Δευτέρα, 13 Απριλίου 2009

Δεν απάντησα


Απόψε είμαι εδώ. Όπως κάθε βράδυ άλλωστε. Το να είμαι "μακριά" μου έχει δώσει πολλά και διαφορετικά συναισθήματα.
Τις Κυριακές όμως....είναι σίγουρα η μέρα της μελαγχολίας. Την προηγούμενη ήμουν στα "ντάουν" μου. Το απέδωσα στην βροχή και τη συννεφιά. Την πρό-προηγούμενη στην κούραση από τη δουλειά.... Αυτή? Την επόμενη?
Τελικά δεν είμαι καθόλου δεκτική στις αλλαγές. Στραβόξυλο είμαι, το παραδέχομαι.
Ήρθαν κάποια μηνύματα στο κινητό μου... Δεν έχω καλό σήμα και όταν πιάνει μου έρχονται μαζεμένα.
"Κάθε φορά λέω να γράψω- την κλασική αλληλογραφία μας, θυμάσαι?- αλλά οι ρυθμοί της ζωής με κυνηγάνε. Μου λείπεις φιλενάδα. Αφού όμως μπορώ να γράψω μήνυμα στο κινητό...γιατί όχι? Μου λείπεις. Σε σκέφτομαι. Έχω πολλά να σου πω. Μεγαλώσαμε... αλλά είμαστε πιο παιδιά τώρα. Πώς είσαι?"-Αντιγόνη-
"Γιατί έφυγες ρε μαλάκα? Άντε, πολύ κάθισες, φτάνει".-Νίκη-
"Κυρία αυτή που με κάνει αγγλικά είναι κακιά. Έλα να πάμε για μπάσκετ!" -Θωμάς.

Η Αντιγόνη είναι παιδική μου φίλη...Οι παππούδες μας ήταν φίλοι. Οι γιαγιάδες το ίδιο. Οι γονείς μας επίσης. Με την Αντιγόνη κάναμε εξερευνήσεις σε εγκατελειμένα λαγούμια στον σταθμό του χωριού.Μεγαλώσαμε όμως. Δεν απάντησα στο μήνυμα.
Η Νίκη είναι ένα γλυκό παιδί που είχα υπάλληλο σ'ενα μαζαγί που ήμουν διευθύντρια. Δεν απάντησα στο μήνυμα.
Ο Θωμάς είναι ο αγαπημένος μου μαθητής. Του έκανα ιδιαίτερο στα αγγλικά. Μια φορά με πήρε τηλέφωνο και μου είπε πως δεν είχε φίλους να παίξει μπάσκετ. Σε μισή ώρα πηδούσα μαζί του τα κάγκελα του δημοτικού σχολείου (είχαν κλειδωμένη την πόρτα). Ημουν εγώ και καμιά δεκαριά δεκάχρονα που παίζαμε μπάσκετ και φωνάζανε "κυρία, κυρία, σ'εμένα δώσε πάσα". Δεν απάντησα στο μήνυμα.

Μη μου πείτε υπομονή, θα περάσει κι αυτό. Μη.


"Καθάρισα και σκούπισα τον ήλιο.... σφουγγάρισα τον ουρανό και γυάλισα τα σύννεφα. Τελείωσα. Όλα τακτοποιημένα.
Με τους ανθρώπους...τι θα κάνω?"

20 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

όχι υπομονή, είναι τόσο ύπουλη λέξη. τι πάει να πει υπομονή; αν δεν κάνεις αυτόματα, ασυνείδητα, επειδή το θέλεις ρε παιδί μου, υπομονή, θα σου πει ο άλλος να κάνεις; με το ζόρι υπομονή δεν γίνεται!

όσο για το ότι θα περάσει... εμένα μέχρι να μου περάσει μου έρχονται άλλα. οπότε πιο το νόημα και να στο πω; :)

Λευκή είπε...

Ναι είναι σαν αυτό που λένε "στον τρελό λέμε πάντα ναι".
Κάτσε ρε φίλε...
Έρχονται άλλα μεχρι να περάσουν αυτά? Ωχχχχχχχχ τι με περιμένει ακόμα????
:)

Συνοδοιπορος είπε...

Είναι κάτι αγάπες μου
που σηκώνω στις πλάτες μου,
είναι χέρια που κράτησα -κράτα με-
σαν πουλάκια τ' άφησα.
Είναι κάτι στον άνθρωπο
τρυφερό κι απάνθρωπο
και ο κόσμος παράξενος -γυάλινος-
σκοτεινός και διάφανος.

Μιχάλης Γκανάς

Λευκή είπε...

Συνοδοιπόρε.....
......
:)
(με πιάνεις!)

Συνοδοιπορος είπε...

...εύκολα!

Λευκή είπε...

Απίστευτα εύκολα!

So far away ..... είπε...

Παράξενες μέρες μας βρήκαν . . . .
Και μέσα από των ημερών τις παράξενες ώρες , περιπλανιόμαστε μονάχοι .
Κορμιά μπερδεμένα , κακομεταχειρισμένες αναμνήσεις .
Καθώς γλυστράμε από τη μέρα , σε μία παράξενη πέτρινη νύχτα . . . .

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλημέρα Λευκούλαμ.
Σού τόπα και την άλλη φορά,άν δε σε δεσμέυει τίποτε σήκω φύγε,δέν έχει νόημα ΄να τυρανιέσαι έτσι!
Μού είπες ότι δεν θέλεις νά "κρεμάσεις"αυτόν πού σέ έστειλε εκεί.
Ναί ρέ κορίτσι μου,είναι καλύτερα νά κρεμιέσαι μόνη σου;Γιατί το κάνεις στον εαυτό σου,γιατί αυτομαστιγώνεσαι;;
Τέλος πάντων κάνε ότι σού πεί η καρδιά σου,μέ ειλικρίνεια όμως!
ΥΓ.Μήν απορείς για την ώρα,τώρα ήρθαμε!!!

Raven είπε...

Εγώ θα σου πω κάτι άλλο: Αν είναι δική σου επιλογή, τότε καλά κάνεις. Αν όχι, τότε κάνε ότι θέλεις!

Και μην μου πεις ότι δεν μπορείς να κάνει ότι θέλεις, γιατί δεν φαίνεσαι τέτοιο άτομο που του επιβάλλουν καταστάσεις :)

Φιλιά και χρόνια πολλά!

Λευκή είπε...

So far away,
με το τόσο ταιριαστό ονοματάκι... αυτοί οι στίχοι μου έφεραν στο μυαλό κάποιους άλλους...

Che fece .... il gran rifiuto


Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα

πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησή του.
Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Αν ρωτιούνταν πάλι,
όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει
εκείνο το όχι -- το σωστό -- εις όλην την ζωή του.

Κ.Καβάφης.

Λευκή είπε...

Νάντια,
το'χουμε ξανασυζητήσει. Θα καθίσω και θα το υποστώ. Αυτό δεν σημαίνει πως θα γουστάρω κιόλας!
χαχαχα

Εγώ σε περίμενα ρε ούφο κι εσύ γυρνούσες!
lol

Λευκή είπε...

Raven,

μπα όλο λόγια είμαι. Μου επιβάλλονται ένα σωρό καταστάσεις. Στις οποίες δεν αντιστέκομαι για διάφορους λόγους.
Ο χαρακτήρας ενός ανθρώπου είναι ένα σύνολο εμπειρειών και λαθών. Το να υποστώ κάτι που επέλεξα, ας μην μου αρέσει κατά βάθος, είναι ένας είδος "τιμιότητας" για μένα.
Απλά θα μείνω πιστή σ'αυτά που είπα αρχικά και όταν τελειώσω θα πάρω δρόμο και μην τον είδατε!!!!
Θα κάνω χρόνια να πάω σε νησί ξανά...στάνταρ!!!!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Υπομονή ,θα περάσει κι αυτό :p :)

Τι θα κάνεις με τους ανθρώπους ε...
χμ ...αγάπα τους μέχρι να μη μπορέσουν να σου αντισταθούν.
Δοκιμασμένη μέθοδος :)

Καλή μεγάλη βδομάδα και με ρέγουλα το κατσικάκι ,μικρές μπουκιές και τις μασάμε καλά ,ειδάλλως ο κακός γυμναστής σε περιμένει να σου γδάρει την πέτσα :)

dreamer-angel είπε...

Λευκούλαμ τι να σου πω;;;Κάνε μια τελευταία προσπάθεια μπας και προσαρμοστείς το καλοκαιράκι κι αν δεν... σήκω και φύγε!!!Ομως μην τα παρατάς τώρα!!!Αλλη μια προσπάθεια, τελευταία!
Φιλιά πολλά και κουράγιο!

Κι εγώ στα ίδια είμαι!
Περνάει ο καιρός κι αρχίζω να φοβάμαι πως δεν θα τα καταφέρω!!!
θα δούμε!

Heliotypon είπε...

Άσχετο:

Στο Blog μου ανέβασα πρόταση για ένα παιχνίδι που ίσως σας ενδιαφέρει. Ανοιχτό για συμμετοχή σε όλους κι όλες.

homemade είπε...

λευκη ...μπακ ντορ....
και καλάθι...με τους ανθρώπους..τι να κάνεις...μα να παίξεις..
αλλά ένα ωραίο και τίμιο παιχνίδι
επί ισοις όροις...το παιχνίδι διάλεξε το εσύ....ότι σου ταιριάζει

καλή επιτυχία....
νάσαι καλά μια ωραία ακόμα ανάρτηση

El Presidente είπε...

Καλο Πασχα με υγεια και αγαπη και κατανυξη.Φιλια

Themis είπε...

Hi Λευκή!
Ασφαλώς και δεν υπάρχει απάντηση στο ερώτημα σου...

Δε σου φταίνε οι άνθρωποι. Οι άνθρωποι είναι όπως θες να τους βλέπεις εσύ.. Δες την αλλιώς ;-)

Blackangel είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Blackangel είπε...

Πολύ ωραία δημοσίευση.

Έχω "χάσει" πολλά επεισόδια μου φαίνεται.

Τα πράγματα είναι απλά.

Βιώνεις μοναξιά.

Είναι φυσιολογικό μια και είσαι μόνη.

Εδώ νιώθουμε μοναξιά εμείς που είμαστε πολλοί.

;-)

ΥΠΟΜΟΝΗ (σε πειράζω ε?). :-)