Τετάρτη, 27 Μαΐου 2009

Γλώσσα.


Μα καλά γλώσσα δε βάζεις μέσα σου πια?

Έτσι με είπε.
Χίλια δίκια είχε τι να πω. Δεν μπορώ αφού. Πρέπει να τα λέω. Θα σκάσω αλλιώς. Ειδικά αν έχω τπτ θέματα να ξεκαθαρίσω, άμα δεν πω όλα όσα θέλω να πω ΔΕΝ γίνεται!
Δεν ξέρω, είναι κάποιοι άνθρωποι που τα κρατάνε μέσα τους. Εγώ πάλι πρέπει να τον λούσω τον άλλον (όχι κυριολεκτικά) για να ησυχάσω.
Βέβαια, αυτό βγάινει σε κακό πολλές φορές γιατί πάνω στα νεύρα θα πω κάτι παραπάνω, κάτι δεν θα το διατυπώσω σωστά και θα παρεξηγηθώ. Oh well! Τι να κάνομεν, αυτή είμαι.
Πριν λίγο με έλεγε ένας φίλος πως είμαι "καλό παιδί". Νο! Δεν είμαι. Καλή ήταν η μητέρα Τερέζα και ο Γκάντι. Εγώ απέχω πολύ από αυτούς.
Σκέφτομαι πολύ δυσοίωνα πράγματα, αλλά κατά περίεργο τρόπο έχω πολύ καλή διάθεση αυτή τη στιγμή! Δεν είναι ανωμαλία αυτό?
Σκέφτομαι πχ πως μπορεί να κερδίσει η ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ στις εκλογές. Ή ακόμα χειρότερα ο Τσίπρας. Για το ΛΑΟΣ δεν σκέφτηκα, αυτό θα ήταν σκέψη-θρίλερ. Και άντε να κοιμηθείς μετά.
Βασικά επειδή δεν ασχολήθηκα μ'αυτές τις εκλογές.... Τι περιμένουμε να γίνει? Φαντάζομαι πως το αποτέλεσμά τους είναι κάτι σαν μια λίγο-πιο-έγκυρη δημοσκόπηση και τπτ παραπάνω. Έτσι κι αλλιώς και που τους στέλνουμε στο Ευρωκοινοβούλιο τούβλα πάνε τσιμεντόλιθοι γυρνάνε. Κατάφερε κανείς τπτ? Κάτι που να κάνει τη διαφορά? Που να μας κάνει να αισθανθούμε έστω και λίγο πολίτες της Ευρώπης ισότιμοι με τους εταίρους μας?
Τσάμπα το πανηγύρι δηλαδή. Έβλεπα τον φιρφιρή τον Αλέξη σήμερα. Μα τι όνομα! Το έχω σιχαθεί (άσχετο). Αυτό που παρατήρησα ήταν η γλώσσα που χρησιμοποιούσε. Ροδέλα, ευέλικτη, χαμελαιοντική, προσαρμοστική αν και κατά βάσιν ξύλινη. Με την Παπαρήγα πιο πολύ διασκέδασα. Ειδικά όταν ανέφερε το Κους-Κους το μεσημέρι. Θεά η γυναίκα!
Κατά τα άλλα τα ξενοδοχεία για το τριήμερο είναι γεμάτα και δεν βλέπω πολλούς να έχουν συγκινηθεί από τις εκλογές. Δεν ιδρώνει το αυτάκι του κόσμου. Τι τους νοιάζει κιόλας? Κουβέντα να γίνεται. Ούτε κι εμένα με νοιάζει. Δεν με νοιάζει γιατί δεν βλέπω κάτι να αλλάζει στο βιωτικό μου επίπεδο. Προς το καλύτερο, εννοείται. Προς το χειρότερο πάει. Αυτά που ακούμε στις ειδήσεις δεν συμβαίνουν στην Ουγκάντα...εδώ γίνονται, δίπλα μας. Από όπου και να πιάσεις την κοινωνία μας λερώνεσαι. Υγεία, δικαιοσύνη, αστυνόμευση, προστασία, κοινωνική αλληλεγγύη.... Όλα σκατά.
Και ο φιρφιρής Αλέξης θα πετύχει λέει το στόχο του αν βγάλει 3 Ευρωβουλευτές.
Χμμμμ....
Ακούει κανείς?
Αλλά και να μην ακούει, δε με νοιάζει. Εγώ θα πάω να αγοράσω Ariel. Ναι. Αμέ! Είδα στη διαφήμιση πως αν πλύνω τα σεντόνια με Ariel δεν θα τσακώνομαι με τον άντρα μου. Α κι αν δεν έχω άντρα, μόλις ξυρίσω τα πόδια μου με σπρέι Veet θα βρω 4!
Μόνο που θα μου κοστίσει μια περιουσία το πλύσιμο τόσων σεντονιών...

17 σχόλια:

Θανασης είπε...

καλημερα χαχαχαχα μου θυμιζεις την κορη μου ετσι λεει και κεινη αν δεν τα πω θα σκασω.

aKanonisti είπε...

Οταν ψηφίζουμε ψηφίζουμε ιδέες... όχι πρόσωπα...
Οκ.. καταλαβαίνω να μην σου αρέσει ο Αλέξης... αλλά.. οι ιδέες που αντιπροσωπεύει το κόμμα του, οι αγώνες που δίνει, δεν σε αφοράν καθόλου?
Ουτε του αλέξη.. ουτε οποιουδήποτε άλλου κόμματος???
Γιατί.. δεν βγαίνει κανένας νικητής σε αυτές τις εκλογές...
Κερδίζουν την αντιπροσώπευση τους κάποιες σημαντικές για τον κόσμο ιδέες...

:-)))

Ευρύνοος είπε...

Πές τα..

έτσι φτάσαμε να ασχολούμαστε με την επιτυχία και την ευτυχία, οι οποίες έρχονται με το τελευταίο μοντέλο της τάδε αυτοκινητοβιομηχανίας αφού πήραμε ένα δάνειο απο την τάδε τράπεζα και πλενόμαστε με το τάδε σαμπουάν που μας κάνει επιθυμητούς και όλα στην ζωή μας επιτέλους τα λύσαμε τρώγοντας την μοναδική τηλεσαλάτα της "δημοκρατίας" μας..

καλή μας χώνεψη..
κι αν αυτό δέν είναι εφικτό θα πάρουμε το τάδε σκεύασμα που θα εξασφαλίσει αυτήν..

"αυτοί ξέρουν"..

χαιρετώ σε..

γυάλινο δάκρυ είπε...

Εγώ θα σου προτείνω να αφήσεις το Ariel και το Veet, και αφού η καρδιά ενός άντρα περνάει από το στομάχι, να αρχίσεις τα τραπεζώματα με κύβους knor :-P

Συνοδοιπορος είπε...

...άμα παίζεις τζόκερ θα γίνεις πλούσια και δεν θα πλένεις τα σεντόνια, γιατί θα τα πλένει η δούλα. Μπορείς αν θες να τα πετάς κιόλας και να παίρνεις καινούρια.

Τώρα άμα σε ξαναπώ Ιούδα, εγώ θα φταίω; Γλωσσοκοπάνα...!

Λευκή είπε...

Θανάση,

πολύ χαίρομαι! Που σου θυμίζω την κόρη σου και όχι τη μάνα σου!
;-)
΄
Τα φιλιά μου στην πατρίδα :)

Λευκή είπε...

aKaninisti,

Συμφωνώ απόλυτα με το ότι όταν ψηφίζουμε ψηφίζουμε ιδέες και όχι πρόσωπα. Ίσα ίσα όμως, και νομίζω όλοι το βλέπουν, ενώ υπάρχουν κόμματα με σαφή ιδεολογικό προσανατολισμό, στην πράξη τα έχουν ισοπεδώσει λίγο τα πράγματα.
Δεν είπα πως δεν μου αρέσει ο Τσίπρας. Να πω την αλήθεια περίμενα περισσότερα από αυτόν. Είναι νέος άνθρωπος με δύναμη, γνώση και εξυπνάδα και θα μπορούσε να κάνει την διαφορά. Αντί γι'αυτό βλέπω ακόμα και στον λόγο του μια μίξη Παπανδρέου-Καραμανλή-Παπαρήγα χωρίς ουσία. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη τελος πάντων.
Νικητής δεν βγαίνει κανείς, αυτό είπα. Πως το μόνο που θα βγει είναι μια έγκυρη δημοσκόπηση για την πρόθεση ψήφου μας.
Μακάρι να αλλάξει κάτι, προς το καλύτερο φυσικά. Αλλά το κόβω χλωμό.

:)))

Λευκή είπε...

Ευρύνοε,

Βασικά νιώθω πως τα πάντα γίνονται για να εμποτιστούμε με το ναρκωτικό της κατανάλωσης και της δημιουργίας αναγκών. Μας ψεκάζουν με ψέματα, ωραιοποιημένες πωλήσεις που το μόνο που κάνουν είναι να μας χώνουν όλο και πιο βαθιά στο τρυπάκι του καταναλωτισμού. Κι όλα αυτά για να κυβερνάνε αναμεταξύ τους κι εμείς να μην τους ενοχλούμε γιατί θα τρέχουμε από σουπερ μάρκετ σε σουπερ μάρκετ ψάχνοντας την καλύτερη προσφορά για το Αριέλ....

Λευκή είπε...

Γυάλινο δάκρυ,

αλήθεια ρε?
Αχ πάω να πάρω 2 κουτιά, ίσως μου κάτσει ο παιδαράς που είδα χτες και έχει το καλυτερότερο αυτοκίνητο όλων ΜΕ ΔΩΡΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ από την αντιπροσωπεία....

Λευκή είπε...

Συνοδοιπόρε,

ναι αλλά ο Ιούδας φιλά υπέροχα :D
Θες να τα φτιάξουμε?

Και θα χαιρόμαστε τον έρωτά μας σε ένα πανέμορφο νησάκι του Ειρηνικού ωκεανού...πράγμα που προσφέρει μόνο η Diners!

Συνοδοιπορος είπε...

Εισιτήρια για το νησάκι του Ειρηνικού.... αξία 2000 ευρώ

Το να ζήσεις τον έρωτά σου εκεί με τον Ιούδα.... αξία ανεκτίμητη

Λευκή είπε...

Συνοδοιπόρε,

καλέ ναι...τι είναι 2000 Ευρώ μπροστά στον έρωτα?
Εδώ άλλοι τα δίνουν για μια βραδιά, εγώ θα σε πάω στα καλύτερα.
Lol

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΣ.ΟΧΙ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.ΝΙΚΗΤΗΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

dreamer-angel είπε...

Με κάλυψε ο τρελός του χωριού!
Τι να λέμε τώρα!
Τα φιλιά μου κοριτσάρα!

Λευκή είπε...

Skroytzako,

Σιγά μην κάτσω να σκάσω!
χαχα
Πολλά φιλιά μικρέ :))

Λευκή είπε...

dreamer μου,

να'σαι καλά, ευχαριστώ που πέρασες!
Kisses

Raven είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχ! Αλήθεια το veet μας βρίσκει άντρες; Έχω δοκιμάσει όλα τα άλλα προϊόντα εκός από αυτό... Μαλακία; :Ρ

Πολύ καλά κάνεις και τα λες, μικρή μου. Χίλιες φορές έτσι, παρά να καταπιέζεσαι, ειδικά όταν πιστεύεις και θεωρείς ότι έχεις δίκιο.

Στην τελική η επικοινωνία και ο διάλογος, καθώς και η εξωτερίκευση συναισθημάτων, είναι το πιο υγιές πράγμα στον κόσμο!

(νομίζω)

Φιλιά και καλημέρες!