Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2009

Λάβλι!


Καλέ βραβεύτηκα! Καιρό είχα εδώ που τα λέμε. Είναι μια δικαίωση. Τόσο ιδρώτα έχουμε ρίξει εδώ πέρα, τόσα νύχια έχουν ξεφτίσει την μπογιά τους πάνω στα πλήκτρα. Νισάφι.
Με δώκανε βραβείο τα πιο γλυκά παιδιά του κόσμου! (Και γι'αυτό χαίρομαι περισσότερο).
Ο ένας είναι ο Μικρός Αλήτης, που είναι τόσο βλαμένο που χάθηκε τόσο καιρό και νομίζαμε τον πάτησε κανένα αυτοκίνητο. Ρε Μικρέ, ειλικρινά χάρηκα πολύ που είδα πως ξαναγύρισες και είσαι καλά! :)
Το άλλο παιδί, είναι ένα παιδί - βιολί, η Dreamer-Angel! Παλιά αγάπη και παντοτινή. Σταθερή αξία.. όλοι έχουν τα σκαμπανεβάσματά τους αλλά η Αγγελική είναι το "σημείο μηδέν". Εκεί γύρω της γυρνάμε όλοι...σαν τις μέλισσες στο μέλι. Αγγελική, respect!

Και τώρα λέει πρέπει να βραβεύσω 15 bloggers...
Για να δούμε!

1. Dreamer-Angel(με αγάπη!)
2.Τρελός του Χωριού (Τάσε θα το πάρεις, αλλιώς θα σε βαρέσω)
3.Μεταλλαγμένος (Θανάση κανόνισε, μην κάνεις κανένα χρόνο να εμφανιστείς ξανά).
4. Pandora (η κοπέλα αυτή έχει ΜΑΓΚΙΑ και τη γουστάρω τρελά)
5.Συνοδοιπόρος (χωρίς λόγια ;-))
6. Happypepper (Καινούριος, αλλά...μ'αρέσει!)
7.Γυάλινο Δάκρυ (φιλάκια!)
8.Θεία Ντόννα (Θ-Ε-Α)
9.Αναρριχώμενο φρικιό (ε! έχω και βίτσια, τι να κάνουμε?)
10.Άντε να δούμε ( το μαϊμούλι! κάθε φορά που βλέπω τη φωτογραφία αυτή γελάω!)
11.Devils woman (Μη φοβάστε, είναι μια γλύκα!)
12.Ανασαιμιά (Εμ η Θεσσαλονίκη δεν ξεχνιέται!!!)
13.Molemou ( Εμ η Θεσσαλία δεν ξεχνιέται!!!)
14.Ονειροφαντασίες (Φιλιάααααα!)
15.agit8d (ο τύπος είναι Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο-Σ!!!)

Εν τω μεταξύ, λέει πως πρέπει να πάω και στα 15 blogs να τους πω πως τους βράβευσα. ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ! Η ώρα είναι 03:00 κι έχω να ξυπνήσω αύριο. Όποιος το θέλει κι όποιος περνάει από δω ας το πάρει. Οι υπόλοιποι...oh well! Next time!


Πολλά φιλιά σε όλους :))

20 σχόλια:

Θανασης είπε...

καλημερα απο παραλια χαλκιδικης οπου θα ειμαι μεχρι το σεπτεμβρη ελπιζω. Μπραβο για το βραβειο το αξιζες το εχεις ειδη και απο μενα

Ευρύνοος είπε...

Λευκή

καλημέρα σου..

γνωρίζεις την τρ-έλα μου..
ένας τρελός άνθρωπος (?) δέν βραβεύεται ποτέ (!)..

άρα θα περιμένω αυτό που μου αξίζει..
θα με βαρέσεις (!!)..
και θα πώ κι ένα τραγουδάκι

καλημέρααααααααααα

Συνοδοιπορος είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ κυρία μου!

Δεν ξέρω αν αξίζω αυτή την προτίμηση. Όπως είπα και στη Vasiliki από το μπλογκ Πνευματική Αρμονία, που μου απένειμε επίσης το ίδιο βραβείο πριν δυο μέρες, δεν περίμενα ότι θα μπορούσα να βραβευτώ γι' αυτό που κάνω.

Για την ακρίβεια, νόμιζα ότι ο κόσμος με ψάχνει για να μου ρίξει καμιά φάπα.

Είσαι πολύ ευγενική. Ξαναευχαριστώ!

dreamer-angel είπε...

Εεε όχι και παιδί βιολί ρε συ;;;Χα χα χα Οπως και να χει!Σ ευχαριστώ πολύ Λευκούλαμ, να σαι καλά!Μιας και το ανέφερες, θα περάσω κι απ αυτόν τον αλητάκο να δω τι κάνει!Φιλιά πολλά

agit8d είπε...

Μικρο τυπογραφικο. Δεν ειμαι τελειος, ειμαι τελειως..

an-upomoni είπε...

Αλλο ένα βραβειο κ απο μένα! Να σαι καλα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ.ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

happypepper είπε...

........
Kαταρχήν μπράβο για τη βράβευση! Προφανώς πίσω από το βραβείο κρύβονται πολλά όνειρα κ κόπος οπότε φαντάζομαι ότι έχεις ένα πελώριο χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό σου!

Επόμενο:
Βραβείο πιπεράτο;;;;;!
Απίστευτο!
Δεκτό όμως - για να το λες, κάτι θα ξέρεις!

Λοιπόν κάθε κυριακή που δουλεύεις, θα σου στέλνω θετικά βάϊμπςςςςς!
Φιλιά πολλά.

(εμένα μέχει πιάσει μια ρέκλα άλλο πράγμα κ δεν μπορώ να δουλέψω - μάλλον φταίει το καλοκαίρι.)
Άντε, ξεκολλάω - γειά.

Νηρηιδα είπε...

ευχαριστω Λευκη και να σου πω οτι ως κλασικη τεμπελα ξεχασα να στειλω ειδοποιησεις, μιας και σου το εδωσα κι εγω το ιδιο βραβειο :Ρ
αλλα βλεπω οτι και χωρις εμενα εχει κοινο χαχαχαχαχα

Λευκή είπε...

Θανάση,

το γνωρίζεις πως σε μισώ θανάσιμα ε??? Και σε ζηλεύω επίσης! Ειδικά δεν αν μιλήσεις για δεύτερο πόδι............

Αχχχχχχχχχχχχ!!!!!

φιλιά σε όλη την οικογένεια!

Λευκή είπε...

Ευρύνοε,

αν και μπορεί να ακουστεί περίεργο... δεν έχω βαρέσει κανέναν τα τελευταία 20 χρόνια!
Άρα.. κούφιες απειλές. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πάρεις το βραβείο και να το βάλεις εκεί.. "στο σπίτι πάνω στο βουνό" ;-)

Λευκή είπε...

Συνοδοιπόρε,

βασικά το βραβείο αυτό δεν σου ταιριάζει καθόλου. Άκου "lovely" η Συνοδοιπόρος. Καμία σχέση. Αλλά ρε συ αυτό δίνουνε, μόδα είναι. Επίσης βασικά, σ'εσένα θα ταίριαζε,αν υπήρχε, το βραβείο "Τσεκούρι". Ξέρεις πόσο τα συμπαθώ! ;-)

Λευκή είπε...

dreamer μου,

πέρνα κι εσύ και μάλωσε τον! Εγώ του τα είπα πολλές φορές!
:))

Λευκή είπε...

agit8d,



loooooooooooooooooooollll

Λευκή είπε...

an-upomoni,

άι ρε φτάνει! Καλά εννοείται πως θα έρθω, αλλά το παρα-απαυτώσαμε το θέμα!!!
(Λες και δε μ'αρέσει!)

Λευκή είπε...

Skroytzako,

χίλια ευχαριστώ. Εσένα δεν σε βράβευσα γιατί σε έχουν βραβεύσει καμιά εκατοστή άτομα!!!
:))

Λευκή είπε...

ωχ ο happypepper!

μα έχετε βαλθεί όλοι σήμερα να βγάλετε τον κακό μου εαυτό? Σε μισώ επίσης θανάσιμα για τη ρέκλα,που θα κάνω άλλες 124 μέρες να ζήσω..

Ευχαριστώ βέβαια για τα vibes :)))))

Λευκή είπε...

Θάλεια,


χαχαχχαα γουστάρω την τεμπελιά!!!! Να'σαι καλά για το βραβείο ρε! (Η κλασική Λευκή,ούτε καν μπήκα να το δω!)

Φιλιάάάά!

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου … και ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ που με τιμάς…
Είναι πολύ όμορφο να ανακαλύπτεις ότι έχεις κερδίσει 4 βραβεία ενώ απουσιάζεις…
Όχι ..δεν θα κάνω ένα χρόνο για να εμφανιστώ πάλι … Μετά τις 10 Ιουλίου .. θα επιστρέψω. Έχω κάνει και σχετική ανάρτηση σήμερα… Φιλιά και πάντα τέτοια.

Rock N Rolla είπε...

και για να νιωσεις λιγο περισσοτερη δικαιωση μολις ελαβες αλλο ενα βραβειο απο εμενα!!! μπορεις να το παραλαβεις στο blog μου (αν και δεν χρειαζεται το χεις ηδη!) οτι να 'ναι λεω!τεσπα, συγχαρητηρια :-)))))

καληνυχτα!!