Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2009

Τα με τα με, τα σε τα σε, Τάσε.


Ξύπνησα το πρωί, αργά όπως κάθε μέρα τον τελευταίο καιρό και φυσικά πήρα το κινητό στο χέρι πριν καν ανοίξω το μάτι. Έκανα το τηλεφώνημά μου, είπα την καλημέρα μου εκεί που ήθελα (και που είχε κάνει 21 κλήσεις να με ξυπνήσει πιο νωρίς όπως του είχα πει) και σηκώθηκα να φτιάξω τον ναυτικό καφέ μου. Το οποίον σημαίνει, πως πίνεται στην τραπεζαρία μαζί με όποιον άλλο περαστικό συνάδελφο βρεθεί εκεί γύρω.
Αυτά ήταν τα θετικά στοιχεια της μέρας, γιατί η υπόλοιπη ήταν ένα σύστριγγλο. Η μόνη λέξη που περιγράφει την σημερινή κατάσταση είναι αυτή. Σύστριγγλο. Είχα γίνει κάποτε μάρτυρας σε καυγά τραβεστί και η μέρα αυτή μου θύμισε έντονα εκείνη την ΓΚΛΑΜΟΡΟΥΣ στιγμή.
Από την ώρα που έπιασα δουλειά, όλοι τσακωνόντουσαν με όλους και στο τέλος για όλα έφταιγαν όλοι (κι εγώ μαζί φυσικά). Σύστριγγλο. Βγήκαν στη φόρα ιστορίες για αγρίους.
Πρέπει να πω πως πάλεψα σθεναρά να σταθώ στο ύψος μου (1,64 είναι αυτό, δεν είναι παίξε γέλασε). Αλλά παρεσύρθην στο βούρκο. Ξεκατινιάστηκα. Όχι μπροστά τους καλέ. Μπροστά.. κιουρία. Από πίσω όμως (τηλεφωνικώς στον αγαπημένο μου) τα "έδωσα" όλα. Ό,τι με κάνανε εδώ και τόσο καιρό κι εγώ το χαϊβάνι δεν ανέφερα... Όλα τα είπα.
Και θα με πεις... αυτός ο άνθρωπος τι φταίει?? Αμ δε φταίει, αλλά αν δε τα πω θα σκάσω. Και τώρα γι'αυτό γράφω εδώ, πήγε για ύπνο εκείνος και είπα να πρήξω και κανέναν ξένο...
Λοιπόν δεν φτάνει που είμαι στο χαζονησί αυτό, δεν φτάνει που δουλεύω κάθε μέρα, δεν φτάνει που έχω ακόμα 94 μέρες μέχρι την "αποφυλάκισή" μου.... πρέπει να με μπερδεύουν σε συζητήσεις που ξεκινάνε "καλέ αυτή μου είπε προχτές πως η λαντζιέρα άκουσε πως εσύ την είπες χαζοβιόλα"?????????
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ.
ΑΦΗΚΕΤΕ ΜΕ.
Θέλω να κάνω τη δουλειά μου, να προαυλιστώ σαν καλή φυλακισμένη, να κάνω και εθελοντική εργασία (έστω κι αν δεν πρόκειται να μειωθεί η ποινή) και όταν με το καλό πάρω το χαρτί να σηκωθώ να φύγω. Τόσα πολλά ζητάω πια?

7 σχόλια:

tantoguanto είπε...

Κλαίνε οι χήρες κλαίνε και οι παντρεμένες;χαζονήσι το ασπρονήσι των Γαλάτη,Τσέλιου,Γαβαλά,Ασλάνη και ποιός ξέρει πόσες άλλες λούγκρες(μόνο στην ψυχή στο σώμα δεν μ'ενδιαφέρει καθόλου)έχουν το φτωχικό τους εκεί;!!!
Καλημέραααα και καλή σου εβδομάδα Λευκούλα!

Aunt Donna είπε...

Ανιψια...πουτσες μπλε!
Με τις πουσταρες που εμπλεξες εκει χαμω φιλεναδα..καμε υπομονη!
Κουραγιο και δροσερο φιλί!

Υάδα είπε...

Είναι και η ζέστη, είναι και η έντονη επιθυμία για διακοπές... που θα πάει.. θα ηρεμήσουν όλοι και όλες. Αλήθεια, με τί ασχολείσαι;;

Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα :-))

pandora είπε...

Γι αυτό καλή μου, Μακρόνησο την επόμενη φορά. lol
Να είσαι καλά και καλά να περνάς (όσο γίνεται...)

D.Angel είπε...

Υπομονή και ψυχραιμίαααααα
Φιλιά πολλά κοριτσάκι,
όλα θα γίνουν.

AATON είπε...

Καλό, πολύ καλό post!!!
Πέρασα να σου ευχηθώ μια καλησπέρα :-))

Νηρηιδα είπε...

αμα δεν πρηζεις τον αν8ρωπο σου ποιον 8α πρηξεις; Οποτε καλα του κανεις!
Οσο για την αιτια πρηξιματος ελα και περνανε οι μερες, ελα και πλησιαζει η αποφυλακιση, ελα ειναι η ζωη μια τρελα...!