Κυριακή, 7 Ιουνίου 2009

Άσχετο


Κανονικά σήμερα θα έπρεπε να κάνω μια ωραιότατη, μακροσκελέστατη και ακαταλαβίστικη πολιτική ανάλυση, για να φανώ κουλτουριάρα και εντός κλίματος. Και θα "το είχα" το θέμα, γιατί είδα ειδήσεις επιτέλους. Και τι ειδήσεις!?!

Ας τα πάρουμε από την αρχή.

Ξύπνησα στις 12:00. Το κεφάλι βρισκόταν στη θέση του (υποθέτω) αλλά ό,τι περιέχει (αυτό το λιγοστό) ήταν σε καταστολή. Μου'κοψε και πήγα να κάνω ένα ντουζ να συνέρθω. Αλλά η καταστολή ήταν τόση, που δεν μου έκοψε να πατήσω το κουμπάκι και να βγάζει νερό το τηλέφωνο. Και είμαι σε κάποια φάση με το τηλέφωνο (του ντους ρε...όχι το κανονικό) πάνω από το κεφάλι, με κάθε καλή πρόθεση να λούσω τα μαλλάκια μου, αλλά.... ένας κόμπος το νερό μου. Οκ, συνήρθα, σκέφτηκα τι πρέπει να κάνω και το αποτέλεσμα ήταν το αναμενόμενο. Ωραίο ήταν το μπανάκι τώρα που το αναπολώ..

Μετά από αυτή την περιπέτεια, ήρθε η ώρα η πονεμένη να φτιάξω καφέ να πιω. Χα! Πού είναι ο καφές οεο? Η ζάχαρη? Το φουρφούρι? Και το βασικό....το ποτήρι??? Μάχη έδωσα με το μυαλό μου μέχρι να θυμηθώ πού διάολο τα είχα. Φυσικά ΔΕΝ είχαν βγάλει ποδαράκια, στο ντουλάπι ήταν ακόμα. Τι να πω, εγώ στη θέση τους θα είχα φύγει...στάνταρ!

Αφού ετοιμάζω και τον καφέ μου, κάθομαι να τον πιω. Μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα που πέρασε κοιτώντας το καλαμάκι χωρίς να έχω κάποιο ιδιαίτερο λόγο και χωρίς να έχουμε να χωρίσουμε τπτ... έφαγα φλασιά! "Ρε λες να ανοίξω την τηλεόραση?". Χα! Δεν έχω καστανή ρίζα τσάμπα και βερεσέ φίλε μου. Το τηλεκοντρόλ βρισκόταν (ευτυχώς) δίπλα από τον αναπτήρα (που τον είχα ψάξει πριν λίγο -και τον βρήκα!-). Δεν ξέρω για ποιο λόγο, με το που πατάω το ΟΝ, ανοίγει κατευθείαν στο STAR. Εδώ είμαστε (λέω). α. Με την πνευματική διαύγεια και την εξυπνάδα που διαθέτω αυτή τη στιγμή δεν είμαι για τπτ παραπάνω και β. να δω ρε παιδάκι μου τι έκανα χτες, δεν μπορεί, όλο και κάποια κάμερα θα με τσάκωσε.

Χοχο! Με είδα, με είδα! Είμαι μια διάσημη! Είχαν συνέντευξη του Γαλάτη - χωρίς τον πελεκάνο-. Αν είδατε (που φυσικά το είδατε, δεν τίθεται θέμα) σε κάποια φάση μια ξανθιά με περίεργο βλέμμα, σπρώχνει τον "δημοσιογράφο" για να περάσει κι αυτός την αγριοκοιτάει. Ε αυτή είμαι εγώ. Και ναι, με είδα στην τηλεόραση. Στις ειδήσεις.

Έλεος? Ναι, έλεος.

Μετά από αυτό το γεγονός...τι να πω, να προσέχετε τι λέτε, δεν είμαι όποια κι όποια. Έσπρωξα έναν και μάλιστα Live ΚΑΙ με αγριοκοιτάξανε.

Για σεμνά λοιπόν.


ΥΓ. Λες αν πάω να ταϊσω τον πελεκάνο να με ξαναβγάλουν???

ΥΓ2. Μπορώ να δηλώσω πλέον πως έχω ολοκληρωθεί σαν άνθρωπος και σαν προσωπικότητα μετά από αυτό. Να πεθάνω τώρα? Μπορώ?

10 σχόλια:

Aunt Donna είπε...

τι ηπιες χθες?
εεεεεε???/





"αφιτογραφο? θα μας εδωκετε"?

Συνοδοιπορος είπε...

Υπάρχει καμία πιθανότητα να μας μιλάς τώρα πια;
Θυμήσου ότι εμείς σε ξέρουμε από πριν βγεις στην τηλεόραση.

Λευκή είπε...

Θεία,

Ντραμπούι το λέν το αναψυκτικό.
Και εννοείται....βγάλε μπούτι να σε υπογράψω. Σφραγίδα. Σαν αυτή που βάζουν στα σφαχτά.

:P

Λευκή είπε...

Συνοδοιπόρε.....

δεν παίζει. Είστε όλοι σας ποταπά, μικρά, άσημα υποκείμενα. Εγώ έχω βγει στο Σταρ, δεν είμαι ό,τι κι ό,τι είμαι ό,τι πρέπει (που λέει και το ανέκδοτο).
Ουστ. Άσημη.

:xx

homemade είπε...

αφού δεν το αντέχεις..τι το πίνεις το ρημάδι...χαχαχα...εγω ενα θέλω να ξέρω πώς βγαίνεις μετά απο τα μαγαζιά που πάς....χαχαχα
νάσαι καλά λευκή.....χικ χικ

Συνοδοιπορος είπε...

Καλά σου Λευκή.
Τότε κι εγώ άμα βγω στο σινεμά, θα λέω ότι η τηλεόραση είναι κατώτερο και σιχαμένο πράμα.

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα κορυφαία ανάρτηση!!!

Λευκή είπε...

homemade,

και το πιο ωραίο ξέρεις ποιο είναι?? Δεν πίνω! Δλδ το κεφάλι το κάνω με το 2ο ποτό. Και το πρώτο ποτό να καταλάβεις θα είναι κανένα Breezer ή κανένα Mule.
Άσεεεεε!

Λευκή είπε...

Συνοδοιπόρε,


αχ περιμένω τη μέρα που θα σε δω με τουαλέτα να περπατάς στο κόκκινο χαλί.
Μετά από αυτό....;)

Λευκή είπε...

dreamer,



thaaaaanks κούκλα! :)