Δευτέρα, 20 Απριλίου 2009

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων


Ναι οκ, όπως θες πάρτο. Δεν έστειλα μηνύματα, δεν απάντησα σε κλήσεις, δεν είχα καμιά επαφη "περιττή". Μίλησα με 3 φίλους (μόνο) και την οικογένειά μου. Ποτέ δεν ήμουν των τυπικών "χρόνια πολλά, όλοι καλά? ε κι εμείς, τρώμε, σκάμε, άντε και του χρόνου". Μια απάντηση σε ένα mail έστειλα. Δεν χρειάζεται παραπάνω... Λίγοι και καλοί μου φτάνουν. Κι αυτοί οι λίγοι, είναι αυτοί που επιμένουν. Γιατί άραγε...κάποιες φορές απορώ.

Anyway, αυτό που ήθελα να πω είναι πως μου τη σπάει αυτή η αίσθηση του "είναι υποχρέωσή μου να περνάω καλά και να το δείχνω". Μια με τα Χριστούγεννα...μια με τον μαλάκα τον Βαλεντίνο και μια με το Πάσχα. Έλεος δλδ. Τα Χριστούγεννα είχαμε βρει κάτι τραγούδια γαμάτα που τα παίζαμε στο ραδιόφωνο. Ο τίτλος του ενός ήταν "Merry fucking Christmas". Χαχα, πολύ το γούσταρα! Για το Πάσχα δεν έχω πετύχει κανένα.

!!!!---ΙΔΕΑ---!!!!"Ζητείται συνθέτης να εμπλουτίσει με μουσική στίχους που θα του δώσω εγώ για ένα τραγούδι με τίτλο "Pasha sucks".

Και μετά θα το παίζουμε στα ραδιόφωνα και θα γίνει επιτυχία και θα ανέβει στην κορυφή των charts και και και... Α! θα βάλω μια ροκού φιλενάδα που έχω να το τραγουδήσει και θα σκίσουμε!!!!

Και κάτι ακόμα που έχω σιχαθεί. Τα παιδάκια!!!!! Όχι τα παϊδάκια. Τα παϊδάκια μ'αρέσουν, αλλά έλεος με τα παιδάκια σας!!!! Μαζεύτε τα επιτέλους. Εντάξει, τα συμπαθώ, συνεννοούμαι απταίστως στη γλώσσα τους, έχω και τον τρόπο μου ως "διδάκτωρ".... Αλλά....

Ok, για να καταλάβεις picture this.

Λευκή, με φουστανάκι ωραιότατο, παπουτσάκι κυριλέ, τσαντούλα Λουί Β. πίνει φραπεδιά στον Άγιο Στέφανο και αγναντεύει τα καράβια και παρακαλάει να βρεθεί τσοοοοουυυπ μες στο καράβι. Πιτσιρίκος ετών 4 περίπου με πλησιάζει. Σκάει χαμόγελο. Ανταποδίδω. Με λέει "είσαι πολύ όμορφη, θα μου δώσεις ένα φιλί?". "Άντε έλα λέω εγώ". Του δίνω ένα φιλί και φεύγει ο μπόμπιρας τρεχάτος για τον πατέρα του. Ο οποίoς ήταν αυτός που τον έστειλε στάνταρ! Κόβω το κεφάλι μου γι'αυτό. Δεν περνάνε 2 λεπτά, τσοοοουυυπ κι άλλος πιτσιρίκος, ο οποίος είδε τον πρώτο και το θεώρησε καλή φάση. 2ο φιλί εγώ. Να μη σας τα πολυλογώ, μοίρασα καμιά 5 φιλιά και μάζεψα 3 τηλέφωνα μπαμπάδων. Και ερωτώ κύριε Πρόεδρε.....αυτές οι μανάδες πού τους αφήνουν να βγαίνουν χωρίς αλυσίδα? Δεν φταίνε μόνο αυτοί, φταίνε κι αυτές. Από την άλλη....ΑΝΤΡΕΣ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ!!!! Το σύνθημα παλιό, αλλά πάντα επίκαιρο!

Φιλιά πολλά ρε, και μην παρεξηγηθείτε ;-)

17 σχόλια:

homemade είπε...

a...φοβερή ιδέα αυτή να ρίξω τον γιο μου πάνω σου για να στην πέσω
σόρρυ κιόλας...αμα είσαι λιγούρι σκέφτεσαι τα πάντα εκτός από πόσο μαλάκας είσαι......
να βάλω τον γιο μου και εγώ..?
δεν γίνεται για δύο λόγους...
1.δεν είμαι λιγούρης και μαλάκας...σόρρυ
2. ο γιος μου είναι 23 χρ...

νάσαι καλα΄πολύ ωραία ...
ερώτηση από τον αγιο στέφανο βλέπεις καράβια ...ποιόν αγιο στέφανο παρακαλώ

Λευκή είπε...

homemade,
καλέ ρίξτον τον 23χρονο!!!!
Μην τον κράτας!!!

Στον Άγιο Στέφανο στη Μύκονο ρε Παναγιώτη, τι χτυπιέμαι τόσο καιρό? Χαμπάρι δεν πήρες? :P

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Μου αρέσει πολύ η τρέλλα που κουβαλάς Λευκή μου!

Μου αρέσει που λες πράγματα με τη ρεαλιστική τους διάσταση και δεν σε νοιάζει…

Αυτή η εικόνα σου είναι όλα τα λεφτά! χαχαχαχαχα «Λευκή, με φουστανάκι ωραιότατο, παπουτσάκι κυριλέ, τσαντούλα Λουί Β. πίνει φραπεδιά στον Άγιο Στέφανο και αγναντεύει τα καράβια…»

Να είσαι πάντα καλά!

Φιλιά!

Λευκή είπε...

Λουλούδι,
Lol!!!
Έτσι αποφάσισα εδώ και καιρό, να γράφω όπως θα μιλούσα με τους φίλους μου. Έτσι ακριβώς θα περιέγραφα την εικόνα αυτή...
Χίλια ευχαριστώ και πολλά φιλιάάάάάά :-)

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Εγώ πάντως Λευκούλαμ θά σού στείλω το μικρό μου το αδελφάκι,νά δεί ότι υπάρχουν κι άλλες όμορφες εκτός από μένα!!
Σέ καταλαβαίνω απόλυτα γι'αυτές τις μέρες.Κάπως έτσι ήμουν κι εγώ πρίν κάμποσο καιρό.
Σόυ ζητώ συγνώμη άν άθελά μου είπα κάτι και σε στεναχώρησα,anyway το δικό μου room υπάρχει,για ότι θές,ρίχτου.
ΥΓ.Το τραγούδι πού λές υπάρχει,τό ψάχνω και στο στέλνω!!

Flonsavardu είπε...

ιιιιιιιιιιιιιιι, σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ. καλά μα τι σου φταίνε τα παιδάκια; οι μπαμπάδες τα φταίνε όλα. εγώ θα πήγαινα στον μπαμπά που έκανε αυτό το αίσχος να στείλει τον γιο του και θα τον ξεφτίλιζα κανονικά. ελπίζω δηλαδή! :)

υ.γ. εννοείται ότι δεν πήρα για χριστός ανέστη και χρόνια πολλά, εκτός από κάποιους που ήθελα να δω τι κάνουν βασικά. δεν πήγα καν στην εκκλησία άλλωστε, δεν πιστεύω στον θεό κ.τ.λ.

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα χα
σε ζηλεύω, εγώ μόνο κάτι παπούδες φίλαγα!!!Χα χα χα

MOLEMOU είπε...

EXOUME NEURAKIA PAPAPAPAPAPAPAPA 8A TO PO STON MPAMPA.KALHMERA KOURITSIM POS TA PERASES-

Raven είπε...

Καλημέρα καλό μου και χρόνια πολλά!

Καταρχήν θα σου πω ότι σε νιώθω 100%.. Και εγώ όταν είμαι στις κλειστές μου, γίνομαι ολίγον τι γαϊδούρα :)

Κατά δεύτερον, οι μπαμπάδες αυτοί είναι παντελώς... καμμένοι να τους πω; Είναι δυνατόν να περιμένουν ότι με το παιδί τους θα ρίξουν την γκόμενα;

"Εμ είμαι παντρεμένος, έχω και παιδί, αλλά please μπορείς να μου κάτσεις;"

Χαχαχαχαχαχαχαχααχαχχα! Είναι και άγιες μέρες, μην αρχίσω και με μαζεύετε...

Φιλιά πολλά!

Polykarpos είπε...

Μα τι πράγματα είναι αυτά; Δεν ντρέπονται να στέλνουν τα παιδιά τους;
Οι ίδιοι έπρεπε να έρθουν :P

Λευκή είπε...

Νάντια,
το room είναι σπαστικό τελικά και αργεί να μου φορτώσει τη σελίδα. Γι' αυτό το έβγαλα. Σε έψαχνα χθες αλλά εσύ πέρα βρέχει. Πού γύρναγες μαρί?????
Και κόψε τα πολλά πολλά χαλούμια!!!!
Σε χαλάνε!.
Φιλιά :-)

Λευκή είπε...

Flonsavardu,
μαρί τι ψευδώνυμο είναι αυτό που έχεις? Τι θα πει? Γλωσσοδέτης...Κάθε φορά κάνω 3 απόπειρες μέχρι να το γράψω σωστά.

Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!
Τα παιδάκια φταίνε γιατί είναι γλυκούτσικα και δεν μπορώ να τους αντισταθώ. Σε αντίθεση με τους μπαμπάδες που είναι μαλάκες και μόλις βλέπουν πως χαμογελάω στα παιδάκια αυτοί παίρνουν αέρα.
Ρε σε λέω αλυσίδα από το πόδι χρειάζονται!!!
:P

Λευκή είπε...

dreamer,
χαχαχα ρε εμένα δεν με έχουν στείλει κανέναν παππού ως τώρα....
Βέβαια, ποτέ δεν είναι αργά, αυτοί οι τύποι είναι πολύ ευρηματικοί!!!
:P

Λευκή είπε...

Molemou,
καλημέρα αγόρι μ!
Καλά ήτανε μωρέ..... Άντε τώρα πίσω στα κανονικά μας...

Λευκή είπε...

Raven,
αχ κοπέλα μου δεν είμαστε γαϊδάρες. Γαϊδάρες θα ήμασταν αν εκαθόμασταν!

Λευκή είπε...

Πολύκαρπε,

άσε!!!! Γι'αυτό το θέμα θα τα πούμε άλλη φορά!!!!
;-)

Πέτσες © είπε...

ΆΙντεΣ μπήκες δυνατά βλέπω...
Κράξε ρεεεεεεεεεε ............
Ποτέ δε καταλάβα όμως γιατι τα γουρούνια είναι άσχημα ....!!!
Έχεις μια εξήγηση γι αυτα τα χαριτωμένα ρώζ, βρομιάρικα αλλά και τόσο καθαρά ζωάκια....


ΦΙΛΟΥΡΕΣ~!!!