Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2009

Θα μου περάσει


Μέσα μου έχω μια θλίψη που είναι τόσο μεγάλη

ξέρω, θα μου περάσει.

Κι εσύ το ξέρεις αφού.


Είναι σαν ταινία εποχής.

Βρίσκονται σε ένα πάρκο, πικ νικ, βλέματα, υπονοούμενα, φουστάνια εποχής με φραμπαλάδες και κορσέδες, ημίψηλα καπέλα και... μιλάνε για τον καιρό. Ενώ θέλουν να μιλήσουν για άλλα. Και το πικ νικ τελειώνει. Και αποχαιρετιούνται με χειροφίλημα. Απομακρύνονται παίρνοντας αντίθετες κατευθύνσεις. Εκείνος γυρνάει και της ρίχνει μια κλεφτή ματιά. Εκείνη χαζεύει τους κύκνους στη λιμνούλα. Εκείνος συνεχίζει τον βηματισμό του. Εκείνη γυρνάει και τον κοιτάζει να απομακρύνεται. Και σκέφτεται "αν φτάσει μέχρι το δέντρο και δεν γυρίσει να με κοιτάξει τότε δε μ'αγαπάει". Τον παρακολουθεί με σφιγμένη την καρδιά. Φτάνει στο δέντρο. Η καρδιά της πάει να σπάσει. Προσπερνάει το δέντρο. "Δε μ'αγαπάει!!!!".. απογοητεύεται και γυρίζει να φύγει με βιαστικό βήμα. Και δεν προλαβαίνει να δει πως αυτός κρύβεται πίσω από το δέντρο και την παρακολουθεί να φεύγει. Είχε σκεφτεί κι αυτός βλέπεις "αν με ψάξει με το βλέμα της όταν κρυφτώ πίσω από το δέντρο θα πει πως μ'αγαπάει!"..

15 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

πόσες φορές το έπαιζα αυτό το παιχνίδι μικρή.. όχι με δέντρο απαραίτητα ;)

Λευκή είπε...

Flon,


εσύ που ξέρεις απ'αυτά.. δεν είναι παράλογο? Για πες...έχω μεγάλη περιέργεια.

Ευρύνοος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=qimtPIl_Hus

So far away ..... είπε...

Πάντα πίστευα πως είναι προτιμότερο να λέμε αυτά που νιώθουμε και σκαφτόμαστε παρά να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας ελπίζοντας πως με αυτό το τρόπο θα πέσουμε στα “μαλακά” !
Πρέπει να αντιμετωπίζουμε τη ζωή και τις συνθήκες της με δύναμη και θάρρος ! Πρέπει να είμαστε υπεύθυνοι των πράξεων μας ! Δε ξέρω , καλά ακούγεται αλλά ξέρεις κάτι καλή μου Λευκή και εγώ είμαι ένας από αυτούς που πολλές φόρες δεν το έχω κάνει πράξη . . . . .

Υ.Γ. Σε ευχαριστώ πολύ που σου πέρασα από το μυαλό και με βράβευσες (αν και χάνομαι τελευταία . . . )
Καλή σου μέρα !

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Ευτυχώς που υπάρχουν και τα δέντρα..

Υπέροχο τραγουδάκι …

"Ακόμα κι αν πεις καληνύχτα
Σε έχω δέσει με έναν όρκο γλυκό
Στα περίεργα γαλάζια σου ξενύχτια
Σε όποιον πεις σε όποιον πω σ' αγαπώ

Ακόμα κι αν πεις καληνύχτα
Και να ζήσω πια μαζί σου δεν μπορώ
Στα περίεργα γαλάζια σου ξενύχτια
Πάλι θα 'ρθεις και θα 'ρθω κι εγώ"

dreamer-angel είπε...

Θα συμφωνήσω για άλλη μια φορά με τον μεταλλαγμένο!Ευτυχώς που υπάρχουν και τα δέντρα!!!Φιλιά πολλά

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Καλησπέρα Λευκή!

Η θλίψη δεν συνάδει με το καλοκαίρι…

Εύχομαι να περάσει γρήγορα και να αργήσει να σε επισκεφτεί ξανά.

Είναι κρίμα όταν οι άνθρωποι δεν μιλούν και περιμένουν η σιωπή να πει αυτό που νιώθουν!

Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

Λευκή είπε...

Ευρύνοε,

άσε κάτω τη ρίγανη! ;-)

Λευκή είπε...

So far away,

ας χάνεσαι, αρκεί να είσαι καλά!
Όσο για το θέμα, πίστεψέ με, ώρες ώρες πιο πολλά λένε οι σιωπές ανάμεσα στις λέξεις. Έχω μάθει να τις εκτιμώ.. :))

Λευκή είπε...

Μεταλλαγμένε,

είπαμε, οι μουσικές τα λένε όλα. Όπς το'πες λοιπόν..
"Ακόμα κι αν πεις καληνύχτα
Σε έχω δέσει με έναν όρκο γλυκό
Στα περίεργα γαλάζια σου ξενύχτια
Σε όποιον πεις σε όποιον πω σ' αγαπώ

Ακόμα κι αν πεις καληνύχτα
Και να ζήσω πια μαζί σου δεν μπορώ
Στα περίεργα γαλάζια σου ξενύχτια
Πάλι θα 'ρθεις και θα 'ρθω κι εγώ"

Λευκή είπε...

dreamer,

υπάρχουν ναι, δεν διαφωνώ. Αλλά τι μπορεί να βγει όταν κρύβεσαι πίσω από ένα δέντρο τη στιγμή που θα μπορούσες να τρέξεις μέσα στα δάση?

Λευκή είπε...

Λουλούδι,

http://www.youtube.com/watch?v=SR0NNl4I7NA

;-)

happypepper είπε...

Καλημερούδια περίεργα, μιας και είναι 04.30...
Δε θέλω να πω τί πρέπει κ τι δεν πρέπει, δε θέλω να είμαι κοινότοπος με το "να σαι χαρούμενη".

Ας είσαι όπως θες, ας είσαι όπως σου βγαίνει. Και η θλίψη γλυκειά είναι πολλές φορές, σαν τη συννεφιά. Και όταν έρχεται,"θα σου περάσει" που λες και συ...
Όσο για τα δάση και τα δέντρα - απλά βρίσκω εντυπωσιακό το χειρισμό των λέξεων, σαν αλυσσίδες που ριζώνουν στο χώμα.

Ας είσαι όπως θες λοιπόν, ελεύθερη, λευκή...

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Υπέροχο...καληνύχτα!

zekia είπε...

πολύ γλυκο