Παρασκευή, 15 Μαΐου 2009

Όχι ξεπέτα.


Στην προηγούμενή μου ανάρτηση εκατηγορήθην πως έκανα ανάρτηση - ξεπέτα.
Η αλήθεια είναι πως έτσι είναι. Η συγκεκριμένη ήταν για πέταμα. Όχι πως είχα άδικο απλά δεν ήταν και για να το δείξω σε κόσμο. Διότι κιουρία μου, τι φταίει ο άμαχος πληθυσμός?
Τίποτα, απαντώ.
Αλλά μωρέ, ξέρετε τώρα τελευταία που με την έδωσε πολύ ο τύπος αυτός και...ξεσπάω. Άλλωστε το blogging είναι ένας άτυπος (και τσάμπα-πολύ βασικό) ψυχολόγος. Έρχεστε τόσο καιρό εδώ, κάποιοι είστε παλιοί φίλοι. Δεν έχετε παρατηρήσει κάτι? Δεν γκρινιάζω που έφυγα από την Θεσσαλονίκη. Δεν γκρινιάζω που είμαι στο γαμωνήσι. Αλλά μη νομίζετε πως μου πέρασε. Όοοοοχι! Σιγά να μην περνούσε. Άμα κάτι μου κάτσει στραβά, μετά είναι καταδικασμένο. Βλέπω το Blue Star και χαιρετάω τον καπετάνιο. Πήγα και του συστήθηκα. Καλός άνθρωπος, με πέρασε για τρελή, στάνταρ.
Κατά τα άλλα ήρθε το καλοκαιράκι και αυτός ο ήλιος...με ξεμυαλίζει! Όχι πως είχα και πολύ, αλλά θέλω να βρίσκομαι συνέχεια έξω, σε παραλίες και...σε παραλίες. Ε δεν έχει και τπτ άλλο εδώ!
Χάρηκα πολύ πριν μερικές μέρες που έκανα ένα από τα μεγάλα πάθη μου. Πήγα για ιππασία. Μου έδωσαν ένα καταπληκτικό άλογο με το οποίο αρχίσαμε να αλληλοκαταλαβαινόμαστε αμέσως. Ήταν μια πολύ όμορφη μέρα, θα ξαναπάω σύντομα.
Σήμερα ξύπνησα από τα χαράματα. Μαγιουδάκι, πετσετούλα, παρεό και τι άλλο? ΠΑΡΑΛΙΑ! Πήγα και ξαπλώθηκα εκεί όμορφα όμορφα, πήρα κι ένα καφεδάκι, έκανα pr με τα γκαρσόνια, βγήκαμε και κοντοχωριανοί...μια χαρά. Πάω να μπω στη θάλασσα....και μούδιασαν τα πόδια μου. Τι κρύουλο ήταν αυτό ρε? Είχε και κάτι μέδουσες, αλλά ευτυχώς δεν με πλησίασαν. Από μακριά και αγαπημένες. Έκανα για κανένα πεντάλεπτο το μάγκα μέσα στο νερό και μετά όπου φύγει φύγει.
Ξαπλώστρα, φραπεδιά και βιβλίο.
Έλα όμως που το βιβλίο είχε καλή υπόθεση και ξεχάστηκα.
Κι έχω γίνει σαν καραβίδα. Με τσούζουν τα πόδια και τα μπράτσα μου. Η μύτη μου είναι κόκκινη. Σαν Αγιο-Βασίλης είμαι. Έχω βάλει όλα τα προϊόντα με αλόη που υπάρχουν αλλά....τεσπα. Θα γίνει μαύρισμα με λένε οι άλλοι. Ναι ρε φίλε, αλλά εγώ πονάω. Αλλά εννοείται πως αύριο θα ξαναπάω. Χεχε, αράπης θα γίνω.
Αυτά. Αν και έχουν στρώσει τα πράγματα, συνεχίζουν να μου λείπουν απίστευτα τα πάντα...το σπίτι μου, οι φίλοι μου, η ζωή μου.

ΥΓ. Ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρέα σας. Στα "δύσκολα", θα είχα σαλτάρει αν δεν είχα κι εσάς.
Φιλιάάάάάά

14 σχόλια:

Θανασης είπε...

Λευκη καλη η παραλια καλος και ο ηλιος αλλα προσεχε το δερματακι σου αντι να μαυρισει γινεις τιγανητη.Δεικτη προστασια 30 ξανθια δεν ειπες οτι εισαι;Τοτε καλο ειναι το 30 αντε και καλο καλοκαιρι

tantoguanto είπε...

Λευκή μου τις Καλημέρες μου γειτονοπούλα και προσοχή καλή μου στις τσουχτρίτσες παντός είδους...και ακολούθησε τις συμβουλές των γιαγιαδων μας για την αντιμετωπίσει των εγκαυμάτων από τον Ήλιο.
Κάψιμο από τον ήλιο
Οι γιαγιάδες μας συμβούλεψαν:
1.-Κομπρέσες βουτηγμένες στο ξύδι θα ανακουφίσουν το σώμα σας
2.-Κρύο γιαούρτι
3.-Κρύο ανθρακούχο νερό ανακουφίζει από τον πόνο του καψίματος
4.-Κρύο μπάνιο με 1/2 φλντζ. μαγειρική σόδα
5.-Τρίψιμο του δέρματος με φλούδες από δροσερό αγγούρι
6.-Αλοιφή από μαγειρική σόδα (ή κοπανισμένη φλούδα φτελιάς) ανακατεμένη με νερό
7.-Σχίστε φύλλα αλόης και αλείψτε με το χυμό τους το σώμα σας
Συμβουλή-μικρό διαμαντάκι
Για την αποφυγή ξεφλουδίσματος ανακατέψτε σε ίσα μέρη φυσικό ντοματοπολτό με βουτυρόγαλα. Κάλυψε το έγκαυμα.
p.s.Μου λες να έρθω στο Ασπρονήσι γιατί δεν σας ήρθαν ακόμη οι τρελοί δηλαδή θέλεις να είμαι ο πρώτος...τρελός;χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Φιλιάααααα!!!

Μάτα είπε...

Παραλία και φραπεδιά; Ζηλεύωωω!!!

Φιλιά και καλημέρες

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Λευκούλα !!!

Δεν εννοούσα ότι η ανάρτηση σου ήταν ξεπέτα … Είπα ότι ήταν μικρή η ανάρτηση σου και εννοούσα ότι θα την ξεπετάξω εύκολα στα σχόλια…. Κάτι που δεν έκανα τελικά… γιατί με έμπλεξε η παράσταση ως συνήθως. Αυτά για αρχή .. τώρα πάμε για τη συνέχεια της παράστασης …

Βρε ουστ που πας θάλασσα κάθε μέρα στο ωραιότερο γαμωνήσι του κόσμου … και κάνεις και παράπονα ενώ εμείς είμαστε εσώκλειστοι στα ντουβάρια … κάνεις και ιππασίες ( το αναφέρω χωρίς περαιτέρω σχόλια εκτός από το γεγονώς ότι αλληλο καταλαβηστήκατε με το άλογο ..επόμενο ήταν)

Το αφήνω .. δεν μου βγαίνει σήμερα η παράσταση … Παραδέχεσαι ότι έχουν στρώσει τα πράγματα .. και αυτό σημαίνει ότι το παλεύεις. Δεν μπορώ να πειράξω μια φίλη που συμπαθώ πάρα πολύ .. όταν λέει ότι της λείπουν το σπίτι της, οι φίλοι της και η ζωή της. Κουράγιο Λευκούλα …τα καλοκαίρια μας μικρά … φρόντισε να το απολαύσεις όσο μπορείς ..... χωρίς να γίνεις τηγανίτα βέβαια .. Φιλιά !!!

Πέτσες © είπε...

Άντε ρε είσαι κάθε μέρα στη θάλασσα...Δηλαδή στη ρέκλα και μιλάς κιόλας.....
Και γώ να ήμουν σε ένα νησί μόνος ...Στο Καστελόριζο άς πούμε που δε ξέρω καν που είναι....Αρκεί να είχα φράπα και χρόνο για να κάθομαι όλη μέρα και να αναλύω τη φύση!!!!
Και αν κοκκίνισες λίγο δε πειράζει-γνωστός κρυφογάυρος είσαι...Ωχ!!!!τσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ
αντε φιλούρες....Να ξέρεις οτι πιο πολύ ζηλεύω τον αρακλαμά σου ..!!!

Λευκή είπε...

Θανάσης,

οι ξανθιές όπως ξέρεις, δεν έχουν μόνο το όνομα αλλά και τη χάρη. Η εξυπνάδα που έκανα ήταν ότι πήρα και πασαλείφτηκα με λάδι Κοκόπερτον με δείκτη 0.
Και ναι, σαν να τηγανίζεις ομελέτα. Ρόδισα.

Καλό καλοκαίρι :)

Λευκή είπε...

tanto,

Που'σαι ρε???
Ακόμα Φολέγανδρο? Εγώ σε λέω έλα, είναι καλά! Να βλέπεις και κανέναν άνθρωπα ρε παιδάκι μου, εκεί είσαι εσύ και οι τσούχτρες.
Όσο για τις συμβουλές, μόνο το γιαούρτι πιάνει. Γίνεσαι βε΄βαια χάλια, αλλά ανακουφίζεσαι.
(ξύδι???? αγγούρι???? σόδα???? μήπως να στουμπήσω και κρεμμύδια????? Έλεος ρε.)
Το βουτυρόγαλα πρέπει να είναι από αγελάδα με ροζ βούλες να υποθέσω???


Φιλιά ρε!
Και καλά να περνάς :)

Λευκή είπε...

Mata,

δυστυχώς μόνο για λίγο, γιατί μετά δουλεύω. Το επίθετο του μπαμπά μου δεν είναι Hilton γμτ.
:)

Λευκή είπε...

Μεταλλαγμενούλη!!!

Αυτό εννοούσες, είμαι σίγουρη. Ή μπορεί και το άλλο. Είμαι επίσης σίγουρη. Και για τα δύο.
Παράσταση? Υποννοείς πως είμαστε νούμερα? Διασκεδαστές? Stand up commedy? Χμμμμ....δεν ξέρω αν μ'αρέσει.
Καλό είναι μωρέ το γαμωνήσι, τουλάχιστον τώρα που έχει καλό καιρό. Δεν παραπονιέμαι. Και γιατί παρακαλώ δεν σχολιάζεις την ιππασία? Πάλι ο βρωμο-νους σου πήγε στο πονηρό? Με βάζεις στον πειρασμό να περιγράψω με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες τον Μπρούνο, τον μαύρο επιβήτορα που καβάλησα, για σχεδόν τέσσερις ώρες. Μ'αρέσει να νιώθω τέτοια δύναμη ανάμεσα στα πόδια μου.
ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑ

Λευκή είπε...

Πέτσα,

το κακό είναι φίλε μου πως εδώ δουλεύω...δεν είμαι όλη μέρα ρέκλα!
Μακάρι να ήταν έτσι!
Και να σε πω? Εγώ δε σε έβρισα, έτσι??? Άντε τώρα μη τα πάρω κι αρχίσω τα γαλλικά, σκουλίκι.!

dreamer-angel είπε...

Κουράγιο φιλενάδα!!!Χαχα χα χα μη δίνεις σημασία κι εγώ μόλλις γύρισα από θάλασσα και καίγομαι!!!
Χα χα χα δεν ξέρεις πόσο σε νιώθω άουτς χα χα χα

Λευκή είπε...

dreamer μου,

κουράγιο!
Ξέρω τι περνάς....!!!!!
Σε νιώθω, στο πετσί μου! Κυριολεκτικα. :(

Νηρηιδα είπε...

αλογο αλογο αλογο αλογο αλογο αλογο!
κριμα που καηκες γιατι το πα8αινω και μεχρι με γιαουρτια εψαχνα σωτηρια
αλογο αλογο αλογο αλογο αλογο αλογο!
Να σου πω εσενα σου λειπουν ολα αλλα 8α 8ελα να ειμαι για κανεναν μηνα στη 8εση σου, οχι απλα σε ωραιο νησι αλλα μονη μονη μονη
αλογο αλογο αλογο αλογο αλογο αλογο αλογο αλογο αλογο αλογο αλογο αλογο!
Μαλλον φανηκε οτι εχω ενα κολλημα με τα αλογα αλογα αλογα αλογα αλογα αλογα!!!

John Begood είπε...

Καλησπέρα.
Το θέμα είναι νά περνάς καλά όπου και νάσαι,αν είναι λίγο ή πολύ δεν πειράζει.
ΥΓ.Να βγάλω το κ΄ρανος???