Τρίτη, 7 Απριλίου 2009

Αχ αχ αχ...τα πλευράκια μου.


Μετά τα νταουνιάσματα που έιχα προσφάτως, ένας καλός (κακός μάλλον) φίλος με είπε το καταπληκτικό " πρέπει να ασχοληθείς με τον εαυτό σου". Να πάω λέει στο γυμναστήριο, να γίνω μια θεά, νους υγιής εν σωματι υγιές, θ'ανέβω ψυχολογικά, θα τους γαμήσω όλους και μέχρι να φύγω από το κωλονήσι δεν θα θυμάμαι καν τα νταουνιάσματα. Με είπε τι να τρώω κτλ και τι γυμναστικές να κάνω.
Τι να κάνω κι εγώ, λέω για να δούμε, μπας και ξελαμπικάρω. Καλοκαίρι έρχεται, θα έρθουν τα ρουφιανάκια οι ιταλίδες, να μπορούμε να σταθούμε επάξια δίπλα τους.
Πάω λοιπόν στο gym. Για να πω την μαύρη αλήθεια, είχα ξαναπαέι. Είχα πάει και γράφτηκα και ήπια έναν ωραιότατο καφέ με τον ιδιοκτήτη. Πλάκα είχε. Αλλά μετά δεν ξαναπάτησα. Βάζω φορμίτσες, τοπάκι, παπουτσάκια diesel (170 ευρουδάκια) και τσουυυυυυπ! Πάω. Επιφυλακτικά. Βάζω κεφάλι μέσα από την πόρτα. Ψυχή πουθενά. Ωραία λέω, εδώ είμαστε. Το χειρότερό μου είναι να λαχανιάζω και να κάνω σαν τρένο και κάτι πουτάνες να τρέχουν με χίλια στο διάδρομο και να μην ιδρώνουν καν. Κι εγώ δίπλα να κάνω σαν κωλόγρια.
Μπαίνω που λες και πάω το σαϊνι στρέιτ στο ποδήλατο. Τηλεορασίτσα απέναντι, Μενεγάκη να ρωτάει παπαριές... μια χαρούλα. Πάνω που γούσταρα, τσουυυυυπ και ο γυμναστής. Το αρχίδι!!!! Μ'άρεσε που τον είχα συμπαθήσει. Δεν είχε κανέναν άλλον να ασχοληθεί και με πέθανε. Πρέπει να έκανα 23465768775645687 όργανα και άλλες τόσες επαναλλήψεις. Να παρακαλάω τον θεό μου να με γλιτώσει από αυτό το μαρτύριο, να μακαρίζω τους ανάπηρους, να θέλω να ρίξει κεραυνό ο Δίας και να κάνει κουρνιαχτό την χαμογελαστή κωλόφατσά του...
Να με ποτίζει νερό ο πούστης και να με λέει γλυκά "έλα να δοκιμάσουμε και αυτό". Ρε απόβρασμα της κοινωνίας, φασίστα, βασανιστή των SS, εσύ κάθεσαι και κοιτάς, εγώ γαμιέμαι. Σαν γουρούνι έχω ιδρώσει, σιχαίνομαι το είναι μου.
Τεσπα, σε κάποια φάση με λέει "φτάνει για σήμερα, θα σε δω μεθαύριο". Που να σου καεί το dvd και όλα τα extras, σιγά μη με ματαδείς. Πονάνε μέχρι και οι τρίχες της κεφαλής μου μαλάκα άντρα. Όχι δεν έχω ανέβει ψυχολογικά, αισθάνομαι ένα ράκος και πονάω! Το στομάχι μου δε, είναι σαν να με βαρούσανε.
Άντε γεια τώρα, πάω να κλάψω στη γωνίτσα μου.

50 σχόλια:

Συνοδοιπορος είπε...

Να μάθεις άλλη φορά να ρωτάς τους έμπειρους. Γυμναστήριο κόντρα στις μαύρες; Αδιανόητο! Τα γυμναστήρια είναι για τις καλές ώρες.
Οι μαύρες θέλουν φιλαράκια, καλό φαγητό, χαλαρή κουβεντούλα και μουσική. Ποτέ μακριά από τους φίλους στις μαύρες.
Μάθαμε όλοι..! Μικροί μεγάλοι στα καφενεία...

Polykarpos είπε...

Να δοκιμάσεις ότι και γω... Πολεμικές τέχνες
Βαράς σε βαράνε και ξεδίνεις...

Νηρηιδα είπε...

χαχαχαχαχαχα συγνωμη που γελαω με τον πονο σου αλλα ετσι οπως εχεις γραψει δε μπορω να κανω αλλιως...γυμνασα τους κοιλιακους μου να'σαι καλα!
Αλλα ο Polykarpos δεν εχει και αδικο, οσο εκανα καρατε μιλαμε ξεδινα!Ασε που σου μενει και η τεχνη για μια ωρα αναγκης(μακρια απο εμας αλλα ποτε δε ξερεις)

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλησπέρα Λευκούλαμ,τί έπαθες κοπέλαμ;Γυμναστήριο έ;Έμ δεν ήξερες δε ρώταγες;;;;χαχαχαχα.
αλαοιπόν έχουν δίκιο και ο Πολύκαρπος και η Νηρηίδα,πολεμικές τέχνες και ξερώ ψωμί.
Εγώ γιατί λές έμαθα κικμπόξ,να γίνω θηλυκός Ζαμπίδης;Όχι κούκλα μου,όταν έχω μαύρες κλωτσάω και τά δεντρα στο δρόμο,μέ βλέπουν κάτι θείτσες και σταυροκοπιούνται!!Άσε πού μού χρησίμευσε ούκ ολίγες φορές μέχρι τώρα!
ΥΓ.Βγήκα επιτέλους!!!!!
Καλό απόγευμα.

thanasis είπε...

καλησπερα.τι παθατε ολες τωρα το καλοκαιρι και πατε στα γυμναστηρια;δεν σας ειπαν οτι η γυναικα πρεπει να εχει και τα πιασηματακια της; τι πετσι και κοκκαλο να μεινεις.

Flonsavardu είπε...

εγώ λέω ότι μπορεί να του καλάρεσες κιόλα του γυμναστή και γι αυτό να ασχολιόταν όλη την ώρα μαζί σου! μπορεί να ήταν και υπονοούμενο το "θα σε δω μεθαύριο"! πήγαινε καλε! μ' ένα σμπάρο 2 τρυγόνια. α, επίσης μην ανησυχείς, αυτός ο πέθαντος είναι μόνο στην αρχή, μετά από 2-3 φορές θα συνηθίσεις.

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Λευκή μου καλησπέρα,

Έπινα το απογευματινό μου καφεδάκι, μόνη στην ησυχία του σπιτιού μου, παρέα με το laptop μου και διαβάζοντας την ανάρτησή σου, δεν σου κρύβω (και ειλικρινά συγνώμη) εγώ γέλασα αυθόρμητα και λίγο έλειψε να κάψω το laptop μου αφού χύθηκε ο καφές πάνω μου… (ευτυχώς δεν ήταν πολύ ζεστός γιατί το έγκαυμα δεν θα το γλύτωνα) χαχαχαχαχαχαχα ακόμα γελάω!

Λευκή μου, μην ανησυχείς για τις Ιταλίδες και τις όποιες Ιταλίδες…κάνε αυτό που γουστάρεις και μη ζορίζεσαι! Σε όποιον αρέσουμε!

Πολλά φιλιά!

dreamer-angel είπε...

Xα χα χα χα
είσαι απίστευτη!!!Αυτός δεν ήταν γυμναστής κοπελιά!Μαλάκας με σφραγίδα ήταν!!!Πρώτη μέρα στο γυμναστήριο δεν κάνουν έτσι!!!Χαλαρά για να μην πιαστείς!!!Μη σταματήσεις όμως είναι κρίμα!Τα φιλιά μου

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Μπρος στα κάλη τι είναι ο πόνος; Συνέχισε. τουλαχιστον θα εχουμα κατι να διαβάζουμε και να γελαμε!
Υ.Γ. εισαι φοβερη σε λέω!

anna. είπε...

Λευκή γλυκιά μου.
Ναι η περιγραφή είναι απίστευτη!!!Ακόμα γελάω!!!
Το γυμναστήριο είναι μια διέξοδος,όχι όμως να πεθάνεις τη πρώτη μέρα!!!
Συμφωνώ με την angel σε μ@#$@# έπεσες!!!
Συνέχισε πιο χαλαρά, καλό θα σου κάνει!!!
Εγώ το σταμάτησα μετά από 6 χρόνια και μου λείπει!!!
Φιλιά και κουράγιο!!!!

tantoguanto είπε...

Μήπως, στην πραγματικότητα, δεν αναζητούμε κάτι αλλά κάποιον; Κάποιον που να μας αγαπάει, να μας στηρίζει, να μας ακούει όταν του μιλάμε, να μας ηρεμεί όταν κλαίμε, να είμαστε φίλοι μαζί Του; Κάποιον που όταν πονάμε, να είναι πάντα δίπλα μας; Κάποιον που να μας δίνει ευτυχία; Κάποιον που να δέχεται όλες τις αδυναμίες μας, να τις φορτώνεται αυτός και να μας δίνει ζωή απ΄ τη ζωή Του; Κάποιον που να μας χαρίζει τον Παράδεισο, στην κυριολεξία, αρκεί να επιλέξουμε να είμαστε κοντά Του;
Καλησπέραααα!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Κι εγώ τα ίδια έκανα με το γυμναστήριο, πήγα το καλοκαίρι 2-3 φορές και δεν ξαναπάτησα.
Αν θες νου υγιή εν σώματι υγειό (που λέει και η Μενεγάκη) φόρεσε τη φορμίτσα, τα αθλητικά σου και τα mp3 στα αυτιά και πήγαινε για ένα γρήγορο περπάτημα μισή ώρα τη μέρα. Για τα νεύρα που θα προκύψουν από μολυσμένη βρωμοατμόσφαιρα, αυτοκίνητα, ηλίθιους πεζούς και ακαθαρσίες σκύλων δεν ευθύνεται το κατάστημά μας. Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.

Ξυπόλυτη είπε...

Είσαι απίθανη!!!

Λοιπόν άκου ...πριν από... τέλος πάντων... τότε στην αρχαιότητα, με έπρηξε η φίλη μου να πάω στο γυμναστήριο, μόλις είχε αρχίσει να πηγαίνει εκείνη και ήθελε παρέα μάλλον. να δεις τι ωραία θα αισθάνεσαι μετά, ήταν το...ατράνταχτο επιχείρημα της. ωραία, είπα και γω η ελαφρόμυαλη θα έρθω. πήγα λοιπόν αγόρασα φόρμα γυμναστικής, παπουτσάκια κλπ, δεν ξέρω με τι ελπίδες πήγα ... φεύγοντας όμως της είπα ... Αι ... μην τολμήσεις να μου πεις ξανά για γυμναστήρια και μαλακίες. αφού παιδί μου ... είμαι τύπος του καναπέ. αφού γουστάρω αραλίκι, και στο φινάλε φινάλε ... αν κάποιος έχει πρόβλημα με αυτό να πάει να ...

Λες να έφταιξε που δεν ήρθε να με γυμνάσει κανένας δίμετρος παιδαράς, αλλά μια σκατούλα 1,10 με τα χέρια στην ανάταση; δεν ξέρω... αυτή η απορία θα με φάει ... χαχα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

MH KANEIΣ ΕΤΣΙ.ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΔΙΚΙ.ΣΚΕΨΟΥ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Heliotypon είπε...

Μωρέ καλά κάνω εγώ και δεν έχω πατήσει πόδι σ' αυτά τα κολαστήρια! Κάποτε που σκέφτηκα να κάνω flat στομαχάκι (για να μη με απορρίπτουν οι γκόμενες για λόγους εμφανισιακούς) επισκέφτηκα ένα απ' αυτά, που είχαν μάλιστα και βιτρίνα για να βλέπεις τι ωραία που περνάνε όλοι οι ...aerobico-μανείς που χορεύανε ομαδικά, μ' έναν δάσκαλο-βασανιστή να τους δίνει το ρυθμό. Μόλις πήγα και λιγο πιο μέσα και είδα και τα μηχανήσματα του διαβόλου και τους κολασμένους να ιδρώνουν, έκανα μεταβολή και έφυγα με βήμα ταχύ, μπας και με προλάβει κανένας βασανιστής και με βάλει με το ζόρι στο μηχάνησμα. Από τότε ρουφάω το στομάχι όταν βρεθώ κοντά σε ενδαφέρον γκομενάκι (όχι ότι πιάνει αυτό, δηλαδή), αλλά στα κολαστήρια δεν πάω!

Λευκή είπε...

Συνοδοιπόρε μου,
τι να κάνω, είπα να εμπιστευτώ τους μεγαλύτερους, σοφότερους και πιο έμπειρους.
Και....τη λέξη "μακρία" μην μου τη λέτε! Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί.

Λευκή είπε...

Πολύκαρπε,

Βαράτε!
χαχα

ζωνες μόνο δερμάτινες έχω!

Λευκή είπε...

Νηρηίδα,
γελάς κι εσύ παλιοκόριτσο?
χαχαχα
αχ μη με κάνετε να γελάω, πονάω σας λέω.

Λευκή είπε...

Νάντια,
εσύ βγήκες, έμενα με βλέπω στο Κέντρο Υγείας. Και ενώ εγώ ΠΟΝΑΩ με στέλνουν και βιβλία εκγύμνασης....
Έλεος!!!!!

Λευκή είπε...

thanasis,
ναι ρε αγόρι μου, να τα'χουμε τα πιασιματάκια μας, αλλά όχι και να μας παίρνουν αμπάριζα κάτι τελευταίες! Επειδή κάναν 2-3 (χιλιάδες) χιλιομετράκια παραπάνω στον διάδρομο!

Λευκή είπε...

flonsaavardu,
ρε σε λέω ο τύπος ήταν σαδιστής σίγουρα. Να με κοιτάει, να πίνει καφέ και να μιλάει φιλικά και εμψυχωτικά. Απάισιος!!!!!

Λευκή είπε...

Λουλούδι χωρίς άρωμα,
κι εσύ γελάς ε?
Έπρεπε να σε έχω εκεί, να δεις τον τρόμο μες στα μάτια μου, όταν πήγε και πάτησε κάτι κουμπάκια στο διάδρομο και από ισάδι έγινε ανήφορος. Λέω, μα πού θα ανέβω πια? Τον Γολγοθά?

Λευκή είπε...

dreamer,
εντάξει, δεν εφταιγε αυτός,εγώ είμαι λαπάς.
Έχω να πάω γυμναστήριο αιώνες, παρά το ότι το πλήρωνα κανονικότατα...

Λευκή είπε...

Nikos.Lioliopoulos,
σε λέω πονάω! Καλύτερα να έσκαβα λέμεεεε!
χαχαχα :))

Λευκή είπε...

Anna μου,
θα το συνεχίσω, δεν το συζητώ. Αλίμονο σ'εσάς που θα με ακούτε. Είμαι και γκρινιάρα, εκτός από τεμπέλα!
:))

Λευκή είπε...

Tantoguando,
μπέρδεψες τα blogs? Τι σε ποτίσανε στη Θεσσαλονίκη?
Συμφωνώ με όλα όσα λες, αλλά...δεν κολλάει ρε πουλάκι μου. Στην προηγούμενή μου ανάρτηση ναι....σίγουρα... αλλά εδώ????
Πολλά φιλιά :))

Λευκή είπε...

Γυάλινο Δάκρυ,
σωστήηηηηη!!!! Αλλά έλα που αν ξεκινήσω να πάρω τους δρόμους έτσι με βλέπω να καταλήγω για καφεδάκι στην πρώτη καφετέρια που θα βρεθεί μπροστά μου! ;)

Λευκή είπε...

Ξυπόλητη,
εμένα δίμετρος ήτανε, καλός δε λέω.... Καλά μπορεί να τα δέχτηκα όλα επειδή ήταν έτσι...δεν ξέρω...
άβυσσος η ψυχή της αγύμναστης!!!

Λευκή είπε...

Σκρουτζάκο,
τι θα γίνει στην παραλία? Πάλι θα παίζω ρακέτες σαν το χαζό και θα καίγομαι και μετά θα γκρινιάζω επειδή πονάω από τον κάψιμο...
χαχα

Λευκή είπε...

Heliotypon,
ρε συ κι εγώ γι'αυτό ακριβώς θέλω να πάω. Άλλες έχουν ψωμάκια, κώλους κτλ, εγώ τπτ. Αλλά μόλις φάω, γίνεται μια φουσκάρα νααααα μετά συγχωρήσεως το στομάχι και είναι σαν να έχω μπάκα.
Τα μηχανήματα αυτά είναι του διαβόλου, συμφωνώ απόλυτα!!!!!

petros είπε...

Ta theles kai ta pathes kopela mou.Kala na patheis.Toulaxiston o gymnasths kalos htan??

tantoguanto είπε...

Δεν είμαι καθόλου εκτός θέματος γιατί αν είχες άλλα ενδιαφέροντα... δεν θα κατέφευγες να κοπανίζεσαι σαν χταποδάκι λίγο πριν το βάλλουν στα κάρβουνα!χαχαχαχαχαχαχα Εκεί πάνω μόνο γνήσιο σπιτικό τσιπουράκι με ποτίζανε
Καλημέραααα!

Raven είπε...

Τα έχω πάθει και σε νιώθω... Να ξαναπας όμως! Πάντα πιάνεσαι με την πρώτη μέρα της γυμναστικής και εσύ ήσουν άτυχη που έπεσες σε σαδιστή γυμναστή!

Αλλιώς, αν δεν θέλεις να ξαναπας, δοκίμασε κάτι πιο light όπως pilates π.χ.! Εγώ το είχα λατρέψει, αλλά μετά έγινε πολύ ακριβό, δυστυχώς.

Θα συμφωνήσω με τον Polykarpos και θα σου πω ότι οι πολεμικές τέχνες είναι πολύ πολύ καλές. Δοκίμασε το aikido. Τώρα θα το ξεκινήσω και εγώ! Δεν είναι τόσο κλωτσομπουνίδια, είναι αμυντικό περισσότερο και χαλαρωτικό :)

Φιλιά πολλά και καλά ξεπιάσματα!

Λευκή είπε...

petros,
ευχαριστώ για την συμπαράσταση βρε!
Καλός ήταν, αλλά εσύ από ποια άποψη ενδιαφέρεσαι???
;)

Λευκή είπε...

tantoguanto,
xaxaxxa τώρα μάλιστα. Μου δίνεις επιλογή/συμβουλή : άμα θες να μην χτυπιέσαι σαν το χταπόδι, βρες γκόμενο!!!
Την καλημέρα μου :))

YG. Ευχαρίστως να ακολουθήσω την συμβουλή σου αλλά....μέχρι και γυμναστής gay ήτο...

Λευκή είπε...

Raven,
θα ξαναπάω αυτό είναι σίγουρο. Τι pilates μου άρεσε όντως κι εμένα. Μη με βλέπετε που γκρινιάζω, έχω κάνει πολλά. Και μια Anusarana yoga, και pilates και ότι χαζό μπορεί να φανταστεί κανείς...
Σάμπα μόνο δεν έχω κάνει!!!!
Anyway, αύριο θα ξαναπάω.
Εν τω μεταξύ, σήμερα δεν πονάω αλλά είμαι σαν να κρυώνω και έχω τσιτώσει. Τι άλλο θα πάθω ακόμα ούτε ξέρω...

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Εντάξει,πέρα από πλάκα είναι μια πολύ όμορφη συνήθεια με πολλά θετικά.
Αν και να σου πω την αλήθεια μου,δε ξέρω πως είναι η ζωή σου και οι μετακινήσεις σου κ.λ.π. αλλά εγώ από δω και πέρα βγάζω απ΄την αποθήκη το ποδηλατάκι !Μιλάμε την καταβρίσκω και είναι μια πολύ καλή ιδέα που συνδυάζει πολλά θετικά .

Πέτσες © είπε...

Καλα μιλάμε λευκή έχω κλάσει απο τα γέλια......
ούστ ρε ο μαλακοτρίφτης!!!!
ΟΥΣΤ!!!!
ΦΟΛΑ ΛΕΥΚΗ ΕΙΜΑΣΤΕ!

Λευκή είπε...

Κωνσταντίνε,

αυτή είναι μια πολύ καλή ιδέα!!!!
Έχω κάνει ποδήλατο άπειρες φορές σ'ένα μαγικό μέρος. Στις όχθες της Λίμνης Πλαστήρα.... Θα γράψω κάποια στιγμή για την Λίμνη, σίγουρα.
Καλό βράδυ...

Λευκή είπε...

Ρε Πέτσα,
έλεος!!!!!
χαχαχαχχαχαχα
όχι φόλα ακόμα....τώρα είμαστε σε φούιτ!!!! :P

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Πηγα και εγω να παιξω τενις σημερα και είμαι ακριβως οπως εσύ , Δεν μπορω να κουνηθώ..ΚΑι σε θυμήθικα
Γρουσούζα! :-)

Λευκή είπε...

αχχαχαχχα
ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ!!!!
Είμαι κακιά το ξέρω αλλά χαιρόμαι!!!!
:P

Dorothea είπε...

μισώ το γυμναστήριο γιατί είναι βαρετο μέχρι αηδίας. άρα σε βοηθησε το παλικάρι να μην βαρεθείς :P
όσο για τον πόνο την επόμενη φορά θα σου φύγει. είναι οι μυς που ξύπνησαν απ’την αδράνεια βρε :)
χωρίς γυμναστική θα κάνει καιρο να σου περάσει! για αυτό να πας ξανά σύντομα!
αντε κι αμα βγεις στις παραλιες κορμαρα και θεα θα τον ευχαριστεις τον SSτζή!

homemade είπε...

την έχω πατήσει και εγώ ακριβώς έτσι...νόμιζα σε κάποια στιγμή οτι με ετοιμάζει για τους ολυμπιακούς
πάνε τα ευρω.....
περνάω απ' έξω και μουτζώνω
να ρεεεεέ....

γειά σου λευκή καλή ξεκούραση...
ωχ η μέση μου

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Γιά έλα καλή μου κοπέλα νά παίξεις κι εσύ τα 10+1 μυστικά!
Μήν αργείς έτσι;;

Πέτσες © είπε...

ΛΟΙΠΟΝ Ε ...ΤΟ ΞΑΝΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ...
ΑΠΛΑ ΕΙΣΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ....
ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΟΣΟ ΓΕΛΙΟ ΣΕ ΜΠΛΟΚ....
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΠΟΣΟ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑ ΒΑΖΩ ΣΧΟΛΙΟ.....
ΜΗ ΞΑΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΚΑΠΡΟΓΟΥΡΟΥΝΟ-ΟΥΣΤ!

Λευκή είπε...

Dorothea,
μπρος στα καλλη τι είναι ο πόνος λένε. Μπροστά στον καλλονό, ας είναι και βασανιστής των SS κάνεις τουμπεκί και τρέχεις....
Την έπαθα!!!
Σήμερα ξαναπήγα btw, αλλά λούφαρα!!!
χοχο
Κι έτσι τώρα είμαι ζωντανή και γράφω!
χεχεχε!

Λευκή είπε...

homemade,
αχ καλά κάνεις!!!! Κάνουν λες και είναι ο Ρεχάγκελ και μας προετοιμάζουν για παγκόσμιο. Έλεος δλδ!

Λευκή είπε...

Νάντια,
πάλι με ζορίζεις, αλλά έλα που σου'χω αδυναμία!
;-)

Λευκή είπε...

Πέτσες,
ναι ρε, μάζεψε και κόσμο να γελάτε με τον πόνο του αθώου κοσμάκη!
Ουστ!!!
:P