Παρασκευή, 8 Μαΐου 2009

Πήγαινε-έλα

Κόσμος πάει κι έρχεται στην μπλογκογειτονιά. Την αρχή έκανε ο Μεταλλαγμένος, χάθηκε και τσουπ τώρα ξαναφάνηκε. Μετά ο Τρελός έκανε κι αυτός μια παύση. Μετά μου τη βάρεσε εμένα. Μετά ήρθε η σειρά της Νάντιας. Μέχρι και η Θειά μου η Ντόνα το σκέφτηκε προς στιγμήν. Ο Πισωγλέντης έκανε ένα ταξιδάκι και ξαναγύρισε. Η Πανδώρα τα ίδια. Η Κωλόγρια είναι άλλο ανέκδοτο, αυτηνής της έχουν βάλει λογοκρισία. Ο Ταντογκουάντο μια από τα ίδια, διακοπές και μετά πίσω. Ο Μπλακ όποτε θυμάται χαίρεται. Φύγαμε, ξανάρθαμε, κάποιοι το'κοψαν εντελώς, κάποιοι λιγοψύχησαν. Μέσα σ'αυτούς κι εγώ. Δηλώσεις, φανφάρες, αποφάσεις, πισωγυρίσματα και πισωκολλητά.
Ρε δε γαμιώμαστε λέω εγω?!!??!!??!
Αφού το γουστάρουμε το άθλημα.
Ο καθένας με τον τρόπο του, αλλά το αγαπάμε.
Γι'αυτό καθίστε καλά.
Dreamer μου, κανείς δεν πάει πουθενά. Σου'κανε ο Τρελός μια αφιέρωση σήμερα. Κι εγώ θέλω να κάνω το ίδιο. Να σου αφιερώσω μια αγκαλιά και ένα μπράβο που είσαι η πιο σταθερή απ'όλους μας.
Να χαιρετήσω κι αυτούς που "φεύγουν" και επίσης να δώσω ένα συνομωτικό χαμόγελο σ'αυτούς που "μένουν".
Εγώ ξέρω πάντως πως έχω παρέα καλά παιδιά, όσο κι αν κάποιες φορές χάνουν (σ)τη μπάλα.
ΠΑΟΚ ολε. (ποτέ δεν είναι άσχετο).

Dreamer-angel, σου αφιερώνω το επόμενο τραγούδι. :))



Και στους υπόλοιπους, αφιερώνω (μαζί με ένα χαμόγελο) το παρακάτω :

17 σχόλια:

So far away ..... είπε...

Ρε μαγκάκο , έχεις δίκιο σε όλα αυτα που λές . . .

Είναι κόλημα το άθλημα !

Μπαίνουμε , διαβάζουμε , δεν απαντάμε στα σχόλια φίλων , κάπου το "καιμε" το κεφάλι . Γενικά δε γουστάρουμε ρε !

Έρχεται όμως η στιγμή , που θα σου λείψει η επαφή σου με άτομα που ποτέ δεν έχεις δει αλλά κατα κάποιο τρόπο νιώθεις σαν να τους ξέρεις χρόνια . . . . .

Το γουστάρω το Blog μου , νιώθω πως είναι ενα κομμάτι μου και δε πιστεύω πως έχει καμιά σχέση με τη μαλακία που λέγεται facebook !

Αυτά !

Σε ζάλισα ρε λευκή !

Καλό ξημέρωμα !

Λευκή είπε...

So far away,

Κι εγώ έτσι κάνω! Όποτε θυμάμαι απαντάω σε σχόλια, και κάποιους τους πηδάω! Όχι επίτηδες, αλλά να...τι να πεις ώρες ώρες...

Κι έρχονται οι στιγμές που μου λείπει αυτή η επαφή, αν μπορεί κανείς να το πει επαφή. Αυτό τέλος πάντων.

Κι εγώ το γουστάρω το blog μου... Άλλη φάση εντελως. Στο facebook έχω γνωστούς μου ανθρώπους. Δεν είναι μαλακία, άλλο πράγμα είναι, άλλη λογική έχει.

So far away... ωραίο nick...στο'χω ξαναπεί νομίζω. :)
Αυτά!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Είναι κάτι σαν το θεϊκό τραγούδι του Daughtry που λέει σε 2 στίχους
"I never felt like this before
just when I leave, I'm back for more"

Έτσι κάνουμε κι εμείς!! Κι εγώ που το είχα κλειδώσει δεν άντεξα! Μόνο που πήγα να το ανοίξω σε άλλη σελίδα με εισαγωγή-εξαγωγή και τα έκανα λίγο μαντάρα :-Ρ
Όμως αγαπώ μπλογκς και μπλόγκερς και δεν πάω πουθενά, πουθενά, πουθενά!!!

Θανασης είπε...

καλημερααααααααααααα ετσι λεω και γω δεν παω πουθενα πουθεναααααααα εδωωω θα μεινωωωωωωωωωωωωω

Raven είπε...

Καλημέρα! Και έτσι πρέπει!!! :)

Είναι αγάπη, και οι αγάπες δεν ξεχνιούνται εύκολα...

Φιλάκια και καλό σουκου

Πέτσες © είπε...

Θα ξεράσω....'

Ειδικά στο τέλος της ανάρτησης, ήσουν απλά αιμετική!!!


Εγω φεύγω απο τα blog .....ΟΥΣΤ ΜΟΥ!!!

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Jeezus Christ …

Δεν ξέρω αν επιστρέφω για να γράψω… δεν μου βγαίνει εύκολο αυτό ακόμα. Επιστρέφω για να βρω τα φιλαράκια …. Τα πιστά σαν την Angel που όπως λες είναι πάντα εδώ … Να πω 5 καλημέρες σε ανθρώπους που έδειξαν ότι νοιάζονται όταν εγώ ήμουν μίλια μακριά …. Τελικά αυτό μετράει εδώ. Όχι τόσο πολύ οι γραφές .. αλλά οι φιλίες που προκύπτουν μέσα από αυτές. Καλό μεσημέρι φίλη μου …

dreamer-angel είπε...

Να μαι κι εγώωωωωω
Δεν ξέρω τι παίρνετε όλοι σας αυτές τις μέρες αλλά θέλω κι εγώ!!!Χα χα χα
Το κακό τρόπος του λέγειν ξεκίνησε με την matriga και τα βραβεία της, συνεχίστηκε με την αφιέρωση του lonely skipper...
Mετά να σου και ο Καλός μου φίλος Ευρύννοος!Να και η Λευκή...
Να και ο Θανάσης!!!!Κάτι μου έχει τάξει και ο osiris και μ έχει σε αγωνία!!!Χε χε χε
Λοιπόν παιδιά, δεν ξέρω τι να πω με σας που χω μπλέξει!!!
Είσαστε ξεχωριστοί και σας έχω ευχαριστήσει άπειρες φορές που με αντέχετε -ανέχεστε!!!
θυμάμαι όταν ξεκίνησα το blog μου έγραφα και διάβαζαν εγώ και ο εαυτός μου αλλά ακόμα κι έτσι μ άρεσε!!!Αυτο το blog ήταν το παρεάκι μου!!!Ισως αυτός να ήταν ο λόγος που δεν "πηγαινοερχόμουν"!!!
Οταν κάτι γίνεται συνειδητά δεν επιτρέπει πισωγυρίσματα!!!
Τώρα πια έχω άλλον έναν λόγο να παραμένω σταθερή αξία στη blogογειτονιά και δεν το λέω με έπαρση το σταθερή αξία...
Αυτός ο λόγος είναι η αληθινή και ντόμπρα φιλία σας!!!Λευκή μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Να σαι καλά και να χαμογελάς πάντα!!!Θανάση και εσένα σ ευχαριστώ για το σχόλιο σου!!!
Είσαστε μοναδικοί και συνάμα ξεχωριστοί!Δεν ξέρω τι άλλο να σας πω, ειλικρινά αισθάνομαι περήφανη που έχω φίλους σαν κι εσάς!!!

Με πολύ αγάπη και εκτίμηση
Αγγελική
...

Λευκή είπε...

Γυάλινο δάκρυ,

μια ποντιακή ρίζα την έχεις, πάω στοίχημα!!!
Πολύ γέλασα χτες όταν μπήκα να δω τι κάνεις!
χαχαχα
Φιλιά

Λευκή είπε...

Θανάσης,

Το ξέρω! Εσύ είσαι κλασικός νταλίκερμαν, βάζεις μπρος και δεν σταματάς!
Πολλά φιλιά και σ'εσένα :)

Λευκή είπε...

Raven,

οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο?
ΜΜμμμμμμμ! Σιγά!
Μέσα μας είναι!

Καλό σουκου (φαντάζομαι εννοείς το Σαββατοκύριακο, και όχι τις μπρίζες...)

Λευκή είπε...

Πέτσα,

Εσύ φαντάζομαι με βρήκες εμετική λόγω....ΠΑΟΚΑΡΑΣ!!!!!
Ουστ σκώληξ!

Θα σε γράφω!

Χαχαχα

Φιλιά ρε.

Λευκή είπε...

Μεταλλαγμένε,

τζίζους λέμε!!!

Γράφε μωρέ...αφού το'χεις! Ειδικά με κάτι μπινελίκια που έριχνες θυμάμαι. Μέχρι κι εγώ είχα ντραπεί, που δεν είμαι και η πιο καθώς πρέπει...
Α! Κι όποτε μπορείς, θέλω ιδιαίτερα. Μαθήματα. Μπινελικίων. Θα τα χρειαστώ.

Λευκή είπε...

Dreamer...

"Μείνε όπως είσαι,
μην αλλάξεις τίποτα".

:))

dreamer-angel είπε...

Αααα μην ξεχάσω!!!Εβαλα και τη δική σου αφιέρωση στο ραφάκι κάτω δεξιά!!!Σ ευχαριστώ πολύ και πάλι!
Φιλιά

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Είπα να περάσω στο τέλος Λευκούλαμ,αλλά μια ψυχή πούναι να βγεί...
Ξερω πως δεν θα γλυτωσω τα μπινελικια σου,ειδικα τωρα που θα σου κανει ιδιαίτερα ο μεταλλαγμενος \
,την έβαψα!!
Χαιρετώ σε αν και ξέρεις οτι η φίλη σου δεν πρόκειται να σε εγκαταλήψει,οποτε σφυρίξεις ήρθε!!
Νασαι καλα Λευκούλαμ σου εύχομαι ότι καλυτερο να περνας όμαρφα και πούσαι:Χαμογέλα,κανει τους άλλους να ανησυχούν!
Κeep bloging!!
ΥΓ.Ταδε έφη το μικρό,χαζό,ξανθό πλασματάκι!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

έτσι όπως τα λες είναι Λευκή μου… ένα εθισμό τον έχω κι εγώ…

Υπάρχουν φορές όμως που λίγο η πολύ δουλειά, λίγο οι αυξημένες κοινωνικές υποχρεώσεις δεν μου αφήνουν χρόνο να επισκεφτώ και να αφήσω σχόλια σε ιστολόγια που γουστάρω να διαβάζω…

Τα κλιπάκια σου είναι όλα τα λεφτά!

Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ!

Πολλά φιλιά!