Δευτέρα, 6 Ιουλίου 2009

Το χατήρι μου


Η ζωή λένε είναι ωραία τύπισσα, αλλά τα'χει μ'άλλον. Διαφωνώ. Η Ζωή είναι ωραία τύπισσα, και δεν τολμώ να πω κάτι άλλο γιατί είναι η μαμά μου!
Στη σημερινή μας συζήτηση ( α, κάνω καταπληκτικές συζητήσεις με τη μάνα μου "τι έφαγες? ντύνεσαι καλά? τι καιρό κάνει εκεί? είδες κανέναν διάσημο?", "Μάνα θες τίποτα σοβαρό? άιντε κλείνω, γεια.") η τύπισσα με κατέπληξε. Χωρίς να έχω πει τίποτα, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, με τσάκωσε στα πράσσα. "Τι έχεις εσύ? Πώς και είσαι καλά?" Πρέπει να ομολογήσω πως έμεινα παγωτό. Μα ραντάρ έχει? Κι αν ναι, πιάνει τόσο μακριά? Να τη στείλουμε στη ΝΑΣΑ, θα τους χρησιμεύσει πολύ. Φυσικά για να μην της δίνω πολλά πολλά θάρρητα και αρχίσει τους εξάψαλμους, της απάντησα γενικώς και αορίστως "έχει ωραίο καιρό και έχω καλή διάθεση, άσε, θες τίποτα άλλο, βιάζομαι". Εντάξει, το ξέχασε προς το παρόν, μιας και όταν την παίρνω με το άγριο πάντα πιάνει, αλλά δεν θα τη γλιτώσω για πολύ.
Ναι ρε, τι με ρωτάτε συνέχεια? Είμαι καλά. Με λένε Λευκή και είμαι καλά. Τραβάτε κάνα ζόρι? Έχω πολλά ζόρια από μόνη μου, στο γαμωνήσι που'χω έρθει, που μόλις φύγω να τους καούν όλες οι μηχανές αποτρίχωσης και τα αντιηλιακά να γίνουν σα στόκος και να μη βγαίνουν απ'τα μπουκάλια..
Ε οκ, παρά τα ζόρια.. μου έχουν πραγματοποιηθεί όλα μου τα χατήρια και το χαίρομαι. Πολύ.

Α, και κάτι άλλο. Τα ποδήλατα που οδηγούν τα παιδιά δυόμισι χρονών, μπορούν να μπαίνουν παντου. Είναι νόμος. Σωστά????

:))

4 σχόλια:

Mikros Alitis είπε...

Και η δικιά μου μάνα έχει ραντάρ... Δεν προλαβαίνω να στεναχωρηθώ, χτυπάει το τηλέφωνο... ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ; Γεια σου ΜΑΝΑ... ΟΧΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ...

Είναι 6η αίσθηση...

Tina είπε...

Είναι κουραστικό αλλά και γλυκό ταυτόχρονα. Οι μαμάδες μας πρήζουν με την επιμονή τους να μάθουν κάθε τι που μας συμβαίνει, αλλά το κάνουν από αγάπη κι ας γίνεται ασφυκτική αυτή η αγάπη μερικές φορές. Είσαι πολύ τυχερή πάντως που έχεις μια μητέρα που σε νοιάζεται.
Καλή εβδομάδα!!!

happypepper είπε...

Μια καλησπέρα απλή, αλλά ενισχυμένη.

zekia είπε...

και γω βαριέμαι πολύ να συζητάω με τη μαμά μου και όλο της μιλάω απότομα αλλά παρόλα αυτά επιμένει! μου θύμισε τον ευατό μου ο διάλογος του ποστ.
Αλήθεια που τρυπώνουν τα μικρά ποδήλατα δε μας είπες