Πέμπτη, 14 Μαΐου 2009

Noooooo!!!!!


Δεν θα πέσω στην παγίδα αυτή τη φορά. Θα είμαι μια κιουρία. Με κιου (ΚΙΟΥ) κεφαλαίο. Δηλαδίς ρε φίλε σε ετσακώσαμαν. Έκανες τη μαλακία. Ένας Θεός - Αλλάχ-Βούδας ξέρει γιατί. Και τώρα θες να μασήσουμε τριφύλλι? Αμ δε!
Όταν σε πιάνουν, πρέπει να λες την αλήθεια. Για να μειώσεις όσο είναι δυνατόν τις απώλειες και να σώσεις κάμποση αξιοπρέπεια, όσο αυτό είναι δυνατόν. Αλλά εσύ το γαμάς τη μάνα. Σε είπε κανένας πως είμαι η Μάρθα Βούρτση? Σε είπε κανένας πως συγκινούμαι με τους ΜΑΛΑΚΕΣ? Όχι φίλε, με τα ανάπηρα παιδάκια και τους ανήμπορους παππούδες συγκινούμαι.
Τι κυκλοφορεί στον κόσμο ρε πούστη μου, ώρες ώρες απορώ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ κάτι τέτοια άτομα. Όσο και να θες να το δεχτείς, δεν ΥΠΑΡΧΕΙ το άτομο! Περιπτωσάρα καραμπινάτη.
Λες μια παπαριά. Το γαμείς. Οκ, δικαίωμά σου. Αλλά πρέπει να διαθέτεις και το ανάλογο αικιού (που λέμε και στο χωριό μου) για να καταλάβεις πού στον πούτσο να σταματήσεις. Μη το γαμάς το κέρατο το θέμα.
Δατς ιτ.

18 σχόλια:

Θανασης είπε...

καλημεέρααααα με ποιον τα έβαλες πάλι λευκούλα ηρέμησε θα πάθεις τίποτα.

Raven είπε...

Πωπω βρισίδιιιιιιιι! Ψόφησα στο γέλιο μιλάμεεεεε! Χαχαχαχαχαχαχα!

Θύμησέ μου, να μην σου κάνω ποτέ τίποτα! :Ρ

Όσο γι'αυτά που λες, συμφωνώ πλήρως. Έτσι πρέπει, να λες την αλήθεια!

Φιλάκια

aKanonisti είπε...

Αμα σε διαβάσει.... θα πρέπει να βρει μεγαλύτερη παπάρα να πει...

Ε ρε ζόρια!!!!!!!!

Χχααχαχαχαχαχαχαχα τον τρόμαξες τον άνθρωπο....

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Επόμενο σχόλιο…. Ουφ..

Και φτάσαμε στη Λευκή!!!!!!

Μικρή ανάρτηση.
Για ξεπέτα το βλέπω ….

Για να δούμε …

Πω πω … μαλάκα … ούτε νταλικέρης ……ΧΩΣΙΜΟ !!!!!!


Και όμως υπάρχει το άτομο … Υπάρχει και είναι ή 2η ή 3η ανάρτηση που κάνεις για το θέμα ! Ασχολείσαι.. Yeeeess !!!!!!!!

Μάσα ότι θες … αλλά ΟΧΙ ΤΡΙΦΥΛΛΙ … (Θρύλος εδώ)

Μήπως είσαι η Μάρθα Βούρτση στη ταινία «Αυτή που δεν λύγισε;;»

Στο π. (ανδρικό μόριο) πολύ δεν ξέρουν που να σταματήσουν… Πάντως αν σου βγει ξανά να γράψεις για το ίδιο θέμα .. πάρε δυο βαθιές ανάσες .. και ρώτα τον εαυτό σου … «που στο π.. σταματάω ;;;» Πάντως αυτή η έκφραση είχε πολύ ψωμί… αλλά θα σου τι χαρίσω…. Μας βλέπω να περνάμε όλοι σαν τις κότες από δω μετά απ’ αυτή την ανάρτηση … Εγώ πάντως ένα κράνος για καλό και για κακό .. θα το προμηθευτώ. Φιλιά πολλά …. Και να μην οδηγείς όταν σκέφτεσαι το άτομο που δεν υπάρχει …

Δατς ιναφ !!!

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Το «πολύ» .. έπρεπε να γράφεται «πολλοί» .. θα έγραφα «πολλές» αλλά στην εποχή μας … καλύτερα να γράψεις πολλοί για να ‘σαι μέσα.

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Ωχ ωχ!!Είπα να περάσω να πω μια καλησπέρα,αλλά καλύτερα να τη κανω!!
Μου τάχει και μαζωμένα...
Ευτυχώς που φοράω κράνος!!!!!
Καλησπέρα...γειά σαςςςςςςςςςςςςς.

Λευκή είπε...

Θανάση,

άσε ρε συ, άλλοι τα βάζουν μ'εμένα!
Εγώ κάθομαι ήσυχη ήσυχη και δεν πειράζω κανέναν κι αυτοί με πειράζουνε.
Τα πήρα!
Λες να πάθω κανένα εγκεφαλικό? Δεν είμαι ακόμα σε επικίνδυνη ηλικία πάντως...

Λευκή είπε...

Raven,

φιλάκια! Και να είσαι καλό παιδί... Βασικά όποιοι είναι καλά παιδιά...εμένα με έχουν στο τσεπάκι. Με τα μαλακισμένα παιδιά έχω το θέμα.
:P

Λευκή είπε...

aKanonisti,

ρε σε λέω δεν ιδρώνει τ'αυτί του... Από την παπαριά στην φλαμουριά το πάει.
έχω κατεβάσει ό,τι καντήλια ξέρω και δεν ξέρω αλλά τζίφος.

Λευκή είπε...

Ήρθε η ώρα να απαντήσω στα σχόλια. Ωχ...ο Μεταλλαγμένος. Τι θέλει πάει αυτός, εξυπνάδες πάει να μας πουλήσει? Δεν θέλουμε ρε, πήραμε προχτές. Μισοτιμής.
Είναι και παλιόγραυρος. Το πετάς ή δεν το πετάς στη θάλασσα κύριε Πρόεδρε, να κάνει παρέα με τις κουτσομούρες?
Κράνη λέει, ανδρικά μόρια λέει, κότες λέει...
Τι του απαντάς τώρα αυτούνου?
Άσε, θα κάνω πως δεν το είδα το σχόλιο, θα παίξω τη χαζή. Η μεγάλη επιτυχία του καλοκαιριού. Η παράσταση ανέβηκε προσφάτως και μετά την συνεχόμενη επιτυχία θα παραταθεί.
:PP

Λευκή είπε...

Νάντια,

ουυυυυυ!!! Φατσούλες!!!

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Μισό λεπτό να βάλω το κράνος … ΟΚ .. έτοιμος !!!
Χαίρομαι που παραδέχεσαι ότι στη παράσταση αυτή … ο καθένας από εμάς .. παίζει το ρόλο που του ταιριάζει .. «εγώ πουλάω εξυπνάδες».. και ‘συ «θα το παίξεις χαζή».
Τα υπόλοιπα στο επόμενο επεισόδιο … έλα από μένα να τα πεις … μην θέλεις όλη την επιτυχία δικιά σου …

dreamer-angel είπε...

Μπαααα δεν σχολιάζω γιατί θα με πάρουν τίποτα αδέσποτες!
Εφυγααααααα

homemade είπε...

καλησπέρα σας.....λευκούλα.....
βλέπω δύναμη και θάρρος.....
μωρέ καλά κάνεις πέστα...όχι πέστα....τα κρατάμαι μέσα μας και μας την λένε κιόλας.....ουστ...

νάσαι καλά συνχιστικα..μια σοκολάτα ρε παιδιά.....ουφφφ

Λευκή είπε...

homemade,

υποκατάστατα!
Εγώ πήρα μια Παυλίδης με γέμιση φράουλα btw.
;-)

Flonsavardu είπε...

δεν ξέρεις πόσο συμφωνώ, δεν ξέρεις πόσο όμως!

Λευκή είπε...

Flon,

με τη σοκολάτα να υποθέσω??
:P

珊珊李 είπε...

抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信