Πέμπτη, 16 Απριλίου 2009

Σήμερα είναι Πέμπτη


Λοιπόν λέιντις έντ τσέτλεμεν, τις τελευταίες μέρες διαβάζω εντατικά τη θεία μου τη Donna, που ξεκινώντας με έναν γαμάτο μπακαλιάρο σκορδαλιά, συνέχισε στην Μ. Δευτέρα, μετά στην Μ. Τρίτη και μετά στην Μ.Τετάρτη. Κάτι με λέει πως θα υπάρξει και συνέχεια. Μέχρι το Μ. Σάββατο τουλάχιστον, έχω βάσιμες υποψίες. Παραπέρα δεν έχει. Την Κυριακή τρώνε ζώα. Και είναι μικρή, γι'αυτό δεν την λένε μεγάλη. Τεσπα. Ευλαβικά. Θρησκειολατρικά την εδιαβάζω τη θεία. Κατέβασα και το σιντάκι της. Μπείτε ρε, θα με θυμηθείτε. Εδώ ρε λέω, μην ψάχνεστε.
Αυτά ήτο πρόλογος. Για να μπούμε στο ρεζουμέ τώρα. Έχω γεμίσει μια ωραιότατη κούπα τσαγιού (με ένα special ουίσκι, κόλα και πάγο) και είπα να σας γράψω. Τι να πω όμως. Δε γουστάρω πάλι να γκρινιάξω που είμαι μακριά και έχει γαμηθεί ο Δίας και όλοι οι θεοί που μου'ρχονται πρόχειρα τώρα στο μυαλό. Δε γουστάρω. Μέχρι κι εγώ το βαρέθηκα. Ας γελάσουμε λοιπόν. Πάω στον Γιωργάκη τον μπάρμαν και τον λέω "βάλε με ρε κάτι χαλαρωτικό να νυστάξω". "Κουλή είσαι?" απαντάει. Τον αγριοκοιτάω (μερικές φορές όταν έχεις γαλανά μάτια, άμα δώσεις την κατάλληλη έκφραση ο άλλος τρομοκρατείται. Ζορίστηκα, έδωσα την ένταση, αλλά αυτός δεν μάσησε). Μπαίνω μες στο μπαρ και βάζω το "τσαγάκι" μου. Ε κι εκεί που πίνω την πρώτη γουλιά...τι να δω. Ένα πιάτο αμπελοφάσουλα Μυκόνου. Και παίρνω ένα. Και με βγάζει το μαλακιστήρι μια φωτό, να έχω το φασολάκι στο χέρι το ένα και στο άλλο το special το ουίσκι. Γαμηθήκαμε στα γέλια λέμεεεε! Ήρθαν και κάτι άλλοι εκεί πέρα... Ατραξιόν της βραδιάς γίναμε πάλι. Δε γαμιέται. Γελούσαμε. Ρόμπα. Γουστάρω να γίνομαι ρόμπα. Είναι φορές που ο απλός, αθώος κοσμάκης δε με πλησιάζει. Σκιάζονται? Με περνάνε για σνομπ? Ποιος ξέρει. Και εγώ η ανώμαλη γουστάρω να τσαλακώνομαι, επίτηδες. Μια φορά, είχα πιάσει τα μαλλιά 2 αλογοουρές, στυλ Κάντι Κάντι. Κατουρήθηκαν σε λέω! Χαχα.
Τι άλλο να πω. Κάτσε εδώ και διάβαζε, έχει κι άλλο στην κούπα. Λοιπόν. Έχει βουλιάξει το γαμήδι το νησί. Ρε ποιος σας είπε πως το παραδοσιακόν ελληνικόν Πάσχαν γίνεται στη Μύκονο? Στην Κέρκυρα ρε να πάτε, που είναι τέρμα θεού αρχές διαόλου. Να πάτε στα χωριά σας. Σε ποια λιβάδεια να σουβλίσουμε αρνιά γμτ την τρέλα σας? Και τι αρνιά? Εδω παράγει γκέι, όχι αιγοπρόβατα. Τα κλάμπς δεν άνοιξαν ακόμα. Βρέχει και σηκώνει κύμα στις πισίνες ο κωλοαέρας τους. Μια φορά, ορκίζομαι, είδα δίνη στην πισίνα. Μια άλλη φορά είδα ένα σκύλο που περπατούσε δίπλα στη θάλασσα και κάνει ένα κύμα να με το συμπάθειο και τον έκανε τον σκύλο πάπια. Καθόμουν τις προάλλες στο Ρεμέτζο( που εννοείται πως ΔΕΝ έχει ανοίξει ακόμα μαλάκες που έρχεστε εδώ) και κόντεψα να πάθω πνευμονία.
Κι από την άλλη, έχω απέναντι το γιωτ "Paris" (που το αφιέρωσε το κωλοπαιδαρέλι στην μαλακισμένη), το κοιτάω και λέω...."ε κι άμα μπω και το βάλω μπρος? Τι σκατά, κατά τον βορρά είναι η Θεσσαλονίκη, δεν θα βγώ? Το πολύ πολύ να πιάσω Αλεξανδρούπολη...ε κοντά είναι...".
Ρε σε λέω τέρμα οι διακοπές σε νησί. Βλέπω το Blue Star και παθαίνω ζημιά. Τον Μπραντ Πιτ να έβλεπα τέτοια ταχυκαρδία δεν θα είχα.
Οκ, συμμαζεύομαι, πάλι γκρινιάζω. Αλλά δεν μπορώ γμτ.
Γαμιέται η Μύκονος και τα νησιά τους μέσα και όλα τους. Και τα αμπελοφάσουλα μαζί. Γαμιούνται πιο πολύ κι από τον Θρύλο και τον Πειραιά, που σημειωτέον, το κάνουν ασύστολα.
Γαμιέμαι κι εγώ που έχω αρχές. Αρχίδια αρχές. Ή, εναλλακτικά, αρχές αρχίδια. Ή ακόμα καλύτερα να είχα αρχίδια κι ας μην είχα αρχές. Χμμμ....

7 σχόλια:

kostasst είπε...

Πέρασα να σου ευχηθώ. Καλό Πάσχα (προσωπικώς προτιμώ το Roumeli way)

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Εμείς τά έχουμε κρυμένα εντός!!!!
Χαχαχαχα,άρχισες πάλι;Δώσε νά ξαλαφρώσεις κοπέλα μου γιατί δέν σε βλέπω καλά!!
Συγκεντρώσουουοου!!
Πολλά φιλιά από Λεμεσό,ναι-ναι,μούκανε πλάκα ο τσόγλανος κι εγώ μυξόκλαιγα σαν παρθένα.
Ένιγουέϊ,πού λένε καοι στο Ελλάντα..
Μήν μέ παρεξηγείς τάχω τσούξει κι εγώ και δέν ξέρω τι λέω!!!
Φιλάκια κοπέλα μου..

Συνοδοιπορος είπε...

Κοίτα μη συνηθίσεις στη γκρίνια γιατί όταν γυρίσεις εκεί όπου αγαπάς θα σου λείπει! :)))

Nikos.Lioliopoulos είπε...

"Γαμιούνται πιο πολύ κι από τον Θρύλο και τον Πειραιά, που σημειωτέον, το κάνουν ασύστολα"
.Πολιτικαλι κορεκτ, η ανάρτηση !
πέρνα καλα εσυ και...δεν γαμιέται?

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα άντε και καλές γιορτές με αγάπη . υγεία κι ευτυχία!!!

υ.γ οταν κάτι δεν μπορείς να το αποφύγεις, κάτσε και απόλαυσέ το
κι ας γαμιέται το σύμπαν!!!
Χα χα χα φιλιά πολλά

Aunt Donna είπε...

μαρη!
που στον πουτσο εισαι?
Στουπι το γραψες το Ποστ ειμαι σιγουρη!
Και ναι θα εχει και Μεγαλη Παρασκευη.
Και μετα τελος τα μεγάλα.
Να προσεχεις ζαβο!
:-)
Σαγαπω πολυ
Καλος Πασχας!

Λευκή είπε...

Kostasst,
Καλό Πάσχα κι από μένα και χαιρετήματα :P
Βλέπω τα ξέρεις τα "καταγώγια"...;-)


Νάντια,
καλά να περνάς μαρί με τον τσόγλανό σου. Φιλιά πολλά κουκλάρα :)

Συνοδοιπόρε,
σιγά και να μην! Ρε ας φύγω εγώ από δω και μετά...?!?!?! Όσοι έχουν πάει στρατό με νιώθουν μόνο...μετράω!

Νίκο,
δεν γίνεται αλλιώς, μια ζωή στον Βορρά βλέπεις....;-)
Ναι στην τελική, έτσι θα τη δω. Δεν γαμιέται. Απλά μερικές φορές "ξωκείλω".


dreamer,
ναι... ναι.... ναι.... ναιιιιι ναααι....ΝΑΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!
(το απόλαυσα)
χαχαχαχα


Θεία,
στο γαμωνήσι είμαι ρε συ. Μύκονος.
Ε μωρέ πώς κάνεις έτσι....εσύ λίγα έχεις γράψει ντίρλα?
Χαβ φαν
λατρεμένη!