Παρασκευή, 10 Απριλίου 2009

10+1

Η φίλη Νάντια με κάλεσε να παίξω πάλι. Και η Raven. Εγώ σας λέω πονάω, εσείς το βιολί σας. Επειδή είμαι και τεμπελόσκυλο, θα σας κάνω σούμα και τις 2 και θα κάνω τα δύο ένα. Πάλι καλά που δεν με κάλεσαν 3. Σκεφτείτε πώς θα ακουγόταν.
Anyway, από τα 10+1, πρώτα θα σας πω το ένα, που αποτελεί μέρος του παιχνιδιού της Raven. Είναι η πιο αγαπημένη μου ταινία, η καλυτερότερη όλων των εποχών, τα πάντα όλα και δεν δέχομαι κουβέντα.


Και τώρα πάμε στα δέκα μυστικά..... Εντάξει, για όσους με ξέρουν δεν είναι μυστικά. Άλλωστε.. "καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται". Λοιπόν. Here we go.
1. Έχω απίστευτη αδυναμία στον αδερφό μου. Είναι μικρότερός μου, και όταν είμασταν μικρά τον ζήλευα απίστευτα και ήθελα να τον σκοτώσω. Αλήθεια. Μια φορά του λέω "Μάκη έλα να σε μάθω να αναπνέεις κάτω από το νερό". Γεμίζω μια λεκάνη με νερό. Έρχεται ο μικρός και μιας και μου είχε τυφλή εμπιστοσύνη με άφησε να του χώσω το κεφάλι μες στη λεκάνη. Το πατούσα κιόλας. Σε κάποια φάση αρχίζει να γίνεται μπλε. Για καλή του τύχη, κάποιος ήρθε και τον έσωσε. Πώς ζει ακόμα είναι ένα θαύμα, και το πώς με λατρεύει είναι επίσης θαύμα!!!
2. Έχω κολλήματα με τραγούδια. Μπορώ ν'ακούω το ίδιο τραγούδι ώρες ολόκληρες στο repeat και να γουστάρω.
3. Το τραγούδι που είναι σχεδόν πάντα στο repeat είναι το hijo de la luna της Montserrat Caballe...
4.Ζωγραφίζω. Βέβαια προς το παρών τα έργα μου κοσμούν σαλόνια φίλων. Μην νομίζετε, ψυχικό κάνουν! :P
5.Δεν κλαίω. Τελευταία φορά ήταν πριν 9 χρόνια, στην κηδεία του παππού μου. Πριν κάμποσο καιρό δάκρυσα μόνο. Βούρκωσα δλδ. Ψιλοπράγματα. Δεν πιάνεται.
6. Καπνίζω πολύ. Και δεν γουστάρω καν να προσπαθήσω να το κόψω.
7. Λατρεύω τα βουνά. Το μεγαλύτερό μου όνειρο είναι να καταφέρω μια μέρα να χτίσω και να κατοικήσω μόνιμα στο σπίτι του παππού μου, που το έχτισε με τα αδέρφια του με τα ίδια τους τα χέρια. Στο βουνό μας, εννοείται.
8. Όταν έχω ένα πρόβλημα, το αντιμετωπίζω μόνη μου. Δεν μιλάω σε κανένα. Κάθομαι, το σκέφτομαι, στίβω το μυαλό μου, και όταν πλέον έχω πάρει την απόφασή μου, τότε το ανακοινώνω στους άλλους. Τελειωμένα πράγματα.
9. Έχω 3 φοβίες : Τη θάλασσα (όταν ήμουν μικρή κόντεψα να πνιγώ και δεν το ξεπέρασα πλήρως ποτέ). Τους οδοντιάτρους (οι μισοί μου φίλοι είναι οδοντίατροι αλλά εγώ όταν βρεθώ σε ιατρείο λιποθυμάω. Στην ιδέα και μόνο. Έχω λιποθυμήσει μέχρι 5 φορές σε μια επίσκεψη. Ο Έντι ο γιατρός μου, έχει στο ένα χέρι τον τροχό και στο άλλο τον αιθέρα). Τις κυλιόμενες σκάλες (πέφτω. Πάντα!!!!!!)
10. Είμαι πολύ αθώα στη σκέψη. Δηλαδή δεν σκέφτομαι ποτέ πως ο άλλος μπορεί να θέλει κάτι κακό από'μένα, και όταν αυτό πλέον αποκαλύπτεται, σοκάρομαι πάντα!

Αυτάάάάά......
Καλω κι εγώ με τη σειρά μου τους
Συνοδοιπόρος
Νηρηίδα
So far away
Xepetsa (χαχαχαχα εμ τι εσύ θα γλίτωνες?)

13 σχόλια:

Raven είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Καλέ, εσύ είχες κάνει πολύ θέμα με τον μικρό... Πωπω φονικά ένστικτααααα!

Την καταλαβαίνω την φοβία σου με την θάλασσα, αφού είχες πάθει τέτοιο πράγμα... Αλλά δεν μπορώ να με φανταστώ να ζω χωρίς αυτήν.

Συμφωνούμε σε πολλά πάντως. Με τις κυλιόμενες με κούφανες :/ θέλεις να σε μάθω εγώ; :)

Όσο για την ταινία, είναι όντως πολύ πολύ καλή. Ρομαντική και όμορφη!

Φιλιά

Συνοδοιπορος είπε...

Δεκτή η πρόκληση.
Αύριο όμως.

Συνοδοιπορος είπε...

Α και για να μην ξεχάσω:

"9. Έχω 3 φοβίες : Τη θάλασσα (όταν ήμουν μικρή κόντεψα να πνιγώ και δεν το ξεπέρασα πλήρως ποτέ)."

...λέω λοιπόν, "γιατί μόνο εγώ;"
Για πλησίασε μικρέ...

Λευκή είπε...

Raven,
του Χριστού τα πάθη έχει τραβήξει αυτό το παιδί. Δεν πειράζει όμως... ατσαλώθηκε!!! Έχει γίνει σκληρός και μπορεί να αντιμετωπίσει τα πάντα. Για καλό το έκανα βρεεεεε!
Τη θάλασσα την αγαπάω κι αυτή. Κολυμπάω μεν, αλλά με επιφυλάξεις (if you know what I mean!)
Οι κυλιόμενες είναι κακές. Και δέκα πατώματα να έχω μπροστά μου, θα πάω από τις κανονικές. Με πιάνει ένα αμόκ. Κοκκινίζω, ξεφυσάω και θέλω να φύγω!!!

Φιλιάάάάά

Λευκή είπε...

Συνοδοιπόρε,
σε περιμένω!!!:)

γυάλινο δάκρυ είπε...

Λατρεύω και τη θάλασσα (αν και μερικές φορές με φοβίζει, είναι μυστήρια και απρόβλεπτη, όμως αυτή είναι η γοητεία της) και τις κυλιόμενες σκάλες! Τόσο που θα ήθελα να γινόταν να έχω και στο σπίτι μου!!
Για τους οδοντίατρους πάω πάσο! Μακριαααά!
Επιτέλους να και ένας άνθρωπος που καπνίζει! Έχω βαρεθεί να συναντώ συνέχεια αντικαπνιστές!
Ναι, το ότι ο αδερφός σου σε αγαπάει είναι ένα ανεξήγητο μυστήριο! :-Ρ
Φιλιά!

tantoguanto είπε...

Τι μυστικά είναι αυτά Λευκή μου που τα βγάζεις φόρα παρτίδα στην bloggοσφαιρα;Δεν σε πιστεύω...!περιμένω τα γνήσια μυστικά π.χ.πώς ήταν η πρώτη ΣΟΥ φορά! χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Καλημέραααα και καλό Σ.Κ.
:-)))

AETOS είπε...

Είναι μεγάλο πράγμα, κάποιος να σου ανοίγεται.. Και θέλει σεβασμό...
Έχω να σου πω γνωρίζοντάς σε,ότι και γω είμαι βουνίσιος λόγω παρόμοιων γεγονότων στη θάλασσα, και φοβόμουν τον οδοντογιατρό, μέχρι που μια φίλη μας έγινε, και είδα το φώς μου.. Ούτε καταλαβαίνω τι κάνει.. Άλλο πράγμα ! Αν θέλεις, στη συτήνω ανεπιφύλακτα και αντικειμενικά.. Και γω ποτέ δεν ήμουν κλαψιάρης.. Μέχρι που έχασα τον πατέρα μου.. Το παλεύω για να μην καταλάβουν οι άλλοι ότι έχω αλλάξει.. Ένα έχω να σου πω και θα με θυμηθείς κάποτε και θα λες : "ένα όμορφο παλληκάρι (αστείο) μου έσωσε κάποτε τη ζωή..). Κόψε το κάπνισμα !! Όσο μπορείς πιο γρήγορα !! Κανε αν θες και ένα τσεκ-απ να βεβαιωθείς ότι είσαι καλά (που είσαι μια χαρά) και πέτα το το ρημάδι.. Εγώ κάπνιζα 2 πακετάκια "στο νερό".. Και γούσταρα -όπως λες-πολύ.. Όμως, είδα μέσα σε 3 χρόνια εκτός από τον πατέρα μου, φίλους και συγγενείς, νέα παιδιά, να "χάνονται" έχοντας κάνει τους πνεύμονές τους σαν τσιγαρόχαρτο.Ούτε θεραπείες, ούτε τίποτα.. Και όλοι, αθλητικοί τύποι, και με κάρτα υγείας, και "ψαγμένοι".. Συγνώμη για την προτροπή μου, αλλά με έκανες να "ανοιχτώ" και γω.. Καλό σου βράδυ και να είσαι πάντα καλά..

Λευκή είπε...

Γυαλινο δάκρυ μου,
πολλά φιλιά....Κάθε φορά που έρχεσαι αμογελάω, δεν ξέρω γιατί. Μάλλον λόγω του ψευδονύμου σου...;-)

Λευκή είπε...

tantoguanto!!!!
Behave!!!!!
Για πέρνα μια βόλτα από Μύκονο και θα στα πω από κοντά.... ;-)

Λευκή είπε...

Aetos,
ευχαριστώ ειλικρινά για το ότι επέλεξες να μοιραστείς μαζί μου κάποια πολύ δικά σου πράγματα, και μάλιστα εδώ, στο σπιτάκι μου.
Τα ξέρω αυτά που λες. Τα ξέρω, δεν είμαι ανίδεη. Δεν τα έχω νιώσει στο πετσί μου βέβαια και με κοντινούς μου ανθρώπους, αλλά όλα τα ξέρω. Κάπου εδώ όμως έρχεται ο "αυτοκαταστροφικός" μου εαυτός. Όπως και όλοι τα ξέρουν...αλλά έλα που...
Τίποτα.
Ευχαριστώ απλά.
:)

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλά βρέ τις κυλιόμενες;;χαχαχα
Έλα απο Αθήνα,νάσε ξεναγήσω στο μετρό!!Έχει τέλειες σκάλες!
Το αδερφάκι σου μωρέ;τστσ άπονη,κι αυτό το χαζό σε λατρεύει!Άντρες παιδί μου!!
Καλήνύχτα,θα τα πούμε .

珊珊李 είπε...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務