Παρασκευή, 1 Μαΐου 2009

Πώς να το θέσω ευγενικά?



Για να δούμε πώς θα το θέσω ευγενικά. Βασικά θα δοκιμάσω τα όρια της ευγένειάς μου. Και ή που θα φανώ μια κυρία ή που θα χεστούμε εδώ πέρα μέσα. Μη κάνει και με βγει το Σαλονικιώτικο τη γάμησες μεγάλε. Που δεν είσαι μεγάλος. Είσαι μικρός που το παίζεις μικρή. Και μάλιστα μπεμπέκα, ροδομάγουλη.
Ας τα πάρω από την αρχή γιατί σαν να ίδρωσαν κάποια αυτάκια και δεν γουστάρω να σας τρομάζω. Θα έρθει κι εσάς η σειρά σας, μη μου σκιάζεστε. Αλλά ένας ένας!
Το λοιπόν.
Έχω πάρει πρέφα εδώ και κάμποσο καιρό πως κάποια που μου το παίζει κολλητή στο ίντερνετ, στην ζωή έχει αρχίδια. Και δεν εννοώ πως είναι μαγκιόρα ή γκόμενα μ'αρχίδια. Εννοώ πως έχει κανονικά αρχίδια. Εκείνα τα κρεμαστά μπαλάκια που θα δείτε σε όλα τα αρσενικά ζώα. Πώς την είδε και το παίζει έτσι δεν έχω καταλάβει. Ίσως νομίζει πως θα κερδίσει κάτι.
Τεσπα όμως.
Η ανωνυμία εδω μέσα είναι πανεύκολο πράγμα. Αλλά αν τα αρχίδια σου δεν τα έχεις απλά να κρέμονται σαν μπαλίτσες σε δέντρα στις γιορτές, έλα πε μου ποιος είσαι και τι στον πούτσο θες.
Νταξ?
Αι τώρα μην τα πάρω και σε πω κανα γαλλικό και δεν ξες από που να φύγεις.
Ουστ.

ΥΓ. Τελικά ήμουν πολύ πιο ευγενική από ό,τι περίμενα αρχικά.

26 σχόλια:

Πέτσες © είπε...

Είσαι σίγουρη ρε /?????
Βγάλτα όλα στη φόρα...Ο λαός απαιτεί...
Άντε και βαριέμαι!!!
Έχω κρασάκι και περιμένω...
Πάντως αν είναι σίγουρο, τοτε είναι σοβαρό το θέμα!!!

Λευκή είπε...

Πέτσα,
είμαι σίγουρη. Καρατσεκαρισμένο σε λέω.
Ξέρεις πως μ'αρέσει η πλάκα, αλλά όχι οι παπαριές. Γι'αυτό τα 'χω πάρει έτσι.

homemade είπε...

μήπως είναι κάνα τραβεστί.....χαχα
αντε λευκή να δω ποιά είναι.....

πω να μην τα πάρεις είναι αμάν...
νάσαι καλά ....

Λευκή είπε...

Παναγιώτη,
μη γελάς ρε θα με πάρουν κι εμένα τα γέλια...
χαχαχα

Πέτσες © είπε...

εγω παρακολουθώ και περιμένω αποκαλύψεις ...
Άντε κουράστηκα να πατάω το refresh!!!

Λευκή είπε...

Πέτσα,
μην πατάς θα σε πονέσει το δάχτυλο!
Δεν λέω όνομα. Κι εγώ περιμένω να δω άμα τελικά έχει ΑΡΧΙΔΙΑ και δεν είναι απλά άλλο ένα αρχιδάκι..
;-)

Πέτσες © είπε...

Έχεις και πολλούς φίλους ρε γαμώτο...!!!
Βάλε δημοσκόπηση???
Ερώτημα ???Ποιο είναι το αρχιδάκι...!!!!χαμός θα γίνει!!!
Σιγα να μην έχει παπάρια!!!
ΦΟΛΑ ΛΕΥΚΗ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!

Α!και κανόνισε μη εισαι τελικά εσύ ο Λευκός αντι για τη Λευκή!!!

Λευκή είπε...

Πέτσες...
για στείλε στο mail κάτι. Ο,τιδήποτε.

Πέτσες © είπε...

e?

Λευκή είπε...

Πέτσα είσαι Πόντιος. Στάνταρ.
leyki.k@gmail.com.
Στειλε κάτι.
Ένα γράμμα, μια συλλαβή.

Πέτσες © είπε...

to katalava prin mou to peis ....se esteila....

Πέτσες © είπε...

vgalame kana xairi..???

Λευκή είπε...

xaxaxa
είσαι εντελώς Πόντιος. Μέχρι την Πέτσα δλδ.
Καλέ σ'απάντησα, πάνε να δεις.
Έλεος.

Συνοδοιπορος είπε...

Τι νόημα έχει κάτι τέτοιο Λευκή; Εννοώ, γιατί να το κάνει, τι έχει να κερδίσει; Αφού η ανωνυμία (και η πλαστοπροσωπία στην προκειμένη περίπτωση) εμποδίζει την αποκάλυψή του, ακόμα κι αν ήθελε να προχωρήσει σε οτιδήποτε άλλο, ό,τι κι αν είναι αυτό.

Λευκή είπε...

Γι'αυτό λέω πως δεν έχω καταλάβει. Κι όμως....έτσι είναι.

Ευρύνοος είπε...

Καλό μήνα..
αν και δεν το βλέπω..

έτσι που άρχισε..

χαίρε..

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλημέρα Λευκούλαμ και καλό μήνα.
What the fuckin'going on?
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
Συγνώμη πού γελάω αλλά άν όντως είναι έτσι όπως τα λές είναι πράγματι γιά γέλια!
Έχουμε ξεφύγει τελείως δλδ εδώ μέσα!
Μή σκάς όμως,τί μπορεί νά κερδίσει έτσι;Ίσως είναι το αποθημένο του!!
Πολλά φιλάκια και νάσαι καλά.

Θανασης είπε...

Λευκη καλημερα καλο μηνα.Μου εφτιαξες την μερα πρωι πρωι νασε καλα αχαχαχα ακομα γελαω και λεω. Μπας και ειναι ερωτευμενος μαζι σου χιχιχι για σκεψου.

dreamer-angel είπε...

Τι να σου πω τώρα κι εγώ;Μου χει τύχει κι εμένα αλλά εκοψα χωρίς να το ψάξω!Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!!!Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

Raven είπε...

Με ανακάλυψες επιτέλους... Εγώ είμαι αυτή-ος. Και δεν σου το έλεγα τόσο καιρό, επειδή ήθελα να σε προσεγγίσω! Μ'αρέσεις και το έχεις καταλάβει... :ΡΡΡ

Οκ κόβω την πλάκα, μην σε πιάσει το Σαλονικιώτικο και κατέβεις Αθήνα και μου αλλάξεις τα φώτα! :)

Ρε παιδί μου, μήπως θέλει κατά βάθος ο άνθρωπος να είναι/γίνει γυναίκα και το κάνει πρόβες; :Ρ

Καλά ντε, μην βαράς! Ξεκουμπίζομαι!

Φιλιά και καλό μήνα!!!

aKanonisti είπε...

Μας λείπουν οι λεπτομέρεις... γα να βρούμε τη λυση....
Πχ... τι συζητήσεις σου κάνει??
Πως κατάλαβες ότι είναι αΝδρας.......
κτλ.....

Λευκή είπε...

Ευρύνοε,

καλό μήνα ρε.


Νάντια, επίσης καλό μήνα. Δεν ξέρω αν είναι για γέλια η φάση...εγώ δεν γελάω πάντως. Ξέρεις πως γουστάρω τις πλάκες και έχω χιούμορ, αλλά αυτό απέχει πολύ από αστείο. Κι αν είναι αστείο, εγώ δεν έχω καταλάβει το λόγο.
Τεσπα.


Ρε Θανάσης?
με τον πόνο μου γελάτε ρε? χαχαχα τα φιλιά μου στη γυναικούλα σου :))

Raven,
εσύ είσαι μαρί και σε έψαχνα τόσο καιρό? Έλα ν'αγαπηθούμε ντάρλινγκ!
Και έχω να σου εξομολογηθώ κάτι...έτσι μεταξύ μας. Με λένε Μήτσο, είμαι ένα ψηλό μελαμψό αγόρι με πράσινα μάτια και στομάχι φέτες. Θες να τα φτιάξουμε?
:PPP

aKanonisti,
τον κοίταξα από κάτω.
χαχαχαχα

pandora είπε...

Θα μου πέσει η υπόληψη αν ομολογήσω πως λατρεύω τα "Γαλλικά" σας madame;
Αφήστε δε που με τόση αρρενωπότητα που επιδείξατε το εν λόγω εξάρτημα θα έχει συρρικνωθεί από τον φόβο του.

Καλημέρα Λευκούλα!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλημέρα Λευκούλαμ.
Έχω νά σου προτείνω τί θά έκανα εγώ
άν ήμουνα στη θέση σου και είχα εναλλακτικές ςπιλογές επικοινωνίας μέ το άτομο πρίν από την ανάρτηση,θά του έλεγα ορθά κοφτά,σέ πήραμε χαμπάρι πές μας τώρα ποιός είσαι και τί σκοπό έχεις,διαφορετικά θά σέ αναρτήσω σέ ολη τη μπλογκόσφαιρα μέ αναδημοσιεύσεις μέσω φίλων και γνωστών και μετά΄άντε ψάξου,πού λέει και ο Πέτσας!!
Θά του έδινα διορία μια,δύο άντε και τρείς μέρες νά μού απαντήσει και μετά το κρίμα στο λαιμό του!!
Έτσι τουλάχιστον ηρέμησα κι εγώ μ'ένα επίδοξο καμάκι πρίν καιρό.
Βέβαια δέν αποκλείεται νά είναι και κάποιος γνωστός σου νά σού κάνει πλάκα ή κάποιος από τους τόσους τρελούς πού μαζεύει το ίντερνετ.
Καλά νά είσαι και πολλά φιλιά.

Λευκή είπε...

pandora,

ναι εδώ πρέπει να συμφωνήσω. Στο πιάνο μπορεί να μην πρόκοψα, αλλά τα "Γαλλικά" μου, είναι πολύ προχωρημένα.
Τόσο δε, που μπορώ άνετα να παραδώσω ιδιαίτερα μαθήματα αφιλοκερδώς, σε φίλους με ανάγκη "γαλλικής" έκφρασης.
lol
ρε λες να του'πεσε?
χαχαχαχα
Πολλά φιλιά pandora μου :))

Λευκή είπε...

Νάντια,

όπως σου έχω πει και στο παρελθόν, ποτέ δεν θα "έδινα" στεγνά κάποιον, ό,τι κι αν έχει κάνει. Άλλο να περιγράφεις μια πράξη ή κατάσταση, και άλλο να δημοσιεύεις ονόματα. Το ίντερνετ είναι κόσμος. Και ο κόσμος είναι μικρός. Και μάλιστα σ'αυτόν τον κόσμο έχει πρόσβαση ο καθείς.
Για να σου απαντήσω λοιπόν, όχι, δεν έχω κανένα σκοπό να τον κάνω ρόμπα. Απλά θα ήθελα να μάθω ποιος πραγματικά είναι και γιατί με δούλεψε τόσο πολύ και μάλιστα μ'αυτό τον άνανδρο τρόπο.
Φαντάζομαι διαβάζει αυτά που λέμε τώρα, οπότε να καλέσω κι εγώ με τη σειρά μου αν έχει ο,τιδήποτε να μου πει, να το κάνει ελεύθερα. Χωρίς απειλές. Με μια μεγάλη απορία μόνο.
:)