Πέμπτη, 21 Μαΐου 2009

Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος


"Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος" είναι το αγαπημένο γουέστερν του μπαμπά μου. Και της μαμάς μου. Τι κούκλος αυτός ο Κλιντ! Έτσι έλεγε πάντα η μάνα μου και ο πατέρας μου τη σταβοκοιτούσε.

Εμένα πάλι μου άρεσε γιατί είχε άλογα (η αδυναμία μου), είχε μαγκιές-αντριλίκια-καμποϊλίκια (επίσης αδυναμία μου) και υπέροχη μουσική (τρελή αδυναμία). Ποιος δεν ξέρει το μουσικό θέμα της ταινίας αυτής??

Βέβαια...την θυμήθηκα σήμερα γιατί θέλω να σας περιγράψω έναν τύπο ανθρώπου που έχει και τα τρία επίθετα που περιέχονται στον τίτλο της ταινίας αυτής. Πώς λέμε και κοντός και χοντρός και πούστης? Έτσι ακριβώς.

Υπάρχει λοιπόν αυτός ο τύπος ανθρώπου, ο οποίος είναι μια κοινή ανακατώστρα κατίνα. Πιάνει τον έναν με την καλύτερη πρόθεση πάντα, και του διηγείται με λεπτομέρειες, παραστατικά και με πολλή σαλτσούλα (πολλές φορές πικάντικη) συζητήσεις που δεν υπήρξαν καν ποτέ.

Μετά, πάει στον άλλον και κάνει τα ίδια και απαντάει μάλιστα στις κατηγορίες του πρώτου που τις είχε διατυπώσει ο ίδιος παρεπιμπτώντως.

Και μετά, όταν τον πιάνουν οι άλλοι και τον ρωτάνε "γιατί μας μπερδεύεις ρε άνθρωπα" αυτός χαμογελάει και δείχνει τα κοφτερά του δοντάκια.

So.....

Do you feel lucky today? Do you?

15 σχόλια:

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Πω πω .. θα ‘χεις πάθει πλάκα … θα λες «πάει με φτύσανε όλοι ..» Τόσες ώρες έχεις κάνει την ανάρτηση .. και κανένα σχόλιο …γιατί το γαμώ blogger λέει ότι έχεις 3 ολόκληρες μέρες να κάνεις ανάρτηση .. και δεν δείχνει την καινούρια !!!!!!!!!!!!
Στο θέμα μας … yes Ι φηλ λακη … αλλά εκτός από lucky .. είμαι και γάτος … γιατί είπα «δε μπορεί .. 3 μέρες … χωρίς ανάρτηση … αυτή δε βάζει γλώσσα μέσα της ..κάτι δε πάει καλά» και πέρασα από ‘δω και κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά με το blogger. Όσο για το κάτινο/κατίνα… με τα κουτσομπολιά … αφού την έχεις δει clint eastwood… shoot his balls off with a shotgun! Φιλιά και κάνε κάτι με την ημερομηνία της ανάρτησης.. άλλαξε λίγο την ώρα μήπως το δει σαν καινούρια ανάρτηση και ενημερωθούν όλοι οι φανς σου. ;)

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Παρε το οπλο σου και καθάρισε τον!

Raven είπε...

Γιατί ασχολείσαι βρε πουλάκι μου; Αποκλείεται να μην έχει καταλάβει και ο υπόλοιπος κόσμος τι κουμάσι είναι!

Φιλάκια

dreamer-angel είπε...

Δυστυχώς υπάρχουν κι αυτοί!
Δεν ξέρω για σένα Λευκούλαμ αλλά εγώ τους αγνοώ!Ούτε για φτύσιμο!
Οσο για την bloger team μου κάνει πολλά νερά τελευταία κι εμένα!
Φιλιά κοριτσάρα

pandora είπε...

Ακόμα κι αν δεν πρόκειται για το ίδιο άτομο σε διαβεβαιώ πως όλοι έχουμε τουλάχιστον έναν(μια) τέτοιο-α στο μυαλό μας.
Μια μικρογραφία της κοινωνίας είναι κι εδώ μέσα.
Γι αυτό θα δανειστώ μια φράση από την οδική ασφάλεια "Κρατάτε αποστάσεις ασφαλείας".

Φιλί

γυάλινο δάκρυ είπε...

Γιατί γράφεις για μένα στο ποστ χωρίς την άδειά μου;; Πλακίτσα!!

Σοβαρά τώρα, πιστεύω πως κανείς δεν είναι τόσο ηλίθιος ώστε να μην τους πάρει χαμπάρι κάποια στιγμή αυτούς..

Λευκή είπε...

Μεταλλαγμένε,


ντου γιου φηλ Λάκης?
και γάτος?
Πολλαπλή προσωπικότητα με
διαταραγμένη ψυχοσύνθεση τύπου Β να υποθέσω?
Αλλά μη σε μαλώνω, κι εμένα μ'έχει βαρέσει η ζέστη, άσε που ο διαστημικός σταθμός έχει βομβαρδιστεί με κορτιζονούχα απόβλητα. Καλέ ναι, στο παλιό λιμάνι από πάνω, δεξιά από τον μεγάλο πλάτανο.

Γειάάάάάά !!!

Λευκή είπε...

Nikos.Lioliopoulos,

το έχω για service γμτ.
:P

Λευκή είπε...

Raven,

ρε συ το ξέρω, τέτοιους τύπους απλά τους αγνοείς. Αλλά όταν εσυ κάθεσαι ήσυχη ήσυχη και δεν πειράζεις κανέναν και έρχεται ο άλλος και σε πειράζει?
Δεν τα παίρνεις τότε?
Τα παίρνεις.
Κι αυτός τον παίρνει.
Τον παίρνει και τον σηκώνει ο διάολος που τονε πέταγε.
Άι σιχτίρι νε.
Συγχίστηκα.
:D

Υ.Γ. (Νομίζω πως το'χει μάθει πια όλος ο ντουνιάς αλλά μωρέ..... ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΒΡΙΖΩ ΣΑΛΟΝΙΚΙΩΤΙΚΑ!!!)

Λευκή είπε...

pandora,

αποστάσεις ασφαλείας και ειδικά "όταν πίνετε μην οδηγείτε".
Γιατί μετά η ταμπελίτσα "μπαμπά μην τρέχεις" γίνεται αόρατη...

Ανταπόδωση φιλιου :D

Λευκή είπε...

γυάλινο δάκρυ μου,

τους παίρνεις χαμπάρι εννοείται, κάποια στιγμή...
εγώ είμαι ολίγον παπάρας σ'αυτά τα θέματα. Λέω πολλά αλλά λόγω βλακείας. Όταν όμως ανακαλύπτω πως υπάρχουν τύποι που το κάνουν αυτό υστερόβουλα... σοκάρομαι πάντα και πάντα πέφτω από τα σύννεφα. Ειδικά όταν συμβαίνει σ'εμένα. Αγαθιάρα ενταλώς. Τι να πεις...!

Λευκή είπε...

dreamer μου,

τι έγινε ρε παιδιά με την blogger team? Εγώ γιατί δεν πήρα πρέφα τπτ? Είπε βέβαια ο Μεταλλαγμένος κάτι πριν αλλά το απέδωσα στη ζέστη.
Αλλά για να το λες εσύ είναι σοβαρά τα πράγματα. Πού είναι οι αναγνώστες μου οεο?
Απαιτώ τους αναγνώστες μου πίσω. Τώρα. Ποιος μου τους πήρε και πού τους πήγε? Και το σημαντικότερο : περνάνε καλά? Γιατί άμα περνάν καλά...να πάω κι εγώ!
χαχαχα
Φιλιά πολλά :)

homemade είπε...

Αλλός ένας φίλος του δασους....
τι να κάνουμε γίνονται όλο και περισότεροι.....φτύστους...φτουυ
νάσαι καλά...

Λευκή είπε...

homemade,

αχ φτύνω Παναή μου, φτύνω αλλά κοντεύει να με τελειώσει το σάλιο και ο τύπουλας μυαλό δεν βάζει.
Φτου.

Aunt Donna είπε...

τωρα αμα σου πω...
δεν το χω δει?
θα ειμαι πολυ αδερφη?