Σάββατο, 30 Μαΐου 2009

Agressive or progressive?


Το ότι έχω κολλήματα είναι παγκοσμίως γνωστό. Το τελευταίο μου κόλλημα είναι ένας χαρακτηρισμός που μου αποδώθηκε πρόσφατα.
Έδωσα σε έναν φίλο και "συνάδελφο" κατά μία έννοια, το link για το blog μου. Καλέ ναι, αυτό που διαβάζεις τώρα με τα όμορφά σου μάτια.
Διάβασε ο τύπος κάποιες αναρτήσεις, κι εγώ μετά ρώτησα φυσικά φυσικότατα "πώς σου φάνηκε?". Κι ενώ εγώ περίμενα να ακούσω "είσαι και πρώτη, η καλυτερότερη όλων, τα πάντα όλα των bloggers" ο τύπος με άφησε παγωτό.
"επιθετικότητα...έτσι έχω καταλάβει.Κατά ένα ποσοστό που ξεχωρίζει λίγο".
Κάγκελο η δικιά σου...
Και από εκείνη τη μέρα τον έχω σκάσει τον άνθρωπο να προσπαθώ να του αποδείξω πως δεν είμαι επιθετική.
Να με πει κανείς "γκρινιάρα" να το καταλάβω. Το κάνω ασύστολα. Όλη την ώρα και για ο,τιδήποτε με ενοχλεί.
Να με πει κανείς "αυστηρή" να το καταλάβω. Είμαι, το δέχομαι. Αλλά αυτό αντισταθμίζεται από το γεγονός πως είμαι ακριβοδίκαιη, άρα αυστηρή πρώτα από όλους με τον εαυτό μου.
Να με πει κανείς "φευγάτη" να το καταλάβω. Είναι ώρες ώρες που ονειρεύομαι με ανοιχτά τα μάτια. Μπορεί και σώματι να είμαι κάπου αλλά ψυχή τε είμαι κάπου αλλού φαν παρκ.
Να με πει κανείς "σπάταλη" να το καταλάβω. Πάω και ρημάζω τα Hondos 2 φορές το μήνα και ενδιαμέσως όλο και κάποιο κραγιονάκι θα πάρω, έτσι να μην ξεχνιόμαστε.
Να με πει κανείς "τεμπέλα" να το καταλάβω. Βαριέμαι απίστευτα τα πάντα. Εκτός από κάποιες μεγάλες αγάπες που έχω, όλα τα υπόλοιπα τα σκυλοβαριέμαι.
Μα να με πούνε επιθετική? Πού πα ρε φίλε? Εγώ? Ζαμέ των ζαμών. Μέχρι και στο σχολείο όταν έπαιζα μπάλα, τερματοφύλακας έμπαινα. Αλήθεια. (καλά σε μιλάω είχα τέτοιο σουτ που έβαζα γκολ στο άλλο τέρμα :P)
Έχω να δηλώσω λοιπόν πως είμαι καλό παιδί, δεν είμαι επιθετική (εκτός κι αν με πειράξουν), δεν έχω βαρέσει κανέναν (δεν υπάρχουν πουθενά αποδείξεις) και επίσης είμαι φίλαθλος (όχι οπαδός) της Μπαρτσελόνα.
:))


19 σχόλια:

agit8d είπε...

Now now, you're just being defensive... ;)

Θανασης είπε...

καλημέρα λευκή. Το να λές τα πράγματα με το όνομά τους είναι επιθετικότητα;οχι είναι ειλικρίνεια
είναι ευθύς χαρακτήρας και όχι λαμόγιο.μην πτοήσε απο κακόβουλα σχόλια.γραπτά η προφορικά.

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Υποτίθεται πως γράφεις ανώνυμα. Δεν περίμενα να διαδιδεις το μπλογκ σου. Κατι μου λέει πως ειναι.. ..παίδαρος ο συνάδερφος. lol

Ευρύνοος είπε...

"Μέχρι και στο σχολείο όταν έπαιζα μπάλα, τερματοφύλακας έμπαινα. Αλήθεια. (καλά σε μιλάω είχα τέτοιο σουτ που έβαζα γκολ στο άλλο τέρμα :P)"

εμ, ύστερα λές δεν είσαι επιθετική..
μετά απο τέτοια δήλωση άντε να μας αλλάξεις γνώμες :P

Flonsavardu είπε...

χαχαχαχα. δεν ξέρω αν είσαι επιθετική, αλλά σίγουρα εκτιμάς τη γνώμη αυτού του τύπου! αλλά εντάξει και εγώ το παθαίνω καμιά φορά... μου λέει κάτι, ακόμα και ο πιο άσχετος, ακόμα και άτομα που αντιπαθώ και κολλάω και λέω όχι, δεν είναι έτσι ή "είναι έτσι ρε παιδιά; πείτε πείτε". εδώ δύο τινά συμβαίνουν. ή κατά βάθος πιστεύεις και εσύ ότι είσαι επιθετική και κάνεις σαν παιδάκι που το μάλωσαν- εγώ είμαι αυτή, όταν μου λένε κάτι που δεν μου αρέσει και το ξέρω όμως ότι ισχύει κάνω ακριβώς τα πάντα για να αποδείξω το αντίθετο- ή εκτιμάς πολύ αυτόν τον συνάδελφο. σε τρίτο πόρισμα δεν έχω καταλήξει...

και επειδή δεν ζήτησες ψυχολογική ανάλυση πρωινιάτικα από μια άσχετη που δεν έχει πάρει ούτε το πτυχίο της... όχι δεν είσαι επιθετική! λίγο γκρινιάρα μπορεί! αλλά ποιος δεν είναι;

aKanonisti είπε...

Ε και???
Καλύτερα θα ήταν να σου έλεγε πως είσαι γλυκανάλατη???

Γεράαααα με τσαμπουκά...λέμε....

:-)

Aunt Donna είπε...

πες του:
"Ειπε η θεια μου η Ντοννα να πας να γαμηθεις."

dreamer-angel είπε...

Εγώ σε πιστεύω πάντως!!!Χα χα χα
Εισαι ο πιο ήσυχος άνθρωπος
ιδιαίτερα όταν κοιμάσαι!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Λευκή είπε...

agit8d,

hell yeah!

Λευκή είπε...

Θανάση,

λέω τα πράγματα πολλές φορές με το πιο άσχημο όνομά τους. Αυτό ίσως εκλαμβάνεται ως επιθετικότητα.
Αλλά πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάτι:μια γνώμη για το άτομό σου που σου τη λέει ο άλλος καθαρά και ξάστερα μπροστά σου σε καμία περίπτωση δεν είναι κακόβουλη. Μπορεί να μη μου άρεσε, αλλά δεν παρεξήγήθηκα, εννοείται!

Λευκή είπε...

Nikos.Lioliopoulos,

α εδώ θα τα χαλάσουμε φίλε μου! Όπως κι εσύ γράφω με το πραγματικό μου όνομα και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως όλοι οι φίλοι μου το ξέρουν το μπλογκάκι!
Α και για την ιστορία, καλός είναι μωρέ...βλέπεται!

Λευκή είπε...

Ευρύνοε,

ρε εγώ επιθετική??????
Ρε πάτε καλά?
Ε????????????
Ίσα ίσα που είμαι ήσυχη ησυχότατη!

Εσένα σε βάρεσα καμιά φορά? Ε? Δεν σε βάρεσα! χαχαχα
φιλιά, καλό απόγευμα :))

Λευκή είπε...

Flon,

ουφφφ!!!!
Κοίτα, ναι εκτιμώ την γνώμη αυτού του τύπου, αλλιώς δεν θα τον έφερνα εδώ. Από την άλλη, με νοιάζει τι λένε οι άλλοι για'μένα. Και φυσικά όπως λες, λόγω του ότι είμαι πολύ ήπια στην ζωή μου (δλδ δεν φωνάζω, δεν τσακώνομαι, δεν μαλλιοτραβιέμαι) μπορεί εδώ να τα τραβάω λίγο από τα μαλλιά ως προς τον τρόπο γραφής μου. Υποβόσκουσα μαγκιά πες το αν θες.

Αχ τι καλά, δεν με βρίσκεις επιθετική!!!!!! Χαίρομαι (πέρνα τώρα από το ταμείο ;-)

Φιλιά καλό απόγευμα :))

Λευκή είπε...

aKanonisti,

χαχαχαχ ναι ναι!!!! αυτό δεν θα το άντεχα! Άκου γλυκανάλατη!
Η απάντησή μου θα ήταν "καλά ρε, σε έβρισα εγώ? Εσύ γιατί με βρίζεις?"

:P

Ολέ ολέ Μπαρτσα ολέ αμπαλαέ

Λευκή είπε...

Θεία,

αμέ ευχαρίστως. Αλλά μήπως το παρεξηγήσει και το περάσει πως για κάποιο λόγο του επιτίθεμαι?

lol

Λευκή είπε...

dreamer μου,


χαχαχχααχα ναι όταν κοιμάμαι κανένας δεν έχει διαμαρτυρηθεί! Ως τώρα δλδ. Τπτ δεν ακούγεται!
:))

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν, για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

"επιθετικότητα...έτσι έχω καταλάβει.Κατά ένα ποσοστό που ξεχωρίζει λίγο".Πριν την λέξη επιθετικότητα πρόσθεσε πολλές ...........τελίτσες.
Και ναι ,μέσα σε όλα τα άλλα, στο τέλος αναφέρω και τη λέξη επιθετικότητα αλλά εσύ κόλλησες μόνο με αυτό.

Και τι είπες? Δεν έχεις βαρέσει κανέναν?
Έστω και εικονικά ,το έχεις κάνει πολλές φορές. Ξέρεις εσύ.:P
Μόλις άκουσες την λέξη επιθετικότητα το έκοψες.

Τερματοφύλακας που βάζει γκολ στην άλλη ομάδα? Αυτό τι είναι? Άμυνα?

Και στην τελική τι έγινε? Τη γνώμη μου ζήτησες.Ποιό θα ήταν το νόημα να αρχίσω μόνο τα ωραία λόγια.

Γκρινιάρα ναι είσαι. Το κατάλαβα μετά αυτό. Αν το ήξερα πιο πριν.....
Αυστηρή , ναι σίγουρα και έτσι πρέπει.
Φευγάτη, αυτό ήταν το πρώτο που σου είπα αν θυμάσαι καλά.
Σπάταλη, δεν ξέρω, δεν μπορώ να πω.
Τεμπέλα, δεν μου έχεις δείξει κάτι τέτοιο.


Μην κολλάς με αυτά που λένε οι άλλοι. Έχεις το μυαλό και την κρίση και ξέρεις τον ευατό σου καλύτερα από όλους. Και αυτά που είπα, είναι απλά άλλη μια γνώμη μέσα σε όλες τις άλλες.
Μ’αρέσεις όμως γιατί κατά βάθος είσαι “progressive”, άσχετα αν δεν το έχεις καταλάβει. :P

Με πολλή αγάπη :)
Τάσος

Λευκή είπε...

Ανώνυμε Τάσε,

Η Θεία μου η Ντόννα με είπε να σε πω κάτι κακιές κουβέντες.
:P

zekia είπε...

αν δεν γίνεις επιθετική στη σκέψη σου που να γίνεις? να σπας αυτοκίνητα είναι καλύτερα; έτσι να του πεις