Κυριακή, 23 Αυγούστου 2009

Ο γαμπρός


Βλέπω ένα φεγγάρι. Έχει το σχήμα του κουραμπιέ. Κι έχει το χρώμα που έβλεπα σήμερα στην τηλεόραση. Σαν να είχε πάρει κι αυτό φωτιά.
Κόσμος περνάει, πάει κι έρχεται κάτω από το μπαλκόνι μου. Κι ο αέρας φυσάει με δύναμη. Σα να προσπαθεί να τους διώξει. Σαν να τους δίνει μια σπρωξιά να μπούνε στα καράβια που θα τους πάνε εκεί από όπου ήρθαν. Ή μήπως είναι η ιδέα μου?
Κοιτώντας γύρω βλέπω παντού κεριά. Φτηνιάρικα ρεσώ που από μακριά δίνουν την εντύπωση μιας υποψίας ρομαντισμού σ’ αυτούς που έχουν έρθει «εντεταλμένοι» να περάσουν καλά. Είναι φορές που ψοφάω να βάλω τα χέρια στη μέση σαν βλάχα που είμαι, και να πω «ρε μίζερε τύπε που στερείσαι βασικά και ουσιώδη για να λες στην παρέα στην Αθήνα όταν γυρίσεις πως πήγες για διακοπές στη Μύκονο.. έχεις να πληρώσεις τη δόση του στεγαστικού σου? Βρες πρώτα τα βασικά.. κι άσε τη μούρη για άλλους.»
Και δεν τα λέω αυτά γιατί είμαι κακιά. Έχουν δει πολλά τα μάτια μου εδώ. Το σημερινό χαριτωμένο ήταν ένα νιόπαντρο ζευγάρι. Παντρεύτηκαν χθες και σήμερα ήρθαν για να περάσουν τον μήνα του μέλιτος στην σουίτα που είχαν κλείσει εδώ και καιρό. Τους πήγα στο δωμάτιό τους και ο γαμπρός άρχισε να κλαίγεται και να με παρακαλάει να του «κόψω» κάμποσα Ευρώ. Τα παζάρια γαμπρέ, τα κάνουν στο προξενιό, όχι μετά το γάμο. Κι αν ήθελες να σου βγει το ταξίδι φτηνά ας πήγαινες στο χωριό σου στη Λαμία που θα ’χες και φρέσκα αυγά. Μη μου ζητάς σαμπάνια και θέλεις να την πληρώσεις για κόκα – κόλα..
Τα μεταξωτά εσώρουχα θέλουν και επιδέξιους πισινούς, λένε.

18 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

δεν μπορώ να καταλάβω ΑΚΟΜΑ τους ανθρώπους που κάνουν παζάρια. ελπίζω να μη φτάσω ποτέ σε αυτό το σημείο. με την ακριβώς έννοια την οποία το εκφράζεις: αν είναι κάτι ακριβό ή αν δεν έχω λεφτά να το πάρω, γιατί να κάνω παζάρια;

D.Angel είπε...

...και πολύ καλά λένε!Χα χα χα
Στο τέλος ξυρίζουν το γαμπρό έτσι δεν είναι;;;;Χα χα χα

Λευκή είπε...

Flon!!!!

πού'σαι ρε???
Λοιπόν στο θέμα μας. Βασικά είμαι της άποψης πως πρέπει να ξέρουμε σε ποια κατηγορία παίζουμε και να απλώνουμε τα πόδια μας μέχρι εκεί που φτάνει το πάπλωμά μας. Δεν είναι κακό να κάνεις όνειρα, δεν είναι κακό να κάνεις διακοπές από τα συνηθισμένα,απλά ΜΗΝ είσαι μίζερος ρε γαμώτο!!!

Λευκή είπε...

Dreamer μου!!!

οι παροιμίες έχουν λόγο που έχουν βγει! ;-)

Στο τέλος τον ξυρίζουν, αλλά αν η νύφη είναι βιτσιόζα και γουστάρει να βλέπει??????
Τι κάνουν τότε οεο?????

:PPP

Νηρηιδα είπε...

μα τι κακια που εισαι!Δεν μπορουσες να πληρωσεις εσυ κανα δυο σαμπανιες;
αλλα αν μου εκανε τετοιο πραγμα ο αντρας στο ξενοδοχειο, δεν με εβλεπα να μενω πολλες μερες παντρεμενη απαπαπαπα ρεζιλικι!

Λευκή είπε...

Νηρηίδα,

ενώ αυτός ΚΛΑΙΓΟΤΑΝ η κοπελιά κοίταζε σα χαμένη τα ροδοπέταλα που τους είχαμε απλώσει στο κρεβάτι. Ένιωθα άσχημα γιατί καταλάβαινα πόσο άσχημα μπορεί να ένιωθε εκείνη. Και στάνταρ, αν ήμουν στη θέση της θα τον είχα παρατήσει άμεσα!!!

Πέτσες © είπε...

4 αναρτήσεις διάβασα μετά απο τόσο καιρό και δε με έκανες τη τιμή να δώ μια μπουκίτσα μπινελίκι.,...

4 αναρτήσεις και χώρις ίχνος μπινελίκι, απαράδεκτο!!!!
Επέστρεψα και vamos για μπινελίκια!!!

φιλούρες φιλάρα!

zekia είπε...

Το παζάρι για διαμονή σε ξενοδοχείο το δέχομαι στην περίπτωση που είναι πχ. να μείνεις 10 μέρες και ζητάς μια καλύτερη τιμή. Και πάλι ΠΡΙΝ κλείσεις, όχι ΜΕΤΑ!

Λευκή είπε...

Πέτσα!!!!!!!!!!!

Που'σαι ρεεεεε????
Μπινελίκια ε? Ξέρεις τι γίνεται? Αν αρχίσω δεν θα τελειώνω, γι'αυτό λέω να το πάρω χαλαρά..
Θα καταλήξω να βγάλω όνομα πουριτανής, ρατσίστριας και σνομπ αν γράψω αυτά που σκέφτομαι και που περνάω εδώ πέρα.
Άσε, από Σεπτέμβρη!
Πέρασες καλά ρε???

Πολλά φιλιά κι από εμένα! :))))

Λευκή είπε...

zekia,

έτσι ακριβώς! Βασικά τον παλιό καλό καιρό που δεν δούλευα σε ξενοδοχείο, έπαιρνα τηλέφωνο κάπου για να κλείσω, μου λέγανε "τόσα", σκεφτόμουν αν μπορώ να τα πληρώσω ή όχι και αναλόγως το έκλεινα ή όχι.
Αλλά τώρα τα έχω δει ΟΛΑ!!!! Μέχρι και για αρρώστιες μου μιλάνε για να πάρουν έκπτωση..
Και όταν έχουν ήδη έρθει προσποιούνται πως έχουν βρει χίλια δυο στραβά και πως είναι δυσαρεστημένοι για να γλιτώσουν ευρουλάκια..

happypepper είπε...

Πολυαγαπητή μου Λευκή,
Και όμως- υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν εξυπνάδα να γλιτώσουν έστω και 1 ευρώ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ: πριν ή μετά, ό,τι καταφέρουν. και μετά ικανοποιούνται, το απολαμβάνουν, θεωρούν εαυτώ μάγκα και ξύπνιο που "τους τούμπαρα", και επικαλούνται και ένα κομματάκι την Κρίση.
όσο για τους μίζερους, τους μιρμίρηδες, τους φραγκοφονιάδες,
τους σιχαίνομαι μέχρι το κόκκαλο.

Για 'ολους τους παραπάνω λόγους, δεν πρόκειται ποτέ να κάνω λεφτά...
μόνο που δε με νοιάζει γιατί περνάω γαμάτα και είμαι ευγνώμων για ό,τι έχω.
και άσε τους άλλους να παντρεύονται με δάνειο.

άντε, καλημερούδια!

Λευκή είπε...

επ ο happypepper!!

Γύρισες πουλάκι μου από τις διακοπές? Πέρασες καλά??
Όσο γι'αυτά που λες θα συμφωνήσω απόλυτα. Αν και ποτέ δεν θα κάνω λεφτά με το μυαλό που κουβαλάω, λυπάμαι αυτούς που έχουν κάνει με αυτόν τον τρόπο.
Τουλάχιστον εγώ αυτά που έχω και δεν έχω τα χαίρομαι (ξοδεύω) όσο μπορώ!

:))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΑ.ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΣΩΣΤΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

happypepper είπε...

Καλημέρα και πάλι!
"Μια ζωή την έχουμε
κι αν δεν την γλεντήσουμε
τί θα καταλάβουμε,
τι θα καταντήσουμε..."

Έχω βάλει στόχο για φέτος ταξίδια!
ναί!

Νηρηιδα είπε...

Εχετε πακετο!περαστε απο το blog να υπογραψετε και να το παρετε αντε γιατι μας πιανει και τον χωρο!

Λευκή είπε...

Skroutzako,

καλώς ήρθες κι εσύ!
Ναι όντως οι παροιμίες σωστές είναι, αλλά συνεχώς αντικρούουν η μία την άλλη.. γιατί άραγε?

Λευκή είπε...

happypepper,

τα ίδια κι εγώ!!! Αλλά μακριά από νησια... ;-)

Λευκή είπε...

Νηρηίς,

άι μαρή που με δίνεις και βραβείο! Πας καλά? Όλο μαλακίες γράφω αφού!

Αλλά θεεεεενκς! Θα έρθω!