Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2009

No smoking


Έφτασε επισήμως και η πρώτη μέρα που απαγορεύεται κανονικά και με το νόμο το κάπνισμα σε κλειστούς χώρους. Χα!!!

Καπνίζω από τα 15 μου, δλδ την μισή ζωή μου. Είχα βάλει σαν χρονικό περιθώριο στον εαυτό μου πριν κάμποσο καιρό την μέρα αυτή, για το κόψιμο του καπνίσματος. Όμως, πριν κανένα εικοσαήμερο, και χωρίς καν να τελειώσω το πακέτο που είχα ξεκινήσει, ξύπνησα ένα πρωί και είπα "από σήμερα στοπ". Και έτσι έγινε. Το πακέτο εκείνο βρίσκεται ακόμα στο συρτάρι μου, με 11 τσιγάρα μέσα και τον αναπτήρα. Δεν το έχω ξαναπλησιάσει.
Οι λόγοι που ήθελα να το σταματήσω ήταν κυρίως λόγοι υγείας. Θα μου πείτε, γιατί δεν το έκανα ως τώρα? Δεν ξέρω, φαντάζομαι δεν το έπαιρνα απόφαση. Δεν είχα και κανέναν να με παρακινεί (εκτός από την μάνα μου).. όλοι καπνίζουν αφού.
Στην αρχή, την πρώτη μέρα.. το αγνοούσα. Προσπαθούσα να μην το σκέφτομαι, έτσι ώστε να μην νιώσω την έλειψη. Το κατάφερα. Την επόμενη, το ίδιο. Την τρίτη μέρα, είχα μια συζήτηση, και ο φίλος μου είπε πως αλλάζει ο μεταβολισμός του σώματος κατά την διακοπή του καπνίσματος και μπορεί να τρώω πιο πολύ και να παχύνω. Τι ήταν να το πει, άρχισα ασυναίσθητα να τρώω. Σε μια μέρα έφαγα όσα δεν έτρωγα σε μια βδομάδα. Την επόμενη μέρα, ήρθα στα συγκαλά μου. Και φυσικά έφαγα όπως τρώω πάντα, καμιά λύσσα. Από'κεί και πέρα.. ειλικρινά δεν το έχω ξανασκεφτεί. Μια φορά μόνο, όταν πιέστηκα από κάτι που συνέβη στη δουλειά και..θα σκότωνα άνθρωπο για μια τζούρα! Αλλά είπα "όχι, είσαι μια κιουρία, δεν θα σε κυριεύσει το άθλιο, ποταπό τσιγάρο, κάνε κουράγιο". Βοήθησε και μια συνάδελφος που μόλις πήρα ένα τσιγάρο, πριν το βάλω στα χείλη μου το άρπαξε και με είπε "Λευκή νόου, έχεις κάνει τόση προσπάθεια". Την αγριοκοίταξα, αλλά το βούλωσα.
Το κόλπο είναι ένα, για όσους θέλουν να το προσπαθήσουν. Δεν το σκέφτεσαι. Αγνοείς τη σκέψη. Κι όταν έρθει η ώρα η δύσκολη, έχε δίπλα σου ανθρώπους που θα σε βοηθήσουν. Το αποτέλεσμα που είδα ως τώρα εγώ, όσο αφορά στη διακοπή του καπνίσματος, είναι το ότι γεύομαι περισσότερο και πιο έντονα. Τρώω φράουλες και ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΡΕΛΑ. Βελτιώθηκε απίστευτα η αίσθηση της γεύσης μου. Δεν μυρίζουν τα ρούχα μου. Μου μένουν περισσότερα λεφτά. Και τώρα που απαγορεύτηκε το κάπνισμα παντού πάω και τους κοροϊδεύω όλους που τρέχουν στις βεράντες και τις τουαλέτες!!!χαχα

Σοβαρά τώρα, αν το θέλετε...δείτε το σαν μια ευκαιρεία για την πρώτη ώθηση. Μόνο καλό έχετε να δείτε από το σταμάτημα του καπνίσματος.

3 σχόλια:

happypepper είπε...

Για μένα δεν υπάρχει χειρότερη αίσθηση από το να φιλήσεις μια γυναίκαι και το στόμα της να είναι σαν τασάκι...

Λευκή είπε...

happypepper,

το ίδιο ισχύει και αντίθετα ξέρεις. Όταν μια γυναίκα πάει να φιλήσει έναν άντρα και το στόμα του είναι σαν τασάκι...

homemade είπε...

λευκή μπράβο σου.....κράτα γερά και δυνατα....ακόμα να ξέρεις έχεις πολύ δρόμο...εγω τρία χρόνια τόκαψα και ωρες ωρες ακόμα το ζητώ....αλλά αμέσως το μυαλό μου πάει πόοσ κακο μου έκανε και δεν το ξαναπιάνω....να ξέρεις θέλει πολύ δύναμη κράτα όταν περάσει ο καιρ'ος θα δείς φοβερές διαφορές
νάσαι καλά......μπράβο σου