Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2009

Ναι. Σωστά.


Λοιπόν εντάξει.
Είπαμε να μην κάνουμε όλη την ώρα ποστ χωρίς λόγο.
Ακριβώς αυτό θα κάνω τώρα.
Θα βρω έναν πολύ καλό λόγο να κάνω ποστ.
Χμμμμ.
Οκ, το'χω. Έχουμε καιρό να μιλήσουμε για τσεκούρια ε?
Χεχε.
Μήπως ήρθε η ώρα?
Και να μιλήσουμε "γαλλικούλια" επίσης.
Και λες εσύ πως δεν θα μπορέσω εγώ να κάνω συνδυασμό?
Ρε δε γαμιέσαι λιγάκι? Άιντε από δω μάγκεψαν όλοι.
Τεσπα.
Όσοι προσβάλλονται ούστ. Από τώρα.

Τσούπρες και τσούπροι, γαμιέται ο Διας εδώ πέρα.
Βάλε από τη μια μασχάλη τη φίλη με το ναυαγό. Βάλε από την άλλη τους Κινέζους που τους έκανε ο άλλος να χρειάζονται 6 σακούλες για να τους μαζέψουν...τι μένει? Τέλος οι μασχάλες. Πάει, αυτές ήταν. Αν είχες κι άλλες θα ήσουν σε τσίρκο, όχι εδώ.
Το γαμωνήσι έχει γεμίσει. Ένεκα του τριημέρου,΄πλάκωσαν όλοι. Με τις ολοκαίνουριες αντάυγειές τους και τα ξεκαπάκωτα αυτοκίνητα, με ζητάνε να τους κλείσω τραπέζι στο Ματσουχίσου. Του πούστη ρε....ήξερες και από τη Λαμία το σούσι?
Δε γαμείς. Πάμε παρακάτω.
Πάω να αγοράσω ένα βιβλίο. Το έγραψε μια τύπισα που μένει εδώ παραδίπλα. 60άρα και κυκλοφορεί μες στα καρκαήλια του γαμωνησίου με μαύρο δερμάτινο παντελόνι. Πού πας μαρή? Αλλά χεστήκαμε κιόλας. Και με ζητάει η θειά αυτή 45 ευρώ. Το αρπάζεις το τσεκούρι ή δεν το αρπάζεις κύριε Πρόεδρε? Δεν είχα κανένα εκεί κοντά σε απόσταση βολής, αλλιώς σου'λεγα εγώ. Άκου 45 ευρώ. Καλέ νομίζεις πως έχω την ευριά απ'έξω και τώρα ωρίμασαν και πέφτουν??? Έλεος. Αλλά τι να κάνω, είμαι τόσο μα τόσο ΒΛΑΜΕΝΗ που τα έσκασα. Και τώρα τα κλαίω. Το διάβασα και κλαίω. Μη με ζητάς τίτλο. Δεν συγκινήθηκα από το βιβλίο, τα 45 όμορφά μου ευρώ κλαίω. Γμτ μα να είμαι ΤΟΣΟ μαλάκας? "περιδιαβαίνουν οι μαργαρίτες των ψυχών μας στα όνειρα μιας αρκούδας σε χειμερία νάρκη". Να'χα ένα τσεκούρι τώρα, θα το άνοιγα το κεφάλι μου.
Δε γαμείς όμως. Λεφτά δεν έχουμε?
Παρακάτω.
Το λεπόν.
Έρχονται κάτι γαμωισπανοί. 8 άτομα, 4 ζευγάρια. Ρε πούστη επιδρομή του Τζέκινς Χαν να γινόταν, πιο πολλά μαξιλάρια θα έμεναν όρθια. 50 φεύγα άνθρωποι, πάνε σε λόμπυ ξενοδοχείου και παίζουν μαξιλαροπόλεμο? Και η δόλια η ρεσεψιονιστ τι φταίει? Που να σας γαμηθούν όλοι οι Χοσέδες της χώρας σας. Ουστ.
Τι να πω άλλο. Αν είχα μακρύ τσεκούρι θα έκοβα διάφορα. Ό,τι προεξέχει. Να γίνει ομοιόμορφο. Άκου ρε φίλε, η γόβα η Replay να με πει πως είναι ξεφτισμένη???? Πάμε καλά ρε? Πού πα ρε Καραμήτρος? Που έχω σκάσει 270 ευρά στις εκπτώσεις και δεν έβγαλα κιχ? Σαν κόσμημα τις έχω, αν μπορούσα στο λαιμό θα τις κρεμούσα. Καλύτερα να με πεις μπάζο παρά να με προσβάλλεις τις γόβες.
Άλλο θέμα. ΠΑΡΟΛΙΓΟ λέει η παρ'ολίγο καθηγήτρια. Γμτ θα το πάρω. Μη με βαστάτε θα το πάρω. Του πούστη ρε πούστη. Αφού δεν το΄χεις, μη το γαμείς το θέμα. Θα το πάρω σε λέω (το τσεκούρι), και θα σε βρω. Μη πάρω φόρα και γίνω επιθετική, τη γάμησες. Γιατί μέχρι τώρα ΔΕΝ είμαι.
Έλα γειά τώρα.

13 σχόλια:

Polykarpos είπε...

πω πω
συ είσαι επικίνδυνη

dreamer-angel είπε...

...και όχι μόνο!Χα χα χα

Blackangel είπε...

Πουλάνε τσεκούρια στον HONDOS?

"Καλέ" (που λες και εσύ) με σκιάζεις. Άστο κάτω Λευκούλα'μ.

;-=)

Nikos.Lioliopoulos είπε...

κανε καμια βουτια και ασε τα τσεκουρια για άλλους...Π.χ. εμενα!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Αυτό το ποστ μου θύμισε τη λατρεμένη κωλόγρια!

Φεύγω τώρα για να μη με πάρουν τα σκάγια!

υγ. Πάντως αν θες τσεκούρι σου φέρνω από τον κήπο μας. Έχουμε και αλυσιοπρίονο για μεγαλύτερη ηδονή.

Λευκή είπε...

Polykarpos,

μπα μωρέ.... "σκυλί που γαυγίζει δεν δαγκώνει"... πολύ! ;-)

Λευκή είπε...

dreamer,

το ίδιο ισχύει και για σένα!
Φιλιά πολλά :))

Λευκή είπε...

Black,

υποννοείς πως πάω συχνά στα Hondos?

Εεεεε? Μήτσομ?

:PP

Λευκή είπε...

Nikos.Lioliopoulos,


κάνε κανένα όργωμα και άσε τα τσεκούρια για'μένα...που έχω πείρα! Τόσες αναρτήσεις έχω κάνει για!
:))

Λευκή είπε...

Γυάλινο δάκρυ,

πωπω έχω καιρό να πάω από κει. Γμτ εκεί έπρεπε να πάω χτες, θα ξέδινα και θα γελούσα και θα γλίτωνα από τόση σκέψη να τα γράψω από μόνη μου. Εμ είδες τι χαζή είμαι?

ΥΓ. Ρε συ τα αλυσοπρίονα λερώνουν... όχι τπτ άλλο αλλά μετά το πλυντήριο χρειάζεται και σιδέρωμα, και μες στο κατακαλόκαιρο ΔΕΝ το μπορώ. lol

dreamer-angel είπε...

Δεν είπα όχι!!!Χα χα χα

Blackangel είπε...

ΟΧΙ ΟΧΙ δεν υπονοώ τίποτα....σε αγαπώ και το ξέρεις....απλά άστο κάτω βρε παιδί μου αυτό το πράμα θα χτυπήσεις........

Λευκή είπε...

dreamer, black,


έτσι μπράβο πουλάκια μου.
χαχα