Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2009

Δήλος


Η Δήλος είναι ένα ακατοίκητο πλέον νησί που είναι ολόκληρο ένας αρχαιολογικός χώρος. (Μερικές πληροφορίες για το πιο ενδιαφέρον για'μένα σημείο της.)

Ο Ναός του Απόλλωνα
Το μικρό Αιγαιοπελαγίτικο νησάκι είναι γνωστό από τη μυθολογία. Ταυτίζεται με το νησί Ορτυγία στο οποίο γέννησε η Λητώ τα παιδιά και στη συνέχεια μετονομάστηκε σε Δήλο. Ο μύθος αναφέρει ότι η Λητώ κυνηγημένη από την εκδικητική μανία της Ήρας, η οποία είχε πληγωθεί από την απιστία του Δία, περιπλανιόταν στο κόσμο και δεν έβρισκε ένα τόπο να γεννήσει αφού όλοι φοβούνταν την Ήρα και δε τη δέχονταν.

Τελικά, κατέφυγε σ’ ένα μικρό ξερονήσι, την Ορτυγία. Η Λητώ υπέφερε για μέρες από τις οδύνες του τοκετού αλλά δε μπορούσε να γεννήσει αφού η Ήρα απαγόρευε, την Ειλείθυια τη θεά των αίσιων τοκετών να ελευθερώσει τη Λητώ. Τελικά, με τη μεσολάβηση των υπόλοιπων θεών, η Ήρα έδωσε τη συγκατάθεσή της και η Λητώ γέννησε τα δίδυμα παιδιά της. Τον Απόλλωνα, το θεό της μουσικής, των καλών τεχνών και της μαντικής. Και την Άρτεμη τη θεά του κυνηγιού και προστάτιδα της φύσης, των ζώων και των μικρών παιδιών. Ο Απόλλωνας μετονόμασε το νησί σε Δήλο, που σημαίνει φανερή, φωτεινή, καθώς ήταν ένα ηλιόλουστο νησί. Έτσι, η Δήλος αποτέλεσε τόπο λατρείας του Απόλλωνα και της Άρτεμις και υπήρξε το μεγαλύτερο θρησκευτικό κέντρο της αρχαιότητας.

Το άρθρο το βρήκα εδώ.


Υπάρχουν μύθοι και θρύλοι που έχουν ακουστεί ανά τον κόσμο. Ενώ είμαι αρνητική σε δοξασίες, πρέπει να πω πως πρόκειται για έναν πολύ ιδιαίτερο τόπο. Πατώντας το πόδι του κανείς στο νησί περιβάλεται από ένας είδος ενέργειας. Διάφοροι φαντάζονται ή φαντασιώνονται αρχαίες ιστορίες στις οποίες λαμβάνουν μέρος και οι ίδιοι κατά τη διάρκεια μάλιστα της ξενάγησης, άλλοι λένε πως νιώθουν μια αίσθηση στο στομάχι (κάτι σαν το αποτέλεσμα της yoga).

Όπως και να'χει, είναι ένας μυστικιστικός χώρος και μπορώ να το αισθανθώ ακόμα κι εγώ που είμαι πολύ αρνητική σε κάτι τέτοια.

8 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΔΗΛΟ ΑΛΛΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΕΚΕΙ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ.

Λευκή είπε...

Θεεεεενκς!!!

Λες να κάνω κι εγώ κυβέρνηση? Χμμμμ...άσε με να το σκεφτώ λίγο και θα δούμε.
:))

dreamer-angel είπε...

Πολύ ωραία ανάρτηση!!!Μπράβο Λευκούλα!Δεν έχω πάει στο νησί αλλά πολύ θα το θελα!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα

γυάλινο δάκρυ είπε...

Φαντάσου τότε τι θα αισθανθώ αν πάω εγώ που τα πιστεύω λίγο αυτά τα ενεργειακά! Εκτός βέβαια αν είναι επειδή το σκεφτόμαστε, τα παιχνίδια του μυαλού.

Θανασης είπε...

καλησπερα καλο μηνα. δηλος πολυ θα θελα να παω αλλα δεν μπορεσα.για περνα απο μενα να παρεις το υπουργειο σου πρωτα και μετα μπες και στην ορκομωσια

Aunt Donna είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
κΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!
δεν εχω παει στη Δηλο αλλα ναι νομιζω εχεις δικιο με ολα αυτα τα περιεργα μαγνητικα κουλά...
παζουνε σε πολλους αρχαιολογικους χώρους
καρμα?
ΔΟξασιες?
ποιος ξερει...ειναι ωραια αισθηση ομως ε?
τα φιλια μου μικρη μ!

zekia είπε...

με έκανες να μπω στο google earth πάλι!

disa είπε...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色