ένα εύρος το χώσιμο! Εγώ η χαζή τα κλασικά λέω, απλά δίνω έμφαση στο "αρχίδι". Και δε μου φταίνε σε τπτ κιόλας τα καημένα τα αρχιδάκια
χαχαχαχαχα
ππωπωπω να'σαι καλά, γελάω σαν αγελάδα

MOLEMOU είπε...

leo mono mia kahspera kai thn kano me elafria pidimatakia mh me pari kai mena kamia-

Λευκή είπε...

Dreamer-angel μου,
λυπήθηκα τα γυναικόπαιδα!
Τι δεν κατάλαβες μαρί χαμένη? Ένας "καλός φίλος" απεδείχθη μάπα...σφουγγαρίστρα..πώς το λένε!?
Και όσο να'ναι...πονέσε. Αυτά... :(

Λευκή είπε...

Νάντια,
kick-boxing ε? Καλή ιδέα ρε συ αλλά βαριέμαι!
Εσύ το'χεις το αντικείμενο αφού!
Πωπω σε φαντάζομαι στη θέση μου, μαύρο θα τον είχες κάνει τον καργιόλη!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Ξέρεις τι μού συνέβει κάποτε αλλά δεν έκανα τίποτε τότε,απλά έφυγα αηδιασμένη!!
Τώρα πού το σκέφτομαι έπρεπε να τούβαζα κι εγώ κάτι στο...πορτοφόλι του!

Λευκή είπε...

Πέτσες,
you asked for it!!!!
Κι επειδή εμείς εδώ γαμούμε και ΔΕΡΝΟΥΜΕ,με kick-boxing πάντα...
άκου και φρίξε.
Ρε Αρχιδοκωλοχοντρομαλάκα
Ρε Πουτσοκαντηλανάφτη
Ρε Μαλακομπουκοματίξ
Ρε Πουστοκουμπότρυπα
Ρε Αρχιδομπουκωμένε
Ρε Τσαχπινοκαβλέτα
Ρε Πουστοσυμμορίτη
Ρε Ξεκωλοτρυπίδη
Ρε Πουστογαργαλιέρα
Ρε Μαλακόπουλε
Ρε Κλαψαρχίδαμε,
είσαι πολύ μικρό αρχίδι ρε!
Δεν σε γαμώ...με τίποτα. Που να παρακαλάς. Ουστ!
(Με την ευγενική συνδρομή της Νάντιας)

Λευκή είπε...

Ευρύνοε,
ο τύπος θα μπορούσε να είναι κάλλιστα ένα υπουργο-αρχίδιον. Διαθέτει μάλιστα όλα τα προσόντα. Σε έχει στο κατόπι όταν χρειάζεται στήριξη, σε παρατάει προς διεύρυνση "ψηφοφόρων", βρίσκεσαι σε κατάσταση stand by, εως ότου χρειαστεί κάποια βοήθεια. :(

Λευκή είπε...

Κωνσταντίνε,
καλέ σήμερα 19 δεν έχουμε? Είπαμε, έφυγα από την Θεσσαλονίκη, αλλά σε όλη την Ελλάδα την ίδια ημερομηνία έχει....
Ευχαριστώ για το support! Κάνε και καμιά, προπόνηση, μπας και χρειαστει! :D
Πολλά φιλιά!

Λευκή είπε...

So far away,
πού είσαι ρε μαϊμούλι μου?
Εγώ πάντως πέρασα από το blog σου! Πολύ γέλασα με τον πάγο ρε συ.
Φιλιά πολλά, θα τα ξαναπούμε :)

Λευκή είπε...

Assel,
καλώς ήρθες κούκλα, αν και δεν με πέτυχες στα καλύτερά μου! Είμαι γενικώς γκρινιάρα, αλλά σήμερα το παραγάμησα. Ρώτα και τους υπόλοιπους, κατά βάθος είμαι καλό παιδί, δεν βρίζω αν δεν έχω λόγο σοβαρό.
Για να περάσω κι από τα μέρη σου να σε τσεκάρω....;)

Λευκή είπε...

Molemou,
χαχαχαχα
μασάν ωρέ τα Τρίκαλα!?!??!?!!?
Φιλιά πολλά αστρομαχητή! :p

Λευκή είπε...

Νάντια,
αυτό που έκανες προχτές όμως ήταν....ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!
;-)

Πέτσες © είπε...

ΑΥΤΗ ΕΙΣΑΙ ...
ΜΗ ΚΡΑΤΙΕΣΑΙ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ ΡΕ ΛΕΥΚΗ ...ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ...
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΑΛΑΝΙ...

Πέτσες © είπε...

Α ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ 2-3 ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ...
ΟΥΣΤ ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΤΙΚΙΑΡΗ!!!!
ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΡΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΥΣΤ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ !!!!

Λευκή είπε...

Πέτσες,
Ναι ρε παράλειψις!!!!
Είμαι με τρικυμία εν κρανίω, γι'αυτό μωρέ. Αλλιώς δεν θα το ξεχνούσα.
lol

El Presidente είπε...

O προεδρος πρεπει να διδαξει λιγο..

-Μπετοβλακας
-Τσιμεντομαλακας


αυτα τα 2 τα λενε ολα.

Ευχαριστω

zoyzoy είπε...

Ποιός ξέρει τι σου'κανε για να τον στολίσεις με αυτά τα κοσμητικά.
Πραγματικά δεν έχω τα'χω ξανακούσει!
Ρίξε ωστόσο να ξεθυμάνεις δεν πρέπει να κρατάμε την αρνητική ενέργεια μέσα μας!

Νηρηιδα είπε...

αμα στερεψεις να τον στολισεις και με αυτα:
βουβαλοκοπρια, πουστοσπορε, βατραχοσκατο, μαλακοκαυλι, κλασομπανιερα,αποτυχημενο σπερμα, πουτσοδοκιμαστη, τρομπακοπ και μετα μπορεις να πας και σε συνδιασμους οπως ξεδοντιαρα αδερφη της κολασεως, αρχισφουγγοκωλαριε του διαολου, αρχιδοτριχα αγαμητης μαιμους και αλλα τετοια...πλακα πλακα αμα βριζεις οντως μια ανακουφιση-μη σου πω και δυο- την εχεις!:D

Λευκή είπε...

El Presidente,
ένα θεματάκι με τα μπετά το έχεις βλέπω! ;)

Λευκή είπε...

zoyzoy,
(ωραίο nick btw!)
Δεν τα κρατούσα, τα έλεγα ιδιωτικώς. Βέβαια όλα τα καλά μου παιδιά εδώ πέρα βοήθησαν και με το παραπάνω να εξωτερικεύσω τα αληθινά μου αισθήματα, με νέες, άκαυστες βρισιές!
xaxa

Λευκή είπε...

Νηριήδα,έλεος, έχω πέσει κάτω!!!!!
Στ'ορκίζομαι, έτρωγα ένα τοστ και κάτι πρέπει να βγήκε απ΄'τη μύτη.
Αποτυχημένο σπέρμα?
χαχαχαχαχαχχαχαχαχα
Αρχιδοτριχα αγαμητης μαιμους???????????????????????????????
έλεος

Νηρηιδα είπε...

Oοτε καταλαβαινεις γιατι οποτε ειμαι εξαλλη και βριζω γελανε οσοι με ακουν και αυτο με κανει να σπαζομαι αλλα να γελαω κι εγω αθελα μου!
Συγνωμη για το τοστ αλλα χαλαλι βρε αμα γελασες :D

dreamer-angel είπε...

Ρε κορίτσια καλά αλλά αυτά αλλά με κουράσανε!!!Ασε που μέχρι να πω τα κοσμητικά που διάβασα μπερδεύτηκα κι εγώ η ίδια!!!!
Ασε που δεν γίνεται να βρίζω με σκονάκι!Σκέτη αποτυχία θα ναι!
Μπαααα δεν συμφέρει!
Προτιμώ να του σπάσω τα μούτρα!!!
Είναι πιο εύκολο και γρήγορο!!!
Κάτι σαν τη γόβα της Βατίδου στο κεφάλι του Κούγια!!!Τη φαντάζεσαι να έβριζε και να μην πέταγε το δεκάποντο;;;Ξενέρωτο θα ταν!!!Φιλιά!!!!Είδες;;;Τώρα που καταλαβα, απάντησα!Χα χα χα

zekia είπε...

εγω βέβαια δεν είμαι εκδικητικός τύπος αλλά αν είναι για ψευτοφίλο, βρίσε όσο θες. "Χώσε και σώσε" είναι ένα καλό ρητό.