Κυριακή, 5 Απριλίου 2009

Άτιτλο (όπως λέμε "ασυνόδευτο")


Αν και ξανθιά...σκέφτομαι πολύ και πολλά. Είπαμε το blogging είναι ένα είδος αυτοψυχανάλυσης. Μια συνεδρία με όποιον έχει τη διάθεση να σε διαβάσει. Κι ας είναι ο οποιοσδήποτε. Ξέρω πως διαβάζουν αυτά που γράφω και άτομα που σε καμία περίπτωση δεν θα τους εκμυστηρευόμουν κάτι. Δεν θα'θελα να τους δείξω ποια πραγματικά είμαι. Αλλά δε γαμιέται. Έτσι πάει το παιχνιδάκι και θ'ακολουθήσω.
Σήμερα γουστάρω να μαζοχιστώ. Να πέσω στα πατώματα. Να αυτομαστιγωθώ. Όχι γιατί έχω γκάβλες. Απλά γιατί είμαι στα πολύ down μου. Και βασικά γιατί δεν πιάνω το Alter να δω Παρατράγουδα. Αν έπιανε θα έβλεπα κανέναν και θα ανέβαινα λιγάκι. Τους βλέπω και λέω "ok, έχουμε μέλλον ακόμα...δεν πιάσαμε πάτο". Εντάξει, αναγνωρίζω πως υπάρχουν και χειρότερα. Όχι μόνο στα Παρατράγουδα. Γενικά. Αλλά όπως λένε, όσα έχεις δεν τα εκτιμάς. Θες αυτά που δεν έχεις. Τι έχω λοιπόν?
Τα βασικά τα έχω, δεν αντιλλέγω.
Έχω και μια μεγάλη μαλακία όμως. Που την κουβαλάω. Η ώρα του μαλάκα που έλεγα προχτές νομίζατε πως είναι πλάκα? Χα! Το'χω σου λέω ρε παιδάκι μου. Και εντάξει, δεν είναι μόνο το ότι είμαι μαλάκω. Το ζόρι το μεγάλο έρχεται γιατί κάνω μαλακίες. Αβέρτα. Ασύστολα.
Πες πχ, πως όλα πάνε καλά. Ε, στο απόγειο της καλοσύνης, θα δώσω μια και θα τα πατήσω όλα κάτω. Από το απόγειο, στο υπόγειο. Και δεν ησυχάζω αν δεν τα δω όλα γκρεμισμένα. Κι αφού τα γαμήσω όλα, κάθομαι και κλαίγομαι (δεν κλαίω). Λέω "πόσο μαλάκας είσαι πια, την έκανες πάλι". Γιατί δίνεις? Γιατί γκρεμίζεις? Γιατί? Καλό παιδί είσαι, τι σε κυριεύει?
Τώρα είμαι πάλι στο σημείο που κλαίγομαι και σας πρήζω. Σε κανένα μηνάκι ΄που θα'χουν στρώσει λίγο τα πράγματα, με μαθηματική ακρίβεια θα τα γαμήσω πάλι. Και ξέρω και με ποιον τρόπο ακριβώς θα το κάνω. Είναι σαν το κλασικό ανέκδοτο με τον Πόντιο, που βλέπει στο δρόμο μια μπανανόφλουδα και σκέφτεται "όχι ρε πούστη μου, πάλι θα πέσω". Στάνταρ.
Τι τσεκούρια με λες τώρα και τι πολυβόλα. Πώς κάνει ο Μπρους Γουίλις στις ταινίες? Που τα γαμάει όλα και τον δείχνει να φεύγει στο τέλος με το μπαζούκας στον ώμο κι από πίσω να είναι όλα πουτάνα, με φλόγες, ανατιναγμένα αυτοκίνητα, πανζουρλισμός????
Κάπως έτσι θα τα κάνω (χωρίς το φόντο της ταινίας καλέ) και μετά θα ξανακλαίγομαι.
Άντε γειά τώρα, πάω να δω τη βροχή.

35 σχόλια:

Λένα είπε...

Γεια σου συνblogitisa.
δεν θα πω τιποτα αλλο, με κάλυψες πληρως!
παλι στα βαθεια ...τι να πεις

τες πα
καλο απογευμα

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλά ρέ,τί έπαθες πάλι;έχασα επισόδεια;
Κοίτα να δείς θα γίνω καλά και θάρθω εκεί νά σεπλακώσω στις γρήγορες μπάς και συνέλθεις!!!
Τί είπαμε τελευταία;Συγκεντρώσουουουου,
συμορφώσουουουου,.
Νάσαι καλά κορίτσι μου,δεν πειράζει,αλλά πρόσεχε ρε γαμώτο,πληγώνομαι όταν διαβάζω τέτοια από σένα!!
Πολλά φιλιά.

anna. είπε...

Μάλλον δε πέρασα σε καλή φάση????Βόλτα είπα να κάνω και τσουπ η ψυχεδέλεια!!!Φαίνεται ότι μερικοί μυρίζονται σαν τα ζώα και καταλαβαίνει ο ένας τον άλλο!!!!Καλό το στυλ μου αρέσει!!!Μια από τα ίδια κι' εγώ!!!!Χάρηκα που πέρασα!!!

117 είπε...

χειμαρώδης ανάρτηση! εντάξει, δεν πιάσαμε ακόμα πάτο, και σίγουρα δε θα καταντήσουμε σα τους συμπαθείς τύπους στα παρατράγουδα, αλλά ο καθένας κάνει μαλακίες, άλλες τις πληρώνει ακριβά, άλλες όχι...
καλό βράδυ και καλή βδομάδα

Ανώνυμος είπε...

γμτ κι εδώ βρέχει πολύ και μου χαλάει το κέφι!
Μπήκα μόνο για μια καλησπέρα
Φιλιάαααα
dreamer angel

Συνοδοιπορος είπε...

Εμένα πάλι, όλα αυτά φυσιολογικά μου φαίνονται.
Τι λες να σημαίνει αυτό, γιατρέ μου;

Λευκή είπε...

Λένα,

ναι..τεσπα....
Καλό βράδυ

Λευκή είπε...

Νάντια,
τίποτα μωρέ. Ανασκόπηση ;)
Φιλιά κούκλα μου

Λευκή είπε...

Άννα,
ναι κι εσύ είσαι του "σογιού" απ'ό,τι είδα. Ρε λες να μας ψεκάζουνε?

Λευκή είπε...

117,
ναι, έχει πάντα παρακάτω. Έχεις δίκιο. Αλλά έλα που δεν το βλέπεις πάντα. Κοιτάμε το παραπάνω, αυτό που δεν έχουμε και αισθανόμαστε πιο κάτω απ'όλους.

Λευκή είπε...

Dreamer,
κι εδώ γμτ. Ας μην έβρεχε τουλάχιστον. Τόσα πολλά θέλω ρε?

Λευκή είπε...

Συνοδοιπόρε μου,

"Στις χαραυγές ξεχνιέμαι" ;-)

malakistan είπε...

Πολύ καλή σε βρίσκω ... χμμμμ

Λευκή είπε...

malakistan,
ευχαριστώ.... νομίζω...?
;-)

Συνοδοιπορος είπε...

Σκουπίδι η σκέψη - την πετώ, τη λογική απαρνιέμαι (;;;)

Μέσα είμαι...

thanasis είπε...

Σωστη σε βρισκω περασα να πω μια καλημερα.Και οτι εδω δεν βρεχει εχουμε ενα λαμπερο ηλιο με 23 βαθμους.

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα,

Όλοι έχουμε τα σκαμπανεβάσματά μας… τις πτώσεις μας…

Εύχομαι σήμερα η διάθεσή σου να άλλαξε έστω και λίγο… τουλάχιστον κάνε ότι δεν βλέπεις την «μπανανόφλουδα»…

Να έχεις ένα όμορφο ανοιξιάτικο πρωινό!

Raven είπε...

Κοριτσάκι μου, αν δεν τα έκανες αυτά, θα έλεγα ότι δεν είσαι άνθρωπος! Εμένα μου φαίνεται πολύ λογικό...

Το παράλογο θα ήταν να μην μαθαίνεις από κάποια "λάθη" σου.

Ε και κοίτα, μην το κάνεις και σύστημα αυτό με τις καταστροφές... Άσε και τίποτα όρθιο :)

Φιλιά και καλημέρες!

Λευκή είπε...

Συνοδοιπόρε,
εντελώς όμως!!!
:))

Λευκή είπε...

thanasi,
ρε συ από τότε που έφυγα εκεί έχει ήλιο κι εδώ ρίχνει καρέκλες!!!
Αν είναι δυνατόν!!!
Πολλά φιλιά στον Βορρά μου :)

Λευκή είπε...

Λουλούδι χωρίς άρωμα,
ευχαριστώ κούκλα μου για το ενδιαφέρον :)
Ακόμα όμως κι αν προσποιηθείς πως δεν βλέπεις την μπανανόφλουδα, δεν αλλάζει το γεγονός πως ΘΑ ΠΕΣΕΙΣ!!!!
xexexe

Λευκή είπε...

Raven,
ρε συ αυτό είναι το κακό. Πως είναι ένα επαναλαμβανόμενο λάθος, καθόλου στιγμιαίο, που όχι μόνο δεν μαθαίνω, αλλά τείνει να γίνει συνήθεια!!!
Καθημερινά πράγματα δλδ!!!
:P
Καλημέρα και σ'εσένα κούκλα μου :))

dreamer-angel είπε...

Mπήκα μόνο να σας πω ότι μου λειψατε....Φιλιά πολλά

Λευκή είπε...

dreamer μου,
καλώς μας ήρθες κούκλα μου!
:))

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Γεια σου Λεύκη,
καλή ανάβαση εύχομαι .
Και,ανάδυση ως Αφροδίτη :)

Καλή βδομάδα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΤΙ ΕΠΑΘΕΣ;ΟΛΟΙ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ.ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΡΩΤΑ ΕΣΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

Νάδα .- είπε...

Διάβασα αρκετά ποστ σου
Μου άρεσε ο τρόπος που "σκάβεις" :)
αν μη τι άλλο πετάς .
Δε μαζεύεις πάνω σου… πετάς .
:)

So far away ..... είπε...

Τελικά τα γάμησες όλα με την ανάρτηση που έκανες ! Δε χρειάζεται να πάρεις ούτε μπαζούκας ούτε τσεκούρια και άλλες τέτοιες πολεμικές μαλακίες !

Keep Walking !

Τα λέμε !

Λευκή είπε...

Κωνσταντίνε,

να'σαι καλά:)
Περαστικό είναι μωρέ...
Άλλοι έχουν τσατίλες κι άλλοι νταουνίλες! :P

Λευκή είπε...

Σκρουτζάκο,

Thanksss!!!!
Για'μένα ε? Χμμμμ....

Λευκή είπε...

Νάδα .- ,
δίκιο έχεις. Ρίχνουμε άδεια να πιάσουμε γεμάτα...
Άσχετα που κάποιες φορές πιάνουμε .. παπούτσια ;-)

Λευκή είπε...

So far away,

για να καταλάβω... εσύ προτείνεις Johnny?
xaxaxa
:P
Φιλιά στον Κορυδαλλό!

Heliotypon είπε...

Τώρα θα επιχειρήσω μιά μαντεψιά: 'Οταν ακούς γυναίκες και κλαίγονται γι' αυτά που κάνουν και για τ' αποτελέσματα, μιλάνε για γκόμενους που τους δόθηκαν με πάθος και ανυστεροβουλία κι εκείνοι τους έριξαν χώμα βαρύ κι ασήκωτο. 'Αλλη περίπτωση είναι οι κολλητές τους "φίδες" που τις πρόδωσαν άκαρδα και ...ιουδένια! 'Αντε να είναι και το αφεντικό που τις σιδερώνει σαν τη Σπυριδούλα και τις γαμάει κι από πάνω.

Μήπως έπεσα κοντά;

Λευκή είπε...

Heliotypon,
είσαι πολύύύύ μακριά φίλε/η μου!
Έχω σταματήσει εδώ και χρόνια και κλαίγομαι για μαλακίες.
Να κλαφτώ για το σίδερο το καταλαβαίνω, για το πήδημα όμως γιατί?

disa είπε...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色