Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2009

Με ροκ διάθεση

Απόψε έχω ροκ διάθεση. Ετοίμαζα μια λίστα με μουσικές, και έπιασα τον εαυτό μου να ψάχνει τα πιο "δυνατά" κομμάτια.
Και τώρα που τελείωσε η "εργασία"... κάθομαι και ψυχολογώ τον εαυτό μου, μιας και ο νορμάλ κόσμος κοιμάται τώρα πια. Σωστά? Ελπίζω να μη ροχαλίζει μόνο. :P
Όταν έχω καλή διάθεση, δηλαδή είμαι καλά και ήρεμη, θέλω να ακούω μουσικές δυνατές. Για παράδειγμα....


Ή ακόμα καλύτερα....



Χμμμμ... κι άλλο ένα!....




Ε φυσικά δεν θα έλειπε κι αυτό...



ΥΓ. Καλή ακρόαση αν δε μου έρθετε το Σάββατο! :))

8 σχόλια:

Εφη είπε...

να εχεις παντα καλη διαθεση σου ευχομαι. καλημερα, καλο Σ/Κ.

Θανασης είπε...

καλημερα παντα κεφατη!! καλα να περνας

anna. είπε...

Αντίθετα με σένα εγώ ακούω δυνατά στα κάτω μου!!!
Όμορφες μουσικές Λευκούλα!!!
Φιλιά καλό ΣΚ.

Polykarpos είπε...

και μια και μίλησες για ροκ διάθεση
http://kopria.blogspot.com/2009/06/blog-post_859.html

dreamer-angel είπε...

Πάντα τέτοια!Αντε καλό Σ/Κ

Λευκή είπε...

Έφη,

Ευχαριστώ, καλό απόγευμα και σ'εσένα! :))

Θανάσηηηηηηηηηη!!!

Βγήκαν τα ροδάκινα???? Θέλω μια κλούβα! :))

anna.,

εγώ όταν είμαι στα κάτω μου, μαζοχίζομαι και θέλω να πάω ακόμα πιο κάτω. Πάτο εντελώς. Και "παίζει" ελληνικό έντεχνο...;-)


Polukarpos,

χμμμμ τα ξέρουμε τα παιδιά? Τώρα δεν μπορώ να πάω να τους δω, μόλις "αποφυλακιστώ" όμως σίγουρα. Μου αρέσουν κάτι τέτοια... Ίσως όμως στείλω "αντιπρόσωπο", άσε με να το επεξεργαστώ λίγο το θέμα. Καλό απόγευμα :))

Dreamer,

φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο :))

homemade είπε...

νάσαι καλά πάντα λευκή...αφου τσίμπησα λίγο από το πόλυ ωραίο σπανακόριζο....ας ακουσω τα ωραία τραγουδάκια..σου..θα ξεκινήσω με τους αγαπημένους zztop...και τρύπες....σε ευχαριστώ πέρνα όμορφα

zekia είπε...

έτσι μπράβο, γιατί αν δεν είσαι ροκ, είσαι μπαρόκ!