Τρίτη, 12 Μαΐου 2009

Μασατσούσετς


Τρελό γέλιο!

Ήρθε το παιδί να δουλέψει εδώ πέρα και'γω η άτιμη τον δουλέυω.

Ναι είναι αμερικανάκι. Ελληνο-αμερικανάκι μάλιστα.

Σε λεώ τρελό γέλιο.

Τον βάζω να λέει "Μασατσούσετς" και "Ρεντνεκς" και άλλα τέτοια και πέφτω κάτω από τα γέλια.

Άντε τώρα να του μάθεις αυτουνού πως αυτά που έχει στο χέρι δεν είναι "τέντωνες" αλλά "τένοντες".

Χαχαχα ακόμα γελάω, το ξέρω είμαι άθλια!


Χτες βάλθηκε να με μάθει να χορεύω κάντρι. Δυο μπρος ένα πίσω. Μου'βγαινε κάτι από καλαματιανό εως τσάμικο. Άντε, για να μην είμαι και αυστηρή με τον εαυτό μου, πήγαινε ολίγον προς τανγκό. Τη φιγούρα όμως την καταφέραμε!


Συμφωνήσαμε, μέχρι το τέλος του καλοκαιριού εγώ θα χορεύω κάντρι σαν να με γέννησε η μάνα μου πίσω από το σαλούν κι αυτός θα ξέρει απ'έξω κι ανακατωτά την ελληνική έντεχνη μουσική σκηνή.

Χλωμό???

25 σχόλια:

Polykarpos είπε...

H πιο γελοία ονομασία πόλης
ΛΟΛ
ΜΣΑΤΣΟΥΤΣΕΣ
λολ

Λευκή είπε...

lol Polykarpos
xaxaxa

Συνοδοιπορος είπε...

Μην ξεχάσεις να τον βάλεις να μιλήσει βλάχικα.

dreamer-angel είπε...

Από χλωμό εώς πεθαμενατζίδικο!!!
Χα χα χα

Νηρηιδα είπε...

χμμ οχι χλωμο, οχι εκρου του νεκρου...μαλλον κατι σε διαφανο...δεν 8α το δει κανεις!

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Γιατί χλομό ? Και γιατί καταδικάζουν οι φίλοι σου ? Εγώ μυρίζομαι έρωτα. Πολλές φορές αυτά που κοροϊδεύουμε έστω και καλοπροαίρετα τα ερωτευόμαστε …
Heeee haaaaaa !!!!!!! Swing your partner round and round …. Kick em in the ass and knock him down…. Πρόσεχε όμως .. γιατί το Massachusetts είναι βόρεια πολιτεία των ΗΠΑ… μην είναι imitation βλάχος.. γιατί τότε όντως χλομό να μάθεις να χορεύεις country. Happy dancing !!!!

Θανασης είπε...

Εσύ μπορεί να μάθεις να χορέυεις.Αυτόν όμως; χλωμό το βλέπω να μάθει απο έξω και ανακατωτά την έντεχνη ελληνική μουσική.Τι θα τραβήξει ο άνθρωπος.Ούτε ψύλλος στον κόρφο του χιχιχιχι

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Αφιερωμένο!!!

OK, talk to you
South America
, Australia, France, Germany, UK, Africa

Calling out around the world
Are you ready for a brand new beat
Summer's here and the time is right
For dancing in the streets
They're dancing in Chicago
Down in New Orleans
In New York City

All we need is music, sweet music
There'll be music everywhere
They'll be swinging, swaying, records playing,
Dancing in the street, oh

It doesn't matter what you wear, just as long as you are there
So come on, every guy, grab a girl, everywhere, around the world
They'll be dancing, dancing in the street

It's an invitation across the nation, a chance for folks to meet
They'll be laughing and singing, music swinging
Dancing in the street

Philadelphia, PA
Baltimore in DC now
Don't forget the Motor City
On the streets of Brazil
Back in the USSR
No matter where you are

All we need is music, sweet music
There'll be music everywhere
They'll be swinging, swaying, records playing
Dancing in the street, oh

It doesn't matter what you wear
Just as long as you are there
So come on every guy, grab a girl, everywhere, around the world
They'll be dancing, dancing in the streets

Way down in LA, everyday
Dancing in the streets
'Cross in China too
Me and you
Dancing in the street

Don't you know
They'll be dancing
Dancing in the street
Dancing in the street

Για την αντιγραφή!

Λευκή είπε...

Συνοδοιπόρε,

το...επεξεργάζομαι, αλλά του κόβει μέχρι εκεί γμτ.

Λευκή είπε...

dreamer,

συμφωνώ!
;-)

Λευκή είπε...

Νηρηίδα,

κανείς, εννοείται!
Αν και να σε πω την αλήθεια μ'άρεσε να πηδάω σαν το κατσίκι από'δω κι από 'κει. Τόση προπόνηση έχω κάνει στο γυμναστήριο, μην πάει στράφι!
lol

Λευκή είπε...

Μεταλλαγμένε,

ρε λες? Εγώ να τον ψάχνω στη Γη κι αυτός να μου'ρθει εξ Αμερικής?
Αυτό ειδικά, το κόβω χλωμό! Πώς να το πω... εώς καναρινί?????
Άσε που εγώ έχω απανωτές προτάσεις από την Ρούλα τη μαγείρισσα και την Ράνια την σερβιτόρα. Είπαμε αν δεν βρούμε (νορμαλ) άντρα ως τον Αύγουστο θα παντρευτούμε αναμεταξύ μας. Τα κορίτσια έχουνε προίκα....
Δεν δεν δεν! Χαζή είμαι να πάω με το αμερικανάκι?

Λευκή είπε...

Θανάσης,

ΘΑ ΜΑΘΕΙ.
θέλει δε θέλει.
Όταν έχεις ένα άδειο τετράδιο, γράφεις ό,τι βιβλίο θες.
Και είναι άσχετο το παιδί από τα ελληνικά οπότε καταλαβαίνεις.
:P

Λευκή είπε...

Νάντια,

ωραίο ρε!
Από στίχο τουλάχιστον.
Κατά τα άλλα δεν το γνωρίζω το τραγούδι αυτό...
Είμαι ντιπ ούφο?

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Αν παίξει φάση με την Ρούλα τη μαγείρισσα και την Ράνια την σερβιτόρα... can I watch ?

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Dancing in the street by Mick Jagger and David Bowie,διασκευή 1985.
Το πρωτοτραγούδησαν οι Mamas and the Papas(1968;).
Είπαμε έχω τρελό κόλημα με τα60's,70's και ολίγoν από 80's.
Ντάξ;
ΥΓ.Το ξεπέρασες πού τόκλεισα ή να εξαφανιστώ τελείως????

Λευκή είπε...

Μεταλλαγμένε,

καλέ ναι. Oh, I just thought! I have a better deal for you..Μιας και σκεφτόμαστε να βάλουμε είσοδο (μια λογική τιμή), μήπως θες να κάνεις "πόρτα"?
:P

Λευκή είπε...

Νάντια dear,

thanks, θα ψάξω να το βρω το τραγούδι.
Γιατί να εξαφανιστείς κοπέλα μου, ποιος σε πείραξε?
Άμα είναι πες να φέρω ενισχύσεις..

Aunt Donna είπε...

παχλομο...
καλα εισαι τρελοκομειο λεμε?

Λευκή είπε...

Όχι ρε. Γιατί το λες αυτό?

Blackangel είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=2CxTYvnWTOQ

;-)

zekia είπε...

που μπορώ να νοικιάσω και εγώ έναν τέτοιο τύπο για κανένα εξάμηνο;;;

Λευκή είπε...

Blackangel,

αγάπη μου μαχαίρωσα τα παιδιά. Εξαιρετικά αφιερωμένο σ'εσένα με αγάπη τρελή!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=7cSp_3-gpvA&feature=related

Λευκή είπε...

zekia,

δέχομαι και πιστωτικές! Διεύθυνση και ΤΚ και έρχεται με fedex σε 2 μέρες.
Κορδελίτσα να βάλω?

disa είπε...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色